User Tag List

Page 37 of 39 FirstFirst ... 27 35 36 37 38 39 LastLast
Results 1,441 to 1,480 of 1530

Thread: [PS3/PS5][Remade] Demon's Souls

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Tower of Latria, ja? Hoe ver ben je al met de 2e wereld (steenmijn)?
    Daar tot de baas gekomen (spin)
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: easy-going-fox
    "Even een half uurtje de rode draak verslaan..."

En toen was de avond weer voorbij Blijft toch een heerlijk spel. Red Dragon inderdaad verslagen waardoor world 1 naar PWT ging en de draken weg waren zodat ik alle loot daar op kon pikken en ik ook kennis heb gemaakt met Miralda. Daarna het doolhof van 2-2 nog doorlopen, ging soepel totdat ik bij FL aankwam. Poging gewaagd maar die duurde niet lang, ongeduld werd genadeloos afgestraft.
    PSN: easy-going-fox

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Marc View Post
    en ik ook kennis heb gemaakt met Miralda.
    Oh ja, zij zit daar he? Ik moet er echt weer even inkomen haha!

Daarna het doolhof van 2-2 nog doorlopen, ging soepel totdat ik bij FL aankwam. Poging gewaagd maar die duurde niet lang, ongeduld werd genadeloos afgestraft.
    Daarom ben ik heel erg benieuwd hoe vooral nieuwe spelers hem gaan ervaren. Maar goed, dat geldt ook voor Old Monk, de Maneaters en Old Hero.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    469 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Daarom ben ik heel erg benieuwd hoe vooral nieuwe spelers hem gaan ervaren.
    Tsja. Langzaam beetje bij beetje verder komen he Half uurtje hier spelen, half uurtje daar. Schiet voor geen ene kut op.
    Maar we genieten, dat is most important!

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Voor de liefhebbers en/of degenen die voor de Trophy van alle spells/miracles willen gaan: ik heb een spreadsheet gemaakt met daarin de Demon's Souls en waarvoor je deze kunt gebruiken. Vind ik zelf net wat overzichtelijker dan de wiki's online. Spoilers uiteraard dus als je volledig blind erin wil gaan, vooral niet openen.

Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Red dragon down en dankzij ring en ander wapen geen fat roll meer!

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Voor de liefhebbers en/of degenen die voor de Trophy van alle spells/miracles willen gaan: ik heb een spreadsheet gemaakt met daarin de Demon's Souls en waarvoor je deze kunt gebruiken. Vind ik zelf net wat overzichtelijker dan de wiki's online. Spoilers uiteraard dus als je volledig blind erin wil gaan, vooral niet openen.
    Nice! Thanks!
    @Rappa lekker bezig. Nu kun je fatsoenlijk spelen. Fatroll bij sommige bosses kun je ècht niet gebruiken.

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

En na een poging of 4 is ook Flamelurker neer Ik blijf dit altijd een lastig en spannend gevecht vinden, en dat maakt het ook zo goed. Kwam een paar keer in de knel door de camera en dat koste me bijna weer m'n kop: op het einde blokkeerde de camera me volledig het zicht en met nog 10% health voor mij en 5% voor hem was het zo snel mogelijk R1. Heerlijk gevoel toen hij neer ging! Soul meteen aan Ed gegeven en de Lava Bow gemaakt/

Door middel van het gebruik van een password ook heel gemakkelijk een vriend van me kunnen helpen met 2-1. Als je op die manier samen speelt maakt het blijkbaar ook niet uit of er veel verschil in je soullevels zit. Ook samen PvP even geprobeerd dus die Trophy is ook binnen

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Lekker @Marc !

En holy crap O_0

Deurspoilers:

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    362 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lekker @Marc !

En holy crap O_0

Deurspoilers:
    Hahaha dit is echt een geweldig filmpje.

Ryu Hayabusa Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    136 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dus de Ceramic Coins openen de mysterieuze deur?

Niw, ik ga vanmiddag weer eens verder na een aantal dagen niet gespeeld te hebben. Het begint alweer te kriebelen!

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ben je nou jezelf aan het spoileren?

Maar klopt. En als je ziet hoe BP dit in mekaar gezet heeft. Dat dupen van zo'n ding: broken coin

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Soul meteen aan Ed gegeven en de Lava Bow gemaakt/
    Ook gedaan, maar puur in afwachting van een sticky compound longbow +5. Ben bang dat ik tóch weer richting een DEX build ga.

Ook helemaal vergeten dat je wel in VIT -moet- investeren, anders kun je amper iets bij je dragen. Die hele stat interesseert me nooit zoveel en laat ik meestal op de startstat staan, maar nu ontkom ik er bijna niet aan.

Miralda ook neer en WT zit weer goed in het brein (sterven in bodyform, anderen invaden -> black, invaders en bosses killen white).

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Niw, ik ga vanmiddag weer eens verder na een aantal dagen niet gespeeld te hebben. Het begint alweer te kriebelen!
    Schei uit, weet je hoeveel jeuk ik inmiddels heb?

