User Tag List

Page 371 of 374 FirstFirst ... 271 321 361 369 370 371 372 373 ... LastLast
Results 14,801 to 14,840 of 14938

Thread: [Algemeen] Series

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    219 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hier ook Netflix (pas) opgezegd. Mis het ook nog niet, en de keer dat je iets gaat kijken wordt ook specialer.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    157 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Glory View Post
    Dus Fargo is overgegaan van Netflix (eerste 3 seizoenen) naar Hulu (seizoen 4). De eerste 3 seizoenen staan ook nog gewoon op Netflix, dus het is niet alsof de hele serie is overgenomen. Het is dat de siezoenen los van elkaar gekeken kunnen worden, maar lekker vaag weer dit.
    Videoland heeft (ook) seizoen 4.

Edit: ow alle seizoenen btw.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Fargo!

Ik neem simpelweg te weinig tijd om series te kijken, maar voor Fargo gaat alles aan de kant. Wat een heerlijke serie! Een tijdje terug ook de originele film uit 1996 gekeken, heerlijk.
    Dank voor de tip! Heb seizoen 1 ooit gezien, maar de andere nog niet. Moet daar toch maar eens werk van gaan maken zo te lezen!

Ben nu bezig met Mr Robot seizoen 4 op Amazon. De serie blijft verrassen met mooie shots maar het is nog even afwachten waar het verhaal naartoe gaat. Misschien meer style dan substance, maar eerstgenoemde doet het wel erg goed!

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    368 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Dank voor de tip! Heb seizoen 1 ooit gezien, maar de andere nog niet. Moet daar toch maar eens werk van gaan maken zo te lezen!
    Seizoen 2 en 3 zijn prima te doen, maar voor mij staat S1 op eenzame hoogte. Niet in de laatste plaats omdat Billy Bob Thornton een ge-wel-dige badguy neerzet als Lorne Malvo.
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    157 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Kikker View Post

Ben nu bezig met Mr Robot seizoen 4 op Amazon. De serie blijft verrassen met mooie shots maar het is nog even afwachten waar het verhaal naartoe gaat. Misschien meer style dan substance, maar eerstgenoemde doet het wel erg goed!
    Op Amazon staat van dezelfde maker Homecoming. Mooie shots ook. Niet superspannend nog maar kwaliteit maakt hoop goed

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    673 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Begonnen aan Bly Manor. Mike Flanagan weet weer een prima sfeertje neer te zetten met zijn vage objecten op de achtergrond en lichtgevende personages in een donker huis -Dr. Sleep heel snel vergeten gauw!!!-.

Maar een goeie ghost story, ik hou ervan, ook al krijg je een bak horror clichés over je heen van heb ik jou daar.

Cast rammelt wel dit keer, pardon my french.. maar wat een irritant kutkind met haar "perfectly splendid!" Ook lijkt het groepje huishoudelijke hulpen net een teveel op een All-Inclusive Scooby Doo gang. De Social Justice Ellendelingen zullen er wel weer een flinke kluif aan hebben. ANYWAY we bingen verder.
    Wij hebben nog één aflevering te gaan. Het eerste seizoen is mijn inziens stukken beter doordat het tweede seizoen hier en daar erg voorspelbaar is (veel horror clichés) en doordat de serie iets te lang is voor het verhaal wat het verteld. Het is mij iets te traag, maar desondanks wel ontzettend sfeervol en ben erg benieuwd naar het einde.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    251 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Wij hebben nog één aflevering te gaan. Het eerste seizoen is mijn inziens stukken beter doordat het tweede seizoen hier en daar erg voorspelbaar is (veel horror clichés) en doordat de serie iets te lang is voor het verhaal wat het verteld. Het is mij iets te traag, maar desondanks wel ontzettend sfeervol en ben erg benieuwd naar het einde.
    Net afgekeken. Wat een te gekke serie. Ben niet zo bekend met horror cliché want kijk het amper. Lekker tempo, prima karakters en intrigerend verhaal.

Mentioned
    251 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dat perfectly splendid heeft overigens een reden...

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    673 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Black View Post
    Net afgekeken. Wat een te gekke serie. Ben niet zo bekend met horror cliché want kijk het amper. Lekker tempo, prima karakters en intrigerend verhaal.
    Wij ook, bevredigend einde. Op naar seizoen 3!

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    837 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Een oud krakerig huis, geesten zien in spiegels, enge kinderen in Pyjama's waarmee je rond middernacht verstoppetje gaat spelen. Ik denk niet dat je daarvoor nu zoveel films heb moeten zien om dat wel een beetje te begrijpen als vaker gedaan.

