User Tag List

Page 3 of 193 FirstFirst 1 2 3 4 5 13 53 103 ... LastLast
Results 81 to 120 of 7701

Thread: Welke game(s) ben jij nu aan het spelen? [Deel 7]

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1554 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Lord Vampire,2477825
    Net ook begonnen aan Zack & Wiki op de Wii. Wat een heerlijk spel zeg .
    Echt iets aparts he? Ik er echt ongelooflijk veel van genoten.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member Nokterian's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Defense Grid : The Awakening Wat een verslavend tower defense spel,geniaal gemaakt!

Shatter Ook zo'n heerlijk spel,veel kleuren en een super soundtrack!

Member Dicear's Avatar
    Mentioned
    54 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bezig met het rotzooien en rondklooien in Just Cause 2. Is de paar euro meer dan waard .

Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Dicear,2478289
    Bezig met het rotzooien en rondklooien in Just Cause 2. Is de paar euro meer dan waard .
    Alle DLC erbij gekocht? Ik heb meer dan 60 uur geloof ik in JC2 zitten,door alleen maar te kloten met van alles En er zijn zelfs leuke mods voor infinite ammo,grappelhooks etc,dat maakt het nog cooler

Soepvork
    Guest
    Diablo 2 en Call of Duty 4 op PC

en Motorstorm Pacific Rift op de PS3

Member Dicear's Avatar
    Mentioned
    54 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Nokterian,2478291
    Alle DLC erbij gekocht? Ik heb meer dan 60 uur geloof ik in JC2 zitten,door alleen maar te kloten met van alles En er zijn zelfs leuke mods voor infinite ammo,grappelhooks etc,dat maakt het nog cooler
    Ik heb de hele black market ook al met een mod geí¼nlocked en de supermanmod geí¯nstalleerd. Maakt het idd nog leuker . Ik heb tot nu toe nog maar twee í* drie missies gedaan, maar wel dik 4 uur op de teller staan.

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gisteren Medal of Honor uitgespeeld. Uiteindelijk ben ik er positief over, hoewel er zeker wel een aantal dingen beter hadden gekund (zie topic voor mijn mening over de sp).

Nu bezig met Assassin's Creed II (dus niet Brotherhood). Heb kort geleden de GotY-editie gekocht (is met de DLC's) en ik steek er nu voor het eerst echt wat tijd in. Tot nu toe vind ik het erg leuk. Het concept was al geniaal maar er werd vrijwel niets mee gedaan in het eerste deel. In deel II is er lekker wat afwisseling in ieder geval en het speelt heerlijk.

Member SilNiN's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eerste episode van Back to the Future het weekend gespeeld. Wel grappig.
    Nu nog bezig met Amnesia: The Dark Decent, ook leuk.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    321 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Deze ben ik nu aan het spelen,Een fijne oppepper na het deprimerende verhaal van Castlevania! Alleen van bovenstaand liedje word ik al vrolijk!!
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

Member Bekos's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The Misadventures of P.B. Winterbottom

Toch wel leuk om me 's avonds nog even mee bezig te houden.

ex-Moderator Lord Vampire's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Lord_Vampire
    Quote Originally Posted by Lord Serafin,2478837
    Deze ben ik nu aan het spelen,Een fijne oppepper na het deprimerende verhaal van Castlevania! Alleen van bovenstaand liedje word ik al vrolijk!!
    Daar moet ik ook altijd nog eens mee verder, maar er gaat zo belachelijk veel tijd in zitten. .

Senior Member PerfectExceeder's Avatar
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PerfectExceeder Steam ID: Perfect3xceeder
    Afgelopen weekend Uncharted maar weer eens uitgespeeld. Vrij snel gedaan, over 2 dagen een aantal uur gespeeld en dan ben je er jammergenoeg zo doorheen. Dat blijft toch zeker wel één van mijn favoriete PS3 titels. Uncharted 2 ga ik dan binnenkort maar weer eens aan te tand voelen als opwarmertje voor Uncharted 3.

Tevens nog bezig met Just Cause 2 waar ik eerlijk gezegd hoofdzakelijk aan het aankloten ben. Nog weinig missies gedaan, en vooral items e.d. verzameld.

