User Tag List

Page 179 of 181 FirstFirst ... 79 129 169 177 178 179 180 181 LastLast
Results 7,121 to 7,160 of 7228

Thread: Welke game(s) ben jij nu aan het spelen? [Deel 7]

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Destiny 2

Ontzettend veel Destiny 2. Ik zet in een clan met een aantal vrienden en we zijn de afgelopen anderhalve maand helemaal los gegaan. Bij release even gespeeld maar alles wat erna kwam aan uitbreidingen of season content was allemaal nieuw voor me. We moeten nog wat nieuwe raids maar verder het meeste gedaan wat de game te bieden heeft. Platinum trophy gehaald en behoorlijk wat prestige difficulty content overwonnen.

Het blijft een heerlijke game en vooral de raids met zes man, waar je in veel vormen een foutloze dans moet uitvoeren, is wat mij betreft een van de leukste ervaringen deze generatie.

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    228 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Among Us

Okay ik ben om. Hilarisch met een groep vrienden

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Destiny 2

Ontzettend veel Destiny 2. Ik zet in een clan met een aantal vrienden en we zijn de afgelopen anderhalve maand helemaal los gegaan. Bij release even gespeeld maar alles wat erna kwam aan uitbreidingen of season content was allemaal nieuw voor me. We moeten nog wat nieuwe raids maar verder het meeste gedaan wat de game te bieden heeft. Platinum trophy gehaald en behoorlijk wat prestige difficulty content overwonnen.

Het blijft een heerlijke game en vooral de raids met zes man, waar je in veel vormen een foutloze dans moet uitvoeren, is wat mij betreft een van de leukste ervaringen deze generatie.
    Oh nice! Destiny 2 is tof. Zelf ook fanatiek gespeeld bij de launch. Kwam alleen niet door de raid heen. Geen tijd en geen (goed) team. Plus zo goed ben ik helaas niet in shooters.

Gratz met de plat!
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    Oh nice! Destiny 2 is tof. Zelf ook fanatiek gespeeld bij de launch. Kwam alleen niet door de raid heen. Geen tijd en geen (goed) team. Plus zo goed ben ik helaas niet in shooters.

Gratz met de plat!
    Je bent welkom als je aan wilt haken

Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Je bent welkom als je aan wilt haken
    Bedankt voor het aanbod. Dan zal ik eerst alles opnieuw moeten installeren xD

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bedankt voor het aanbod. Dan zal ik eerst alles opnieuw moeten installeren xD
    Schiet me maar aan als je zover bent. We hebben een leuke groep met fanatieke spelers dus er is genoeg hulp.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1446 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Destiny 2

Lekker man! Ik vind het stiekem ook een hele fijne game die continu blijft lonken. Ook al is er ook een hoop dat verbeterd mag worden. Het knalt zó lekker en de lootfever is erg sterk. Met een volgend deel stap ik weer in hoor.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Schiet me maar aan als je zover bent. We hebben een leuke groep met fanatieke spelers dus er is genoeg hulp.
    100 gig install... Dang!! Staat aan tho =)

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100 gig install... Dang!! Staat aan tho =)
    Nice!

Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nice!
    Stiekem wil ik de Platinum en dat om een maatje van mij hak te zetten. Die speelt het turbo fanatiek, maar zet niet door met bepaalde zaken. xD

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stiekem wil ik de Platinum en dat om een maatje van mij hak te zetten. Die speelt het turbo fanatiek, maar zet niet door met bepaalde zaken. xD
    Dat kunnen we wel regelen, maar Google even op Destiny Content vault en wat dit betekent voor de trophy lijst. Je hebt nog een krappe maand maar het is prima te doen, afhankelijk van je eigen inzet wel natuurlijk

Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dat kunnen we wel regelen, maar Google even op Destiny Content vault en wat dit betekent voor de trophy lijst. Je hebt nog een krappe maand maar het is prima te doen, afhankelijk van je eigen inzet wel natuurlijk
    Hoezo een maand? =0

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoezo een maand? =0
    De moeilijkste trophy is voor de prestige mode leviathan raid, en die raid verdwijnt 10 nov. Bungie heeft aangegeven dat Destiny 2 te groot wordt om te onderhouden en stopt oudere content in een vault waarna het eventueel later weer vrij wordt gegeven in een andere vorm.

