User Tag List

Page 414 of 417 FirstFirst ... 314 364 404 412 413 414 415 416 ... LastLast
Results 16,521 to 16,560 of 16671

Thread: [Algemeen] Series

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    nee nee dit is de opvolger van Cavil. geen prequels. vervolg

omdat Niemand The Witcher heeft gespeeld buiten de nekbaarden hier.
    en Ik zou Idris Elba oid Absoluut als Geralt zien zitten.
    Ach ze hadden hier zoveel andere dingen mee kunnen doen snap dat er al een spin off bestond.
    2de spinoff had ook wel kunnen werken.

Na mijn idee en ook betreft fanbase zal het waarschijnlijk falen zonder een kans te geven.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    670 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Exception

Story wise redelijk 13 in een dozijn maar het animatie stijltje is geweldig. Blij dat ik er naar gekeken heb
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

https://www.youtube.com/@Coola_the_Koala

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    670 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Willow S01E01 en S01E02

Frickin awesome.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

https://www.youtube.com/@Coola_the_Koala

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    House of the Dragon S1

Moet op gang komen, maar wist me goed weer onder te dompelen in de lore. Benieuwd hoe ze de overgang vanuit de prequel gaan rondbreien.

Select publiek Baukereg's Avatar
    Mentioned
    313 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Afgelopen dagen Andor uitgekeken. Het beste van Star Wars... ooit!

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    909 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Degelijke sci-fi maar het heeft geen ne malle moer met de visie van George Lucas te maken. Als je dat kan loslaten is het prima vertier voor een select publiek.
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

Mentioned
    313 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Degelijke sci-fi maar het heeft geen ne malle moer met de visie van George Lucas te maken. Als je dat kan loslaten is het prima vertier voor een select publiek.
    Dat is ook zo. George Lucas beklom de berg toen er plotseling een doornstruik in brand vloog. En toen sprak God tot hem en gaf hem twee tabletten met de visie van hoe Star Wars moet zijn. En God zei dat iedereen die die visie niet volgt tot een select publiek toebehoort.

Kan mij die hele George Lucas wat schelen Andor is samen met Rogue One voor mij het hoogtepunt van 45 jaar Star Wars.

Mentioned
    909 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat is ook zo. George Lucas beklom de berg toen er plotseling een doornstruik in brand vloog. En toen sprak God tot hem en gaf hem twee tabletten met de visie van hoe Star Wars moet zijn. En God zei dat iedereen die die visie niet volgt tot een select publiek toebehoort.

Kan mij die hele George Lucas wat schelen Andor is samen met Rogue One voor mij het hoogtepunt van 45 jaar Star Wars.
    Zie het meer als dat nu Sterrennacht als van Gogh in hyperrealisme wordt gemaakt door een talentvolle schilder. Ineens zie het schilderij van een hele andere kant en sta je versteld van de details.

Maar dat maakt het nog geen van Gogh, en het zal niet het publiek trekken als het origineel in MoMA.

Dan kan je wel Theo een beetje gaan lopen dissen, maar dat is niet helemaal eerlijk.
    Last edited by RPGer; 1st December 2022 at 23:28.
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    330 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben hem toevallig nu aan het binge-watchen, aflevering 8 gaat nu op: degelijke SCi-Fi serie.

Maar ik ben het ook eens met RPGer: hoe link je dit aan Star Wars? Ik zag tot nu toe een TIE-fighter, maar qua opmaak en camerawerk representeert het Star Wars als Teddy Ruxpin de Gummiberen vertegenwoordigt ('Johh, maar het heeft een beer!')
    Last edited by Lord Serafin; 1st December 2022 at 23:10.
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    909 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mijn pa zat er toch een stuk beroerder bij op die leeftijd. Hij lijkt ook niet echt aan retirement te denken h onze Harrison.

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    193 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Willow.

Ik heb na twee eps niet echt zin om verder te kijken. De regie voelt ongenspireerd aan, alsmede het acteerwerk van Warwick Davis. Jammer.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

The Boys Spin off

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1575 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Cloud View Post
    Willow.

