User Tag List

Page 410 of 414 FirstFirst ... 310 360 400 408 409 410 411 412 ... LastLast
Results 16,361 to 16,400 of 16531

Thread: [Algemeen] Series

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Blackbird (2022)

Thank you @Pokalapoketl ! Wat een fantastische miniserie. Kippenvel soms. Kijken.
    Oh en Ray Liotta
    Ga ik ook even onthouden!
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    666 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Je vergeet een paar series die ook onder de MCU vallen, Captain Carter en Agenda of S.H.I.E.L.D., of horen die er volgens jou niet in?
    (eigenlijk ook de Netflix series, maar die vallen buiten de MCU (buiten Daredevil nu))

Staan bij Disney + niet onder het kopje het MCU in chronologische tijds volgorde.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Ga ik ook even onthouden!
    Echt doen. 6 afleveringen, dus prima ergens tussendoor te proppen en stellar performances van Egerton, Paul, Liotta....eigenlijk van iedereen. Totale verrassing dit.
    Ook @RPGer , @Morrigun99 , @*NERAZZURRI* e.a.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    467 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LtPsychoNL PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by coola View Post
    Staan bij Disney + niet onder het kopje het MCU in chronologische tijds volgorde.
    Klopt, enkel de Agent Carter one-shot (die je zo te lezen ook niet gezien hebt), wat ik dom van ze vind.
    (ben namelijk met een zelfde re-watch als jij nu bezig (maar dan alles t/m endgame))

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    666 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klopt, enkel de Agent Carter one-shot (die je zo te lezen ook niet gezien hebt), wat ik dom van ze vind.
    (ben namelijk met een zelfde re-watch als jij nu bezig (maar dan alles t/m endgame))
    Heb de one shots wel gekeken . Maar niet de moeite waard om die te rangschikken. Dan vind ik de i am groot shorts nog het leukste en beste.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    467 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Heb de one shots wel gekeken . Maar niet de moeite waard om die te rangschikken. Dan vind ik de i am groot shorts nog het leukste en beste.
    I am Groot is fantastisch idd.
    Overigen, mocht je Agent Carter nog niet gezien hebben: ga kijken, echt prima serie waarvan het jammer is dat er maar 2 seizoenen zijn.

We’re all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    175 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Echt doen. 6 afleveringen, dus prima ergens tussendoor te proppen en stellar performances van Egerton, Paul, Liotta....eigenlijk van iedereen. Totale verrassing dit.
    Ook @RPGer , @Morrigun99 , @*NERAZZURRI* e.a.
    Stond direct op de watchlist zoals ik met al je positieve recensies doe Thanks!
    Lord Serafin: @*NERAZZURRI* Het klopte wat je zei

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Blackbird (2022)

Thank you @Pokalapoketl ! Wat een fantastische miniserie. Kippenvel soms. Kijken.
    Oh en Ray Liotta
    En is dat nog ergens op 1 van mijn 6 streaming diensten te bekijken?
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    En is dat nog ergens op 1 van mijn 6 streaming diensten te bekijken?
    . Je wordt er niet goed van inderdaad. Maar Apple+.

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

. Je wordt er niet goed van inderdaad. Maar Apple+.
    Das nou de enige die ik nie heb..zucht maar goed dat mijn ik mijn NordVPN contract voor twee jaar heb afgesloten, met die huidige stijging in VPN prijzen enzo
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Das nou de enige die ik nie heb..zucht maar goed dat mijn ik mijn NordVPN contract voor twee jaar heb afgesloten, met die huidige stijging in VPN prijzen enzo
    Kijk anders via je Playstation: https://www.playstation.com/nl-nl/de...tation-offers/

Minimaal 3 maanden gratis (6 voor PS5). Shoutout naar @Seabass !

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    666 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    I am Groot is fantastisch idd.
    Overigen, mocht je Agent Carter nog niet gezien hebben: ga kijken, echt prima serie waarvan het jammer is dat er maar 2 seizoenen zijn.
    Ooit een keer als ik tijd over heb.

