Deel 4 alweer. Pimp hier met je nieuwste games spulletjes!
Deel 4 alweer. Pimp hier met je nieuwste games spulletjes!
Nou ja, Breach proberen dan maar.![]()
Even een mooie pimp:
Voor $7,49 in de US PSN store \o/
Af en toe gruwelijk irritante bugs, maar verder goed te doen. Was in ieder geval niet zo duur.Originally Posted by Disturbed,2487731
![]()
Hoe heb je dat dan gedaan? Mij lukte het niet, 2 creditcards geprobeerd.Originally Posted by Seabass,2487801
Ik wacht rustig af.
PSN cards.
PSN card idd. Je moet via Ebay geluk hebben. Ik had er toevallig een van $10 voor $11 kunnen kopenMaar de meeste zitten er 4 of 5 dollar boven.
Maar ALTIJD goedkoper dan die €13,99 wat ze ervoor vragen in de NL PSN. Want wat is 11 dollar nou waard? Zeker wel zo'n 53 eurocent.![]()
Sigh, 1.5h verder en ik heb net een cave-huisje.
Hoe verslavend.
With great power comes great electricity bill.
ik heb zaterdag alle oude games die niemand wil hebben weggedaan,
en toen zag ik deze 2 liggen met het geld wat ik gekregen had voor de games + 15 euro bijleggen,
"As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
- Frank Murphy
Niet echt lekkere kwaliteit de foto maar alles staat erop.
Wilde graag me collectie een beetje uitbreiden dus dit is het geworden van 1 januari tot 1 februari de aankopen
Het stuurtje trouwens niet die heb ik al sinds de release van GT5.
Alleen de WheelStandPro gekocht omdat het een stuk hanger is.
GT5 had ik eerst ook al de normale editie maar toen kon ik de Signature voor 55euro kopen en dat dus ook gedaan.
Ezio via de ubishop. Move controller als extra move controller had er namelijk al 1tje. En de oplader is wel erg handig voor die dingen en kan daar ook gelijk de normale controller mee opladen.
Sackboy sleutelhanger heb ik gratis gekregen van me werk.
Fucking heerlijk.
Nou bloed zweet en tranen, maar hier issie dan, my man JC Denton..
Meer plaatjes en info in de hobby topic..
Ik wacht rustig af.
Niet hoekig genoeg.
Originally Posted by Pokalapoketl,2490168
Wel effe de argumentatie lezen he...Ik heb hem gebaseerd op de HD pack en zelf een beetje hoe ik hem in mijn hoofd heb, ipv de originele in-game figure exact na te maken
Ik wacht rustig af.
Wilde hem erg graag dus ook maar gehaald bij Castle Games die hadden hem opeens op voorraad
Je plaatje doet het niet?
Anyway:
![]()
Skill is mandatory! Cheating is optional.
- 한샷 한 길 태연
There is a point where we needed to stop and we have clearly passed it, but let's keep going and see what happens.
Gulp, is die al uit dan?![]()
de dag aanbieding bij e-plaza ipv 60 euro nu 22 euro meteen gekocht!
![]()
Net besteld via de ea store plus Shank er voor noppes bij
![]()
Via steam
![]()
With great power comes great electricity bill.
Wilde je niet de 360 versie om Gears 3 beta te spelen?Originally Posted by Nokterian,2490894
https://twitter.com/TheDutchSlayer
Alan Wake; 6 years in the making to perfection!
Quantum Break April 5th 2016. Its finally here! But Need to play it first.
Hm eene kant wel maar andere kant,hoeft niet perseOriginally Posted by slayernl,2490906
![]()
DUKE NUKEM??
Die kwam toch pas in Mei uit? ?.?
edit:
Ah Pre order..
All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru
waarschijnlijk de pre-order.. waarvan we hadden afgesproken dat we geen pre-orders meer zouden plaatsen in dit topic![]()
Skill is mandatory! Cheating is optional.
- 한샷 한 길 태연
Jep.Originally Posted by Tyspolir,2490912
Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Fuck, PS3 en Xbox versie?Originally Posted by Masemium,2490464
Maar hij is dus uit, zo even naar de winkel rennen dan maar!
Officieel komende vrijdag, bereid je dus maar voor op een teleurstelling.
Ok, dan gaan we de HD versies van MK maar halen vandaagOriginally Posted by Pokalapoketl,2490922
![]()
Der was ook gezegd dat iedereen die een plaatje poste een ban zou krijgen.([IMG]
[/IMG])
Na bijna 5 jaar met een Dell te hebben gezeten was het tijd voor een nieuwe pc.
Alle informatie staat toch al op internet dus, http://nl.hardware.info/usersystemen...ge-gamesysteem
En wat oude(re) patjes, Toetsenbord/muis had ik al ietsje langer.
En half jaar abbo Vero (flutblad) en gratis welkomsgeschenk (filmboek dus) voor €20,- (van ff terug). En sleeve van ebay voor de Kindle 3. $26 of zo i.p.v. de 55 dat het op amazon.com koste met dure shipping/import deposit fees.
Met flits.
En al zie je op de foto het effect niet zo geweldig eentje zonder.
Om ~0:00 gemaakt maar die tijden staan niet goed.![]()
Vliegmasjien!
Oh en ASRock P67 Fatal1ty Professional
=
?
Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Tja enige bord wat er nog was met 6 SATA 600 aansluitingen. Ben er zelf ook niet al blij mee hoor.
Zit gelukkig niet 24 uur per dag in de bios tegen die kerel (ja zijn beeltenis zit in het bios (of UEFI of zo) achtergrond) aan te kijken.
Enige wat mij opvalt is dat ik toch her en der mensen zie die Blur spelen!!
Waarom... Waarom schijnt het niet goed verkocht te hebben? Volgens mij hebben ze inmiddels al behoorlijk ingehaald..
Zie ook overal op internet gamesites die nagenoeg smeken om mensen het spel alsnog te laten kopen. xD geniaal.
oh en OT: laatste dat ik gekocht heb was een Controller oplaadpunt voor mijn X360 met twee slots.. en twee rechargable battery packs.. geniaal!! en dat voor amper 20 euri bij Wehkamp.
All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru
Tja heb het pas gekocht voor 12 euro of zo.
Maar heb je die wallpaper ook los in 1920x1200?Originally Posted by The chosen One,2490931
![]()
Is geen wallpaper. Animated, draait rond met wisselend donker/licht.
www.impulsedriven.com soort steam downloaden (alleen prog hoeft niet constant aan te staan). En dan DeskScapes. Run nu 30 day free trial, wacht op 50% korting.
Al is dat full pack het geld wel waard maar ik heb Fences Pro ook al.