Vorige week ook co-op [split-screen] begonnen met Borderlands GotY Edition. Nog niet heel ver, level 16, maar wat is dit een heerlijke game zeg. Zeker één van de leukste games om co-op te spelen, en dat terwijl dat split-screen niet heel erg goed werkt (ze hebben het beeld verticaal gesplit, terwijl ze het beter zoals in RE5 hadden kunnen doen). Ik vind het echt één van de leukste games die ik de afgelopen tijd gespeeld heb.

Junior Member KillerXRX's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    World of Warcraft , World of Warcraft en nog eens World of Warcraft

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Transformers War for Cybertron: Damn ik ben echt aangenaam verrast door deze game,
    ik kreeg echt een G1 vibe van de game, ben nu met de laatste missie van the autobots bezig.

Verder ben ik begonnnen met castlevania en het bevalt me wel wat ik al zag.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Black Robe Mage Dalamar's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Na de Steam Sales heb ik keuze genoeg, ik probeer me te beperken tot een klein aantal games om in ieder geval wat vooruitgang te kunnen boeken. Valt niet mee...
    Ik probeer me te focussen op Mafia II en Drakensang: River of Time.

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ben wack-a-mole met bots aan het spelen. Heb er al 18 gebanned vanmorgen en ze blijven maar terugkomen grrr...

Member Duran's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb vakantie gehad en ben lekker bezig mijn backlog weg te werken.

Ik heb achtereenvolgens uitgespeeld:
    Amnesia : The Dark Descent (PC) , klasse spel !
    Lara Croft : The Guardian of Light (PC) , leuke nieuwe reboot.
    Deathspank (PC) , hmm een tussendoortje , grappig voo even
    BioShock 2 (PC) , op dit moment mee bezig.

Arkham City fall 2011 Leis's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Darksiders erg groot spel zit nu chapter 5, maar al 16 uur op te teller.

Vers Vlees 2011 Stikkel's Avatar
    Mentioned
    785 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: stikkelboks
    Na de aankondiging van uncharted 3, heb ik toch maar eens besloten om delen 1 & 2 aan te schaffen.
    Inmiddels een uurtje of 2 in Drake's Fortune bezig maar heb er nu spijt van dat ik deze games niet eerder heb gespeeld...

EDIT,
    Drake's Fortune inmiddels klaar, geweldige game.
    Nu verder met Among Thieves.

Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Op dit moment DJ Hero 2,ik moet zeggen,ben heel verast hoe goed dit deel is. Ik heb deel 1 erbij gekregen maar de mixes,zo veel variatie en klinkt ook nog eens lekker fris,vermaak me er prima mee!

Ook nog bezig Assassin's Creed Brotherhood de singleplayer ben ik net bij sequence 2 dus nog niet echt ver maar de opzet en rome zien er fenomenaal uit! En de multiplayer is ook nog een verassend en anders vooral de manier om je prooi te pakken en dat ze ook achter jou aan zitten is geweldig,je haalt zo de CoD fanaten eruit,want door rennen en dan doden win je niet echt de match

Motorsport! TROPIC's Avatar
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Red Dead Redemption weer gepakt en die ga ik komende tijd uitspelen. Toffe game!

Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dit weekend even serieus aan de gang geweest met Castlevania en ik moet zeggen holy shit wat een game! ik zit nog maar in chapter 2, maar de puzzels zijn lekker de combat werkt goed, de combo's zijn niet onmogelijk, en de voice cast subliem! ik had niet verwacht dat ik de game zo leuk zou vinden
    - Frank Murphy

:D StevieNL's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ruse, en al een aantal maanden best veel left 4 dead 2.

The Construction Kid Maergok's Avatar
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Momenteel houd "Divinity: The Dragon Knight Saga" me in zijn greep.

Reviews waren niet uitsluitend positief maar ik moet eerlijk bekennen dat het spel mij persoonlijk wel echt aanspreekt. Ben nog niet eens een draak geworden, maar ik vind het geheel er eigenlijk wel goed uitzien moet ik zeggen.

Dus toch wel een aanrader voor mensen die van RPG's houden ala the witcher (qua gameplay dan, het verhaal en de wereld is wel van een heel ander niveau)
    Rhaegar The Just
    Je mag mijn key hebben. Ik ben originele backer, maar game niet meer op PC. Kunt ook kiezen tussen GOG en Steam.

