User Tag List

Page 1 of 9 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 40 of 358

Thread: [Multi] Alien: Isolation

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    278 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Na de verschrikking dat Aliens: Colonial Marines was is het tijd voor een nieuwe Alien game. Dit keer door de hand van Creative Assembly.

Voor de rest is er voorlopig nog niet zo heel veel informatie. Grootste verschil is dat je het doorheen de game opneemt tegen 1 enkele Alien, wat erg doet denken aan de allereerste Alien film. Dit wordt dus geen ordinaire shooter maar zal eerder teruggrijpen naar de sfeer van de eerste film heb ik het gevoel. Ongewapend op een schip terwijl er een xeno rondloopt die je moet zien te overleven. Meer survival horror dus, wat mij alvast zeer erg bevalt.

Grootste vraagteken voor mezelf wordt de AI. Doordat je het doorheen de hele game opneemt tegen maar 1 alien wordt de spanning dus voornamelijk bepaalt door je encounters met de alien. Daar heb je dus echt een goede en leuke AI voor nodig, want anders lijkt het me nu al een verloren zaak.

Eerste teaser trailer:

Interview en gameplay beelden

Laat ons hopen dat het die gore nasmaak van A:CM volledig wegspoelt en dat het ons eindelijk nog eens een top notch Alien ervaring brengt. Ik moet zeggen dat het er voorlopig allemaal heel erg tof uit ziet. (Maar goed, dat had ik met A:CM ook)

It's-a me! Pokalapoketl's Avatar
    Mentioned
    117 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pokalapoketl PSN ID: Pokalapoketl Steam ID: Pokalapoketl
    Klinkt een beetje als een soort Amnesia/Slenderman.

Member tante soesa's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klinkt goed en ziet er vooral heel erg mooi uit. Ben benieuwd!

Ludwig
    Guest
    Gaaf mijn favo SF films en nog steeds. Toch boeide colonial marines mij ook erg, de creepy sfeer en schrikmomenten had ik wel gewoon, de mensen die niet van deze film houden vonden deze game 10x niets maar voor anderen gaat dat niet altijd op. Het verhaal van deze alien game klopt ook niet met de films of strips maar goed dat heb je ook nooit met games en dat vind ik weer erg jammer. Dit deel gaat over Amanda daar is geen verhaal van behalve een stukje uit de special edition van aliens 2, alleen toen war Amanda Ripley (Dochter van Ellen Ripley) dood. Ze maken nu dus een nieuw verhaal, maar dat maakt het op een of andere manier ook weer spannend.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    194 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mweh, ik ben benieuwd hoe lang zoiets interessant blijft.

Ludwig
    Guest
    Zo lang als ik leef ben ik bang, voor me zelf dan he.
    Deze films hebben mij gewoon heel erg gegrepen toen ik nog een klein jongetje was en niet eens deze film mocht kijken in die tijd.

Member macc's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Ziet er leuk uit, maar is zeker PS only?

Ludwig
    Guest
    Nope.

Speel colonial marines maar weer eens want vind he toch wel een redelijke game als je niet alleen maar naar pr luistert maar jezelf laat oordleen. Daarom kijk ik noot meer naar reviews want een game van -1 game voor mij beter zijn dan een game met een +10

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1418 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by macc,2790530
    Ziet er leuk uit, maar is zeker PS only?
    <ul><li>Microsoft Windows</li><li>PlayStation 3</li><li>PlayStation 4</li><li>Xbox 360</li><li>Xbox One</li></ul>
    Laat maar komen. Vooral dat er gefocust wordt op de sfeer uit de eerste Alien en de dochter van Ripley centraal staat vind ik meer dan interessant.

Quote Originally Posted by Pokalapoketl,2790517
    Klinkt een beetje als een soort Amnesia/Slenderman.
    De inspiratie wordt gehaald uit Bioshock en Dishonored als ik het zo lees op de wiki.