Mentioned
    467 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ooit een keer als ik tijd over heb.
    Joh, zijn maar 16 aflevering, past prima in een gemiddelde donderdag.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    666 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Joh, zijn maar 16 aflevering, past prima in een gemiddelde donderdag.
    16 afleveringen op één dag ? Ben gekke henkie niet hoor . Nah nog effe geen zin in die serie ( maar zowel carter als de defender series ga ik ooit een keer kijken, ze staan gelukkig allemaal op D+)

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben nu afleveringen aan het kijken van Julie Lescaut. Die heb ik op DVD, maar het zijn niet de bekende seizoens-boxen (seizoen 1, seizoen 2 etc...) maar gewoon boxen met een aantal afleveringen uit verschillende seizoenen.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    666 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zo dat is na 168 dagen weer het einde voor Star Trek VOY. Blijft vermakelijk, maar het blijft ook één van mijn minst favoriete Star Trek series. Anyways van af morgen weer kijken naar Star trek ENT

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: svenneh Steam ID: Svenneh
    Zo dat is na 168 dagen weer het einde voor Star Trek VOY. Blijft vermakelijk, maar het blijft ook één van mijn minst favoriete Star Trek series. Anyways van af morgen weer kijken naar Star trek ENT
    Hoef jij niet te werken ofzo?
    🐰

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    666 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Sven View Post
    Hoef jij niet te werken ofzo?
    Zie niet in hoe 168 dagen lang van 23:00 tot 00:00 een serie kijken gelijk staat aan geen werk hebben.

Wat heb je? CrispyCross's Avatar
    Mentioned
    160 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ChrissInkyCross
    Ik ben vooral onder de indruk dat je het aantal dagen zo netjes blijft bijhouden. Ik kan mij niet eens herinneren wat ik vorige week maandag gedaan heb. Of wanneer ik begonnen ben met het kijken van een serie

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: svenneh Steam ID: Svenneh
    Zie niet in hoe 168 dagen lang van 23:00 tot 00:00 een serie kijken gelijk staat aan geen werk hebben.
    Ik bedoelde meer van die eindeloze lijstjes die je bijhoudt. Zelf weten hoor, maar ik zou er nogal moedeloos van worden.
    🐰

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by CrispyCross View Post
    Ik ben vooral onder de indruk dat je het aantal dagen zo netjes blijft bijhouden. Ik kan mij niet eens herinneren wat ik vorige week maandag gedaan heb. Of wanneer ik begonnen ben met het kijken van een serie
    Ik denk dat de serie gewoon 168 afleveringen had, Crispy!

Ik ben trouwens aan het genieten van Better Call Saul; ik zit nu met mijn her-kijk in seizoen 3, dus na seizoen 4 kom ik in onbekend terrein.

@*NERAZZURRI* Het klopte wat je laatst tegen Morrigun zei over hoe kwalitatief sterk de serie is! De dingen waar ik normaal op let (dialogen, plot, opzet en payoff, karakteristieke tegenstrijdigheden) zijn zeker van hoog niveau, maar ik ben na je post ook eens op het camerawerk gaan letten (wat ik normaal alijd een beetje voor lief neem). Met name de scènes van Mike vallen erg op wat betreft sterk en ongebruikelijk camerawerk; erg interessant om te zien en eens op te letten!

En je kent dat wel: zo'n personage die een ontiegelijke klootzak is en mag doodvallen, maar toch als hij/zij weer op het scherm is zit je met fascinatie te kijken wat er gaat gebeuren. Dat heeft hier een naam: Howard Hamlin! (die CEO van Hamlin Hamlin McGill). Ik weet niet of die acteur niet overtuigend kan acteren, of dat hij de rol juist perfect speelt, maar het doet niet af aan het resultaat: wat een achterbakse DOUCHEBAG is die vent! Hij heeft ook zo'n heerlijke opbouw: hij is zo statisch, overdadig vriendelijk...maar eens in de zoveel tijd heeft hij een moment dat hij zijn ware aard laat doorschemeren, en dat je ziet dat er een egocentrische mooiprater achter dat vriendelijke masker zit. Die scène dat hij met Kim door het kantoor loopt naar een afspraak met 2 cliënten, met een gezicht op onweer omdat hij Kim veracht, en dan net voordat ze bij die cliënten zijn zet hij letterlijk even zijn 'friendly face' op: ik kon de TV wel inklimmen om te zeggen "LUL!!!" en die vent een bitchslap te geven: heerlijk!

Overigens even een vraagje: ik heb Breaking Bad in een ver verleden wel helemaal gezien, maar ik herinner met er praktisch niks meer van (ik herken allicht wel personages als Hector, Mike en Gustavo). Gaat dat een probleem geven voor de laatste twee seizoen van Saul, of staat het los van elkaar?