Vergeet echter niet dat het boek uit 1898 komt, wat voortborduurde op schrijvers als Charles Dickens en Wilkie Collins. Misschien is het wel eerlijker om te zeggen dat veel wat we nu als horror/bovennatuurlijke clichés zien in talloze films hier wel aan ten grondslag ligt.
    Last edited by RPGer; 16th October 2020 at 23:31.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    251 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Een oud krakerig huis, geesten zien in spiegels, enge kinderen in Pyjama's waarmee je rond middernacht verstoppetje gaat spelen. Ik denk niet dat je daarvoor nu zoveel films heb moeten zien om dat wel een beetje te begrijpen als vaker gedaan.

Vergeet echter niet dat het boek uit 1898 komt, wat voortborduurde op schrijvers als Charles Dickens en Wilkie Collins. Misschien is het wel eerlijker om te zeggen dat veel wat we nu als horror/bovennatuurlijke clichés zien in talloze films hier wel aan ten grondslag ligt.
    Ah zo, ja heb je gelijk in. Maar nogmaals ik kijk maar weinig horror (is dit horror? ) dus geen gevoel van hetzelfde kunstje

Voor de kerst is deze serie ook...perfectly splendid!

Mentioned
    837 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

2 afleveringen van Spitting Image 2020 gezien, ze staan volledig op Youtube. De poppen en stemimitaties zijn geweldig gedaan, maar man was is het ruk geschreven en flauw. Hier en daar een grappig momentje, zoals Greta's weather forecast:

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

"It's hot and it's all ...your ...FAULT!"

Maar al met al verloor ik snel mijn aandacht, echt zonde.
    Ik wacht rustig af.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    80 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    2 afleveringen van Spitting Image 2020 gezien, ze staan volledig op Youtube. De poppen en stemimitaties zijn geweldig gedaan, maar man was is het ruk geschreven en flauw. Hier en daar een grappig momentje, zoals Greta's weather forecast:

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Same. Ik krijg precies hetzelfde gevoel. Heel erg hit or miss, helaas vaak miss.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Jammer. Voor mijn marionettenhumor ga ik tegenwoordig (periodiek) naar Puppetregime.

'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Vers Vlees Slowghost's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Culloden View Post
    Videoland heeft (ook) seizoen 4.

Edit: ow alle seizoenen btw.
    Ah, that makes sense. Was al beetje verbaasd dat er niet wekelijks nieuwe afleveringen op Netflix stonden. Lijkt erop dat er wat gehutseld is nadat Disney Fox (FX) heeft overgenomen.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Wij ook, bevredigend einde. Op naar seizoen 3!
    Vorige week ook afgerond. Hill House was écht veel beter door de familie + de veel engere scenes.
    Maar dat neemt niet weg dat ik Bly Manor ook met veel plezier heb zitten kijken. De insteek is gewoon heel anders. Dit is ook wel aardig:

All the Haunting of Bly Manor Hidden Ghost Sightings You May Have Missed

Inmiddels ook S01 van Cobra Kai er doorheen gejaagd. KAN HET NOG BETER DAN DIT?!
    Ik word oprecht blij van iedere aflevering. Wat een geweldige nostalgie trip.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1243 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Nooit voorbij S5 geraakt. Daar werd de formule me iets te boring.
    Same. Ook wel een beetje het gevolg van zo'n serie die zo specifiek om 1 formule draait idd, de kleine aanpassingen zijn dan niet genoeg

Begonnen aan Bly Manor. Mike Flanagan weet weer een prima sfeertje neer te zetten met zijn vage objecten op de achtergrond en lichtgevende personages in een donker huis -Dr. Sleep heel snel vergeten gauw!!!-.

Maar een goeie ghost story, ik hou ervan, ook al krijg je een bak horror clichés over je heen van heb ik jou daar.

Cast rammelt wel dit keer, pardon my french.. maar wat een irritant kutkind met haar "perfectly splendid!" Ook lijkt het groepje huishoudelijke hulpen net een teveel op een All-Inclusive Scooby Doo gang. De Social Justice Ellendelingen zullen er wel weer een flinke kluif aan hebben. ANYWAY we bingen verder.
    Toevallig afgekeken in een paar dagne met mijn gf. Ik had Hill House nog niet gezien.

