User Tag List

Page 2 of 193 FirstFirst 1 2 3 4 12 52 102 ... LastLast
Results 41 to 80 of 7701

Thread: Welke game(s) ben jij nu aan het spelen? [Deel 7]

ex-Moderator Lord Vampire's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Lord_Vampire
    Gister eindelijk Castlevania: Lords of Shadow op de PS3 uitgespeeld. Vandaag begonnen aan Boom Blox op de Wii, wat ik een zeer vermakelijke game vind eerlijk gezegd. Goede aanrader van LaB. En ben begonnen met Dead Nation op de PS3. Heerlijk spel! En in het weekend speel ik nog steeds Super Mario Bros. Wii, als mijn vriendin langskomt (ze is inmiddels meer aan het spel verslaafd dan ik ).

Member Zspirit's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    natuurlijk Word of Warcraft: cataclysm verder voor de afwisseling Super Meatboy en Team fortress 2 en met een vriend een potje l4d is ook nooit weg.

Junior Member cloudyminds's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kirby epic yarn en donkey kong
    Ow en world of warcraft

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1554 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Lord Vampire,2471194
    Vandaag begonnen aan Boom Blox op de Wii, wat ik een zeer vermakelijke game vind eerlijk gezegd. Goede aanrader van LaB.
    o/o Zo'n fijne game wanneer je wat mensen op bezoek hebt. Ik heb vier Wii-motes en dan is het helemaal een feestje. Mooi dat hij bevalt!
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

The Dude Minds Resnick's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Enslaved: Odyssey to the West.
    Instant classic. Wat een topper. Ben gewoon sprakeloos.
    Mocht je je afvragen wat te kopen. Hier is je antwoord :-)

Member Duran's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Net Mass Effect 2 uitgespeeld.

Ga nu beginnen aan Amnesia : The Dark Descent

Mentioned
    1554 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Duran,2472605
    Ga nu beginnen aan Amnesia : The Dark Descent
    Veel 'plezier'!

In hetzelfde genre ben ik bezig met Project Zero II: Crimson Butterfly op mijn oude xbox. Het eerste halfuur letterlijk met kippenvel op de bank gezeten.

Causa Mortis Trellgoth's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben zelf met de tweede playthrough bezig van Splatterhouse.
    Heerlijke game moet ik zeggen!

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geloof het of geloof het niet. Ik ben VOOR HET EERST Uncharted 2 aan het spelen.

Zojuist de trein
    gehad en door het Tibetaanse dorpje gegaan
    .

Dit is echt een game die je MOET blijven spelen, waarbij je de controller cht niet neer wil leggen.

Ik vind wel dat het verschil in kwaliteit tussen Uncharted 1 & 2 niet heel groot is. Dat is geen kritiek op deel 2, maar meer een bevestiging voor mezelf dat deel 1 al ongelooflijk goed was. Uncharted 2 heeft wat meer afwisseling in omgevingen en wat meer scripted events om het spektakel te verhogen.

Het stukje zojuist op de trein en in de sneeuw
    was wel het hoogtepunt van de game. Doordat Drake in de sneeuw er zo ongelooflijk realistisch uitziet ga je het zelf gewoon koud krijgen...

Idle Spambot Malice's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb de hele avond minecraft gespeeld met 2 andere gasten.

Benz-Driver kelders0's Avatar
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik speel op 't moment DIRT 2, nog zo'n 15 events te gaan en dan heb ik 'm uitgespeeld volgens mij.

daarna gaan we aan de slag met Forza Motorsport 3 !

guest
    Guest
    Spellen wat ik nu speel: --- HELP ---

Assassins Creed II
    Spiderman Shattered Dimensions
    Metro 2033
    Battlefield Bad Company 2
    Modern Warfare 2
    Call of Duty Black Ops
    Batman Arkham Asylum
    Arcania Gothic 4
    Splinter Cell Conviction
    Mafia II
    Dead Rising II
    Transformers War For Cybertron
    Starcraft II
    Fallout 3
    Fallout: New Vegas
    Bioshock I
    Bioshock II
    Need for Speed Hot Precuit
    Need for Speed Shift

Kan iemand mij AUB helpen? Ik zit echt met een probleem. Ik speel veel te veel spellen tegelijk waardoor ik nu helemaal in de war ben. Ik volg geen n spel meer.
    Heeft iemand een tip of een idee?