Let wel, Bungie heeft de trophy lijst eerder gewijzigd. De desbetreffende trophy kon eerder ook gehaald worden door een nightfall te doen, wat veel maar dan ook veel eenvoudiger was. Maar schrik niet, als je een beetje speelt en wat stijgt in level en gear kan je prima mee hoor

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    372 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Hoezo een maand? =0
    Omdat ze een hoop content gaan schrappen met de nieuwe uitbreiding.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Quote Originally Posted by Fenix View Post
    Among Us

Okay ik ben om. Hilarisch met een groep vrienden
    Ik probeer dit nu te pitchen bij vrienden waar we normaal regelmatig spellenavond mee doen.
    Heb het al gepitcht als Weerwolven of Wie is de Mol in gamevorm.
    Het zijn geen videogame spelers, het heeft even wat overtuigingskracht nodig

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Kunnen hier op het Forum ook wel spelen.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Net de laatste boss van Dead Cells verslagen zonder damage te krijgen. Tering Hee, trillende handjes.

Wat een geweldige game is het ook <3

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haha en nu door voor 1 Boss Cell? De game is pas net begonnen :p.

Ik ben begonnen aan Mario Galaxy, wat een geweldige game is dit. Het werkt zoveel beter dan 64 en Sunshine. Mooi om te zien hoe Mario door de jaren heen verbeterd is.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Quote Originally Posted by n00b_0wnage View Post
    Haha en nu door voor 1 Boss Cell? De game is pas net begonnen :p.

Ik ben begonnen aan Mario Galaxy, wat een geweldige game is dit. Het werkt zoveel beter dan 64 en Sunshine. Mooi om te zien hoe Mario door de jaren heen verbeterd is.
    Wow, Galaxy voor de eerste keer?! Ben erg benieuwd naar je indrukken van de werelden en de zwaartekracht trucs.

Ben nu ook aardig op weg met die game, bijna alle werelden vrijgespeeld. Alweer zoveel vergeten dat het soms aanvoelt als een nieuwe game. Alleen die brute 1hit Daredevil challenges die ik op de Wii wel gehaald heb ga ik nu waarschijnlijk niet meer doen

Daarna ga ik juist terug de tijd in naar Sunshine en 64. Misschien niet de meest slimme manier om de games te spelen maar ach. Wel even een korte Mario pauze tussen de games door.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    851 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Ori en het blinde Bos

Vroeger haate ik platformers, nu hou ik ervan. Prachtig vormgegeven en wederom een schitterende soundtrack. Het is geen Hollow Knight, maar verder een prima lockdown game. Alleen fuck wat mis ik 3D bij deze games, dat kan 4k toch echt niet tegenop
    Ik wacht rustig af.

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Wow, Galaxy voor de eerste keer?! Ben erg benieuwd naar je indrukken van de werelden en de zwaartekracht trucs.

Ben nu ook aardig op weg met die game, bijna alle werelden vrijgespeeld. Alweer zoveel vergeten dat het soms aanvoelt als een nieuwe game. Alleen die brute 1hit Daredevil challenges die ik op de Wii wel gehaald heb ga ik nu waarschijnlijk niet meer doen

Daarna ga ik juist terug de tijd in naar Sunshine en 64. Misschien niet de meest slimme manier om de games te spelen maar ach. Wel even een korte Mario pauze tussen de games door.
    Nee, ik heb de game vroeger op de Wii wel eerder gespeeld. Sunshine en 64 heb ik wel voor het eerst gespeeld op de Switch.

Het is alleen mooi om ze zo na elkaar te spelen en de verbetering van Mario over de jaren heen te zien.