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Pstikkel,2479390
    Na de aankondiging van uncharted 3, heb ik toch maar eens besloten om delen 1 & 2 aan te schaffen.
    Inmiddels een uurtje of 2 in Drake's Fortune bezig maar heb er nu spijt van dat ik deze games niet eerder heb gespeeld...

EDIT,
    Drake's Fortune inmiddels klaar, geweldige game.
    Nu verder met Among Thieves.
    Jij bent mijn favoriete nieuwe poster!

Idle Spambot Malice's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tsk.. bij mij bleef het spel tot maart in mijn playstation zitten. En ik had hem op de release gekocht.

HOU VAN MIJ MESIJS! VAN MIJ!

Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Alle andere games aan de kant geschoven want ik ben verslaafd. Verslaafd aan Borderlands! Holy shit, wat een game. Om elke hoek ligt wel weer een ander vet wapen die net weer wat beter is dan de vorige. Ben inmiddels bijna level 29, dus aardig opweg. Maar er valt nog zo veel te doen in die game. Echt een heerlijk spel. Weer eens wat anders dan al die serieuze games. Borderlands is gewoon lekker... anders! Ik ben benieuwd of er een deel 2 komt.

Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Te weinig tijd! zit nog steeds in castlevania, de game weet me zo te boeien dat ik zorg dat ik doordeweeks niet ga gamen, anders kom ik nooit meer op bed. echt een grote verrassing dat de game zo leuk is.
    - Frank Murphy

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Van de week New Super Mario Bros Wii uitgespeeld. Nu nog bezig om samen met mijn vriendin alle munten te verzamelen en de extra levels te spelen. Verder bezig met Donkey Kong Country Returns. Heerlijk spel . Mijn PS3 staat momenteel een beetje stof te happen. Ik zou ook niet weten wanneer de volgende leuke game uitkomt. Eerst Kirby's Epic Yarn in februari maar halen in elk geval.

Arkham City fall 2011 Leis's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gisteren begonnen met Prince of persia The forgotten sands erg leuke game tot nu toe!

Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Lord Vampire,2482456
    Van de week New Super Mario Bros Wii uitgespeeld. Nu nog bezig om samen met mijn vriendin alle munten te verzamelen en de extra levels te spelen.
    Ik zou zeggen bespaar jezelf de moeite. De genialiteit van die game word echt zo naar beneden gehaald door die buiten-proportioneel moeilijke extra levels in wereld 9. Ik heb NSMBWii met heel veel plezier gespeeld tot ik in wereld 9 aan kwam.

Mentioned
    1554 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by PerfectExceeder,2482464
    Ik zou zeggen bespaar jezelf de moeite. De genialiteit van die game word echt zo naar beneden gehaald door die buiten-proportioneel moeilijke extra levels in wereld 9. Ik heb NSMBWii met heel veel plezier gespeeld tot ik in wereld 9 aan kwam.
    Toch vind ik het wel wat hebben. Niet dat ik ze allemaal al gehaald heb, maar toch een behoorlijk aantal. Heerlijk als je ze uiteindelijk wel haalt.

Quote Originally Posted by Lord Vampire,2482456
    Verder bezig met Donkey Kong Country Returns. Heerlijk spel .
    Verrekte pittig alleen! Gisteren ben ik er ook nog even mee aan de slag gegaan, maar echt opschieten wil het nog niet.

Mijn PS3 staat momenteel een beetje stof te happen.
    Hey doorzetter, ik heb nog wel een suggestie...

Ik ben zelf nog steeds lekker aan het knallen met Bad Company 2 en dan vooral Vietnam. En ik maak dit weekend een beginnetje met Dragon Age en heel misschien Alpha Protocol. Ook Valkyria Chronicles moet ik weer eens oppakken, maar de game heeft me nog niet echt gegrepen.

+1 Perception Valerious's Avatar
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Deze week toch maar weer GTA IV in de bluray speler van mijn PS3 gedaan. Nooit uitgespeeld, maar wel ver in het verhaal. Het boeide me destijds niet echt, maar ik wilde weer een poging wagen. Dus bij dezen. Daarnaast speel ik niet zoveel op het moment. Ontzettend druk gehad met mijn studie. Op de planning staan nog Dragon Age, Halo Wars, Halo 3 ODST, Red Dead Redemption en Red Alert 3. Oh en natuurlijk heb ik Mass Effect nog ergens liggen, maar die heb ik al twee jaar niet aangeraakt...
    "It is a strangely common habit for people to keep trying to play the games that they think they should enjoy instead of re-examing what it is that they enjoy about gaming." - u/Racketmensch

Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2482468
    Toch vind ik het wel wat hebben. Niet dat ik ze allemaal al gehaald heb, maar toch een behoorlijk aantal. Heerlijk als je ze uiteindelijk wel haalt.
    Als ik me niet vergis heb ik 4 van de 8 levels van wereld 9 uitgespeeld en daarna de game nooit meer aangeraakt. Het spel-plezier was bij mij echt als sneeuw voor de zon verdwenen. Het halen van de munten om wereld 9 vrij te spelen vond ik overigens wel erg leuk om te doen.

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2482468
    Verrekte pittig alleen! Gisteren ben ik er ook nog even mee aan de slag gegaan, maar echt opschieten wil het nog niet.
    Dat is bij mij ook een beetje het probleem. Ik ben de besturing van Mario zo gewend dat ik maar niet kan wennen aan de ietwat logge besturing van DK. En daarbij is niet alleen de besturing een "struikelblok", de levels in DKCR zijn eigenlijk vanaf vrij vroeg in de game al vrij pittig. En het is mijns inziens toch vrij veel "trial-and-error" waar ik persoonlijk niet zo fan van ben.

Mentioned
    1554 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by PerfectExceeder,2482475
    Als ik me niet vergis heb ik 4 van de 8 levels van wereld 9 uitgespeeld en daarna de game nooit meer aangeraakt.
    Ik ben tot vijf gekomen tot nu toe.

Quote Originally Posted by PerfectExceeder
    Dat is bij mij ook een beetje het probleem. Ik ben de besturing van Mario zo gewend dat ik maar niet kan wennen aan de ietwat logge besturing van DK.
    Daar heb ik ook last van. Ik anticipeer vaak op het 'doorschuiven' van Mario en kom vaak een aantal centimeters te kort wanneer ik op een platform wil landen. Verder speel ik het met z'n tweeí«n en dat maakt de beleving sowieso al een stuk beter.

Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2482478
    Verder speel ik het met z'n tweeí«n en dat maakt de beleving sowieso al een stuk beter.
    Dan irriteer ik me alleen maar aan mijn mede-speler die er niks van bakt

En dat kan je nou net niet gebruiken in DKCR. Een mede-speler die een stuk minder goed is dan jij bent.

Mentioned
    811 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by PerfectExceeder,2482479
    Dan irriteer ik me alleen maar aan mijn mede-speler die er niks van bakt
    daarom speel ik DKRC met mijn beste vriend, helaas hebben we het beide zo druk dat we elkaar maar een paar keer per maand zien. dus we zijn al een poosje aan de gang en zitten in stage 3 nu.
    - Frank Murphy

Mentioned
    1554 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by PerfectExceeder,2482479
    En dat kan je nou net niet gebruiken in DKCR. Een mede-speler die een stuk minder goed is dan jij bent.
    Klopt, maar het maakt het toch erg leuk.

Quote Originally Posted by Tonne
    daarom speel ik DKRC met mijn beste vriend, helaas hebben we het beide zo druk dat we elkaar maar een paar keer per maand zien. dus we zijn al een poosje aan de gang en zitten in stage 3 nu.
    Wij zijn even ver.

Banned
    Mentioned
    61 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Perfect World International, nog steeds.

Any1 else? O.O

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

@Bunny:Meh, ik weet niet, Demon's Souls weet me nog niet echt aan te grijpen. Ik vind het ontbreken van een echt doel een beetje jammer. Zoals jij al aangaf, het werken naar shortcuts openen en dergelijke vind ik eerlijk gezegd niet zoveel aan. Momenteel heb ik nog niet echt dat de beloning voor iets doen groot is. Dat komt vast nog wel, maar toch. Alle leuke wapens en dingen die ik nu al heb gevonden kan ik nog niet gebruiken, omdat mijn stats allemaal te laag zijn kennelijk.

Heb je Alpha Protocol al in huis trouwens? Want ik zag hem bij Bart Smit voor 12 euro liggen.

Overigens ben ik zelf met DKCR ook in de 3e wereld beland. Ik vind het tot nu toe prima te doen. Er zijn een paar stukjes waar ik vaak ben doodgegaan, maar het is nog niet frustrerend tot nu toe.

Tags for this Thread