Ik weet het niet hoor, ik vond het juist wel meevallen qua horror cliches. Cast rammelen, ach, ik heb soms anderzijds het gevoel dat de anti-SJWs ook wel overgevoelig zijn voor een mixed cast Flora vond ik achteraf echt geweldig, misschien dat dat nog bijdraait voor je (maar tbh, ik vond het in het begin al niet echt irritant).

Waar ik de serie in vond uitblinken is de manier waarom alles in elkaar steekt uiteindelijk en de langzame opbouw van de wereld, karakters en de spookiness in general (ik ben nu Hill House aan het kijken, die duikt er toch wat sneller is allemaal). Tot slot vond ik echt mega-sterk hoe de serie de ervaringen van de doden in beeld bracht, die oneindige dromen van herinneringen. Echt geweldig.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    837 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Inmiddels ook S01 van Cobra Kai er doorheen gejaagd. KAN HET NOG BETER DAN DIT?!
    Ik word oprecht blij van iedere aflevering. Wat een geweldige nostalgie trip.
    Bizar hè, ik nu met mijn kleinste midden in Seizoen 2, en niveau blijft zo hoog. Tuurlijk, het zijn allemaal niet de beste acteurs (al heeft Martin Kove als John Krees wel een screenpresence van heb ik jou daar), en al die periekelen rond de kids zijn wat minder interessant, maar constant laten de schrijvers je veranderen van perspectief, dan lijkt Daniel weer de arrogante lul, dan schimmert de bully in Johnny weer door en root je voor Miyagi-do. S02E06 is trouwens enorm sterk btw. Zit nu ook die oude films weer te kijken met de kids, kan me van de twee vervolgen nauwelijks nog iets herinneren, af en toe wordt daar ook nog naar gerefereerd.

PS: En na zelf een flink aantal jaar vechtsport te hebben bedreven kan ik alleen maar zeggen: Don't try that Charlie's Angels shit in the ring , maar ach who cares.
    Last edited by RPGer; 19th October 2020 at 12:06.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    251 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ook net begonnen aan Hill House, nu bij ep3. Vind hem wel sterker aanvoelen dan Bly. Maar dat is wellicht door de originelere setting en volwassenere cast

Super weird overigens om dezelfde acteurs terug te zien. Is even switchen na Bly

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    80 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik hoor iedereen over haunting of hill house en bly manor.. Ook als je niet van horror houdt een aanrader dan?

Mentioned
    251 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by DjDark View Post
    Ik hoor iedereen over haunting of hill house en bly manor.. Ook als je niet van horror houdt een aanrader dan?
    Ja want het is niet echt... horror. Meer spooky thriller. Spannend maar niet super eng, psychologisch ingewikkeld of gory.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    80 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja want het is niet echt... horror. Meer spooky thriller. Spannend maar niet super eng, psychologisch ingewikkeld of gory.
    Ah. Dat heb ik eerder gehoord over series die ik uiteindelijk tof vond.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    In feite is het Terror waar we geen NL vertaling voor hebben. Typisch voor het gothic horror genre.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    251 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    In feite is het Terror waar we geen NL vertaling voor hebben. Typisch voor het gothic horror genre.
    Check, nooit van gehoord idd

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    80 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zo dan, had al zo mijn vermoedens natuurlijk, maar aan het einde van The Boys Seizoen 2 is het wel heel erg evident dat die Church, Scientology voor moet stellen en de Deep hun Tom Cruise is. Zelfs de tax exemptions gooien ze erin.

Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Is er echt niemand ge-interesseerd!? Kijk er met een grijns naar uit.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    357 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post

Is er echt niemand ge-interesseerd!? Kijk er met een grijns naar uit.
    Zeker wel! Maar waar kunnen we er in Nederland legaal naar kijken?

Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Zeker wel! Maar waar kunnen we er in Nederland legaal naar kijken?
    Geen idee misschien dat Kabel TV het op pikt en of een andere streaming dienst die het her lokaal kan aanbieden.
    VPN anders en of in ieder geval tijd dat Hulu hier ook komt.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    80 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Trailer ziet er veelbelovend uit!

Mentioned
    837 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Haunting of Bly Manor uit, volledig engaged en druk aan het speculeren tot aan aflevering 8. Dan doen ze een Deux Ex Machinaatje en kakt eigenlijk het hele psychologische aspect en alle mysterie in elkaar. Duurde ook veeeeeel te lang die hele backstory over lady bly. Eindigde uiteindelijk wel sterk op emotioneel vlak, maar het haalde wel een volle punt voor mij eraf.
    Ik wacht rustig af.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    529 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Barbarians. Episode 1 is awesome
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wel, Barbarians bekeken. Dat het wel iets voor @coola is, werd me al gauw duidelijk.

