-
24th December 2008, 15:22
Hallo mensen,
Vroeger speelde ik wel eens silkroad online, aka sro. Helaas werd het spel toen overspoelt door botters, cheaters etc. dus ben ik ermee gestopt. Ik vernam laatst dat dit grotendeels verholpen is, verholpen word, dus nu ben ik van plan weer te beginnen op 1 van de nieuwere servers. Het is een heel leuk en vrij verslavend spel, heeft iemand mischien zin om met me mee te doen. Het spel is namelijk veel leuker als je het met een groepje nederlanders speelt, dan is het echt heel erg leuk om te doen. Het is niet moeilijk, ziet er erg goed uit voor een GRATIS mmorpg.. geen enkele mmorpg heeft mij ooit zo weten te grijpen, vast en zeker omdat het mijn 1e ooit was. Het is wel een beetje een grindgame, maar als je dit in een groep doet is het echt heel vet om te doen, de gevechten zien er echt heel vet uit in een groep!
Dus.. iemand zin om mij te joinen? laat het me via deze weg weten, of voeg me toe op xfire: frankroelofzen.
www.rev6.com (server statistieken)
www.silkroadonline.com
www.silkroadforums.com
www.silkroadaddiction.com
-
25th December 2008, 19:05
Ik ben een groep andere nederlanders gejoint op Pluto, iemand meedoen? Is echt heel gezellig.
-
25th December 2008, 19:11
Member
en WoW dan :p ?
mss dat ik wel ff ga spelen, heb het vroeger veel gespeeld met mijn Glaive
Tags for this Thread