User Tag List

Page 468 of 472 FirstFirst ... 368 418 458 466 467 468 469 470 ... LastLast
Results 18,681 to 18,720 of 18842

Thread: [Algemeen] Onlangs bekeken films

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    666 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zoals "beloofd" de foto's met mij en "the King"

Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    415 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    @coola ...wat ik wel schokkend vind: die hamburger op het plaatje...is dat die van €17,50?!
    Jij vindt dat schokkend? Niet het feit dat er banaan op zit én aardbijensaus?!
    Klinkt als topavondje Coola, nice:-).

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    666 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    Jij vindt dat schokkend? Niet het feit dat er banaan op zit én aardbijensaus?!
    Klinkt als topavondje Coola, nice:-).
    dude, die burger combo is zo lekker. ik ga hem denk ik ook een keer thuis maken
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

0fficial Ph0rum Wh0re TicTac's Avatar
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Doctor Strange: Mehtiverse of Madness ...

Marvel gaat hard achteruit.

Ragnarok en Infinity War waren prima films die destijds mij weer hoop gaven. Nu is de periode van drek weer aangebroken en is mijn hoop is nu op deel 4 van Thor gevestigd.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Titane Franse shock horror, gewoon naar en niet best.
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Titane Franse shock horror, gewoon naar en niet best.
    wat een verschrikking was dat, met heel veel moeite uitgekeken.
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Tegengekomen op iMDb. Waar moet ik aan denken? Irreversible/Martyrs-achtig?
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Niets wereldschokkends, maar gewoon een nare aaneenschakeling van scenes. Ben gaan kijken omdat ik ergens een vergelijk gemaakt zag worden met Cronenberg's Crash - maar op 1 oppervlakkig onderdeel na lijken die films totaal niet op elkaar.
    Last edited by Illuv; 25th June 2022 at 01:39.
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Niets wereldschokkends, maar gewoon een nare aaneenschakeling van scenes. Ben gaan kijken omdat ik ergens een vergelijk gemaakt zag worden naar Cronenberg's Crash - maar op 1 oppervlakkig onderdeel na lijken die films totaal niet op elkaar.
    Dan skip ik hem.

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

wat een verschrikking was dat, met heel veel moeite uitgekeken.
    Halverwege uitgezet, zo ver kwamen we niet eens
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Viel me ook al op ja haha

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    167 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by TicTac View Post
    Doctor Strange: Mehtiverse of Madness ...

Marvel gaat hard achteruit.
    Pfffff nou nou. Een van de meest slechte, vervelende films die ik de laatste jaren zag. K&*^$ met peren
    "You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone, and we are all part of the same compost pile."

Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Niets wereldschokkends, maar gewoon een nare aaneenschakeling van scenes. Ben gaan kijken omdat ik ergens een vergelijk gemaakt zag worden met Cronenberg's Crash - maar op 1 oppervlakkig onderdeel na lijken die films totaal niet op elkaar.
    In dit licht kwam ik deze tegen:

Zit hier in de onderste regionen iets kijkbaars tussen of is het allemaal doffe ellende?

Sommige titels trouwens.

0fficial Ph0rum Wh0re TicTac's Avatar
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pfffff nou nou. Een van de meest slechte, vervelende films die ik de laatste jaren zag. K&*^$ met peren

Blij dat ik niet de enige ben 🙂

Senior Member Obsidian's Avatar
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben wel benieuwd wat de originele versie was van die film. Het is overduidelijk dat Marvel zich er flink mee bemoeid heeft.

Mentioned
    167 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    X (2022)

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Slasher vs. exploitation overgoten met een Boogie-Nights sausje. De mix is esthetisch erg tof en soms is de film 'lekker ongemakkelijk'. Mia Goth steelt bovendien wel de show m.i.
    Helaas is het allemaal niet zo beangstigend zoals in bv. Texas Chainsaw. Iets wat Ti West m.i. bij House of the Devil wél voor elkaar kreeg.
    Voor genre-liefhebbers zeer zeker de moeite waard, maar in de kern minder vernieuwend dan dat duidelijk tóch geprobeerd werd (= een genrepobleem.). Er komt overigens een prequel aan (back2back gefilmd).
    "You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone, and we are all part of the same compost pile."

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Rear Window

Potverdorie wat een goeie film. Met Vertigo kon ik gek genoeg niet zoveel, maar bij deze Hitchcock zat ik 2 uur lang op het puntje van mijn stoel. De film voelt fris, de dialogen zijn scherp, hij is gelaagd en tegen het einde nagelbijtend spannend. James Stewart is door een gebroken been gebonden aan een stoel, bespiedt zijn buren en begint zich van alles in zijn hoofd te halen. We zien feitelijk alleen wat hij ziet, maar de grap is natuurlijk ook dat wij als kijker bij hem naar binnen kijken en de complexe relatie tussen hem en Grace Kelly* zien veranderen.