Algemeen oordeel: als actie/drama series okay-ish, met wat sterke en zwakke punten. Prima voor een binge watch. Niet zo goed als ik hoopte, niet zo slecht als ik vreesde. Einde viel wat tegen, iets te veel bontbarbarenblubberbloedborrelsbingo.

Qua aankleding: Romeinen waren echt top, Germanen 50-50: sommige Germaanse zaken waren goed gedaan - beter dan 'Vikings' - met typische zwaarden, fibula's, een deel van de kleding. De hal van de Cheruskische vorst was dan helaas weer model opgeleukte schuur en er was wel errug veel bos en weer veel te veel bont en leer. Bossen zijn om varkens zich te laten voeden, niet om je dorp in neer te zetten (want: weilanden en akkers zijn wel zo handig dus weg met die bomen).
    Maar ja, 'Ewig singen die Klischeewälder' en aan het eind beginnen die Klischeewälder behoorlijk te schreeuwen zelfs.

Zwakste punten vond ik de soms iets te houterige dialogen (merendeel was okay en soms zelfs redelijk goed) en het iets te simpele plot; de materie zelf is (early seasons) Game of Thrones materiaal, maar is heel erg tot een paar kernpunten teruggebracht, waardoor het een beetje Barbaren-Braveheart met daddy issues is geworden (come to think of it, Braveheart had ook daddy issues).

Anyhoooo...seriously, gezeur beiseite, aanrader voor de liefhebbers van Vikings en The Last Kingdom, voor de rest prima kijkvoer met wat kritische kanttekeningen. Beste 1e eeuwse Romeinen (qua uiterlijk) in een serie tot nu toe, jammer van de Germanen.

De historische adviseurs waren overigens lieden zoals Rudolf Simek, expert op het gebied van Germaanse mythologie en voor de kostuums Kaptorga, een groep van reenactende historici en archaeologen die een duidelijke mening over bont en vellen in 'Vikings', 'The Last Kingdom' etc. hebben (zie Style und das Fell en Das Leder und der Schlamm)

Op hun Facebook pagina kwamen dan ook sarcastische commentaren en Kaptorga was er zelf ook eeeeeenorm happy over. Tsja, adviseurs...welkom totdat ze tegen de Great Wall of Clichés aan knallen...

Aanvulling: Poe poe, redelijk pittige discussie op Facebook in de vriendenkring over met name de Germanen in de serie. Wordt gelukkig wel veel gelachen. Benieuwd of er nog 'dirt' over het maakproces naar buiten komt

Overigens, voor @coola en anderen een striptip: De adelaars van Rome

Zelfde onderwerp als de serie (en met vergelijkbare manco's: goed neergezette Romeinen, ietsiepietsie * kuch * meer clichématig ogende Germanen), maar volgens mij wel een toffe actiestrip: actie, blood, boobies, afgehakte hoofden. Het verhaal lijkt de context wel wat beter en uitgebreider weer te geven dan de televisieserie.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.
    Last edited by Das Tentakel; 24th October 2020 at 12:26.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    357 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Zo, en dat was na 2 weken The Umbrella Academy.
    Holy shit, what a ride!
    Was voor mij eigenlijk nog een onbekende, op de reclame van Netflix zelf na uiteraard, maar na enkele aanmoedigingen van enkele mede-bunnies gaan kijken.
    Echt 0 spijt van! Ik hoop dat ze met een derde seizoen komen, want hier móeten ze gewoon mee verder.
    Niks leukers dan timeline paradoxes

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    80 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Holy shit, what a ride!
    Was voor mij eigenlijk nog een onbekende, op de reclame van Netflix zelf na uiteraard, maar na enkele aanmoedigingen van enkele mede-bunnies gaan kijken.
    Echt 0 spijt van! Ik hoop dat ze met een derde seizoen komen, want hier móeten ze gewoon mee verder.
    Rumour has it:

https://www.whats-on-netflix.com/new...february-2021/

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Holy shit, what a ride!
    Die heb ik nog te goed

Ben zelf momenteel 'The Last Kingdom' aan het bekijken, voornamelijk omdat ik in de gaten heb gekregen dat die serie heeeeeeel veel invloed heeft gehad op AC Valhalla. Mijn kaak klapte open toen ik er achter kwam dat de soundtrack voor een groot deel verzorgd was door... Eivor Palsdottir, mijn favoriete zangeres van de Faeröer. Okay, nu snap ik waarom AC Valhalla die naam heeft gepakt voor de hoofdpersoon (vrouwennaam maar ach...).

