User Tag List

Page 121 of 124 FirstFirst ... 21 71 111 119 120 121 122 123 ... LastLast
Results 4,801 to 4,840 of 4937

Thread: Welke game heb je als laatst uitgespeeld?

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    285 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Glory View Post
    Zonet Return of the Obra din uitgespeeld. Ongeveer de hele dag zitten gamen, dat is een tijdje geleden op deze manier.
    (ik zou hier ver vandaan blijven, @Lord Serafin ).
    Jammer, want ik herken de titel meteen en was ook heel nieuwsgierig naar het creatieve concept in deze titel; die minimalistische stijl waar je over spreekt.
    Maar bedabnkt voor de waarschuwing!

Van de week nog 10 minuutjes Journey gespeeld, maar ik kan gewoon niks met dit soort titels: leg me gewoon de regels uit en laat me zelf mijn weg vinden. Ik zie alweer allemaal situaties op 'de reis' voor me waarin ik dingen blijk te kunnen die het spel me niet heeft uitgelegd en ik zelf moet ontdekken. Dank je de koekoek!
    "If you have so little will, then you are of no use to me, Klatooinian."
    -- Darth Plagues the Wise

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Van de week nog 10 minuutjes Journey gespeeld, maar ik kan gewoon niks met dit soort titels: leg me gewoon de regels uit en laat me zelf mijn weg vinden. Ik zie alweer allemaal situaties op 'de reis' voor me waarin ik dingen blijk te kunnen die het spel me niet heeft uitgelegd en ik zelf moet ontdekken. Dank je de koekoek!
    Zo jammer, want je doet de game op deze manier ontzettend te kort.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    285 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Zo jammer, want je doet de game op deze manier ontzettend te kort.
    Begrijp me niet verkeerd, waarde vriend; het ziet er op zich prachtig uit en ik heb ontzag voor dat mensen afstappen van de traditionele opzet (of opbouw) van een videogame, om ruimte te geven voor creativiteit. Je zult me dus ook zeker niet horen zeggen dat het een slecht spel is (al helemaal niet op basis van 10 minuten). Ik merk gewoon dat ik er zelf het geduld niet voor heb, en bepaalde andere mensen zullen dat ook wel hebben.

Ik denk dat ik het spel nog wel 's een kans geef als ik een wat minder drukke agenda heb, hoor. Het zijn geen domme spellen, maar je moet er effe zin in hebben. Trine vond ik bijvoorbeeld fantastisch: alsof ik op vakantie was naar een zonnig eiland met witte standen en blauwe zee!
    "If you have so little will, then you are of no use to me, Klatooinian."
    -- Darth Plagues the Wise

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1259 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ik kan mij goed voorstellen dat een game je niet aanspreekt op het begin al en dan kan je hem maar beter stoppen. Echter, een oordeel over de game is natuurlijk verder niets waard: het is sowieso duidelijk je game niet en je bent amper voorbij het proloog (ben je uberhaupt al iemand tegengekomen zo snel into the game?). Maar goed, je hebt het geprobeerd, that is something

Ik kom zelf eigenlijk ook niet echt door Journey heen, maar dat komt gewoon door mijn gebrek aan geduld en een goed moment om er echt voor te zitten. Helaas

edit: nice, nuance in de post hierboven. Forget what I said

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Ik kom zelf eigenlijk ook niet echt door Journey heen, maar dat komt gewoon door mijn gebrek aan geduld en een goed moment om er echt voor te zitten. Helaas
    Journey is ook wel een game die eventjes (half uurtje?) nodig heeft om je bij de kladden te pakken, maar dan speel je ook door tot het end. En hoe lang duurt het totaal, uurtje of drie?

Mentioned
    1259 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Journey is ook wel een game die eventjes (half uurtje?) nodig heeft om je bij de kladden te pakken, maar dan speel je ook door tot het end. En hoe lang duurt het totaal, uurtje of drie?
    Precies, en daar moet ik even een middagje voor vinden

Slumbering gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Ori and the Will of the Wisps voor de derde keer op rij. Dit keer op hard. Nu is het wel even genoeg geweest.
    Speelt momenteel: art of rally

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Binnenkort komen ze hier ook in huis, zodra ze los te koop zijn voor de switch.

Ik kijk er echt naar uit, voor dit soort games ben ik gemaakt.