Dijk van een film.

*mijn god, ik snap waarom zij ongekend populair was, wat een screen presence, wat een wijf.

Mentioned
    167 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer

Potverdorie wat een goeie film. Met Vertigo kon ik gek genoeg niet zoveel, maar bij deze Hitchcock zat ik 2 uur lang op het puntje van mijn stoel.
    Pre-cies andersom hiero . M.b.t Grace Kelly helemaal eens trouwens (ik vind dat overigens ook voor Jimmy Stewart gelden. Zie vooral: Mr. Smith goes to Washington).

Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Rear Window

Dijk van een film.
    Vorig jaar voor het eerst gezien. Ik vond hem ook fantastisch.
    Over oude films gesproken: Repulsion ('65) vond ik ook erg sterk.

Net gezien:

Crimes of the Future (2022)

De nieuwe Cronenberg, dus je weet enigszins wat je kunt verwachten. Op een aantal gebieden tenminste en dat wordt ingelost. Donker, mystiek, artistiek en gewoon vreemd. De opzet doet instant aan Existenz denken en daar zal ik niet de enige in zijn.

Toch vond ik het plot matig uitgewerkt en zeker in de tweede helft van de film wordt het allemaal wat twee dimensionaal en dat zorgt ervoor dat ik met een onbevredigd gevoel de zaal uit liep. Aardig, maar niet geweldig.

Maar goed, het is niet alsof ze me een oor aangenaaid hebben. (...)
    Last edited by Like-a-Bunny; 5th July 2022 at 09:42.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

The Batman [HBO max]
    Ik heb gemengde gevoelens bij de film, en overweeg hem over een tijdje nog een tweede keer te kijken. Laat ik zeggen dat ik de film het eerste anderhalf uur met plezier heb zitten kijken: de film slaat met het tempo en het camerawerk een heel andere weg dan Nolan en de eerdere Batman-films. De focus ligt in deze film meer op Batman's rol als the world's greatest detective, en maar goed ook, want een Riddler als schurk in een van Nolan's meer actiefgerichte films had totaal niet gepast. De film is donker en rauw, en ik zat me met name in het begin te verwonderen hoe knap de film gemaakt is. Ik heb ook erg genoten van de Batmobile-scene!

Helaas heb ik geen moment het gevoel gehad naar een officiële Batman film te kijken. Batman loopt vooral veel rond, gaat netjes via de voordeur naar binnen, gevechten zijn hand-to-hand zonder gadgets. Terwijl ik Batman juist kijk voor een scène als deze. Batman hoort een dreiging te zijn, een ongeziene nachtmerrie in het duister; hier kreeg ik continu het gevoel naar een bezorgde burger in een kostuum te kijken. Ik vind dat Robert Pattinson ook geen enkele uitstraling heeft, en met name de Batman-helm vond ik er in deze editie erg knullig uitzien.

Daarbij is de film inderdaad te lang, en ik had in de 2e helft steeds meer moeite mijn aandacht erbij te houden. Ik ben bij de onthulling van Riddler's plot opgestaan om in de keuken een kop thee te gaan zetten (Ik zag er een zoveelste Alt-Right/White Supremacy verhaal in, maar sowieso vond ik het plot van de film wat politiek gekleurd). De film had drie kwartier korter gekund. De film kopieert the Dark Knight en (o.a.) de car-scene richting het einde van Se7en: en niet op subtiele manier.

In zoverre heb ik een leuke avond gehad, en zoals gezegd wil ik de film graag nog eens zien.
    Maar of ik behoefte heb aan een tweede film van deze 'manifestatie' van Batman? Nee, eigenlijk niet. Maak dan maar een Dark Knight deel 4! (please don't)
    Last edited by Lord Serafin; 6th July 2022 at 17:06.
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    666 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thor Love and Thunder. By far de beste Thor film

Mentioned
    167 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by coola View Post
    Thor Love and Thunder. By far de beste Thor film
    Ja serieus? Wat vond je van Ragnarok?

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    666 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja serieus? Wat vond je van Ragnarok?
    Omdat in perspectief te zetten die stond tot kort geleden op nummer 3 in mijn algemene MCU top xx

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    827 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Thor Love and Thunder.

Zaterdag ochtend tekenfilm. Niks bijzonders
    6,5je
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Thor Love and Thunder.