Quote Originally Posted by Ludwig,2790533
    Speel colonial marines maar weer eens want vind he toch wel een redelijke game als je niet alleen maar naar pr luistert maar jezelf laat oordleen.
    PR? -> http://kotaku.com/5986694/from-dream...lonial-marines

Ik vond het overigens, ook buiten de ontwikkeling om, een draak van een game en een smeur op de Alien-licentie.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Ludwig
    Guest
    Gelukkig bestaan persoonlijke meningen. Ik kan er in komen dat men door de hoge verwachtingen en licentie de zeer slecht vinden. Maar gelukkig geldt dt niet voor iedereen en ik denk dat ik een van de weinigen ben die de game redelijk vind.

Mentioned
    1418 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Ludwig,2790673
    Gelukkig bestaan persoonlijke meningen. Ik kan er in komen dat men door de hoge verwachtingen en licentie de zeer slecht vinden. Maar gelukkig geldt dt niet voor iedereen en ik denk dat ik een van de weinigen ben die de game redelijk vind.
    Om de oplichting heengelezen?

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1243 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Vind eventuele commotie omtrent release en development sec gezien weinig invloed hebben op de werkelijke game. Ik vind het alleen gek, vond jij de oude AvP niet ontzettend slecht Ludwig?

Member macc's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje,2790693
    Vind eventuele commotie omtrent release en development sec gezien weinig invloed hebben op de werkelijke game. Ik vind het alleen gek, vond jij de oude AvP niet ontzettend slecht Ludwig?
    Blasphemy! Echt heerlijke game was dat, vooral als alien.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    837 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Ik weet het niet. Het lijkt wel alsof survival horror de nieuwe first person shooters beginnen te worden. Hoeveel verassing kan een Alien game ons nog brengen? We kennen de HR Giger monsters inmiddels al zo'n 25 jaar, is het nog echt eng te krijgen?
    Ik wacht rustig af.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1002 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by macc,2790695
    +10

@Liquidje

notsureiftrollingor.gif

Quote Originally Posted by RPGer,2790696
    Ik weet het niet. Het lijkt wel alsof survival horror de nieuwe first person shooters beginnen te worden. Hoeveel verassing kan een Alien game ons nog brengen? We kennen de HR Giger monsters inmiddels al zo'n 25 jaar, is het nog echt eng te krijgen?
    Als ik ook maar ergens die radar ping hoor zit ik alweer in de foetus houding. De kracht zat hem ook niet in het uiterlijk maar het gek maken van de speler, constant te laten voelen dat je over je schouder moet kijken. Zo heb ik het dan ervaren.

Mentioned
    1243 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by macc,2790695
    Ik heb dat (volgens mij) latere deel echt veel online gedaan. MET Alien Lifecycle: begin als facehuuger

Quote Originally Posted by RAPPA,2790697
    @Liquidje

notsureiftrollingor.gif
    Als je bedoelt dat commotie puur sec gezien geen afbreuk doet aan de kwaliteit van een game, dat is geen troll. Let wel, puur "sec" gezien, ik heb ook onderbuikgevoelens. Maar als ik echt een game zou reviewen als game zijnde, vind ik dat dat soort dingen weinig tot geen invloed op een cijfer mag hebben.

Mentioned
    1418 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje,2790700
    Als je bedoelt dat commotie puur sec gezien geen afbreuk doet aan de kwaliteit van een game, dat is geen troll. Let wel, puur "sec" gezien, ik heb ook onderbuikgevoelens. Maar als ik echt een game zou reviewen als game zijnde, vind ik dat dat soort dingen weinig tot geen invloed op een cijfer mag hebben.
    Ik weet het niet. CM is een extreem geval en daarin vind ik dat het best invloed mag hebben op de beoordeling van een game. De manier waarop iets gemaakt wordt heeft m.i. ook een invloed op de productbeleving.

