User Tag List

Page 119 of 124 FirstFirst ... 19 69 109 117 118 119 120 121 ... LastLast
Results 4,721 to 4,760 of 4926

Thread: Welke game heb je als laatst uitgespeeld?

Best Game:Final Fantasy 7 ron23's Avatar
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ronnoordsij PSN ID: ron_1982_ Steam ID: ron434
    Death Stranding

Ik heb deze gekocht zeer goedkoop op marktplaats omdat ik zeer twijfelde over deze game. Ene groep vindt het fantastisch en de andere groep vindt het een 6 waard.
    De filmpjes op twitch konden mij ook niet overtuigen. Uiteindelijk goedkoop op de kop getikt want ik ben immers een metal gear (kojima) fan.
    Wat een geweldig spel op alle fronten en wat een supergoed verhaal. Ik heb er echt van genoten en continu je doel willen behalen en steeds verder komen.
    Ben zeer onder de indruk hoe alles samenkomt in deze game. Setting, graphics, muziek en verhaallijn.
    In mijn ogen doet Kojima het weer. Deze blijft in mijn collectie!

Geniet van deze game!
    I need ya, Deck. This is a bad one, the worst yet. I need the old blade runner, I need your magic.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1446 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Helemaal mee eens @ron23
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    851 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    The Last of Us 2

Dat Naughty Dog weer een prachtige en gewaagde game heeft gemaakt (duister tot het bot) is niet te ontkennen, de regie, het "digitale" acteerwerk en adembenemende omgevingen staan buiten kijf. Maar qua storytelling rommelt het dit keer aan alle kanten. Onlogische keuzes van karakters en een algeheel gebrek aan realisme (ongeloofwaardige strijd tussen groeperingen, Rambo Ellie) spelen wat mij betreft deze sequel parten. Het Return of the Kingetje aan het einde (afgelopen? Oh nee toch niet x20) was ook wat vreemd, de laatste act voegde sowieso bar weinig toe en had er van mij uit gemogen.

Laat het me onberoerd? Zeker niet, daarvoor is de uitvoering te goed. Maar er zit ergens een disconnect in deze game waar ik niet geheel over heen kwam.
    Last edited by RPGer; 21st September 2020 at 11:51.
    Ik wacht rustig af.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    Graveyard Keeper
    Zo, hier heb ik echt te veel tijd in gestoken in de afgelopen twee weken. Ik heb er van genoten. De game is niet perfect en sommige dingen konden wel iets duidelijker. Mocht de pret niet drukken.

Kerkhof is vol, de Town is boos en de story Npcs hebben nog genoeg te doen. Ik hoop echt dat er een deel 2 komt.

Platinum 87
    Ik ben ook overstag sinds een paar weken. Bevalt eigenlijk ook wel heel goed. Het heeft niet de polish van een Stardew, en de game is zonder internet te raadplegen haast niet te doen, maar de game geeft je veel doelen en de work-sleep cycle is niet zo geforceerd als in bijv. Stardew.

Erg leuke game tot nu toe idd

Slumbering gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Ik zal Graveyard Keeper ook weer eens oppakken. Maar net als met Stardew Valley heb ik veel moeite om er "in te komen".

De afgelopen dagen heb ik eindelijk de tijd genomen om Signs of the Sojourner uit te spelen. Het liep uiteindelijk niet goed af, maar toch een mooi en bevredigend einde. Een playthrough kost 4-5 uurtjes, maar het is zeker de moeite waard om vaker door te spelen, andere keuzes te maken en zodoende meer plekken te ontdekken en karakters te ontmoeten. Tot nu toe op pole voor mijn favoriete game van dit jaar.
    Speelt momenteel: Bomber Crew

Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Ik zal Graveyard Keeper ook weer eens oppakken. Maar net als met Stardew Valley heb ik veel moeite om er "in te komen".
    Ik weet niet precies waar je tegenaan loopt, maar ik vind de games eigenlijk hele andere beasts, ondanks de ogenschijnlijke overeenkomsten. De gameplay-loop is compleet anders. En Graveyard Keeper is wel echt een crafting game op steroids met grind-y aspecten, weet niet in hoeverre je dat ligt.

