Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Haha @Tonne , dat ben jij rechts![]()
Last edited by Illuv; 19th October 2020 at 13:35.
Im a bag of dicks, put me to your lips. Okay!
Wel schattig, hoe nerveus jullie zijn over de release en dat nu een beetje proberen weg te lachen.
Ik wacht rustig af.
Dit zou een mooi moment zijn voor die foto van jou met VR set op + raging boner tijdens Squadron.
"His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."
Beetje zelfprojectie?
Maar ik heb makkelijk praten, ben geen fan van cyberpunk in videogames (boeken/films/tv okay, maar niet games).
Hoop natuurlijk wel op een goede game, maar meer zodat CDPR 'in the running' blijft als het gaat om cRPG's.
Damn, toch een beetje zenuwachtig dusch![]()
'Freude ist nur ein Mangel an Information'
"His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."
Carpenter Brut is leuk voor een feestje in een oude kerk met een kapot dak waar de regen binnenstroomt en dames paaldansen terwijl ze overgoten worden met varkensbloed, maar toch niet voor zoiets als Cyberpunk 2077?
Maar then again, ik hou van synthwave, ik hou van synthesizers maar ik vind Carpenter Brut daarentegen echt niets aan dus wellicht dat ik biased benEr is imo zoveel beters te vinden (voor zoiets als CP2077 bedoel ik).
Last edited by Gaunter O'Dimm; 19th October 2020 at 17:40.
Nieuwe trailertje
*Eigenlijk nieuwe beelden van Keanu*
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Last edited by Illuv; 19th October 2020 at 21:09.
Ik zie zoveel gameplay en trailers en nieuws voorbij komen over Cyberpunk. Ik kijk er nog ff niks van. Stort mezelf wel in het diepe bij release
Werkdruk is niet tof. En dat eeuwige overwerk (crunch) valt niet goed te praten. Hier moeten ze echt iets aan doen. Safety first!
Blijft nadelig gezien tech altijd gepushed word. Geld ook voor features en andere dinge die iets toevoegen aan een game.
In dat opzicht moet je bepaalde standaarden hebben en of een AI die helpt met bugs e.d. te fixen. Maar veel Entertainement mediums hebben volgens mij ook last van Crunch. Zoals TV shows/Films etcetera.
Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan
Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.
Ik heb een vriendin van me ook overgehaald Cyberpunk 2077 te halen, omdat ie op PS5 uit komt. Hoefde maar een gifje te sturen van een auto die leek op een Bugatti en ze was om.![]()
All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru
Een screenie van Mr Wick helpt ook niet?
Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan
Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.
En daarom heb je dus zo'n belabberde playlist: niet iedereen heeft zo'n verfijnde en goede smaak als ons!
Last edited by Morrigun99; 20th October 2020 at 10:07.
Iedereen met hun kutmuziek terwijl ik gewoon met Kylie, mijn roze pruik, paarse oogschaduw en verse falloplastiek door de straten van Night City scheur.
@Tonne
Ja, dat ga ik ook doen.En ook nog wat ambient/sfeermuziek (mocht de OST echt zo karig zijn als hier gevreesd wordt).
I'll see your Kylie and raise you:
"As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
- Frank Murphy
Ik bedoel maar, ik hoopte (a la GTA oh noes!) op wat variate dmv een radio (of livestream of hoe ze het ook noemen in de game). Ik bedoel, ik wil ook chille synthwaves als ik relaxt door de stad beweeg, maar als ik jacked up on futuristische amfetamine een of andere killing spring in ga, dan wil ik gewoon keiharde in-your-face basslines
Maar wat Tonne zegt, beste is je eigen shit te kunnen regelen natuurlijk![]()
Over smaak valt niet te twisten. Vooral over mijn smaak niet!![]()
Speelt momenteel: Bomber Crew
Ik wacht rustig af.
nondeju
![]()
"As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
- Frank Murphy
Vergeet niet de "pimp met je" posts van 10x de game op een andere foto, bonus punten voor auto-stuur.
There is a point where we needed to stop and we have clearly passed it, but let's keep going and see what happens.
Of Tonne's deurgordijn.
@Liquidje
True, al heb ik het idee dat Carpenter Brut maar 1 versnelling kent. Het is altijd een beetje hetzelfde tempo, althans wat ik er zoal van gehoord heb.
Overigens zet ik deze ook in de playlist voor de vunzige en vieze clubs:
![]()
@marco91 post zijn platinumtrophy ook.![]()
This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.