De zwaartekracht trucs kende ik al wel, maar het blijft toch genieten om het weer te ervaren. Vooral de "2D delen" die de zwaartekracht constant van richting veranderen zijn echt tof.

Slumbering gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Ik ben begonnen aan de special edition van The Secret of Monkey Island, want ...

Door de muziek krijg ik direct zin om de game te spelen.
    Mijn lap desk is hier ideaal voor. Languit met muis en toetsenbord op de bank. De nieuwe graphics zijn nog al hit or mis, dus ik hou het bij classic mode.
    Speelt momenteel: Bomber Crew

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    @Baukereg zo'n lap desk vind ik zelf wel fijn voor snellere games, maar voor een point/click is een losse muis, een steam controller of zelfs reguliere controller toch veel chiller dan een plank op je schoot te moeten houden op de bank?

Slumbering gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    @Liquidje Als controller support op orde is heeft dat altijd mijn voorkeur, maar dat is helaas vrij waardeloos. Het spel kent ook behoorlijk wat hotkeys, dus dit werkt voor mij het beste. Het weeg niet veel en vaak heb ik het toch naast me liggen op de bank.
    Speelt momenteel: Bomber Crew

Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    @Liquidje Als controller support op orde is heeft dat altijd mijn voorkeur, maar dat is helaas vrij waardeloos. Het spel kent ook behoorlijk wat hotkeys, dus dit werkt voor mij het beste. Het weeg niet veel en vaak heb ik het toch naast me liggen op de bank.
    Ik heb het volgens mij destijds wel met controller gespeeld. Vergeet niet dat alles via Steam Big Picture al je controller support en er dikwijls kant-en-klare profiles zijn.

Maar goed, het is een optie gezien je controller preferred, uiteraard mooi dat je het uiteindelijk naar je eigen wens kan kiezen natuurlijk. Maar sinds de controller profiles in Steam zitten is mijn interesse persoonlijk weg in een lap desk.

... prepare for salvation Ayreon's Avatar
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Necroborg54
    Children of Morta en voor de afwisseling Shadow Runner

Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Hades is belachelijk verslavend Was bang dat het de zoveelste roguelite zou zijn, totdat ik hier zoveel positieve verhalen hoorde dat ik het moest checken. De runs zijn echt heerijk qua lengte, en je voelt jezelf gewoon beter en beter worden. Inmiddels Hydra neer, maar ik heb nog een long way to go

Verder weer een lekkere mixed bag. Ghostrunner is echt geweldig en weet een bepaalde itch te scratchen. No More Heroes eindelijk eens echt in komen, het is ook lekker corny 90s/00s humor. Je moet er van houden of course, maar het doet mij echt ontzettend denken aan andere "maffe Japanse lifesims" a la Shenmue (en ik neem aan dat Yakuza ook wel in zo'n rijtje past). En inmiddels wel echt flink Dragonball FighterZ op de Switch aan het spelen, ik ben eindelijk gewend aan de controller (shootout again naar de 8bitdo SN30 Pro+), en dat is gewoon weer aangenaam same-old inmiddels (en ik frustreer mij niet meer zo omdat muscle memory inmiddels weer aan het opbouwen is).

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1446 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Katana Zero via Gamepass.

Potverdrie wat een fijne sound. Dikke beats, goede soundtrack aan het begin van elk level en dan op zijn Hotline Miami's kamers clearen. Hier ga ik van genieten.

