User Tag List

Results 1 to 8 of 8

Thread: Defcon -- Everybody dies

Member BIG_JK's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Defcon is een klein spel dat niet zo heel bekend is maar toch de moeite is om er een Thread van te maken.

Defcon gaat over de nucliare oorlog tussen de verschillende naties, deze zijn Rusland, Azií«, Europa, Afrika, Azií«, Noord-Amerika en Zuid-Amerika en Australií«. Elk land heeft dezelfde middelen: radars, Anti-lucht + lanceer basis voor nucliare bommen die overigens in deze game dezelfde building zijn, dan heb je nog vliegvelden tot je beschikking waarmee je verkenners en bommenwerpers mee kan laten opstijgen en als laatste kan je nog over een hele vloot beschikken die uit verschillende units bestaat. In de game heb je verschillende stadia... eerst defcon 5 - 4 -3 -2 -1 vanaf defcon 1 kan je met je nucliare oorlog beginnen, maar de vraag is wie begint er eerst met vuren en verraad zo zijn posities van zijn silo's. Omdat je silo's ook antilucht geweren zijn die ook atoombommen in de lucht kunnen laten ontploffen kan je silo geen atoombom afvuren en tergelijk tijd ook de lucht veilig houden. Daar zit vooral de strategie in. Het is vooral een multiplayer spel, er is mogelijkheid om tegen de computer te spelen maar wie wil nu niet lan tegen je vrienden of collega's opnemen... je kan trouwens met dubbel esc het hele spel laten verdwijnen, er komt dan een klein icoontje in het systeemvak (naast het uur)

deze video zal jullie veel duidelijk maken
    http://www.youtube.com/view_play_lis...BBBC7819E6F131
    hier vind je meer videos

http://www.introversion.co.uk/defcon/index.html

hier kan je de demo (60mb) die overigens bijna het volledige spel is downloaden. Laat je niet ontmoedigen door die 60mb... defcon is wel degelijk een zeer goede RTS die heel verslavend is

Member Myster's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hihi heb t ook gespeeld tijdje gelden, vond het vermakelijk voor een tijdje maar het mist een klein beetje te weinig diepgang om zeer lang gespeeld te worden...

maar ga het misschien toch weer even downloaden.

Sacred Knight Sobek's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Leuke thread
    Heb het nog nooit gespeeld en zal het waarschijnlijk ook niet spelen (heb genoeg andere leuke RTS spellen)

P.S. verbeter ff je spelfouten
    vliefvelden = vliegvelden
    stadiums = stadia

Banned
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb het ook wel vaak gespeeld, erg grappig trouwens...en leuke muziek voor wat je muziek noemt

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1389 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Spel destijds de demo van gespeeld. Met die lage prijs wilde ik hem eigenlijk kopen, maar had toen geen CC om hem van Steam te trekken. Denk dat ik hem vanavond even aanschaf
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1595 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Liquid_T<NL>,2175485
    Denk dat ik hem vanavond even aanschaf
    _O-...echt Liquid!

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1389 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2175490
    _O-...echt Liquid!
    En gekocht, samen met Trials 2 op steam :')

Member BIG_JK's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vind het spel goed voor als je eens te weinig tijd hebt om een groot RTS spel te spelen en tegen vrienden kan het wel leuk zijn :p
    uiteraard kan hij niet tegen de masters op: CoH en TW

als iemand eens zin heeft om een potje te spelen, je moet het hier maar weten te zeggen

Tags for this Thread