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: easy-going-fox
    Astro's Playroom. Niet alleen een toffe tech demo maar ook gewoon een leuk spel, van begin tot eind met een grote glimlach gespeeld. Vrolijke levels en veel leuke verwijzingen naar de geschiedenis van PlayStation. Inclusief een heuse eindbaas.
    PSN: easy-going-fox

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dead Cells
    Fantastische game. Genadeloos moeilijk maar een stoot adrenaline als de run lekker verloopt.

Laatste run was met een Alchemic Carbine die poison en fire deed. De rest van de items waren daar omheen gevormd.

Ik ga niet voor 5 cells. Dat is me echt te moeilijk. This was worth it tho!
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by Marc View Post
    Astro's Playroom. Niet alleen een toffe tech demo maar ook gewoon een leuk spel, van begin tot eind met een grote glimlach gespeeld. Vrolijke levels en veel leuke verwijzingen naar de geschiedenis van PlayStation. Inclusief een heuse eindbaas.
    Ik doe met je mee en helemaal met je eens! Had hier hetzelfde als met Mario Odyssey, constant fun en relaxt om te spelen. De nostalgie helpt natuurlijk ook heel erg met alle oude games en hardware die voorbij komen

Eerste platinum van de PS5 is binnen!

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Zo zo, dat is rap!

Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zo zo, dat is rap!

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Totaal onbedoeld wel.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Astro's Playroom.
    Crosspost uit de draad van de game:
    Wat een fantastisch klein spelleke is dit zeg!

Etaleert extreem goed wat die nieuwe controller kan en is een absurde nostalgietrip, terwijl ik niet eens veel PlayStation gehad heb vroeger.

10/10 would Astro again!

Platinum 1 op de PS5 is iig binnen (mogelijk ook de enigste die ik ooit ga halen )

Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Ori and the Will of the Wisps voor de derde keer op rij. Dit keer op hard. Nu is het wel even genoeg geweest.
    Of toch niet.

Nu ben ik er echt klaar mee.

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

In minder dan 4 uur? Jeetje.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Of toch niet.

Nu ben ik er echt klaar mee.
    Lekker gewerkt!

Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Goed bezig! Korte game, of ben je gewoon een pro momenteel?

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Hollow knight

Ja, wanneer heb je zoiets echt uitgespeeld maar ik heb 96 % complete, alle grubs, de white palace gedaan en de boss (Hollow knight ) verslagen. Ik heb niet de secret boss (Radiance) verslagen, maar ik ben er wel klaar mee nu denk ik. Heb even alle andere eindes nog opgezocht ook.

Wat een fantastische, superstrak ontworpen game. Alle lof is meer dan terecht, ik werd er volledig ingezogen. Eigenlijk ben ik wel blij dat het afgelopen is nu, want ik was er misschien meer mee bezig dan goed voor me was. Onbewust zit je in je hoofd te bedenken wat voor geheim er achter dat pad zou kunnen zitten, of hoe je een bepaalde boss het beste kan verslaan. Hele goede balans wat dat betreft ook tussen moeilijkheidsgraad en de beloning die je krijgt door meer te ontdekken. Ik ben eigenlijk helemaal niet goed in dit soort games, en er zijn verschillende bosses die mij eerst onmogelijk leken. Maar door wat andere dingen te ontdekken en meer items/abilities te vinden, waren de meeste eigenlijk ontzettend goed te doen uiteindelijk.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    293 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL

Welke game heb je als laatst uitgespeeld?

Wow lekker positief verhaal over Hollow Knight! Ik heb hem ooit in de Switch sale gekocht voor het schandalige bedrag van 7,50 Euro Maar nog steeds niet gespeeld! Zo te lezen moet ik dat toch echt eens rechtzetten. Deze ga ik oppakken na de Cyberpunk release en hype.

Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Met een beetje mazzel wordt Cyberpunk weer uitgesteld, dan kun je lekker beginnen met Hollow Knight.

Heerlijke game, zeker de moeite waard!

Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik kan hij Hollow Knight niet wennen aan de non-responsieve manier van springen. Hoe vaak ik daardoor al niet dood gegaan ben inmiddels...

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Wow lekker positief verhaal over Hollow Knight! Ik heb hem ooit in de Switch sale gekocht voor het schandalige bedrag van 7,50 Euro Maar nog steeds niet gespeeld! Zo te lezen moet ik dat toch echt eens rechtzetten. Deze ga ik oppakken na de Cyberpunk release en hype.
    Ja, zeker doen! Het is met recht een van de besten van afgelopen generatie. Het heeft qua structuur ook wel wat weg van de Soulsborne games, dus het zou je zeker moeten bevallen!