So Say We All! Knorretje's Avatar
    Mentioned
    154 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: knorvocht Steam ID: kn0rvink
    Phasmophobia (VR)
    Overgehaald door een maatje van mij.
    Wat een verschrikkelijke game

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    102 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Hollow knight
    Er is genoeg over gezegd, maar dit is wel hoe je een goede Metroidvania neerzet zeg. Wat een heerlijke wereld om te verkennen. Echt klassiek dat je gewoon de hele map uit je hoofd kent, met allerlei losse eindjes waar je later op terug moet komen. En het levert altijd wat nuttigs op. Boss fights zijn ook wel ff zweten verder, maar tot nu toe niets dat echt onmogelijk is.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    851 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Knorretje View Post
    Phasmophobia (VR)
    Overgehaald door een maatje van mij.
    Wat een verschrikkelijke game
    Mijn zoontje is er ook helemaal leip van, zelf ook maar effe proberen.
    Ik wacht rustig af.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    251 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Na wat verhalen in een ander topic hier heb ik Mass Effect Andromeda een nieuwe kans gegeven. Opnieuw begonnen want ik had geen idee meer waar ik gebleven was.

Nu herinner ik me in de eerste missie direct weer een teleurstelling van destijds. Je komt aan in een ver zonnestelsel na 100en jaren cryosleep, zet voet op een nieuwe onbekende planeet en de vijanden zien er eigenlijk precies zo uit als de vijanden in de eerste games. Lekker origineel.

Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mortal Shell
    Paar weken geleden al gehaald, maar nu eindelijk maar eens opgestart.

Das toch weer even wennen, ook al is het een Soulslike. De unieke mechanic, Harden, is een creatieve block maar moet hem nog leren gebruiken.
    Ben nog niet helemaal overtuigd van de game, maar heb amper een uur gespeeld.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    285 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mortal Shell
    Paar weken geleden al gehaald, maar nu eindelijk maar eens opgestart.

Das toch weer even wennen, ook al is het een Soulslike. De unieke mechanic, Harden, is een creatieve block maar moet hem nog leren gebruiken.
    Ben nog niet helemaal overtuigd van de game, maar heb amper een uur gespeeld.
    Keep us posted: ik had meteen mijn aandacht toen ik 'm in de store zag staan!
    "If you have so little will, then you are of no use to me, Klatooinian."
    -- Darth Plagues the Wise

Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Keep us posted: ik had meteen mijn aandacht toen ik 'm in de store zag staan!
    Will do! Die Harden mechanic is wel tof. Heb een mini boss verslagen en loop nu stuk op een andere xD

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Weer wat op en af in Sea of Thieves, momenteel soort van Halloween event gaande. Waar de focus niet echt op Booty ligt.
    Dus wij waren na dat we onze daily's klaar hadden aan het rond dobberen.

En moest nog wel een paar challenges doen voor het Event, dus wij op een sloop kwamen op een gegeven moment een Brig tegen en vroegen hun of ze me konden killen vanwege de Event challenge maar deden heel moeilijk er over en uiteindelijk gingen ze er Yolo vandoor.
    Kon nog net 1 snipen wat ook deel uit maakte van het Event. En hoewel er eerst 2 spelers waren hadden ze hun schip verlaten, gaf best wel een vreemde en spooky beleveving.

Gezien het heel erg rustig leek te zijn op de map. ( Gezien het wel even duurde voor we spelers tegen kwamen )
    Maar relatief vlot hierna nog een Brig tegen die ook wat vluchtig waren, en toen ze probeerden snel hun schip te verlaten op bij Reapers hide out. Scuttleden ze hun Schip, er was ook een Galjoen in de buurttegen, die aardig hun resources hadden gespendeerd wegens Fleet( Skeleton armada)

En die gingen ook op de Vlucht van terwijl wij op een nederig Sloopje zaten. Dus na een klein poosje hadden we de jacht op hun gezet, en wachte op een wind richting verandering. En schoot mijzelf via het canon voor hun uit, Board their ship, vrij nonchallant ook de 1ste keer dat ik het op deze manier deed tegen een veel groter schip.
    Terwijl 1 van hun al constant om help riep in Chat. gooiden ze zelf het anker naar beneden (Raar iets gezien je in PvP juist in beweging wilt blijven) Kwam er achter dat de Crew uit 3 bestond waaronder 1 in de Brig (niet het schip maar onboard gevangenis) en die weigerde er ook uit te komen terwijl die wel deel van hun Crew is.

