Demo gespeeld ik wacht wel op de review dit spel kan 2 kanten op gaan imho.
Demo gespeeld ik wacht wel op de review dit spel kan 2 kanten op gaan imho.
SPEZ MEHREEN!!!
Bitches like smiley faces.
Mensen die 'm op de pc spelen kunnen me toevoegen als je wil Kunnen we wat potjes spelen misschien, en volgende maand natuurlijk Exterminatus
Skill is mandatory! Cheating is optional.
Het stuk op het einde waar je met Blood Ravens loopt te knokken is echt cool. Al blijven de Black Templars de vetste chapter (en ook die zie je gelukkig eventjes!).
]
spoilers?
Oh fuck, excuses.
no problem. Ik ga hem hopelijk vanaf woensdag spelenOriginally Posted by Dina,2543177
None Can Stand Before You
Complete the entire game on Hard difficulty.
Supervette game en alles wat ik ervan verwachtte . Het eindgevecht viel alleen een heel klein beetje tegen. Het was gaaf gemaakt, maar daar had ik meer van verwacht. De afwisseling tussen Orcs en Chaos is wel erg cool en ook een dikke pluim voor de voice acting.
Uit een interview met Relic, dat ik op pagina 2 al had gepost:
Wat mij betreft is dit een heel aardige samenvatting en zijn ze daar glansrijk in geslaagd. Jammer dat het spel in de reviews best matig scoort, maar als je fan bent van het universum, kun je daar makkelijk een vol punt bovenop doen.Originally Posted by Relic
Nu even wachten op een patch voor de multiplayer, want daar is matchmaking nog erg slecht, maar die patch komt er binnenkort aan heb ik gehoord. Ik heb 1 potje kunnen spelen en dat was erg vet, ondanks dat de balans een beetje zoek was.
Mijn eindoordeel: 8,5
-Edit- Nu eerst maar weer verder met Warhammer 40.000 - Kill Team denk ik. Jammer dat dat zo'n korte game is geworden, want eigenlijk vind ik dat dat prima een volwaardige game had mogen worden. Heerlijk spelletje .
Ben het met Lord Vampire eens. Ik ben een groot van Warhammer 40k en een nog grotere fan van Warhammer, maar toch had ik veel twijfels voordat de demo uitkwam. Gelukkig bleek het onterecht, want de game heeft veel dingen goed gedaan.
Mini-review
+ Graphics, sfeer in bepaalde scenes, grote gevechten. Wapens zijn cool en voice-acting is top-notch (met grote dank aan Mark Strong)
- Sfeer in bepaalde scenes, veel momenten dat er niks is en er is eigenlijk te weinig getoond van de Warhammer universum. Misschien wat RPG elementen zoals Dawn of War 2 serie.
Wat ik mis in de game was een goede pacing die vele reviewsites ook aangaven te missen. Af en toe ben je getuige van mooie grote gevechten tussen rassen, maar dat was mij net te sporadisch. Vaak liep je door lege gebieden heen, iets wat niet typisch Warhammer 40k is. Warhammer 40k is voor mij zoals de illustraties in de codexen etc.
Helaas ontbrak dat een beetje. Hierdoor waren grote delen van levels een beetje levenloos, terwijl ze qua design soms erg groots en imponerend waren.
Als er actie kwam, dan was het ook gelijk weer lekker hakken en vechten voor je leven (heerlijk op difficulty HARD). Er had meer variatie in de executiemoves mogen zitten daarbij het feit dat dit je health geeft maakt het ook een must om meer verschillende animaties te gebruiken.
Verder ben ik het met Lord Vampire eens. Game krijg van mij een 8,5 vanwege de genoemde pluspunten
Zijn de voice overs in de uiteindelijk game anders dan in de demo?
Ik vraag dit omdat ik juist de voice overs een afknapper vond in de demo. De orcs klinken als engelsen en roepen ook steeds dezelfde dingen.
Anyway, deze game gaat er sowieso komen, maar met het oog op Dark Souls en Arkham City voorlopig nog niet.
SPAYCE M'REENS!