Mentioned
    1243 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2790705
    Ik weet het niet. CM is een extreem geval en daarin vind ik dat het best invloed mag hebben op de beoordeling van een game. De manier waarop iets gemaakt wordt heeft m.i. ook een invloed op de productbeleving.
    Daarom zeg ik ook echt puur 'sec' gezien, dus als je puur de game beschouwy (en ja, dat gaat heel erg gepaard met je beleving en dus neem je dat soort scopes automatisch mee). Ik zie het altijd zo:

Als twee mensen de game reviewen, en eentje is op de hoogte van de commotie en de andere niet, dan denk ik dat die laatste heel sec gezien de game beter kan beoordelen als game. En ik vind persoonlijk dat reviewers dat moeten nastreven, maar zeker de commotie moeten benoemen.

Het is een moeilijke kwestie, excuses voor de meta discussie

Ludwig
    Guest
    Quote Originally Posted by Liquidje,2790693
    Klopt, die vond in niet veel aan. blokkendozen en buizen geen verhaal geen gameplay. Dan zit er niet veel in om van te genieten echter komt dat omdat het nu een totaal andere tijd is met andere gameplay (niet meer dat recht toe recht aan bewegen zonder text of praten qua verhaal. Stel ik leefde terug in die tijd en weet dat er niets beter was dan vond ik die game ook super goed zoals doom 3d voor het eerst. Die tijd is voor mij echt over omdat games van nu niet meer recht toe recht aan is qua gameplay geen blokkendozen en buizen meer maar juist echte beelden met een verhaal en veel text er bij en niet alleen maar go to door A to unlock dit of dat, dat was het enige wat je te horen krijgt qua verhaal.
    Het verhaal moet je er zelf bij bedenken als het gaat om avp 1, deel 2 was totaal anders en die vind ik dan wel weer goed je hebt echt het gevoel dat je wat moet doen met een redenen.

Edit

Maar goed, sorry voor mij oftopic, dit is geen troll verder of wat dan ook maar puur een persoonlijke mening van misschien wel een domme gamer niet te veel van aantrekken dus. Ik ben iig zeer benieuwd naar deze Alien game, een keer geen shooter eindelijk.

78th Element Platina's Avatar
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer,2790696
    Verassing in ieder geval weinig. Ben benieuwd hoe de game interessant blijft als er maar één vijand is.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    194 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Platina,2790760
    Verassing in ieder geval weinig. Ben benieuwd hoe de game interessant blijft als er maar één vijand is.
    Exactly, ben heel erg benieuwd hoe ze zo'n game 8? uur interresant gaan blijven houden.

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    278 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by marco91,2790763
    Exactly, ben heel erg benieuwd hoe ze zo'n game 8? uur interresant gaan blijven houden.
    Als het even spannend is als pakweg een Amnesia hoor je mij niet klagen.

Ludwig
    Guest
    Of zoals in de film van deel 1 dat je continu die spanning hebt van waar zit dat monster die mijn hersenen er uit wil vreten. En misschien gaat deze game ook wel over 1 moeder Alien waar het om draait met de werkers gewoon aanwezig, je weet wel die grote mier, nee bijen die hebben een grote koningin, geen mieren mafkees.

Member macc's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Ludwig,2790769
    Of zoals in de film van deel 1 dat je continu die spanning hebt van waar zit dat monster die mijn hersenen er uit wil vreten. En misschien gaat deze game ook wel over 1 moeder Alien waar het om draait met de werkers gewoon aanwezig, je weet wel die grote mier, nee bijen die hebben een grote koningin, geen mieren mafkees.
    Wut?

Ludwig
    Guest
    Als je de films hebt gezien snap je me wat ik bedoel, ik ken alle text zo wat uit mijn hoofd van deel 1 tot tot de wederopstand. Voor mij zij het de beste SF film van deze wereld en die hier naast als die er is.

Mentioned
    1418 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje,2790710
    Als twee mensen de game reviewen, en eentje is op de hoogte van de commotie en de andere niet, dan denk ik dat die laatste heel sec gezien de game beter kan beoordelen als game. En ik vind persoonlijk dat reviewers dat moeten nastreven, maar zeker de commotie moeten benoemen.
    Ik snapte je punt eerder al, maar ben het met dat laatste niet eens. Niet in een geval als dit in ieder geval.