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Blasphemous
    Wat een bizarre trip was deze game. Een dikke aanrader! Heb er van genoten.
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    211 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Blasphemous
    Wat een bizarre trip was deze game. Een dikke aanrader! Heb er van genoten.
    Gave shit zit erin heh. Uiteindelijk kijk ik er wel positief naar terug voor de gametime.

Dishonored 2
    Hm, flink stap terug van het origineel vind ik. Ik weet dat het een stealth game is, maar biedt dan geen combat aan, die was veel te makkelijk.
    Omgevingen waren wel weer schitterend, maar ik miste echt gave stukken.

Voice acting was met enkele zeer positieve uitschieters was echt zwaar teleurstellend, alleen de intro al, damn bijna cringe.

Gameplay is wel lekker soepel met een leuke mix voor een lineaire open world. Upgrades van powers, alles leent zich echt voor die stealth play through, naast de bow/pistol en teleport amper dingen gebruikt.

Ik weet het niet, ik blijf toch wat teleurgesteld achter. Ook minder binding met de karakters, voelt echt als een checklist van moorden die je moet uitvoeren, en de effecten op het einde zijn ook zwaar matig. Nouja, leuk genoeg om door te spelen.

Mentioned
    1446 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Zebby View Post
    maar biedt dan geen combat aan, die was veel te makkelijk.
    Ja, stomme extra's! Eigen verantwoordelijkheid Zebs. Ik heb hem op een wat hogere moeilijkheidsgraad gespeeld en volledig in stealth, dan wordt je gedwongen andere paden te kiezen en levels van andere kanten te bekijken. Dat is ook waar de game shined. Ik ben nog wel eens eens teruggegaan voor een actierun, maar toen haakte ook ik snel af.

Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Zebby
    Ja, wtf zeg, nog steeds in shock van sommige dingen. Wel een kapotgoede game.

Vond de balans in de game verbazingwekkend goed tho. Het voelde nooit cheap of oneerlijk aan. Heb ook alles bosses zonder healing flasks gedaan. Sommige fights waren echt niet te zuinig pittig, maar alles was te dodgen of blocken.

Ik wil een deel 2!

Mentioned
    211 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Ja, stomme extra's! Eigen verantwoordelijkheid Zebs. Ik heb hem op een wat hogere moeilijkheidsgraad gespeeld en volledig in stealth, dan wordt je gedwongen andere paden te kiezen en levels van andere kanten te bekijken. Dat is ook waar de game shined. Ik ben nog wel eens eens teruggegaan voor een actierun, maar toen haakte ook ik snel af.
    Hm, niet helemaal. Veel stealth games doen insta-fails op stealth fails, of hebben dusdanig moeilijke combat dat je in ieder geval een stukje stealth moet doen om niet 1v10 owned te worden. Hier rende ik ook het laatste level gewoon rond en schoot en stak in het rond, zonder groot probleem. Dat was al op de hogere (niet hoogste) moeilijkheidsgraad.
    Als gezegd wel genoten van de levels hoor, dat exploren is heerlijk zonder de open world stress! Ik hou gewoon niet van stealth mechanics, is altijd zo gimmicky. Alles en iedereen gewoon dood. Ik had daar wel veel meer verschil door verwacht though, maar dat leek totaal niet het geval. Gewoon gemiste kansen wat mij betreft.

Mentioned
    1446 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Zebby View Post
    Veel stealth games doen insta-fails op stealth fails, of hebben dusdanig moeilijke combat dat je in ieder geval een stukje stealth moet doen om niet 1v10 owned te worden.
    Het gaat mij meer om de beloning die je aan het einde ontvangt voor het spelen op puur stealth. Dat is m.i. drijfveer genoeg om niemand om te leggen en een andere weg te kiezen.
    En daarbij vind ik persoonlijk dat een stealthgame niet afgerekend hoeft te worden op zijn actiekant. Het breekt de game als je hem op een andere manier speelt. Maar goed, persoonlijk uiteraard.