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    893 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by TheDarkness,2474625
    Spellen wat ik nu speel: --- HELP ---

Assassins Creed II
    Spiderman Shattered Dimensions
    Metro 2033
    Battlefield Bad Company 2
    Modern Warfare 2
    Call of Duty Black Ops

Batman Arkham Asylum
    Arcania Gothic 4
    Splinter Cell Conviction
    Mafia II
    Dead Rising II
    Transformers War For Cybertron

Starcraft II
    Fallout 3
    Fallout: New Vegas
    Bioshock I
    Bioshock II
    Need for Speed Hot Precuit
    Need for Speed Shift

Kan iemand mij AUB helpen? Ik zit echt met een probleem. Ik speel veel te veel spellen tegelijk waardoor ik nu helemaal in de war ben. Ik volg geen n spel meer.
    Mijn tips, scheelt weer.
    Ik wacht rustig af.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    @Rpger kan hij die beter niet als laatst spelen het beste als laatste bewaren
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    VAKANTIE!!! VAKANTIE!!! VAKANTIE!!!

Ok, ik heb Uncharted 2 uitgespeeld. Uiteraard een FANTASTISCH avontuur en ik had ook niet minder verwacht. Het laatste stuk vond ik best speciaal, had niet meer een ontknoping in zo'n mooie omgeving verwacht. Ik ga 'm zeker dezer dagen nogmaals spelen, op Crushing. En dan alle trophies halen. En dan multiplayer. Wereldgame! Toch vind ik het verschil tussen Uncharted 1 en 2 niet zo groot als sommige andere mensen vinden. Ik vond deel 1 ook al een wereldgame die me echt wegblies en ten opzichte daarvan vind ik deel 2 niet heel veel beter, maar dat komt dus vooral omdat ik deel 1 al zo geweldig vond.

Verder bezig met The Sly Collection. Review is al geschreven maar ik heb de games nog niet uitgespeeld. Enorm leuke spellen en, zoals ik in mijn review ook zeg, ze voelen echt fris en nieuw aan. Dergelijke spellen komen dezer dagen niet echt uit.

Gisteren ook voor het allereerst Assassin's Creed II opgestart. Slechte openingsscene zeg, dat je een beetje door zo'n lab rent. De game lijkt me wel vet maar ik denk dat ik toch liever een tweede keer Uncharted 2 speel dan deze.

Ook het een na laatste level van Dead Nation in cop gespeeld, nog eentje en dan heb ik 'm ook af in cop. Daarna wellicht hogere moeilijkheidsgraden.

Verder heb ik nog liggen: eindelijk de Platinum trophy halen in God of War, de hogere moeilijkheidsgraad en Platinum trophy van God of War III, Dead Space uitspelen en BioShock 2 uitspelen.

Dat haal ik allemaal niet in 3 weken.

Mentioned
    1554 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by TheDarkness,2474625
    Een voor een, met misschien MW2-multiplayer en om de zoveel tijd een potje Starcraft 2? Het is zonde om die games door elkaar te spelen, aangezien je er zo geen een echt meekrijgt. Metro2033 moet je sowieso aan een ruk doorspelen.

Zo hard als ik me verveeld heb met Fallout 3 ben ik nu aan het genieten van New Vegas. Met momenten doet hij me aan Morrowind denken.

Quote Originally Posted by Mesijs,2474649
    Verder bezig met The Sly Collection. Review is al geschreven maar ik heb de games nog niet uitgespeeld. Enorm leuke spellen en, zoals ik in mijn review ook zeg, ze voelen echt fris en nieuw aan. Dergelijke spellen komen dezer dagen niet echt uit.
    Ik ben benieuwd naar de review.

guest
    Guest
    [quote=Like-a-Bunny,2474658]Een voor een, met misschien MW2-multiplayer en om de zoveel tijd een potje Starcraft 2? Het is zonde om die games door elkaar te spelen, aangezien je er zo geen een echt meekrijgt. Metro2033 moet je sowieso aan een ruk doorspelen.

Zo hard als ik me verveeld heb met Fallout 3 ben ik nu aan het genieten van New Vegas. Met momenten doet hij me aan Morrowind denken.

Quote Originally Posted by RPGer,2474626
    Mijn tips, scheelt weer.
    Jongens, bedankt voor jullie info. Ik ga vanavond sowiezo mijn Windows opnieuw installeren.
    Mijn keuze is alsvolgt:

Battlefield Bad Company II
    Starcraft II
    Batman Arkham Asylum
    Devil May Cry 4

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Eerst je SP games uitspelen en dan pas beginnen aan je MP games. Anders kom je nooit/zelden toe aan je SP games. My 2 cents.