Ik heb na twee eps niet echt zin om verder te kijken. De regie voelt ongenspireerd aan, alsmede het acteerwerk van Warwick Davis. Jammer.
    De originele Willow had dat ook al een beetje vond ik...
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    190 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Weet je wat het is? Blake's 7 met een flink budget en een relatief hoog en consistent kwaliteitsniveau.
    Het zal 'em wel in de grotendeels Britse cast en het dystopische sfeertje zitten

Verder: ook ik had totaal geen Star Wars gevoel bij deze serie. Als ik niets van Star Wars had geweten en iemand had me gezegd dat dit Blake's 8 was, had ik z geloofd.
    'Der Sumpf hat immer recht'

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    828 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    De Visie van Lucas had al jaren niet meer enig belang toch? The Clone Wars en Rebels zijn gemaakt door Filoni z'n interpretatie van Lucas z'n Werk. Elk project sinds Disney het overnam is een interpretatie van die schrijvers en Regisseurs.
    Star Wars is een Bak met Lego en het is aan de schrijvers en de regisseurs om daar invulling aan te geven.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    909 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

De Visie van Lucas had al jaren niet meer enig belang toch? The Clone Wars en Rebels zijn gemaakt door Filoni z'n interpretatie van Lucas z'n Werk. Elk project sinds Disney het overnam is een interpretatie van die schrijvers en Regisseurs.
    Star Wars is een Bak met Lego en het is aan de schrijvers en de regisseurs om daar invulling aan te geven.
    Daar zitten nog een berg Jedi's in met lightsabers en een simpele strijd tussen goed en kwaad. In Andor is alles grijs, the force wordt niet eens genoemd en men lijkt zelfs angstvallig van bepaalde topics of karakters vandaan te blijven. Ik heb er een haat/liefde verhouding mee, net als met Rogue One. De films/serie liefhebber in me ziet dat dit pure, consistente kwaliteit is op een niveau wat we lang niet bij Star Wars hebben gezien, maar het mist ook de magie van het stukje fantasy en onschuld wat in de OT (en zelfs de prequels & Mando soms) zit. Het is een serie die je mensen zou aanraden die niet van SW houden ofzo.
    Last edited by RPGer; 5th December 2022 at 11:02.

Mentioned
    828 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Daar zitten nog een berg Jedi's in met lightsabers en een simpele strijd tussen goed en kwaad. In Andor is alles grijs, the force wordt niet eens genoemd en men lijkt zelfs angstvallig van bepaalde topics of karakters vandaan te blijven. Ik heb er een haat/liefde verhouding mee, net als met Rogue One. De films/serie liefhebber in me ziet dat dit pure, consistente kwaliteit is op een niveau wat we lang niet bij Star Wars hebben gezien, maar het mist ook de magie van het stukje fantasy en onschuld wat in de OT (en zelfs de prequels & Mando soms) zit. Het is een serie die je mensen zou aanraden die niet van SW houden ofzo.
    Oh ja absoluut er is een stuk onschuld weg. En vooral veel lagen van Moraal grijs.
    iets wat ik persoonlijk wel waardeer in Rogue One en Andor. Het Lego doos wat Star Wars heet is enorm groot en ik juich al deze verschillende stijlen vooral toe.
    van de anime's die uitkwamen tot de Animatie series als The Bad Batch tot deze bijna hyper realistische kijk op Star Wars.

En laten we eerlijk zijn er is al jaren vanuit een heel luid deel van de Fandom vraag naar een "volwassen" Star Wars project.
    En persoonlijk is dit precies wat ik wil.
    Last edited by Tonne; 5th December 2022 at 11:36.
    - Frank Murphy

Mentioned
    909 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

En laten we eerlijk zijn er is al jaren vanuit een heel luid deel van de Fandom vraag naar een "volwassen" Star Wars project.
    En persoonlijk is dit precies wat ik wil.
    Oh Absoluut, ik heb dat ook wel eens eerder gezegd: er is voor elke fan wel wat nu. En nogmaals ik kan het wel enorm waarderen wat ze met Andor (gaat nog wel een stap verder dan R1) hebben gedaan. Maar je ziet ook meteen dat de kijkcijfers inkakken, het is voor een selecte groep volwassen fans die opgegroeid zijn met SW en nu een verdieping zoeken.