Want ik heb geduld, maar als Saul erop zit gaat Breaking Bad weer een keer aan!

Oh, en ps. Beterschap, Nerazzurri.
    Last edited by Lord Serafin; 22nd September 2022 at 13:13.
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    260 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zou me geen zorgen maken over de overloop naar BB. Gewoon genieten

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dank je, Fenix!

Dan ga ik rustig door!

Edit/ @Exclusive :
    Last edited by Lord Serafin; 22nd September 2022 at 16:36.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Combinatie met BB is geen probleem. Er zijn zeker wel connecties en ook veel Easter eggs maar het is allemaal prima te volgen.

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maar wat vaak opvalt is dat in bepaalde series/cartoons de slechte professoren altijd een Duits accent hebben terwijl hun achternaam vaak niet Duits klinkt maar bijvoorbeeld Engels.

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by pessie83 View Post
    Maar wat vaak opvalt is dat in bepaalde series/cartoons de slechte professoren altijd een Duits accent hebben terwijl hun achternaam vaak niet Duits klinkt maar bijvoorbeeld Engels.
    Doc Brown was eerst Braun, maar ze hebben ze familienaam veranderd vanwege de oorlog. Dat verklaart voor een groot deel jouw hypothese.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    666 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cyberpunk: Edgerunners

Eerste aflevering bevalt goed. Violence en Sex everywhere. Ik ga de komende 9 dagen genieten.
    Erg toffe serie. Ik wil meer van dit. Al mag voor een seizoen 2 het geweld en de Sex nog wel een tandje hoger.

Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Dahmer (2022)

(Netflix)

Onverwacht sterk.

Uiteraard een van de meest interessante en meteen ook gruwelijke seriemoordenaars die we gekend hebben en ze zetten hier een wel hele sterker Jeffrey Dahmer neer. Als je het vergelijkt met interviews tenminste. Aparte opzet ook met de sprongen in tijd en de naadloze overgangen tussen daden en slachtoffers, opvoeding en familie en de uiteindelijke arrestatie en berechting.

Gek genoeg ben ik absoluut geen fan van Evan Peters (American Horrorstory), maar hij doet het hier gewoon echt heel erg goed.
    En die ouders....wel groot fan van Richard Jenkins, sinds Six Feet Under, en hij bewijst hier weer waarom.

Aanrader als je van het genre houdt, al is het dit keer allemaal wel heel erg zwaar en gitzwart.

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Like-a-Bunny :
    Ik had hem al toegevoegd aan mijn lijst, maar blijkbaar is hij ook daadwerkelijk de moeite waard! Ik ga 'm binnenkort maar eens kijken, dan. Dank voor de publiekelijke 'like'.

Dit vroeg ik me trouwens af: is dat nou diezelfde acteur die twee jaar terug ook de hoofdrol vertolkte in een Netflix-serie over een crimineel: 'the Viper' of 'the Serpent' of zoiets. Typisch gezicht, vooral door die bril.

Een hoop van die namen van die seriemoordenaars zeggen me niks, maar van Dahmer heb ik 20 jaar geleden eens een docu gezien, en die is me bijgebleven! Leek me vooral een zeer tragische man, met name om wat hij tijdens de rechtzaak nog tegen de nabestaanden zei (wat ook wel in de serie zal zitten).

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    190 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dahmer (2022)

(Netflix)

Onverwacht sterk.

Uiteraard een van de meest interessante en meteen ook gruwelijke seriemoordenaars die we gekend hebben en ze zetten hier een wel hele sterker Jeffrey Dahmer neer. Als je het vergelijkt met interviews tenminste. Aparte opzet ook met de sprongen in tijd en de naadloze overgangen tussen daden en slachtoffers, opvoeding en familie en de uiteindelijke arrestatie en berechting.

Gek genoeg ben ik absoluut geen fan van Evan Peters (American Horrorstory), maar hij doet het hier gewoon echt heel erg goed.
    En die ouders....wel groot fan van Richard Jenkins, sinds Six Feet Under, en hij bewijst hier weer waarom.