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ook helemaal vergeten dat je wel in VIT -moet- investeren, anders kun je amper iets bij je dragen. Die hele stat interesseert me nooit zoveel en laat ik meestal op de startstat staan, maar nu ontkom ik er bijna niet aan.
    Idem. Ik heb Vitality naar 15 gebracht en laat m daar denk ik staan. Item Burden is in de remake wat minder relevant heb ik gemerkt, omdat je zodra je over de max heengaat eenvoudig spullen naar de storage in de Nexus kunt sturen. Gebeurt ook automatisch als je een item oppakt waar je er al 50 van hebt (grass bijvoorbeeld). Erg relaxed

Mijn Claymore is inmiddels +6 en denk dat ik m richting Blessed ga brengen voor een Faith build, zodat ik ook MGS kan gebruiken. Ik focus deze run (naast de fun en de ervaring ) op alle ringen en miracles, volgende run ga ik dan voor alle Spells. Dat wordt inclusief NG+ (wat ik nog nooit gedaan heb), omdat het niet mogelijk is om alle Spells in 1 run te halen.

DeSo... wat is het toch met deze game? Zo wereldschokkend is het an sich allemaal niet en toch raakt het iets in mij waardoor ik er de hele dag aan denk

Edit: en die video van VaatiVidya is inderdaad geniaal, hele gave actie van BP en alle fans die dit raadsel alweer opgelost hebben.
    Last edited by Marc; 26th November 2020 at 21:23.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    257 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik wil ook een ps5 booooehh

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Voor degenen die hem voor het eerst spelen: spoilers.

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik krijg al dagen geen summon of invade voor mekaar (SL40). Hebben jullie daar ook last van?

Vers Vlees 2011 Stikkel's Avatar
    Mentioned
    767 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: stikkelboks
    Ik krijg al dagen geen summon of invade voor mekaar (SL40). Hebben jullie daar ook last van?
    Er zijn pas 1000 ps5's in omloop! Niet lief om de ps5-lozen te pesten op deze manier!!!

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Lukte mij ook niet, alleen met een vriend via password. Server aanpassen naar VS kan misschien nog helpen?

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Stikkel View Post
    Er zijn pas 1000 ps5's in omloop! Niet lief om de ps5-lozen te pesten op deze manier!!!

Lukte mij ook niet, alleen met een vriend via password. Server aanpassen naar VS kan misschien nog helpen?
    Al geprobeerd. Ik heb één keer iemand kunnen helpen met FL, maar daarna geen invasion/summon meer voor mekaar gekregen. Zelfs bij die oude baas niet met zijn gele sjaal.

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Al geprobeerd. Ik heb één keer iemand kunnen helpen met FL, maar daarna geen invasion/summon meer voor mekaar gekregen. Zelfs bij die oude baas niet met zijn gele sjaal.
    Dan haken er toch teveel (nieuwe) spelers af voordat ze daar zijn denk ik

Ik heb inmiddels 5-1/2/3 erop zitten en sta nu voor de keuze tussen 3-2 en 4-2. Grappig genoeg precies het punt waar ik ook bij het origineel een beetje stil kwam te staan, omdat deze 2 levels me niet zo aanspreken. Wereld 5 was weer ouderwets feest, minimaal 5x dood gegaan door te vallen. De 3 bazen in deze wereld zijn dan wel weer een walk in the park.

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb inmiddels 5-1/2/3 erop zitten en sta nu voor de keuze tussen 3-2 en 4-2. Grappig genoeg precies het punt waar ik ook bij het origineel een beetje stil kwam te staan, omdat deze 2 levels me niet zo aanspreken. Wereld 5 was weer ouderwets feest, minimaal 5x dood gegaan door te vallen. De 3 bazen in deze wereld zijn dan wel weer een walk in the park.
    Hier wereld 2 en 3 klaar. En in 1.3 weer even geconfronteerd met meneer scraping spear, die ik helemaal uit mijn geheugen verbannen had. Misschien eens rustig aan tijd om inderdaad wereld 5 eens af te maken.
    PWWT behaald in de eerste en derde wereld trouwens. Maar even een plannetje maken hoe ik dat nu nog wel doen in de tweede wereld....of toch de volgende ronde maar.

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hier wereld 2 en 3 klaar. En in 1.3 weer even geconfronteerd met meneer scraping spear, die ik helemaal uit mijn geheugen verbannen had. Misschien eens rustig aan tijd om inderdaad wereld 5 eens af te maken.
    PWWT behaald in de eerste en derde wereld trouwens. Maar even een plannetje maken hoe ik dat nu nog wel doen in de tweede wereld....of toch de volgende ronde maar.
    Wat mij opvalt is dat na het behalen van PWWT (1/2/5) deze ook zo blijven. Zou de online impact eruit gehaald zijn, of zijn er nog onvoldoende spelers om daar een rol in te spelen? PWWT in 1 is overigens ook weer weg door het killen van Miralda.

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

3-2 en 3-3 ook uitgespeeld. Valt me op hoe makkelijk het gaat als je wapens een upgrade hebben; Winged Spear + 10 maakt overal redelijk snel korte metten mee. Helaas geen summon bij Old Monk .