Senior Member PerfectExceeder's Avatar
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PerfectExceeder Steam ID: Perfect3xceeder
    Bezig met Just Cause 2, wat een heerlijke aan-kut-game is dat zeg. Ik heb de eerste "verplichte" missie gedaan, en ben nu alleen maar bezig settlements te ontdekken en 100% te behalen in die settlements. n grote speeltuin waar je vanalles op kan blazen en neer kan schieten.

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yep Just Cause 2 was voor mij toch wel een van de games van 2010. Achteraf had ik 'm misschien ook een 9 kunnen geven om een statement te maken, want wat heb ik ongelooflijk veel lol gehad met dat spel en wat was alles toch enorm vet om te doen. Heb de Platinum trophy gehaald en daarna het spel weggeruild, maar ik bid alvast voor een vervolg. Echt een briljant spel.

@ Like-a-Bunny: review staat al op de site hoor!

Member Snikkelbaard's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Net Splinter Cell: Conviction uitgespeeld. Kutgame.. Wat is Splinter Cell ruk geworden, zeg. Ga er verder geen woorden vuil aan maken.

Nu bezig met Mirror's Edge en Kotor 2.

Member chicollino's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben nu voor de tweede keer FarCry 2 ( PS3 ) aan het spelen .
    Het is zo,n heerlijke game waar jij je eigen tempo bepaalt een missie te spelen .
    Je kunt met een sniper rifle lekker op grote afstand iemand een kogel door het hoofd halen of je steekt de boel in brand met een flame rifle en ga zo maar door .
    Het fijnste vind ik wel dat je het tempo van FarCry 2 zelf kunt bepalen en niet zoals Call of Duty reeks snel door de levels heen bent .
    Gewoon een topper nog steeds waarvan ik nog uren kan genieten .
    Pas als ik FarCry 2 helemaal uitgespeeld heb ligt Assassin,s Creed Brotherhood ( PS3 ) klaar om te spelen .
    Ook speel ik wel eens F1 2010 en Gran Turismo 5 , heerlijke racegames zijn dit .

I can haz cheescake ? nightwing01's Avatar
    Mentioned
    178 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: nightwing01
    Bezig met Bad Company 2
    Dragon ball z raging blast 2
    En binnenkort tekken 6 tegen cloud.

N.b.: Dit allemaal op de ps3

Motorsport! TROPIC's Avatar
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Need for Speed: Hot Pursuit, zowel Single Player als Multiplayer. Ben al aardig ver volgensmij, en het blijft steeds leuker worden.

Als ik even geen zin meer heb in NfS, pak ik denk ik F1 2010 en Gran Turismo 5 uit de kast.

Member Jorca's Avatar
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: kivanco PSN ID: Kivancusta Steam ID: Kivanco
    Quote Originally Posted by chicollino,2476230
    Ik ben nu voor de tweede keer FarCry 2 ( PS3 ) aan het spelen .
    Het is zo,n heerlijke game waar jij je eigen tempo bepaalt een missie te spelen .
    Je kunt met een sniper rifle lekker op grote afstand iemand een kogel door het hoofd halen of je steekt de boel in brand met een flame rifle en ga zo maar door .
    Het fijnste vind ik wel dat je het tempo van FarCry 2 zelf kunt bepalen en niet zoals Call of Duty reeks snel door de levels heen bent .
    Gewoon een topper nog steeds waarvan ik nog uren kan genieten .
    Pas als ik FarCry 2 helemaal uitgespeeld heb ligt Assassin,s Creed Brotherhood ( PS3 ) klaar om te spelen .
    Ook speel ik wel eens F1 2010 en Gran Turismo 5 , heerlijke racegames zijn dit .
    Ja, Farcry 2 is ook een leuk spel, maar ze mogen wel meer variatie aan die missies brengen en ook nog wat gaan doen aan die enemies want ze schieten met een Ak-47 van een afstand van 1-2 kilometer nog steeds raak.Maar voor de rest wel een toffe game vooral die vuureffecten.

Mentioned
    1554 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Nondeju, ik ben me toch weer een backlog op de nek aan het halen merk ik en ik heb steeds minder tijd om te gamen. Op dit moment nog bezig met New Vegas en op zijn tijd GT5, maar daarvoor moet ik steeds de kamer verbouwen. Morgen komen Dragon Age en Alpha Protocol binnen en begin ik Bad Company 2 al een tijdje erg te missen. En ik heb mezelf beloofd om een aantal xbox-klassiekers uit te spelen. Wat een heerlijk luxeprobleem!