Ik denk dat je nog niet zo heel erg ver bent dan (?), want er zitten echt wel veel verschillende moves in. Ik durf op dit moment alleen niet te zeggen welke, want ik weet niet waar je precies bent.Originally Posted by TicTac,2546090
@Baukereg: Wat dacht je dan, dat ze andere stemmen zouden gebruiken in de demo? Ik ben het met je eens dat de Orcs wat te vaak hetzelfde zeggen, daar had wat meer variatie in mogen zitten. Voor Chaos geldt hetzelfde trouwens.
Moet nog 2 chapters dacht ik. Je hebt idd met de verschillende wapens en vijanden nog aardig wat variatie maar het had wat vloeiender gemogen en iets meer afwisseling. Bij elke vijand had je maar 1-2 moves per wapen en zoveel verschillende vijanden heb je niet imo.Originally Posted by Lord Vampire,2546095
Hoe is de mp op de consoles eigenlijk? Op de pc is het een rommeltje, slechte ping etc.
Uitgespeeld Jammer dat het einde een makkelijk QTE was, had wel zin om een moeilijke chaos/daemon boss te verslaan 1on1 in melee oid
Enorm genoten natuurlijk, maar ik hoop echt dat er een vervolg komt. Zit nog zoveel potentie in.. meer verschillende chapters, meer verschillende vijanden, combo's, vehicles, terminators etc etc.
MP is ook tof trouwens, ben nog maar lvl 15 oid maar vermaak me nog prima, co-op ga ik ook zeker kapot spelen!
Skill is mandatory! Cheating is optional.
Space Marine is de meest feministische game dit jaar: http://designislaw.tumblr.com/post/1...st-suprisingly
Ik vind vooral de execution moves van die orcs met schilden vet. Dan pak je hun schild af en mep je ze daarmee dood . Al met al heb je toch wel 2 a 3 moves per soort vijand zoals je al zegt. Dus gewone orcs, Nobs enzovoorts en dan per meleewapen. Voor Chaos gelden dezelfde soorten als het ware (qua grootte) en dus ook dezelfde moves. Ik denk dat je daarmee in totaal toch vrij makkelijk op een stuk of 30 executionmoves uitkomt, waarschijnlijk nog wel meer.Originally Posted by TicTac,2546165
Zelfde als op de PC op dit moment, ongebalanceerd en slechte ping, vaak kom je er niet eens in. Maar binnenkort volgt een patch, Relic (of THQ) heeft het verzoek in elk geval al bij Sony liggen voor zover ik heb begrepen, dus dat zal voor de 360 wel idem dito gelden.Originally Posted by Obsidian,2546174
SP helemaal uitgespeeld op HARD. Was een leuke game die met een kleine verbeteringen AAA had kunnen zijn. Hopen op een vervolg.
MP is ook wel lachen, ben echter pas lvl 2. Geen last van slechte ping etc.
Bron.
Co-Op Multiplayer for Warhammer 40,000: Space Marine Arrives Oct. 25
"Exterminatus," the late-addition cooperative mode for Warhammer 40,000: Space Marine, will release Oct. 25, publisher THQ said today. It had originally been scheduled for an "early October" release.
Exterminatus has two maps, and lets up to four players take control of a Space Marine in what's essentially a Horde match, fighting wave after wave of increasingly difficult alien enemies.
The mode is free.
Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Iemand die dit nu kan beantwoorden?Originally Posted by The chosen One,2539453
Ga zodadelijk de game maar spelen. ~11,- bij Greenman gedoe nu. (Steam)
Nee, volgens mij niet.
"As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
- Frank Murphy
Vanavond lekker met de game aan de slag Ik hoop door de game aan te schaffen te stimuleren dat dit soort games welkom zijn. Meer verschillende factions zou geweldig zijn.
Ik hoop dat er een remake komt van deel 1, maar dat zal never nooit niet gebeuren.
Game is vorige week uitgespeeld. Wat een prachtige parel van een game. Vinkt alles aan wat betreft 40k shooter voor mij. De Operations missies zijn een plezier en co-op is fun. Customisen van je karakters is verassend diep en verslavend.
Kortom 9/10 voor de 40k fans. 8/10 voor de reguliere fans, want de game doet alles wat ze belooft hebben.