Het is een moeilijke kwestie, excuses voor de meta discussie
    Maar helaas wel weer interessant.

@Ludwig: volgens mij doelt Macc op je laatste zin.

Ludwig
    Guest
    Klopt dat is een citaat uit aliens colonial marines de film.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    80 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Er bestaat geen Aliens: Colonial Marines, de film.

De eerste film heeft geen bijtitel.

http://www.imdb.com/title/tt0090605/

Wat betreft de game.. Ik ben benieuwd of ze deze net zo hypen als de vorige, waarna ze alles weer schrappen en er een matige shooter overblijft met hier en daar een schrikmomentje.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Ludwig
    Guest
    Aliens 2 ook goed zal het wel ff opnemen voor je met mijn S3.
    Ik zie aliens 2 als een soort van aliens colonial marines dat staat ook op mijn dvd trouwens.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    80 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Quote Originally Posted by Ludwig,2790788
    Aliens 2 ook goed zal het wel ff opnemen voor je met mijn S3.
    Ik zie aliens 2 als een soort van aliens colonial marines dat staat ook op mijn dvd trouwens.
    Dan klopt het nog niet. Er is een film na Alien gekomen en die heet 'Aliens'.

De film Alien 2 schijnt een afschuwelijke rip-off te zijn met geen enkel origineel karakter en ook geen bekende director.

Ik heb trouwens geen flauw idee wat je bedoeld met 'mijn S3'.

Je hebt dus Alien, Aliens, Alien³, Alien Resurrection, Alien Versus Predator, Alien Versus Predator Requiem (die verschrikkelijke dark-room film) en Prometheus.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Mentioned
    1418 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by DjDark,2790794
    Je hebt dus Alien, Aliens, Alien³, Alien Resurrection, Alien Versus Predator, Alien Versus Predator Requiem (die verschrikkelijke dark-room film) en Prometheus.

Ludwig
    Guest
    Nou ja ik had het iig bijna goed na een poos deze films niet meer gezien te hebben.

Deze citaat.
    http://www.youtube.com/watch?v=5CnrOHJWWj8

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    278 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Ludwig,2790773
    Als je de films hebt gezien snap je me wat ik bedoel, ik ken alle text zo wat uit mijn hoofd van deel 1 tot tot de wederopstand. Voor mij zij het de beste SF film van deze wereld en die hier naast als die er is.
    Ik heb ook alle films gezien en ik heb geen enkel idee wat je bedoelt. Lees die laatste post er nog eens op na want die slaat werkelijk nergens, vooral dan het laatste deel.

Ludwig
    Guest
    Jullie kennen de films dus niet eens haha omg

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    278 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Ludwig,2790801

Nee, we zijn hier allemaal leken op het vlak de Alien franchise.

Doe eens ff normaal man.

Ludwig
    Guest
    Hahaha huilie
    Je snapt dus wel wat ik bedoelde. ALs je gaat beginnen over mijn text ga ik ook los hoor lieverd.

Ik hou het gezellig.

Mentioned
    1243 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Sorry, ik heb ook de films gezien, en ik weet niet goed wat je exact bedoelt. En voordat je zegt dat "ik de films niet ken haha omg": volgens IMDB zijn het wel degelijk de goede films.

edit: n.a.v. extra posts, houden we het gezellig?

Member macc's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

YT is er snel bij met dat blokkeren.

De AvP films heb ik nooit gezien (gelukkig waarschijnlijk), overigens vond ik Alien Resurrection ook best wel zuigen.

Superior Member Pipo the clown's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    haha ludwig, soms snap ik niks van wat je nou bedoeld. Maar je hebt wel gelijk. Ga deel 1 er vanavond maar weer een op gooien. Zou wel gaaf zijn idd als het dezelfde sfeer krijgt als deel 1, claustrofophisch en horror met een klein beetje actie. Of gewoon een remake van de originele AVP games welke dezelfde sfeer hadden imo.

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    278 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2790798
    (123)

Tags for this Thread