In de tussen tijd had ik al 2 van hun met het zwaard hun leven bekocht. En mijn 1ste Stuurman al op afstand met het canon het Galjoen wat had door gezeefd. Toen ze respawnen probeerden ze mij met Firebombs mij af te maken en ik relatief nonchallant over hun schip huppelde. En natuurlijk van inkomend Canonvuur van onze Sloop waren ze aardig in paniek en zette ze zich zelf alleen maar meer in vlam en Vuur.

Hoefde eigenlijks niks meer te doen ze maakten zich zelf al af. Niet echt uitdagend maar vreemd genoeg heel erg fun. Dit gebeurde vlak bij een Outpost waar nog een ander Galjoen ge-parkeerd was. En die zagen dus dat er een Schip in hun klasse door een Sloopje werd neer gehaald.

Dus toen we de 1ste 3 master hebben laten zinken gingen we achter de 2de aan. Toen ik weer terug aan boord was van ons ambiteuze Sloop. Snel wat Chain ball e.d. gepakt en Voor en achter mast van ons nieuw project al snel neer gehaald. En daarna
    bood dit Galjoen net wat meer weerstand, maar waren als nog net als het vorige doelwit ook in Paniek.

Ze konden mij nog met het canon neerschieten op geluk vermoedelijk, en ging dood terwijl de 1st Mate van het schip was af gevallen (Knockback waarschijnlijk door Blunderbomb) Gelukkig hadden we flink wat lekkage aan hun schip gegeven. Dus tegen de tijd dat ik Respawnde zag ik hun galjoen al ineens zinken, duidelijk vergeten te repareren etc.

Zal niet ontkennen dat dit allemaal op Dom geluk gebeurde. Heb gezien hoe Pro's in Sea Of Thieves te werk gaan en dat is niet grappig.
    Wij hadden het voordeel dat het eerste Galjoen zowat niks meer aan boord had kwa resources. En het 2de galjoen zag natuurlijk hoe de eerste ten onder ging. Psygologie in dit spel is natuurlijk wel heel besmettelijk als je dit soort dingen ziet gebeuren.

Mijn 1ste stuurman is ooit op een Athena Alliance Server geweest met meerdere Galjoenen, en die werden zonder onzin neer gehaald door Pace22 en het was al over voor je het door had. Dus die konden die hele Athena hunt/farm gewoon vergeten.

Pace22 is de Pvp Speler van SoT. En toen dit met mijn maat gebeurde zat Pace op een Sloop met nog 1 andere speler en die heeft dus meerdere Galjoenen die sessie neer gehaald.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Lord Serafin
    Gister weer gespeeld.

Game opnieuw gestart, want had een valse start. Meteen een stuk sterker van start. Heb nu alle 4 shells al te pakken, 2 mini bosses down en 3 beste upgrades.

Combat gaat een stuk beter. Zowel parry als Harden.

De game forceert je bepaalde Souls zaken los te laten of anders aan te pakken.

De area is wel een ongelooflijk doolhof, dus loop veel rondjes. Genoeg te vinden iig.

Mentioned
    285 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Lord Serafin
    Gister weer gespeeld.
    Voor €20 of rond die klok klinkt dat als een goede investering! Dank voor je mention en de repliek, beste Arteroot: ik hoop dat bovenstaande zo blijft en hoor graag je mening na verder spelen!

Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Voor €20 of rond die klok klinkt dat als een goede investering! Dank voor je mention en de repliek, beste Arteroot: ik hoop dat bovenstaande zo blijft en hoor graag je mening na verder spelen!
    Ja, voor 20 euro is het een goede deal. Geen probleem en graag gedaan. =)

Mentioned
    285 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja, voor 20 euro is het een goede deal. Geen probleem en graag gedaan. =)
    Voort wat hoor wat, overigens:

Had jij me nou een paar maanden terug gevraagd mijn mening te geven over Vampyr?
    Of was dat iemand anders?

@Glory ; toch maar weer aan de Spiderman op de PS4?

Tags for this Thread