@LtPsycho , gek, ik vond de controls echt megastrak, maar misschien is het even wennen tov andere games. Zeker weten dat er niet iets in je tv verkeerd staat (ik heb weleens gehad met mijn tv dat hij per ongeluk van game mode afspringt en je ineens een enorme inputlag hebt)?
    Last edited by Glory; 29th November 2020 at 20:50.

Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by n00b_0wnage View Post
    Goed bezig! Korte game, of ben je gewoon een pro momenteel?
    Beiden een beetje denk ik. Ori is niet zo'n hele lange game, zeker niet als je het spel al eerder uitgespeeld hebt en precies weet waar je heen moet.

Hollow knight
    Leuk om te lezen Glory!

Eigenlijk zijn de Soulsborne games ook gewoon metroidvania, hoewel de purist zal zeggen dat een metroidvania 2D behoort te zijn.
    Last edited by Baukereg; 29th November 2020 at 21:12.

Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja, zeker doen! Het is met recht een van de besten van afgelopen generatie. Het heeft qua structuur ook wel wat weg van de Soulsborne games, dus het zou je zeker moeten bevallen!

@LtPsycho , gek, ik vond de controls echt megastrak, maar misschien is het even wennen tov andere games. Zeker weten dat er niet iets in je tv verkeerd staat (ik heb weleens gehad met mijn tv dat hij per ongeluk van game mode afspringt en je ineens een enorme inputlag hebt)?
    Nee, niks aan mn tv veranderd, andere games reageren wel gelijk. Zal gewoon de manier van deze game zijn.
    Met de PS5 controller speelt het iig al met iets fijner dan met de PS4 controller, dus heb em weer opgepakt.

Opposite Ariez's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Ariez1987
    Ni No Kuni Remastered (Switch)

Wat een schitterende game! Mijn eerste echte JRPG ervaring en het was fantastisch

Mentioned
    1259 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Ariez View Post
    Ni No Kuni Remastered (Switch)

Wat een schitterende game! Mijn eerste echte JRPG ervaring en het was fantastisch
    Nice! Ik ben zelf een paar dagen terug begonnen. De game lijkt qua gameplay wat mager te zijn voor een meer doorgewinterde JRPGer, maar voor nu vermaak ik mij juist wel even prima met een versnellinkje terug De game is echt fantastisch qua story and art.

Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Bugsnax (PS5)

Main story uitgespeeld. Op het moment van "no return" nog getracht wat side quests te doen maar uiteindelijk werden het teveel fetch quests dus toch maar de laatste main missie gestart. Voor de trophy hunters onder ons, na het uitspelen start je gewoon weer vanaf het punt voor de laatste missie dus je hoeft niet alles eerst te halen voor je de main story voltooid.

Qua verhaal vond ik het leuk om te volgen al ben ik er nog niet over uit of ze nu in gaan op verslaving en depressie want dat lijkt aan het einde weer helemaal geschrapt te zijn Verder was de gameplay leuk maar op sommige momenten ook erg frustrerend door de besturing of door andere externe factoren. Look and feel natuurlijk geweldig.

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: easy-going-fox
    Zou je m aanraden @Rappa ? Gameplay beelden die ik heb gezien zagen er niet heel boeiend uit, maar de stijl is leuk en lekker vrolijk
    PSN: easy-going-fox

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb er ook een aantal uren inzitten en vind hem echt geweldig. Leuke gameplay, leuke looks en vooral erg grappig.

Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Marc View Post
    Zou je m aanraden @Rappa ? Gameplay beelden die ik heb gezien zagen er niet heel boeiend uit, maar de stijl is leuk en lekker vrolijk
    Als psplus game zou ik hem zeker spelen want er zitten verder geen extra kosten aan. Ik liep meer tegen het probleem aan dat het begin heel relaxt en leuk is maar hoe verder je in de game komt de gameplay mechanics saai en frustrerend worden. Als afwisseling van een Demon's Souls of een Call of duty zeker een aanrader maar verwacht er niet teveel van.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Resident Evil 3 (remake)

Gewoon een leuke game, voelt enorm vertrouwd na het spelen van RE 2 remake. Het level design is een stuk rechtlijniger (veel minder vrije exploratie) en ik vond de aankleding van de setting ook een stuk minder aansprekend dan in deel 2. Verder is het een stuk meer gericht op actie. Ik vond de Nemesis vijand uiteindelijk niet zo geslaagd en ook niet super-eng. Het was voor het grootste gedeelte een scripted event, wat een deel van de dreiging wel wegneemt. Wat nog wel tof is dat je teruggaat naar de RPD office en een beetje ziet hoe bepaalde dingen tot stand komen aan het begin van deel 2 .