Quote Originally Posted by Zebby
    Ik hou gewoon niet van stealth mechanics, is altijd zo gimmicky.
    Dat kan natuurlijk. Maar ik vond hier uitermate goed werken. Ook omdat het niet erg is als je soms de kans krijgt om over hordes vijanden heen te skippen met blink. De levels zijn er groot genoeg voor en vroeg of laat loop je toch tegen een bottleneck aan.

Mentioned
    211 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Het gaat mij meer om de beloning die je aan het einde ontvangt voor het spelen op puur stealth. Dat is m.i. drijfveer genoeg om niemand om te leggen en een andere weg te kiezen.
    En daarbij vind ik persoonlijk dat een stealthgame niet afgerekend hoeft te worden op zijn actiekant. Het breekt de game als je hem op een andere manier speelt. Maar goed, persoonlijk uiteraard.
    Bedoel je dan met de beloning als in de eind cinematic? Want die vond ik deze keer echt mega zwaar tegenvallen. Erger dan ME3, there, I said it.
    Voldoening om een missie zo uit te spelen snap ik wel ja.

En dat vind ik dus niet geheel terecht, want ze voegen dusdanig veel toe aan de combat opties dat het niet aanvoelt als een 2e keuze, maar gewoon als een serieuze contender om het spel te spelen. Maar dan voelt het gewoon niet aan als een goed doordacht spel - je ziet aan alles dat het is opgezet voor stealth. In Thief had ik dit niet hoeven proberen, maar het is niet dat combat daar geschuwd wordt. Combat is gewoon veel te effectief. Alleen die robots konden je 1-shotten, maar parry stopt na wat puntjes alles en is heel vergevend. En eenmaal met upgrade sloop je die robots ook met 1 kogel en 2 slagen. Nou voel je je daardoor wel lekker overpowered wat het bijna een hack en slash game effect geeft, ook leuk, maar niet voor zo lang

Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yoku's Island Express
    Een geinig pinball adventure game.
    Korte game, maar lang genoeg om zo maar te zeggen.

Laatste trophy was een draak. Onnodige challenges, maar geheel vrijwillig.

Op naar de volgende!

Platinum 92

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Super Mario 64

Vandaag Bowser verslagen! Maar ik ga nog wel even door om de 120 sterren te halen! Momenteel zit ik op 92, en ik ben nog niet begonnen aan 2 stages. Die 100 coins word ik wel bang van moet ik eerlijk zeggen

Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by n00b_0wnage View Post
    Super Mario 64

Vandaag Bowser verslagen! Maar ik ga nog wel even door om de 120 sterren te halen! Momenteel zit ik op 92, en ik ben nog niet begonnen aan 2 stages. Die 100 coins word ik wel bang van moet ik eerlijk zeggen
    100 coins is alleen moeilijk op 2 levels. Waarbij Dire Docks gewoon een vieze troll is. Kortom, gaat je wel lukken

Slumbering gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Yoku's Island Express
    Een geinig pinball adventure game.
    Korte game, maar lang genoeg om zo maar te zeggen.
    Die moet ik ook weer eens doorspelen. Ik word helemaal blij van die wereld en zijn characters.
    Speelt momenteel: Bomber Crew

Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Die moet ik ook weer eens doorspelen. Ik word helemaal blij van die wereld en zijn characters.
    Die toeter is geweldig xD

Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100 coins is alleen moeilijk op 2 levels. Waarbij Dire Docks gewoon een vieze troll is. Kortom, gaat je wel lukken
    Ja, maar is het ook fun? . Misschien skip ik ze wel

Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja, maar is het ook fun? . Misschien skip ik ze wel
    Leuke challenge toch? In Dire Docks zitten precies 100 coins. Alleen er zitten coins verstopt op land, achter je zodra je het level in komt. Daar zoek je niet zo snel

Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Golf Story uitgespeeld. Eigenlijk precies wat ik er van verwachtte, game is wat dat betreft precies goed qua pacing en lengte. Game is sowieso wel echt een top-game, weet precies wat hij wel en niet is/kan. Kan hem hard aanraden aan fans van golfing RPGs