Mentioned
    828 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Oh Absoluut, ik heb dat ook wel eens eerder gezegd: er is voor elke fan wel wat nu. En nogmaals ik kan het wel enorm waarderen wat ze met Andor (gaat nog wel een stap verder dan R1) hebben gedaan. Maar je ziet ook meteen dat de kijkcijfers inkakken, het is voor een selecte groep volwassen fans die opgegroeid zijn met SW en nu een verdieping zoeken.
    Exact, Zelfde verhaal met de MCU.
    het is nu zo groot dat een Sitcom over een advocate die toevallig een She-Hulk word prima kan leven naast een Thor film Oid.
    keuze is reuze en je hoeft niet alles te kijken.
    - Frank Murphy

Mentioned
    909 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wel komisch:

Rings of Power, niet zelfde ding als film, mensen vonden niet leuk . NOEM HET DAN GEEN LORD OF THE RINGS!!!
    Andor, niet zelfde ding als film, mensen vonden wel leuk. DIT IS HOE IK STAR WARS WIL ZIEN!!
    Last edited by RPGer; 5th December 2022 at 14:39.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    438 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Man wat is S2 van The White Lotus heeeerlijk. Die gesprekken met al die onderhuidse spanningen, de heerlijke beelden en dito soundtrack...Volgende week alweer de laatste, maar ik kan dit blijven kijken
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1386 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Wel komisch:

Rings of Power, niet zelfde ding als film, mensen vonden niet leuk . NOEM HET DAN GEEN LORD OF THE RINGS!!!
    Andor, niet zelfde ding als film, mensen vonden wel leuk. DIT IS HOE IK STAR WARS WIL ZIEN!!
    Hoezo, ik vond Rings of Power wel leuk

Denk ook dat de vraag maar net is hoe je de source material Star Wars (en wat dat betreft LOTR) ziet: als het een aanzienlijke status heeft in jouw ogen ben je geneigd naar dat eerste, en anders vind je het verder prima.

Ik zie sowieso niet echt in waarom het niet zou kunnen in beide gevallen: LOTR en SW zijn beide worldbuilding IPs, dat ontleent zich juist ontzettend goed voor spin-offs. Dat het qua merknaam dan LOTR heeft en niet Middle-Earth is vooral branding volgens mij: kan je over vallen, maar ach, weet niet of iedereen minder anal had geweest als het "Middle-Earth: Rings of Power" had geheten. Naast dat ze volgens mij heel specifiek verdergaan op het stukje Middle-Earth van Lord of the Rings.

Laten we alsjeblieft niet tegen mensen aan gaan houden wat andere "mensen" of zweterige nerds er over te zeggen hebben
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    313 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Oh Absoluut, ik heb dat ook wel eens eerder gezegd: er is voor elke fan wel wat nu. En nogmaals ik kan het wel enorm waarderen wat ze met Andor (gaat nog wel een stap verder dan R1) hebben gedaan.
    Kijk, dat klinkt al een stuk genuanceerder.

Mentioned
    909 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Laten we alsjeblieft niet tegen mensen aan gaan houden wat andere zweterige nerds er over te zeggen hebben
    Jongen, waarom kom ik hier? Dit is mijn enige flinterdunne linkje naar zweterige nerds wat ik nog over heb ik mijn leven.

Kijk, dat klinkt al een stuk genuanceerder.
    H jammer nou. Dat was zeker niet de bedoeling.