Aanrader als je van het genre houdt, al is het dit keer allemaal wel heel erg zwaar en gitzwart.
    Ik maakte de fout aflevering 1 op te zetten terwijl ik aan het eten was. Snel maar iets anders opgezet

Maar de sfeer zat d'r wel in, op de kijklijst
    Last edited by Das Tentakel; 26th September 2022 at 09:00.
    'Der Sumpf hat immer recht'

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Ik maakte de fout aflevering 1 op te zetten terwijl ik aan het eten was. Snel maar iets anders opgezet

Maar de sfeer zat d'r wel in, op de kijklijst
    Is dat dan dezelfde Evan Peters die ook gestalte gaf aan Quicksilver uit de X-Men films?

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    666 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bastard!! Heavy Metal, Dark Fantasy season 1 part 2

Net zoals part 1 een erg toffe anime. Aangezien het best wel een open einde heeft hoop ik dat ze op z'n minst een seizoen 2 doen ( eigenlijk verdiend de manga het om helemaal omgezet te worden tot een anime) ik wil meer van dit soort anime.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1382 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Dahmer (2022)

(Netflix)

Onverwacht sterk.

Ook bezig aan deze met de gf. Erg sterk, ik vond juist de aparte keuzes mbt chronologie erg sterk (en wat verwarrend in het begin, ngl ).

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Deeltje 8 van Better Call Saul gaat zo aan. Eerste 2 afleveringen kon ik echt maar moeilijk door komen, maar inmiddels grijpt de serie mij meer en meer. Mijn interesse ging met name uit naar hoe Mike geworden is wie hij is en daarin word ik op mijn wenken bediend.

House of the Dragon.. Hmm Jammer van die enorme time jump..
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Rings of Power toch wel weer aardig hoor, al blijft het wat ontspoor in the lore. Ik kan het verder wel op die Galadriel.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Er zit helaas echt nul momentum in RoP, waardoor de matige dialogen al snel de boventoon voeren en een gevoel van verveling oproepen. De mooie beelden en fijne soundtrack zijn voor mij niet genoeg, ik stop er voorlopig even mee.
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Foxy gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    313 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Ik ben weer bij met het Drakenhuis. De verandering van acteurs in de laatste aflevering pakt niet goed uit n.m.i, ook omdat het heel inconsistent gedaan is. Bovendien vind ik de serie vaak heel rommelig. Er gebeurd van alles zonder dat het duidelijk is wat, vervolgens roept iemand "They are dead" en ik vraag me af "Wie dan?". Het algehele tempo is ook heel grillig, net als het niveau van de acteurs.
    Great haystacks my destiny!

Senior Member xirow's Avatar
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Acrane

Visueel fantastisch, echt een heel fijne animatiestijl waar ik van begin tot einde van heb genoten. De stijl en setting deden me regelmatig aan Dishonored denken, wat positief is. Verder waren de personages over het algemeen interessant en goed geschreven. Qua verhaal vond ik vooral het begin erg goed, met als hoogtepunt de derde aflevering. Na de tijdsprong begon ik het plot als iets rommeliger en meer van de hak op de tak te ervaring. Regelmatig werd er te weinig tijd voor ontwikkelingen genomen, waardoor een emotionele impact achterwege bleef. Terwijl de makers daar wel naar opzoek leken te zijn. Alsnog een erg fijne serie.

We’re all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    175 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Black Bird

Na Severance en Better Call Saul was dit wel even een qualityshock. Het is zeker niet slecht, maar ook niet ver bovengemiddeld imo. Een aardige wegkijker. Hoofdpersoon en Ray Liotta zouden de kar moeten trekken maar vond ik vooral heel erg irritant en/of overbodig. Ik heb van Liotta nooit begrepen waarom hij op handen wordt gedragen. Zelfs in Goodfellas is hij de reden dat ik die film niet veel vaker kijk/heb gezien.
    Lord Serafin: @*NERAZZURRI* Het klopte wat je zei

Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Black Bird

Na Severance en Better Call Saul was dit wel even een qualityshock. Het is zeker niet slecht, maar ook niet ver bovengemiddeld imo. Een aardige wegkijker. Hoofdpersoon en Ray Liotta zouden de kar moeten trekken maar vond ik vooral heel erg irritant en/of overbodig. Ik heb van Liotta nooit begrepen waarom hij op handen wordt gedragen. Zelfs in Goodfellas is hij de reden dat ik die film niet veel vaker kijk/heb gezien.
    To each his own blijkbaar. Ik vond het top.

Tags for this Thread