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    372 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Golf Story uitgespeeld. Eigenlijk precies wat ik er van verwachtte, game is wat dat betreft precies goed qua pacing en lengte. Game is sowieso wel echt een top-game, weet precies wat hij wel en niet is/kan. Kan hem hard aanraden aan fans van golfing RPGs
    Dat laatste toernooi was echt niet te doen joh, nog steeds niet uitgespeeld daardoor :')

Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Dat laatste toernooi was echt niet te doen joh, nog steeds niet uitgespeeld daardoor :')
    Ik heb hem in 1x gehaald. Hij was wel pittig, als in, ik heb hem echt net aan gehaald (-3 gescoord op de laatste hole, oeps ). Maar volgens mij moet je een score van 0 behalen, dat is wel redelijk te doen. Heb iig geen hele bijzondere shots gehaald ook, alle puts zijn netjes vanaf de green geweest. Je moet door de sterke wind uiteraard wel alles uit de kast halen, maar je hoeft geen insane dingen te doen.

Maar dat vond ik persoonlijk juist zo leuk aan de game. Op een paar obvious end-game challenges was de moeilijkheidscurve perfect imho.

Mentioned
    211 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Met een zucht van verlichting Shadows Awakening.

ARPG oftewel Diablo kloon. Heeft een interessant concept waarbij je met 4 karakters tegelijk speelt, met 1 actief, en je dus kan wisselen. Ieder heeft 3 skill slots, en door te swappen kun je dus leuke burst combo's uithalen. Een van de karakters is een demon en heeft een eigen realm, een kopie maar dan met wat andere monsters, en soms wat hints voor puzzels in de normale wereld.
    Verder de standaard ARPG met tank/melee/ranger/sorc en loot met stats.

Klinkt allemaal goed? Ja, in theorie wel, maar in de praktijk valt het vies tegen. De combat is op Hard gewoon bullet sponge. De animaties zijn niet goed uitgewerkt waardoor kiten/ontwijken meer geluk is dan wijsheid. Je hebt zelden meer dan 2, en heel zelden 4 vijanden, je loopt meer van mob naar mob. Loot dropt zowat alleen van special mobs of kistjes en veel te weinig. Zeker in het begin krijg je ook meer loot waar je nog niks mee kunt dan wel, dit is veel te specifiek gemaakt zelfs per karakter ipv per class.

De werelden zijn vooral saai, net als de karakters. Muziek weinig bijzonders, net als de animaties en skills. En dan de puzzels... De meeste zijn nog acceptabel, maar iemand had blijkbaar uitgevonden hoe ze een rots konden laten rollen, tergend langzaam die vast kan blijven zitten, en vonden het vervolgens ZO LEUK dat dit nog wel 10x terug komt, ZELFS OP DE LAATSTE BOSSFIGHT.

Game gebouwd op een goed concept, maar ik vermoed een gebrek aan een goed design document / ervaring die zorgt dat het uiteindelijk niks is geworden.
    Wat ik wil uit een ARPG is veel/constante combat met veel mobs met hun eigen "ding", veel specials, veel loot en lekker tempo. Niks van dit allen dus.

4/10, alleen voor de echte liefhebber, of als je het concept wilt proberen. Voor 2.50 / humble bundle is het een gok waard.

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: easy-going-fox
    @Zebby en dan toch uitspelen, hulde! Commitment of zelfkastijding?

Vanavond Uncharted: Lost Legacy uitgespeeld. Paar jaar geleden dat ik Uncharted 4 heb gespeeld dus het voelde niet als teveel van hetzelfde, al doet de game niets nieuws. De omgevingen waren weer prachtig en de dynamiek tussen Chloe en Nadine werkte goed voor mij, paar keer hardop gelachen. Fijne afwisseling tussen lineaire en open secties en het laatste hoofdstuk zou niet misstaan in een over-de-top actiefilm. Toch weer 7,5 uur goed van genoten en zeker een aanrader voor liefhebbers van het genre.
    PSN: easy-going-fox

Mentioned
    1446 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ghost of Tsushima

Een avontuur met een aantal duidelijk plussen en minnen. Om met het mindere te beginnen is de open wereldformule veel te bekend neergezet. Herhalende iconen met veel dezelfde activiteiten: achter vogeltjes aanlopen, vosjes volgen, kampen bevrijden, monumenten bezoeken, vuurtorens aansteken, verplicht klim- en klauterstukje etc. Daar had veel meer ingezeten, zeker in combinatie met een map die fors is, maar die de game tegelijkertijd klein doet aanvoelen.