Arkham City fall 2011 Leis's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2476706
    Nondeju, ik ben me toch weer een backlog op de nek aan het halen merk ik en ik heb steeds minder tijd om te gamen. Op dit moment nog bezig met New Vegas en op zijn tijd GT5, maar daarvoor moet ik steeds de kamer verbouwen. Morgen komen Dragon Age en Alpha Protocol binnen en begin ik Bad Company 2 al een tijdje erg te missen. En ik heb mezelf beloofd om een aantal xbox-klassiekers uit te spelen. Wat een heerlijk luxeprobleem!
    Maak vast maar veel uren vrij voor Dragon Age, erg goed spel ik heb ervan genoten. ( Moet wel zeggen niet alle uitbreiding uitgespeeld.)

Ik speel momenteel: Forza 3 nog steeds niet uitgespeeld, damn wat groot..8)

Kan nu al niet wachten op Dragon Age 2

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    316 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Heb weer een goede game periode en ben bezig mijn backlog weg te werken. Ik heb me de afgelopen 2 weken vermaakt met Bayonetta en Batman: Arkham Asylum. Beide games nu uitgespeeld en vond ze beiden erg tof. Misschien de komende dagen nog even terug naar Bayonetta, omdat ik er geen genoeg van kan krijgen.

Volgende games op mijn stapel: Portal, Fallout 3, Dead Space en Assassins Creed II!

... prepare for salvation Ayreon's Avatar
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Necroborg54
    Super Meat Boy. Toch maar aangeschaft en wat is dat spel heerlijk frustrerend

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    207 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mede door het vele gepraat en dankzij een vriend, vandaag toch maar Bad Company 2 voor de PS3 gekocht, met 20 euro PSN tegoed om ook maar meteen Bad Company 2 : Vietnam in huis te halen.

Member Sander H's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Voor hoeveel heb je BC2 gekocht?

Bij mij zit Gran Turismo 5 zit al 5 weken lang vastgeroest in m'n PS3. Heel lang geleden dat ik een game zo vaak en zo lang gespeeld heb..

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    207 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5 euro via mijn werk

Member Sander H's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oh hehe

Ik wil hem misschien ook nog eens aanschaffen, bij budgetgaming staat ie voor 29 wat volgens mij wel een leuk prijsje is.

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ben nog steeds veel bezig met Dead Nation. Gister de campaign met een vriend in co-op doorgelopen, vandaag met Sandro nog een paar missions gespeeld.

Daarnaast bezig met Demon's Souls. Ik ben er nog niet helemaal uit of dit echt een spel voor mij is. Aan de ene kant heeft het een behoorlijke aantrekkingskracht, aan de andere kant hou ik er niet van dat hele levels weer gereset worden als je doodgaat en je dus alles weer opnieuw mag doen.

Verder af en toe nog bezig met New Super Mario Bros. Wii samen door te lopen. En ik wil eigenlijk dit weekend nog een start maken met Zack & Wiki op de Wii.

Idle Spambot Malice's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Titan Quest:Immortal throne via steam

The Witcher en swords and soldiers en greed corp.

Member Stroopwafel's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Begonnen met een derde playthrough van Mass Effect. Zit er weer helemaal in. Nog flink wat achievements oppikken en de sidequests doen waar ik de vorige keer niet aan toe ben gekomen. Gelijk Bring Down The Sky erbij gekocht, die me niet teleurstelde, terwijl die in de media een flink pak slaag heeft gekregen, geloof ik. Maargoed, toen kostte die ook 400 MSP, in plaats van de huidige 80. Anyway, straks naar Virmire.

WOEI! Yaz's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Net klaar met Halo Wars co-op. Moeten nog 1 achievement in skirmish en daarna beginnen met Comic Jumper.

Supersonic Hypertonic Tyspolir's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    AC Brotherhood Ik vermaak me uitstekend met het runnen van mijn assassin gilde en die missies zijn ook erg leuk (met leonardo's uitvindingen).
    Skill is mandatory! Cheating is optional.

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Net ook begonnen aan Zack & Wiki op de Wii. Wat een heerlijk spel zeg .

I can haz cheescake ? nightwing01's Avatar
    Mentioned
    178 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: nightwing01
    Atm van alles door elkaar.

Sacred 2: Fallen Angel
    Raging Blast 2
    Bad Company 2

En dan ook nog op de PS2 Champions return to arms (ja old school)

Kortom: lekker chaotisch bezig

Tags for this Thread