Met een nieuwe Nights op komst en mijn weinige ervaring met het oude deel, vraag ik me af wat er precies leuk is aan Nights.
Zouden de mensen die het vorige deel gespeeld hebben dat kunnen vertellen?
Met een nieuwe Nights op komst en mijn weinige ervaring met het oude deel, vraag ik me af wat er precies leuk is aan Nights.
Zouden de mensen die het vorige deel gespeeld hebben dat kunnen vertellen?
Zou fijn zijn als je er dmv icoontje ook bij zet voor welk platform het is , dan weten mensen die de titel niet meteen kennen (zoals ik) waar het voor is.
With great power comes great electricity bill.
Dussssssss
Nights is een juweel maar niemand kan vertellen waarom?
Ik heb ongeveer hetzelfde al eens gevraagd in een andere thread waarin eXistor het heeft uitgelegd:
http://forum.gamer.nl/showthread.php...ghlight=Nights
Ik weet totaal niet wat ik moet verwachten van deze game. De stijl spreekt me wel aan maar sommige dingen lijken me best wel saai. Het vliegen op zich is best aardig gedaan, maar de stukken met die kinderen in de laatste trailer zagen er niet uit.
Nog een trailer van de TGS:
http://gamevideos.com/video/id/14919
Geen idee wat er met de game is gebeurd maar de graphics lijken in niets meer op die van de vorige trailer. Het ziet er nu echt prachtig uit, één van de mooiste games op de Wii IMO.
Na NFL geloof ik de tweede game die deze feature heeft. Het voegt niet gigantisch veel toe denk ik maar toch lijkt het me wel een leuk extra'tje. Het zal iig voor een beetje afwisseling in decor zorgen.Nights Gets Real Weather
Sega incorporating Wii Weather Channel into new title.
Sega Japan announced today that the upcoming Wii revival of the Nights franchise will be the first game to directly interact with the Wii Weather Channel.
Nights: Journey of Dreams will use the free Wii module for its "My Dream" area, where players get to freely interact with the game's "A-Life" artificially-driven creatures. The weather in this area of the game will reflect the weather of the location that you've registered with the Wii Weather Channel. Depending on the weather outside, you might see clear skies, or thick cloud cover. The game will also replicate snow and thunder storms.
The A-life creatures change their behavior based on the season, time of day, and weather, so this little bit of added reality should contribute greatly to the game.
Check out our new screenshots for a first look at the weather effects.
Alleen ik hoop dat de screenshots die gisteren uitgegeven gewoon wat testshots zijn. Want het ziet er naar mijn mening echt verschikkelijk kaal en suf uit.
I got punched in the face and all I got is this lousy black eye.
Ik begrijp niets van deze game. Sommige beelden zien er echt heel goed uit (zie de trailer die ik als laatste postte) en dit ziet er dan weer heel erg slecht uit.
Ik dacht even dat dit een N64-topic was, jeez....
Die bliksemschicht _O-
NiGHTS Journey of Dreams '1UP Exclusive'
Schrik niet van de eerste beelden. Dat is van het origineel. De game ziet er gewoon heel erg goed uit. Interessant interview ook.
High in the halls of the kings who are gone. Jenny would dance with her ghosts. The ones she had lost and the ones she had found. And the ones who had loved her the most.