User Tag List

Page 2 of 66 FirstFirst 1 2 3 4 12 52 ... LastLast
Results 41 to 80 of 2620

Thread: [Algemeen] Kleine Hard-/Software Vragen

Zeikerd Remco32's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Remco32
    Geheugentype (moederbord) 4x DDR3
    Geheugentype DDR3
    Dus: ja.
    Maar waarom zou je het vervangen? Je hebt 4 RAM slots, dus kan je die 2 er gewoon naast zetten.

Permanently disappointing Wolfwood's Avatar
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Je geeft zelf al antwoord. Als je de TV speakers niet gebruikt is het absoluut niet relevant. Gebruik je wel de TV speakers, dan zou ik alsnog er niet op letten en gewoon kijken of je niet een fatsoenlijke set kan regelen.
    Dat dacht ik al, maar ik wilde het nog even zeker weten.

Nu nog in de rest van de criteria duiken...
    I got punched in the face and all I got is this lousy black eye.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Remco32 View Post
    Dus: ja.
    Maar waarom zou je het vervangen? Je hebt 4 RAM slots, dus kan je die 2 er gewoon naast zetten.
    Ik las in de BBG iets over voltages en compatibiliteit. Vandaar. En het is toch beter om 2 modules van hetzelfde te hebben voor dual channel?

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1322 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Faure View Post
    Ik las in de BBG iets over voltages en compatibiliteit. Vandaar. En het is toch beter om 2 modules van hetzelfde te hebben voor dual channel?
    MWah valt allemaal wel mee, als ze maar dezelfde specs hebben (en anders gaan ze die specs wel draaien). Voltage verschil kan wel wat uitmaken, maar daarvoor ben ik iets te lang uit het wereldje.

Aan de andere kant, 8GB > 12GB gaat ook geen mega verschil maken.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    219 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dual Channel is volgens mij per setje, daarom moet je ze ook in dezelfde slots (A1 A2, B1 B2) doen. Weet echter niet of het veel gaat oplossen voor je, waarom gebruik je zo veel ram? Dit is voor mij echt nooit een bottleneck geweest.
    Dezer dagen blijft de grootste performance upgrade een SSD, bijvoorbeeld M(x)100 van Crucial.

Member macc's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Quote Originally Posted by Zebby View Post
    Dual Channel is volgens mij per setje, daarom moet je ze ook in dezelfde slots (A1 A2, B1 B2) doen. Weet echter niet of het veel gaat oplossen voor je, waarom gebruik je zo veel ram? Dit is voor mij echt nooit een bottleneck geweest.
    Dezer dagen blijft de grootste performance upgrade een SSD, bijvoorbeeld M(x)100 van Crucial.
    4 GB is tegenwoordig wel krap. Zeker als je naast het gamen nog wat open hebt staan. Upgraden naar 8GB kan wel aardig wat schelen, meer dan 8GB ga je niet veel meer van merken nee.

Mentioned
    1322 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ligt natuurlijk aan je gebruik, ik trek op werk makkelijk 8 GB vol. Ik doe nu al niet veel bijzonders en zit nu op 76%. Faure gebruikt zijn PC toch ook voor meer dan gamen/casual gebruik?

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nee wacht even. Pc is voor gaming. Ik heb nu 4gb en dat wil ik vervangen voor 8gb. Ik heb een degelijke pc maar t geheugen is vaak het minimum vereiste. Ik wil dus naar 8gb om wat meer adem ruimte te hebben. 12gb interesseert me niet in eerst instantie.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1521 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

Waarom moet elke browser fundamentele problemen hebben waardoor ik steeds blijf switchen.
    Geen oude flashinstallaties alleen de meest recente, geen rare plugins voor de rest. Werk gewoon!

Immortal IamDuDe's Avatar
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561197985861250
    Weet iemand een goed en gratis programmaatje om drivers op updates te controleren?
    En dan ook downloaden en installeren offcourse?
    Heb er wel een aantal gevonden, bijv driver detective, maar die zijn helaas niet gratis.
    Als gratis te optimistisch van me is, wat is dan het beste alternatiev?

Wellicht ook iets gratis tegen spy- en malware?

Mentioned
    1521 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Malwarebytes.

Zeikerd Remco32's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Remco32
    Virusscan: Microsoft Security Essentials.
    Drivers: Enige wat je eigenlijk wat up-to-date wilt houden zijn de GPU drivers. Daar heb je geen programma voor nodig.