Verder geeft de game je een hoop sidecontent door middel van 'tales'. Losse sidequests die gekoppeld zijn aan een karakter die een rol speelt in de game. Prima idee, maar ook dit is karig uitgewerkt en meestal heeft het niet meer om het lijf dan een aanval af te slaan of à la The Witcher 3 aanwijzingen zoeken op een bepaalde locatie, sporen volgen om alsnog een aanval af te slaan.

Maar de game heeft ook duidelijke positieve kanten. Allereerst is de combat gewoon echt goed neergezet. Je hebt echt een gevoel van controle en wordt het niet snel te makkelijk (op hard tenminste). Grootste reden daarvoor is dat de game gebruik maakt van vier verschillende 'stances', waar je vrij eenvoudig doorheen gaat en die voordelen bieden t.o.v. verschillende typen vijanden. Bij deze stances zijn individuele moves te unlocken die voor wat meer verdieping zorgen. Assassin's Creed zou hier eens goed naar moeten kijken, want dit gespeeld hebbende is denk ik moeilijk om terug te gaan naar iets eenvoudigers. Op dat gebied werkt het feit dat vijanden hun beurt niet afwachten mee aan het gevoel van dreiging.

Standoffs en duels zijn daarnaast een welkome afwisseling, samen met de rookbommen, kunai en andere tools die de game je ter beschikking stelt.

De manier waarop armor aangepakt vind ik ook prima. Niet teveel, maar wat er voor handen is is uniek en ziet er geweldig uit. Het nodigt uit tot customizen en proberen van verschillende setjes. De mogelijkheid om ze te upgraden (met vaak nieuwe looks) voegt daar alleen maar aan toe.

De looks van de game zijn prima. Soms ècht mooi met vallende blaadjes, grasvelden, felgekleurde bossen, maar soms ook gewoon saai, kaal en leeg. Mixed bag. Vooral de zee en strand zijn erg leeg en vielen me negatief op. Sowieso valt het geluid erg tegen. Vlak, kaal. Maar misschien valt dat juist op met een headset en met 3D audio. Het contrast met Days Gone, die ik hiervoor speelde, is best groot in elk geval.

Het verhaal is aardig, maar vooral de persoonlijke groei van Jin, die in het begin absoluut geen groots of interessant karakter neerzet, is beter. Dat geeft de game het gevoel mee een avontuur beleefd te hebben.

Halverwege de game ervoer ik wel een behoorlijke dip, trad openwereldmoeiheid in en ging het voor mijn gevoel veel te lang door. Maar al met al een leuke ervaring.
    Suckerpunch zou wel veel meer moeten kunnen met de potentie die er ligt. Ik hoop dat ze daar met een vervolg gehoor aan kunnen geven.

tl;dr: prima game, maar er had een hoop meer ingezeten. Zeuven.
    Last edited by Like-a-Bunny; 20th October 2020 at 11:33.

Mentioned
    211 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Marc View Post
    @Zebby en dan toch uitspelen, hulde! Commitment of zelfkastijding?
    Die liggen vaak dicht bij elkaar
    Nee, een game moet echt frustrerend slecht of simpelweg niet leuk zijn wil ik het niet uitspelen na x uren erin. Deze hikte nog net over de lijn. Het spelen is niet vervelend, althans, meer op de manier dat je constant denkt "hadden ze hier maar x gedaan ipv y".

Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Gorogoa gisteren ook uitgespeeld. Ik heb hem op de switch gespeeld, maar hij is er op ieder platform inclusief Android/iOS (komt wel hoofdzakelijk goed tot zijn recht op een groot scherm, dus tablets). Geweldige puzzler met prachtige art, is heerlijk Zen en gewoonweg tof hoe de art en puzzels samenkomen:

Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Super Mario Galaxy

Zojuist ster 120 gehaald en de game dus 100%'d.