Ik heb een paar jaar geleden de eerste aflevering bekeken samen met een vriend die een van de grondleggers is geweest van Viking reenactment in Nederland. Of beter gezegd, geprobeerd, want we zijn na een half uurtje gestopt. Was geen succes.

De kostuums zijn echt godsgruwelijk slecht, na Barbarians' Romeinen en zelfs Germanen een enorme afknapper. Vervelender is de nogal wisselende kwaliteit van de serie qua plot en acteerwerk. Ene moment prima, dan tenenkrommend idioot. Rutger Hauers personage mocht ik wel, maar die gaat in episode 1 al dood
    Ene moment vind ik het aardig, maar dan is er weer een stuk waar ik echt agressief van wordt (en nogmaals, niet de kostuums). Maar goed, nog even doorbijten.

Edit: Verder in seizoen 1 (ondanks waarschuwingen van een goede vriend) en kan alleen maar zeggen WTF? WTF? WTF?

Ik kijk actually met weemoed terug naar seizoen I van Vikings en Barbarians. Positief puntje, I guess
    Last edited by Das Tentakel; 25th October 2020 at 13:00.

Mentioned
    251 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Holy shit, what a ride!
    Jaja onderschat pareltje! Deed me enorm denken aan Watchmen.

Gisteren Haunting of Hill House afgekeken. En ik snap dat Bly Manor dan een teleurstelling is. Hill House is gewoon zo veel beter. Wat een geweldige serie.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1243 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Gisteren Haunting of Hill House afgekeken. En ik snap dat Bly Manor dan een teleurstelling is. Hill House is gewoon zo veel beter. Wat een geweldige serie.
    Gek, ik vond Bly Manor echt beter, ging er vanuit dat het ook wel zo'n "welke heb je het eerst gezien" dingetje zou zijn.

Sowieso wel echt props dat beide een eigen stijl hebben, het is zeker geen herhaaltrucje o.i.d. Hill Manor was niet alleen veel meer een horrorfilm inclusief (granted, spaarzame) jumpscares, het leek ook wel iets compacter in elkaar te zitten (wat een goed iets was). Maar persoonlijk vond ik de storytelling eb de insteek in Bly Manor sterker en de karakters deden mij meer. Bly Manor voelde minder in your face qua horror en was voor mijn gevoel spaarzamer met geesten duidelijk in beeld brengen (iets wat ik persoonlijk vaak afbreuk vind doen aan een horror).

Maar goed, meningen. Beide waren geweldig, en vooral ook het feit dat ze ieder zo hun eigen ding zijn (t.o.v. elkaar maar ook ander horror werk) is een downright achievement Op naar S03
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    837 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Gek, ik vond Bly Manor echt beter, ging er vanuit dat het ook wel zo'n "welke heb je het eerst gezien" dingetje zou zijn.

Sowieso wel echt props dat beide een eigen stijl hebben, het is zeker geen herhaaltrucje o.i.d. Hill Manor was niet alleen veel meer een horrorfilm inclusief (granted, spaarzame) jumpscares, het leek ook wel iets compacter in elkaar te zitten (wat een goed iets was). Maar persoonlijk vond ik de storytelling eb de insteek in Bly Manor sterker en de karakters deden mij meer. Bly Manor voelde minder in your face qua horror en was voor mijn gevoel spaarzamer met geesten duidelijk in beeld brengen (iets wat ik persoonlijk vaak afbreuk vind doen aan een horror).

Maar goed, meningen. Beide waren geweldig, en vooral ook het feit dat ze ieder zo hun eigen ding zijn (t.o.v. elkaar maar ook ander horror werk) is een downright achievement Op naar S03
    Hill House was veel meer een psychologisch verhaal, persoonlijke demonen in een dysfunctioneel gezin. Bly Manor leek even die kant op te gaan, maar was uiteindelijk meer een simpel straight up (verder goed gemaakte) ghost story.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    251 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hill House was veel meer een psychologisch verhaal, persoonlijke demonen in een dysfunctioneel gezin. Bly Manor leek even die kant op te gaan, maar was uiteindelijk meer een simpel straight up (verder goed gemaakte) ghost story.
    Ja dat dekt de lading wel. Dus is het maar net wat je leuker vind

Tags for this Thread