Senior Member Kotor's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Altijdwat Steam ID: Altijdwat
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Malwarebytes.
    beste programma in zijn soort.

Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Malwarebytes.
    Thanks zoiets zocht ik inderdaad. Als gewone anti-virus heb ik al G-Data, wilde voor de zekerheid nog iets tegen spy- / malware.
    wellicht dat G-Data wat mist...
    Quote Originally Posted by Remco32 View Post
    Virusscan: Microsoft Security Essentials.
    Drivers: Enige wat je eigenlijk wat up-to-date wilt houden zijn de GPU drivers. Daar heb je geen programma voor nodig.
    Hmm right, PU-Drivers zijn veruit belangrijkst dus?
    Gewoon kwestie van zoeken op de naam van de fabrikant gok ik?

Gisteren had ik wat haast toen ik postte, dus nu iets extra info waarom ik hiernaar vroeg:
    Sinds een tijdje willen sommige games niet meer opstarten, en ik heb nog geen idee waarom of hoe het op te lossen. Na meerdere zoekpogingen kwam ik hier op uit, zodoende mijn eerdere vraag.

Drie games die het niet (meer) doen:
    - TES4 Skyrim; redelijk veel gespeeld, wilde weer verder gaan na tussenpoos van enkele maanden, en nu start ie niet meer op. Zie nog wel even Bethesda logo, daarna crash naar bureaublad
    - Serious Sam 3, geinstalleerd, maar heft nooit volledig opgestart. Doet de pc ook wel een poging toe, maar komt niet verder dan zwart scherm, daar blijft ie in hangen --> ctrl+alt+del
    - Giana Sisters Twisted Dreams, afgelopen donderdag geinstalleerd en zonder problemen gespeeld. Zondag's wilde deze ook niet meer opstarten, blijft ook hangen in load-scherm.

Net gebeld door mijn vriendin, ze heft even bij pc-winkel navraag gedaan. Daar dachten ze dat de harde schijf wellicht kapot aan het gaan is, en hoe vaker ik ene spel probeer des te sneller hij verder kapot gaat... klinkt logisch?

Mentioned
    1322 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by IamDuDe View Post
    Thanks zoiets zocht ik inderdaad. Als gewone anti-virus heb ik al G-Data, wilde voor de zekerheid nog iets tegen spy- / malware.
    wellicht dat G-Data wat mist...
    Ik zou me er ook niet al te druk om maken. Als je gewoon fatsoenlijk met je PC om gaat heb je het vaak niet nodig. Hoe dan ook, een scan eens in de zoveel tijd kan ook geen kwaad
    Hmm right, PU-Drivers zijn veruit belangrijkst dus?
    Gewoon kwestie van zoeken op de naam van de fabrikant gok ik?
    Ik zou gewoon de drivers van de chipbakker pakken. Je hebt altijd een AMD of Nvidia chips, de kaart er omheen is dan vervolgens van Asus, Club3D en dat soort fabrikanten. Ik zou dus altijd de drivers van AMD/Nvidia zelf pakken.

Gisteren had ik wat haast toen ik postte, dus nu iets extra info waarom ik hiernaar vroeg:
    Sinds een tijdje willen sommige games niet meer opstarten, en ik heb nog geen idee waarom of hoe het op te lossen. Na meerdere zoekpogingen kwam ik hier op uit, zodoende mijn eerdere vraag.

Drie games die het niet (meer) doen:
    - TES4 Skyrim; redelijk veel gespeeld, wilde weer verder gaan na tussenpoos van enkele maanden, en nu start ie niet meer op. Zie nog wel even Bethesda logo, daarna crash naar bureaublad
    - Serious Sam 3, geinstalleerd, maar heft nooit volledig opgestart. Doet de pc ook wel een poging toe, maar komt niet verder dan zwart scherm, daar blijft ie in hangen --> ctrl+alt+del
    - Giana Sisters Twisted Dreams, afgelopen donderdag geinstalleerd en zonder problemen gespeeld. Zondag's wilde deze ook niet meer opstarten, blijft ook hangen in load-scherm.

Net gebeld door mijn vriendin, ze heft even bij pc-winkel navraag gedaan. Daar dachten ze dat de harde schijf wellicht kapot aan het gaan is, en hoe vaker ik ene spel probeer des te sneller hij verder kapot gaat... klinkt logisch?
    Het zou kunnen als ik zo het probleem hoor. Doe eens:
    open start -> typ "command" en zoek voor de command prompt entry in het startmenu -> rechtermuisknop -> uitvoeren als administrator -> Typ "CHKDSK C: /F /R"

Dan zou je het e.e.a. kunnen verifiėren. Zo'n site als appcrash is nogal discutabel imho om je conclusies te trekken.

Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Ik zou me er ook niet al te druk om maken. Als je gewoon fatsoenlijk met je PC om gaat heb je het vaak niet nodig. Hoe dan ook, een scan eens in de zoveel tijd kan ook geen kwaad

Ik zou gewoon de drivers van de chipbakker pakken. Je hebt altijd een AMD of Nvidia chips, de kaart er omheen is dan vervolgens van Asus, Club3D en dat soort fabrikanten. Ik zou dus altijd de drivers van AMD/Nvidia zelf pakken.
    ik maak me nu dus vooral druk omdat ie niet doet wat ik wil
    Ik ga zover ik weet wel fatsoenlijk met de pc om. Afgezien van wellicht het ons bekende minder legale downloaden en soms installeren.

Net ook nieuwe drivers van Intell en Nvidia geinstalleerd.
    Het zou kunnen als ik zo het probleem hoor. Doe eens:
    open start -> typ "command" en zoek voor de command prompt entry in het startmenu -> rechtermuisknop -> uitvoeren als administrator -> Typ "CHKDSK C: /F /R"

Dan zou je het e.e.a. kunnen verifiėren. Zo'n site als appcrash is nogal discutabel imho om je conclusies te trekken.
    Dit heb ik net gedaan, pc moest wel opnieuw opstaren en die scan kwam na/tijdens het opstarten.
    Heb alleen nu geen idee of, en zo ja wat, de resultaten zijn....
    Ik wel een bootsqm.dat-bestandje gevonden op de C-Schijf, ik kreeg hierdoor wel het idee dat het er wat mee te maken heeft... maar hoe te openen of te gebruiken?

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    186 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Mijn PC wil geregeld meteen opnieuw opstarten nadat ik deze heb uitgeschakeld. Ik heb WOL ingeschakeld (omdat ik dat handig vind) en heb het idee dat het hier aan kan liggen. Echter, opnieuw opstarten gebeurd zelfs als ik WOL eerder niet heb gebruikt. Mobo=MSI gaming 5. What to do?
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Rooie reus Dina's Avatar
    Mentioned
    223 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: DinaDani
    Waarmee trigger je WOL? Een app op je foon via wifi? Kan het zijn dat de foon wifi connectie verliest, en dat als het de verbinding herstelt een nieuw wol-packet verstuurd wordt?
    Bitches like smiley faces.

Mentioned
    186 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Dina View Post
    Waarmee trigger je WOL? Een app op je foon via wifi? Kan het zijn dat de foon wifi connectie verliest, en dat als het de verbinding herstelt een nieuw wol-packet verstuurd wordt?
    Via tasker en mwol automatisch als ik contact maak met mijn netwerk. Zou die het in een buffer gooien ofzo? Het gebeurt alleen direct na het afsluiten.

Member Manveru's Avatar
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: manveru125
    Kan het probleem zijn dat je telefoon vanwege energie besparing niet continue wifi heeft draaien? Of dat het wifi signaal niet 100% stabiel is waardoor hij soms moet reconnecten?

Mentioned
    186 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Het punt is dat het meteen na het uitschakelen van de PC gebeurt. Op dat moment is de phone gewoon connected.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Rooie reus Dina's Avatar
    Mentioned
    223 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: DinaDani
    Je kan proberen het Tasker profiel ff te deactiveren.
    Bitches like smiley faces.

Senior Member Obsidian's Avatar
    Mentioned
    230 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ArkaineNL PSN ID: ObsidianNL Steam ID: ObsidianNL
    Malwarebytes.
    Bij Malwarebytes ken je niet eens de shortkut verwijderen jonguh!

Mentioned
    1521 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Obsidian View Post
    Bij Malwarebytes ken je niet eens de shortkut verwijderen jonguh!
    Damindenie.

Mentioned
    230 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Probeer het maar!
    Ik heb het wel over de premium versie trouwens.

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    219 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tot nu toe zijn alle premium versies van antivirus/malware software die ik heb geprobeerd slechter dan de free versies. Komt allerlei onnodige zooi bij.

Mentioned
    1521 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Probeer het maar!
    Ik heb het wel over de premium versie trouwens.
    Welke shortcut bedoel je dan? Van MB zelf? Die is bij mij foetsie hoor.