Mentioned
    330 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Andor [Disney+]

Dit weekend gekeken, en het was dat er Tie-Fighters en Stormtroopers in zaten, anders had dit zoveel te maken met Star Wars als Prometeus met de Alien-franchise. De serie heeft relatief weinig actiescnes, er wordt veel gepraat, en als je niet goed oplet is het gemakkelijk de draad kwijt te raken. Ook de opmaak van de sets en het camerawerk stralen totaal geen Star Wars uit.

Desalniettemin is Andor voor mij de eerste keer sinds (mijn bioscoopbezoek aan) the Force Awakens dat ik een Disney-Star Wars uiting heb bekeken, en van begin tot einde heb genoten. En dat het eindcijfer voor mij niet uitkomt op een 6 of lager. Andor is een goede serie: de dialogen zijn overdacht, het verhaal volgt een duidelijke en logische lijn, de politieke intriges en machtsverhoudingen zijn boeiend en onvoorspelbaar, de serie neemt de tijd en stelt verhaal boven flashy action, en vooral: het is niet doorspekt van die Woke-nonsense waar Disney ons al jaren mee om de oren slaat. Geen van de personages (ongeacht sekse, huidskleur of geaardheid) wordt de hand boven het hoofd gehouden, en daarmee wordt je als kijker dus altijd verrast over waar het plot naartoe gaat. In al deze punten nogal een verschil met Disney's Kenobi, waarschijnlijk een van de meest debiele series die ik in jaren gezien heb.

Misschien niet een serie die recht doet aan de Star Wars franchise, maar desalniettemin is het fijn dat Disney eens met een serie van kwaliteit komt, die het plezier van de kijker voorop stelt in plaats van het reclameren van een 'zekere agenda'.

PALPATINE FOR EMPEROR!!! (ik zeg er even bij: voor mij nog altijd het meest boeiende Star Wars-personage )

Die tweede zin ben ik het niet mee eens: Andor is een goede serie, maar het geen Star Wars, noch waar ik Star Wars voor kijk. Star Wars heeft, zoals veel franchises, bepaalde kenmerkende en unieke elementen, zoals Jedi, gevechten tussen ruimteschepen, maar ook de camera op statief en de wipes bij overgangen. Geen van deze kenmerkende elementen zat in Andor, en ik vind het zelf dus ook geen (goede) Star Wars-serie.

Gezien de reacties die ik hoor, sta ik hier als Star Wars-fan niet alleen in. Ik ben altijd in voor een goede serie, maar als dit het nieuwe Star Wars wordt haak ik af: als ik naar een steak-restaurant ga wil ik een steak, geen vegetarisch gerecht.

En het probleem met Rings of Power was niet alleen dat Tolkien's prachtige en tijdsloze werk als platform werd misbruikt om een inferieur 'hier en nu' gedachtegoed aan te prijzen, het was ook door dit soort amateuristische storytelling (waarschuwing: niet aanklikken als je geen spoilers wilt voor RoP's laatste aflevering). Waar House of Dragons nu op rozen zit omdat hun boeiende serie steeds meer mensen heeft aangetrokken, zit de crew van RoP nu nog altijd te mekkeren over 'racistische backlash' (waar ze nooit bewijs voor hebben geleverd).

Maak een goede adaptatie, of maak je eigen werk: ga niet je persoonlijke overtuiging en agenda afdrukken op een bronmateriaal dat daar totaal niet over gaat.
    Last edited by Lord Serafin; 5th December 2022 at 22:10.

Mentioned
    828 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Man wat is S2 van The White Lotus heeeerlijk. Die gesprekken met al die onderhuidse spanningen, de heerlijke beelden en dito soundtrack...Volgende week alweer de laatste, maar ik kan dit blijven kijken
    Amen brother amen.
    Cam en Ethan gaat sowieso klappen volgende week. 100% dat Harper hem zit te gaslighten met die deur open doen etc.

Lekker seizoen dit.

Wel komisch:

Ik vond RoP dikke prima voor wat het is. Tolkien fans en Star wars neefjes moeten sowieso even allemaal kalm aan doen. Als het niet bevalt kun je nog altijd iets niet kijken.