En 3-2... wat is dat gaaf gedaan zeg. Je voelt het hart gewoon kloppen in de controller, en de linker- of rechterkant van de controller trilt zelfs harder als je met die kant richting het hart staat. Waanzinnig. En ook de de onderste regionen van het level, met de geluiden van de Centipedes. Heerlijk creepy

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Geweldig inderdaad!

Hier alles klaar behalve 5.2 en verder. Het gaat me ook allemaal veel te makkelijk af. Toch ergens jammer dat de uitdaging echt wel weg is. Niet gek natuurlijk, maar toch.

Wel een summon trouwens bij je spoilertag. Dus een mooie nieuwe hoofdtooi.

Die WT lijkt toch echt borked te zijn trouwens. Heel wereld vier klaar, zonder te sterven in BF en nog steeds neutraal...

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Het gaat me ook allemaal veel te makkelijk af. Toch ergens jammer dat de uitdaging echt wel weg is. Niet gek natuurlijk, maar toch.
    Herkenbaar, alleen FL heb ik een poging of 4 nodig gehad, de rest ging in 1 of 2 x neer. Zelfs ME, wat toch altijd wel een angstgegner was. Het valt me nu ook voor het eerst op hoe 'leeg' sommige levels zijn qua vijanden; in 3-1 heb je een stuk of 5 Mind Flayers en de Prisoner Horde en dat is het wel. Maar de sfeer maakt zoveel goed

Slumbering gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Komt dat dan door de inmiddels opgebouwde ervaring met Soulsgames of is de game makkelijker geworden door bepaalde tweaks? Of is DeSo in retrospectief makkelijker dan de DaSo reeks?
    Speelt momenteel: art of rally

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Komt dat dan door de inmiddels opgebouwde ervaring met Soulsgames of is de game makkelijker geworden door bepaalde tweaks? Of is DeSo in retrospectief makkelijker dan de DaSo reeks?
    Een combinatie. Ik heb alleen Bloodborne en DaSo 1 gespeeld, maar ken DeSo wel vrij goed. Als je weet welke vijanden waar zitten en voor welk wapen of element ze kwetsbaar zijn, wordt het allemaal een stuk makkelijker. T.o.v. Bloodborne is het ook een stuk trager, en dat maakt het voor mij makkelijker: schild omhoog en wachten op het juiste moment.

Qua tweaks is er niet veel gedaan, m.u.v. de mogelijkheid om items vanuit je inventory naar de storage te sturen, waardoor je op termijn meer items hebt. Waarvan ik het gros dan weer niet gebruikt heb (99 Shards of Clearstone...).

Hoe vergaat het de nieuwe spelers eigenlijk, @Rappa en @Seabass ?

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    469 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Hoe vergaat het de nieuwe spelers eigenlijk, @Rappa en @Seabass ?
    Ik wil er eens echt goed voor gaan zitten. Maar kan nu rondom alle drukte op mijn werk er niet de tijd voor vinden. Vraag me ook af of ik al de 1-2 boss moet verslaan, want dat gaat me niet goed af. hahaha

Eens kijken of ik niet beter in een andere wereld moet beginnen. Volgens mij hoeft Demon Souls niet persee linair te zijn, toch?

Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb sinds mijn laatste post niet meer gespeeld, niet een game die je even een half uurtje of uurtje speelt. Komt wel weer

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Eens kijken of ik niet beter in een andere wereld moet beginnen. Volgens mij hoeft Demon Souls niet persee linair te zijn, toch?
    Zeker niet! Het leuke is juist om je eigen pad te volgen, kijken welke levels je liggen, betere wapens te vinden, etc. Als je online gaat kijken is er wel een soort van 'ideaal' pad maar dat zal toch voor iedereen anders zijn. Mijn volgorde deze run is:

1-1 / 1-2 / 2-1 / 4-1 / 2-2 / 5-1 / 3-1 / 5-2 / 5-3 / 3-2 / 3-3 en de komende dagen nog 4-2 / 4-3 / 1-3 / 1-4

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Als je online gaat kijken is er wel een soort van 'ideaal' pad maar dat zal toch voor iedereen anders zijn.
    Aan de andere kant laat de game je wel duidelijk merken of je goed zit of niet. Eigenlijk is er helemaal niet zoveel keuze, zeker in het begin niet.

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    283 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mijn disc heeft een grote kras en wil niet installen.

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Lender View Post
    Mijn disc heeft een grote kras en wil niet installen.
    Shit man

Fysieke winkel in de buurt of een postbestelling?
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    283 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Shit man

Fysieke winkel in de buurt of een postbestelling?
    In mijn winkel aangekocht dus omruiling geen probleem

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    283 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nvm, fixed it! Alles geinstalleerd en geupdate. Morgen echt aan beginnen.

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Lender View Post
    Nvm, fixed it! Alles geinstalleerd en geupdate. Morgen echt aan beginnen.
    Leuk, welkom bij de club! Origineel gespeeld of wordt dit je eerste keer?

Tags for this Thread