Mentioned
    230 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Die op de desktop. Ik kreeg dat kreng maar niet weg.
    https://forums.malwarebytes.org/inde...ktop-shortcut/

Mentioned
    1521 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Die op de desktop. Ik kreeg dat kreng maar niet weg.
    https://forums.malwarebytes.org/inde...ktop-shortcut/
    Vreemd, ik heb Premium en heb er geen last van.

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Net de map 'Default' verandert naar 'Old Default' omdat ik in Chrome een foutmelding kreeg in een thread op een ander forum (dat was een van de tips van Chrome zelf). Dat werkte echter niet, dus ik heb de nieuwe map 'Default' verwijderd en de 'Old Default' map weer 'Default' genoemd. Ik ben nu alleen al m'n bladwijzers/bookmarks kwijt.

Iemand een idee of en waar ik deze nog terug kan vinden?

Edit: Never mind. Ik moest gewoon even inloggen en de boel weer synchroniseren.
    Last edited by *NERAZZURRI*; 3rd December 2014 at 22:05.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    707 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heeft iemand toevallig ervaring met de netflix app op een LG smart tv? Ik probeer van profiel te wisselen maar krijg het nergens voor elkaar. De bedoeling is dat mijn broer op zijn tv netflix kan kijken. Hij krijgt direct mijn profiel tevoorschijn.

Senior Member
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jep, heb hier ook netflix op een lg tv. maar het kan niet, je kan alleen maar met je 'hoofdprofiel' op smartphone, tablet of computer kan je wel van gebruiker wisselen. Dus accepteren >.<

Quote Originally Posted by Cloud View Post
    Het punt is dat het meteen na het uitschakelen van de PC gebeurt. Op dat moment is de phone gewoon connected.
    telefoon uit zetten, dan computer uit zetten, start hij dan meteen weer op... dan is je telefoon iig niet het probleem

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    707 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Whisper_NL View Post
    Jep, heb hier ook netflix op een lg tv. maar het kan niet, je kan alleen maar met je 'hoofdprofiel' op smartphone, tablet of computer kan je wel van gebruiker wisselen. Dus accepteren >.<

telefoon uit zetten, dan computer uit zetten, start hij dan meteen weer op... dan is je telefoon iig niet het probleem
    Bedankt voor de info in ieder geval! Dan moet hij zelf maar een abonnement nemen

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    774 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Oké ik denk dat ik het hier plaatst mocht het verkeerd zijn alvast mijn excuses.

Ik heb een klein ergernis puntje betreffende mijn Super Nintendo.
    namelijk hij ziet eruit als dit:
    Klik voor full size.
    Klik voor full size.

neem aan dat vele met mij dit frustratie puntje kennen. nu ben ik redelijk handig en semi creatief.
    ik wou deze winter de Snes een revisie geven. is hier iemand met ervaring die zegt: goh ik zou het zo en zo doen en kijk uit dat je dit niet doet.
    of beter nog een handige guide ofzo.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    1521 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Vraag het eens aan @ricepuppet , die lapt consoles prachtig op.

Mentioned
    774 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Vraag het eens aan @ricepuppet , die lapt consoles prachtig op.
    bedankt! ik zal hem een PM sturen
    - Frank Murphy

Member ricepuppet's Avatar
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Ricepuppet PSN ID: Ricepuppet Steam ID: Ricepuppet
    Hoi,

Zoals ik al aangaf in je PM;

Plastic vergeeld door zonlicht/rook/vervuiling (onder andere) en het is gedeeltelijk mogelijk om plastic te herstellen door het gebruik van aceton. Persoonlijk ben ik er geen voorstander van omdat het ook het plastic week maakt.

Daarom customize ik ze, krijgen ze gelijk ook een ander uiterlijk.

Mentioned
    774 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ziet er geweldig uit!
    ik ga er een leuk hobby klusje van maken bedankt
    - Frank Murphy

Member ricepuppet's Avatar
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Ricepuppet PSN ID: Ricepuppet Steam ID: Ricepuppet
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Ziet er geweldig uit!
    ik ga er een leuk hobby klusje van maken bedankt
    Benieuwd

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    406 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Google probeert hun reclame-inkomsten te behouden? Elke keer verdwijnt AdBlock vanzelf uit mijn Chrome, alsof het helemaal verwijderd is van mijn PC, hij is dan helemaal uit mijn extensies verdwenen en moet hem dan opnieuw downloaden en installeren. Hebben meer mensen hier last van?

Windows 8 trouwens, en Chrome dus als browser
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.