Ik heb me er goed mee vermaakt, maar het voegt verder niet veel nieuws toe tov 2 remake.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Resident Evil 3 (remake)

Gewoon een leuke game, voelt enorm vertrouwd na het spelen van RE 2 remake. Het level design is een stuk rechtlijniger (veel minder vrije exploratie) en ik vond de aankleding van de setting ook een stuk minder aansprekend dan in deel 2. Verder is het een stuk meer gericht op actie. Ik vond de Nemesis vijand uiteindelijk niet zo geslaagd en ook niet super-eng. Het was voor het grootste gedeelte een scripted event, wat een deel van de dreiging wel wegneemt. Wat nog wel tof is dat je teruggaat naar de RPD office en een beetje ziet hoe bepaalde dingen tot stand komen aan het begin van deel 2 .

Ik heb me er goed mee vermaakt, maar het voegt verder niet veel nieuws toe tov 2 remake.
    Helemaal eens, maar door de lengte is het wel super herspeelbaar op een hoge moeilijkheidsgraad gezien de lengte. Dat doet me dan wel weer denken aan de originele drie Resident Evil games op de psx.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Helemaal eens, maar door de lengte is het wel super herspeelbaar op een hoge moeilijkheidsgraad gezien de lengte. Dat doet me dan wel weer denken aan de originele drie Resident Evil games op de psx.
    Ja dat hoorde ik al. Vind die shop die je aan het einde unlocked ook wel interessant. Daarmee kun je wel je runs echt gaan optimaliseren ook. Weet niet of ik daar nog zelf aan ga beginnen.

Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Spider-Man: Miles Morales (PS5)

Net als het origineel weer genieten, het slingeren blijft goed voelen en de extra powers maken de combat ook een stuk leuker. Qua verhaal ook leuk om te volgen en zeker het einde is erg sterk, de side missies zijn (los van het unlocken van de suits) ook de moeite waard om wat meer backstory te krijgen. De manier hoe ze de originele Spider-man laten verdwijnen is dan wel weer erg makkelijk ( ) maar heeft verder geen ook geen negatief effect. Was er zelf na ongeveer 20 uur doorheen en had dan ook wel alles gedaan. Nu even kijken of ik nog verder ga met NG+ voor wat trophy's.

Verder net als Astro playroom een geweldige showcase voor de PS5, zeker nu ze de mogelijkheid hebben toegevoegd om te spelen met 60 fps en raytracing. De laadtijden zijn zo goed als niet bestaand en het ziet er allemaal prachtig uit. Is dit natuurlijk voor mij wel één van de eerste games die ik op mijn oled speel dus was niet al teveel gewend
    Last edited by Rappa; 15th December 2020 at 15:17.

Rooie reus Dina's Avatar
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: DinaDani
    Jedi: Fallen Order (XSX)

Echt prima game, leuke mix van Dark Souls en Tomb Raider. Wel op easy mode (ben oude man), maar heb ervan genoten.

En ook low-stakes want een Xbox Game Pass game. Dat is echt de beste value prop in gaming momenteel.
    Bitches like smiley faces.

Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Borderlands 2

Toffe story, toffe gameplay, maar alles deed of veel te veel of veel te weinig damage.

Ik weet niet, ik kwam niet in de flow van de game

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    348 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by n00b_0wnage View Post
    Borderlands 2

Toffe story, toffe gameplay, maar alles deed of veel te veel of veel te weinig damage.

Ik weet niet, ik kwam niet in de flow van de game
    Ja, zo herinner ik het ook. Op een gegeven moment goed geleveld en een lekkere load out. Kom bij de laatste quest en ging alleen maar dood...

Borderlands 3 had dat gelukkig beter op orde.
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Senior Member xirow's Avatar
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Portal 2 weer eens gespeeld. Zowel qua gameplay en storytelling blijft de game extreem vermakelijk en goed. Hoewel ik af en toe wel een beetje moe werd van de humor, de game probeert vrijwel constant grappig te zijn. Daar slagen ze vaak in, maar toch soms ietwat vermoeiend. De humor was ook net iets puberaler dan ik me herinnerde.

Tags for this Thread