Like a Dragon, played for the very first time.![]()
"As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
- Frank Murphy
Hier is hij ook binnenPostbode komt normaal altijd rond het middaguur, vandaag... om 16:00. Maar downloaden en installeren gaat gelukkig razendsnel dus na het eten beginnen met DeSo
![]()
PSN: easy-going-fox
Matched mooi bij je kunst @Marc ! Veel plezier ermee
@PerfectExceeder , 2 stuks? 1 voor woonkamer 1 voor mancave?
'Toast'
En @TheDutchSlayer , ook al een PS5 op de kop weten te tikken?![]()
Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Ja gelukkig wel ik hou me aan de covid regels en ben aan het werk of even in de super voor boodschappen, verder niet dus gelukkig alles veilig.
Wist wanneer pre-orders live gingen dus gelijk in de eerste min een order gedaan en dat lukte gelukkig
Moet er natuurlijk ook wat op spelen
![]()
https://twitter.com/TheDutchSlayer
Alan Wake; 6 years in the making to perfection!
Quantum Break April 5th 2016. Its finally here! But Need to play it first.
Paar kleinere aankopen temidden van alle nieuwe hardwaregeweld hier op het Forum:
De 2 TB SSHD bij de Xbox One X raakte langzamerhand wat vol en ik wilde iets snellers voor open world games. Deze 1TB SSD was afgeprijsd en ziet er bovendien slick uit.
Werkt prima; het is langzamer dan de Samsung EVO die ik als gaming schijf in een van mijn PC's gebruik, maar wel wat sneller dan de SSHD.
Waar ik vooral over te spreken ben, eerlijk gezegd, is hoe makkelijk het is om games van de ene naar de andere schijf te verplaatsen; meteen gerustgesteld voor hoe dat zal gaan met b.v. een Xbox series X en een externe SATA harde schijf i.p.v. de (nog) peperdure Microsoft/Seagate NVMe SSD's.
'Freude ist nur ein Mangel an Information'
Na mijn vorige "pimp" weer games die ik niet eens kan spelen![]()
Nice @Stikkel , veel plezier alvast!
In de Black Friday Sale de Ultimate Edition van Control opgepikt. Base game al gespeeld, een van de beste spellen van de afgelopen jaren voor mij. Wil m graag nog een keer opnieuw doorspelen incl. DLC, maar daarvoor wacht ik op de gratis upgrade naar de PS5-versie die ergens volgend jaar komt.
Last of Us 2 staat er ook in voor een nette prijs maar ik twijfel nog, zou me niks verbazen als daar op termijn een PS5-versie van komt.
De update komt gelukkig al begin december. En ik ben heel erg benieuwd, de laatste Remedy game die ik gespeeld heb was Alan Wake en daar heb ik destijds ontzettend van genoten. Nu bewust gewacht op de next-gen upgrade, wat ik overigens ook ga doen met Cyberpunk 2077. Mensen zijn gek dat ze niet nog een halfjaartje kunnen wachten op de definitieve experience maar da's weer een andere discussie![]()
En ik zou persoonlijk wachten met The Last of Us Part II, je hebt de spoilers ontweken en de game kunnen laten liggen, en geloof mij, deze game gaat krankzinnig worden op de PS5. Of het nou een simpele patch voor een frame rate unlock en 4K resolutie of een volledige remaster: it'll be worth the wait.
https://www.polygon.com/2020/11/6/21...delayed-remedy
Sorry.
Voelt ergens best verkeerd inderdaad. Had mensen dan een season pass laten aanschaffen o.i.d.
@Marc
Ah da's zuur. Ik wilde eigenlijk ook wachten maar ik ben echt heel extreem mbt. spoilers![]()
Maar goed, ik hoop dat de schade nog een beetje beperkt is gebleven.
@Pascal
De PS5. Ik denk dat je echt maar het minimale kunt verwachten qua resolutie en ray tracing op de Series S dus ik zou toch even wachten.
@Like-a-Bunny
Wat? FuckDan wordt Miles Morales mijn kerstgame.
Of toch maar Cyberpunk 2077?
Last edited by Like-a-Bunny; 24th November 2020 at 17:10.
Toch maar een nieuwe headset en wat een verschil in geluidVolgens Sony werken alle headsets met 3D audio maar met deze hoor ik het toch 10x beter dan met mijn oude headset aangesloten op de controller.
![]()
Lekker man!![]()
Lekker hoor! Steelseries owned de scene lately.
En dan te bedenken dat de 3D sound enkel via de USB poort op je Playstation zou moeten werken
Kan je dat eens testen @Marc ?
PSN (€19,99)
Ik heb ook Control Ultimate ed. gekocht op PSN.
Nu hopen dat die PS5 update snel komt!![]()
Last edited by Das Tentakel; 26th November 2020 at 10:30.
Zelfde prijs op Steam momenteel -> https://store.steampowered.com/app/8...imate_Edition/
Een GTX 970 kan het wel aan, maar wel met wat compromissen denk ik. Ga zelf denk ik ook maar de Steam versie er bij halen, had het niet in de gaten (of was nog niet in de aanbieding toen ik deze voor de Xbone X kocht).
Een foto zonder slierten, speciaal voor jou @Gaunter O'Dimm![]()
"As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
- Frank Murphy
GT Sport ja? Ben jij zo'n racer?