Zaterdag ochtend tekenfilm. Niks bijzonders
    6,5je
    Ik hoef 'm zelf niet te zien, maar ik hoor er gemengde verhalen over. Sommige mensen zeggen dat het lijkt geschreven door een 7-jarige, anders zeggen dat het zo doorspekt is van flauwe humor dat het een superhelden-parodie lijkt. Andere mensen zeggen weer dat ze erg van de film genoten hebben, ondanks dat het zijn minpunten heeft.

Blijkbaar is het een stuk meliger dan Ragnarok (ook niet gezien).

En ps. Wat ze ook zeggen; 'Wat zou #Me2 te zeggen hebben als Natalie Portman of Dingetje Thompson op de plek van Thor stonden in de illustere 'Thor's butt' scene?' *rent snel weg *

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    827 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Ik hoef 'm zelf niet te zien, maar ik hoor er gemengde verhalen over. Sommige mensen zeggen dat het lijkt geschreven door een 7-jarige, anders zeggen dat het zo doorspekt is van flauwe humor dat het een superhelden-parodie lijkt. Andere mensen zeggen weer dat ze erg van de film genoten hebben, ondanks dat het zijn minpunten heeft.

Blijkbaar is het een stuk meliger dan Ragnarok (ook niet gezien).

En ps. Wat ze ook zeggen; 'Wat zou #Me2 te zeggen hebben als Natalie Portman of Dingetje Thompson op de plek van Thor stonden in de illustere 'Thor's butt' scene?' *rent snel weg *
    Je ziet heel duidelijk dat Taika een comedy film wil maken. En het niet mocht.

Als dit je ding helemaal top. Maar ik vind het vooral een gemiste kans om een verhaal lijn als deze te gebruiken voor een half slappe Comedy. Sowieso Thor z'n hele ontwikkeling sinds infinity war is zo belachelijk aangepakt.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Je ziet heel duidelijk dat Taika een comedy film wil maken. En het niet mocht.

Als dit je ding helemaal top. Maar ik vind het vooral een gemiste kans om een verhaal lijn als deze te gebruiken voor een half slappe Comedy. Sowieso Thor z'n hele ontwikkeling sinds infinity war is zo belachelijk aangepakt.
    Ik begrijp dat de man inderdaad nogal een clown* is. Daar is niks mis mee, maar ik begreep dat veel grappen op de sets zijn bedacht, en in the spur of the moment (de gillende geiten bijvoorbeeld). Een kritiekpunt dat ik hoorde was dat het daarom voelt als veel dwaze, melige scènes achter elkaar. 'Leuk dat de producenten lol hebben gehad, maarreh...'

Maar goed, zoals je zegt 'als het je ding is'. Ik krijg de indruk dat de film je moet liggen of niet liggen. Ik heb zelf weinig met de Marvel humor, dus voor mezelf weet ik genoeg.

En ja, ik begrijp dat de hoogtij wel bij Endgame was, en de zaak daarna hard achteruit is gegaan. Jij weet beter dan ik welke (strip)verhaallijnen Marvel nog achter hand heeft, maar ik hoor veel over legendarische verhaallijnen uit de strips dir slecht naar serie worden vertaald. Een hoop mensen hebben met hun hoofd tegen de muur lopen bonken om de gemiste kans met X-Men: Dark Phoenix. (als ik me niet vergis is die van Sony, maar het gaat om het voorbeeld van de vertaling, niet de studio)

* Ik bedoelde dat metaforisch, @coola ! Niet mijn bedoeling je prijzing of liefde voor de film te torpederen!
    Last edited by Lord Serafin; 10th July 2022 at 22:16.

Sterker door strijd Doc's Avatar
    Mentioned
    417 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Undutchable PSN ID: UndutchableNL
    Fast & Furious 9
    Je weet dat het al een aantal films achter elkaar niet meer om de snelle auto's en het racen gaat, en dat de geloofwaardigheid soms erg ver te zoeken is, maar deze film slaat echt alles.
    In het begin ging het nog wel, maar op een gegeven moment gebeuren er zulke rare dingen dat ik mezelf gewoon zat te schamen dat ik hem aan gezet had. Ik heb hem wel afgekeken omdat ik toch wilde weten hoe ze bepaalde belachelijke situaties op gingen lossen, maar nu wil ik hem snel vergeten.

Mortal Kombat - 2021
    Eigenlijk best een aardige film, met nog een soort van interessante verhaallijn en karakter ontwikkeling. Het hint naar een vervolg, dus ik ben best benieuwd waar ze mee gaan komen.

Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

The Gray Man (2022)

Een soort mix tussen Hitman en Mission Impossible, met heel veel bekende gezichten (Ryan Gossling, Billy Bob Thornton, Chris Evans, Ana de Armas, Callan Mulvey). Begint sterk, maar ik was het héél snel moe. Zeker omdat het plot en bepaalde keuzes erg....on-intelligent zijn.
    Zwakke rollen ook van allen trouwens.

Volgende week op Netflix en voor dom vermaak is het prima. En als je fan bent van mevrouw de Armas is dat een plus.

Wat heb je? CrispyCross's Avatar
    Mentioned
    160 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ChrissInkyCross
    Ana de Armas <3

Sterker door strijd Doc's Avatar
    Mentioned
    417 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Undutchable PSN ID: UndutchableNL
    The Ice Road met Liam “Taken” Neeson.

Meh is het beste wat ik er van kan zeggen.

Mentioned
    160 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Jurassic Park nummertje zoveel

Het begint een beetje op The Fast and the Furious te lijken, en das niet best. Leuk hoor, die oude cast. Maar het brengt helaas niet veel goeds. Ben nu wel klaar met deze “vervolg” films.

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    214 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by CrispyCross View Post
    Jurassic Park nummertje zoveel

Het begint een beetje op The Fast and the Furious te lijken, en das niet best. Leuk hoor, die oude cast. Maar het brengt helaas niet veel goeds. Ben nu wel klaar met deze “vervolg” films.
    Ook net gekeken, wat een bijelkaar geraapt zooitje (zowel het verhaal als de cast)

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Deliver Us from Evil

Gevalletje better then the sum of it's parts. In de handen van een Fincher of James Wan was dit goud geweest. We moeten het echter doen met een B-cast, wat lachwekkende dialogen en een jaren 90 camerawerk sausje.
    En toch.. is het bij tijd en wijle goed spannend. Ik gooi het op een fijne pacing en een sterk scenario die dit tot een entertaining combinatie horror/politiefilm maken om een avondje een bakje chips bij te verorberen.

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rubikon
    Interessant concept, maar zeer magere uitwerking. Alleen als je echt even iets spacey wilt kijken.

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

The Black Phone

Sterke serial killer thriller in een genre waar we zelden nog iets zien uitspringen. Een ruime voldoende. Maar als Ethan Hawke zich ergens voor leent, verwachten we dat ook wel een beetje.

The Circle

Back to mediocracy met deze The Cube / Squid Game formule. Niet best, maarja door de formule blijf je toch kijken hè..

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1092 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Thor: Love and Thunder

De vorige Thor film (Ragnarok) kwam precies op het juiste moment waarbij al die Marvel films iets te serieus werd genomen dus daar kon ik wel genieten van de humor. Bij Love and Thunder gaat naar mijn idee de humor iets te ver richting een parodie van een Marvel film. Verder nog prima vermaak voor twee uurtjes maar viel toch wel een beetje tegen.

Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Fresh (2022)

Geen flauw idee hoe dit geclassificeerd kan worden als comedy. Suspense/thriller met een vleugje horror.

Dating anno 2022 is gevaarlijk, laten we het daarbij houden.

Een aardig plot dat wel veel leunt op de prestaties van de twee hoofdpersonen. Maar die zetten hun rol dan ook erg goed neer. Zéker Daisy Edgar-Jones die de rol van Noa vertolkt. Erg geloofwaardig.

Jammer dat de kwaliteit niet staande blijft tot het end, maar al met al geen verkeerde (excentrieke) film.

Dat verdient een dansje:

Mentioned
    167 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Deliver Us from Evil

Gevalletje better then the sum of it's parts. In de handen van een Fincher of James Wan was dit goud geweest. We moeten het echter doen met een B-cast, wat lachwekkende dialogen en een jaren 90 camerawerk sausje.
    En toch.. is het bij tijd en wijle goed spannend. Ik gooi het op een fijne pacing en een sterk scenario die dit tot een entertaining combinatie horror/politiefilm maken om een avondje een bakje chips bij te verorberen.
    Eeuwige twijfelfilm voor mij: sprak me altijd al aan...maar vanwege de reacties nooit gekeken (Mijn Lijst op...Mijn Lijst af...etc). Toch maar eens achteraan gaan dus.

Mentioned
    160 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Thor: Love and Thunder

De vorige Thor film (Ragnarok) kwam precies op het juiste moment waarbij al die Marvel films iets te serieus werd genomen dus daar kon ik wel genieten van de humor. Bij Love and Thunder gaat naar mijn idee de humor iets te ver richting een parodie van een Marvel film. Verder nog prima vermaak voor twee uurtjes maar viel toch wel een beetje tegen.
    x2.

Ragnarok imo de beste Thor film. Hier deden ze iets teveel hun best om vooral grappig te zijn.
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Tags for this Thread