Pareltje van een game blijft dit. In 3 dagen de volledige game uitgespeeld, ik was er helemaal door opgeslokt.

Behoort zeker in mijn top 10 beste games ooit

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Super Mario Galaxy

Zojuist ster 120 gehaald en de game dus 100%'d.

Pareltje van een game blijft dit. In 3 dagen de volledige game uitgespeeld, ik was er helemaal door opgeslokt.

Behoort zeker in mijn top 10 beste games ooit
    Holy shit dat is snel! Mooi om te lezen, het is ook een absolute classic!

Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haha ja klopt, midden in een verhuizing zitten en nog geen wifi/tv hebben helpt enorm.

Dan is het heel makkelijk om even de switch erbij te pakken en 2-3 stars te halen als pauze tussendoor

Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik zat er net zo lekker in, meteen maar even doorgehakt en de laatste sterren (shines) gehaald in Super Mario sunshine . Ook daar nu 120 shines completed!

Ik mis nog ~10 sterren in Super Mario 64, maar die geloof ik wel. Dat zijn nog 100 coins sterren, en daar haal ik geen plezier uit. Ik denk dat ik Super Mario 3D maar in de kast plaats.

Heerlijke games zijn het toch, en ik ben er in totaal toch zo'n 50 uur mee bezig geweest. €1 per uur dus

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haha ja klopt, midden in een verhuizing zitten en nog geen wifi/tv hebben helpt enorm.

Dan is het heel makkelijk om even de switch erbij te pakken en 2-3 stars te halen als pauze tussendoor
    Verhuizen zal dan niet heel hard gaan gezien je progressie . Maar lekker man, ikzelf zit pas 41 sterren in Mario 64 en mijn aapie heeft in alle drie games al redelijk wat progressie gemaakt. Alleen vindt ze 64 geen reet aan want Mario loopt niet fijn en de knoppen zijn niet goed (haar woorden).

Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik zat er net zo lekker in, meteen maar even doorgehakt en de laatste sterren (shines) gehaald in Super Mario sunshine . Ook daar nu 120 shines completed!

Ik mis nog ~10 sterren in Super Mario 64, maar die geloof ik wel. Dat zijn nog 100 coins sterren, en daar haal ik geen plezier uit. Ik denk dat ik Super Mario 3D maar in de kast plaats.

Heerlijke games zijn het toch, en ik ben er in totaal toch zo'n 50 uur mee bezig geweest. €1 per uur dus
    Dude, je hebt 350/360 sterren verspreid over 3 games, ga je daar geen spijt van krijgen? Het zullen ook wel de minst interessante zijn (Rainbow Ride 100 sterren was voor mij ook wel echt eentje die mijn geduld beproefde), maar gaat dat niet knagen?

Maar nice achievement, ik merk dat ik het lastig vind echt flinke bursts aan 3D mario te spelen.

Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mocht ik er ooit spijt van krijgen, dan gooi ik de game opnieuw in de switch en haal ik die laatste paar sterren.

Having that said though: ik speel spellen toch echt om plezier te hebben, en door de slechte controls+camera heb ik dat niet met de laatste paar sterren die nog open staan in Mario 64. Misschien dat ik over een paar jaar ineens een opwelling krijg en de game weer opstart, but I doubt it

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mocht ik er ooit spijt van krijgen, dan gooi ik de game opnieuw in de switch en haal ik die laatste paar sterren.

Having that said though: ik speel spellen toch echt om plezier te hebben, en door de slechte controls+camera heb ik dat niet met de laatste paar sterren die nog open staan in Mario 64. Misschien dat ik over een paar jaar ineens een opwelling krijg en de game weer opstart, but I doubt it
    Maar, je was er bijna....

Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als het jullie zo erg stoort, kom dan even langs en haal die laatste 10 sterren voor me

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als het jullie zo erg stoort, kom dan even langs en haal die laatste 10 sterren voor me
    @Liquidje Beide 5 doen?

Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    @Liquidje Beide 5 doen?
    Als jij de 100 coins op Rainbow Ride doet, doe ik de rest wel

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Als jij de 100 coins op Rainbow Ride doet, doe ik de rest wel
    Dat is niet eerlijk!

Tags for this Thread