Ik ga mezelf ook niet pijnigen met met de laatste seizoenen van de Flash ondanks dat ik een Alex Ross poster van Jay Garrick in m'n kantoor heb.
    Last edited by Tonne; 6th December 2022 at 08:31.
    - Frank Murphy

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    190 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amen brother amen.

Ik vond RoP dikke prima voor wat het is. Tolkien fans en Star wars neefjes moeten sowieso even allemaal kalm aan doen. Als het niet bevalt kun je nog altijd iets niet kijken.

Ik ga mezelf ook niet pijnigen met met de laatste seizoenen van de Flash ondanks dat ik een Alex Ross poster van Jay Garrick in m'n kantoor heb.
    IK vond RoP vooral middelmatigheid-diarree, maar dat is het dan ook wel. Geen zin om daarom op de zeepkist te gaan staan, is het niet waard. Tijdens ons filmavondje afgelopen vrijdag (2 uur vreten en ouwehoeren, twee films) hebben we in mijn fantastische film-clubje 5 minuten over RoP gehad, kort afgeserveerd en daarna over andere series gehad. Het leven is te kort om tijd aan middelmatigheid te besteden - of dat nu kijken of op de zeepkist staan en de evils of Amazon verkondigen is.

Beter naar The Dragon Prince en Inside Job kijken. All hail animatieseries

Oh, en Willow is wel grappig, als je maar beseft dat het niet meer dan een okay midrange budget* tienerserie is. Brein ausschalten en zo, 't is niet zo dat de oorspronkelijke film nou arthouse materiaal was...

* Maar bij Mithras, sommige van de kostuums. Costume department is LARP niveau...en dan bedoel ik niet major-LARP-event-in-Duitsland niveau. De film had geld, de serie wisselgeld
    'Der Sumpf hat immer recht'

Mentioned
    330 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Dan suggereer ik dat je het zelf ook eens kalm aan doet, en eens luistert naar de klachten en bezwaren die mensen hebben bij dit soort series.
    Ik denk dat het een hoop frustratie weg neemt.

En ik zeg het maar even; RPGer en jij hebben aardig de mond vol over die zeurende fans en die zinloze controverses.
    Hebben jullie ook door dat jullie er hier op het forum zelf steeds over beginnen?

Mentioned
    909 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Amen brother amen.
    Cam en Ethan gaat sowieso klappen volgende week. 100% dat Harper hem zit te gaslighten met die deur open doen etc.

Lekker seizoen dit.
    .
    De gf en ik gaan naar Palermo in het voorjaar. I shit you not. Niet te weerstaan.

Mentioned
    828 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    IK vond RoP vooral middelmatigheid-diarree, maar dat is het dan ook wel. Geen zin om daarom op de zeepkist te gaan staan, is het niet waard. Tijdens ons filmavondje afgelopen vrijdag (2 uur vreten en ouwehoeren, twee films) hebben we in mijn fantastische film-clubje 5 minuten over RoP gehad, kort afgeserveerd en daarna over andere series gehad. Het leven is te kort om tijd aan middelmatigheid te besteden - of dat nu kijken of op de zeepkist staan en de evils of Amazon verkondigen is.

Beter naar The Dragon Prince en Inside Job kijken. All hail animatieseries

Oh, en Willow is wel grappig, als je maar beseft dat het niet meer dan een okay midrange budget* tienerserie is. Brein ausschalten en zo, 't is niet zo dat de oorspronkelijke film nou arthouse materiaal was...

* Maar bij Mithras, sommige van de kostuums. Costume department is LARP niveau...en dan bedoel ik niet major-LARP-event-in-Duitsland niveau. De film had geld, de serie wisselgeld
    Moet nog wat inhalen met Dragon Prince Maar idd heel erg tof.

De gf en ik gaan naar Palermo in het voorjaar. I shit you not. Niet te weerstaan.
    Enjoy liefje!
    - Frank Murphy

Mentioned
    313 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Dan suggereer ik dat je het zelf ook eens kalm aan doet, en eens luistert naar de klachten en bezwaren die mensen hebben bij dit soort series.
    Ik denk dat het een hoop frustratie weg neemt.
    Nee, dat komt heel kleinzielig over. Het is gewoon een mening, meer niet. Als je gefrustreerd bent omdat niemand naar je mening wil luisteren heb je daar zelf iets in te doen.

Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    En ik zeg het maar even; RPGer en jij hebben aardig de mond vol over die zeurende fans en die zinloze controverses.
    Hebben jullie ook door dat jullie er hier op het forum zelf steeds over beginnen?
    ^
    Last edited by Baukereg; 6th December 2022 at 14:32.

Mentioned
    909 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

lol contradictio in Serafinis

Mentioned
    330 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nee, dat komt heel kleinzielig over. Het is gewoon een mening, meer niet. Als je gefrustreerd bent omdat niemand naar je mening wil luisteren heb je daar zelf iets in te doen.
    En dat is nou de mentaliteit waardoor echo chambers en internet-bubbles ontstaan, Baukereg. Dictatuur van de meerderheid dus; sta je er ook zo in wanneer jouw mening tot de minderheid behoort?

Ik snap verder niet precies hoe je opmerking een reactie is op de mijne, maar er zijn genoeg mensen met (in mijn ogen) valide kritiek op RoP, en die dat heel rustig en redelijk kunnen verwoorden. Ik hoor alleen nooit dergelijke argumenten hier op het forum worden aangehaald en tegen gesproken, en als ik openhartig mag zijn, volgens mij weten de klagers hier niet eens waar mensen precies over vallen. Dan kun je je wel aan die mensen gaan ergeren en gaan vingerwijzen, je kunt ook eens proberen te begrijpen waarom ze ontevreden zijn met deze adaptatie van Tolkien's werk. Dan hoef je het er alsnog niet mee eens te zijn, je zegt immers zelf ook 'het is gewoon een mening, meer niet', maar (verdere) polarisatie binnen een fanbase schiet niemand wat mee op.

En anders; 'als het je niet bevalt, kijk er dan niet naar'. Niemand forceert mensen hier dergelijke discussies, en gegeven meningen, tot je te nemen.

En het verplicht al helemaal niemand om er hier over te gaan zitten klagen en vingerwijzen.
    Last edited by Lord Serafin; 6th December 2022 at 18:30.

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    193 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    De originele Willow had dat ook al een beetje vond ik...
    Jazeker. Het was ook niet de beste film. Maar het had een zekere charme. Hier voel ik vooralsnog weinig bij.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    330 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Op aanraden ben ik ook eens Wednesday (Netflix) aan het kijken: zit pas een kwartiertje in de eerste aflevering, maar de absurde logica en levensstijl van de familie Addams is weer een plezier om naar te kijken.

Ik lig al dubbel om de woordgrappen rond de naam van die school: "I am sure you will grow to love....Nevermore!", "I assume you got the traditional Nevermore welcome from your roommate?"
    Last edited by Lord Serafin; 8th December 2022 at 13:53.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    127 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Ik had al zo'n vermoeden dat je Wednesday wel kon waarderen.

Ik ben momenteel Firefly Lane aan het kijken. Sterke serie. Katherine Heigl en Sarah Chalke (Scrubs) acteren de sterren van de hemel, evenals de acteurs die hun jeugdzelf vertolkt.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Mentioned
    828 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Net klaar met White Lotus.
    Genoten van dit seizoen.
    - Frank Murphy

Mentioned
    909 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Richting einde seizoen 7 van The Office is de glans er wel een beetje af. De meeste karakters hebben ze wat in het extreem getrokken (Dwight bv) en Jim en Pam zijn echt een retesaai stel geworden. We cherrypikken nog wat en dan starten we met Parks & Recreation. Eerste afleveringen smaken naar meer, al lijkt het wel enorm veel op eerdergenoemde.

Oh en Wednesday, Tim Burton, Danny Elfman..dik genieten met de kids!
    Last edited by RPGer; 12th December 2022 at 22:35.

Tags for this Thread