User Tag List

Page 63 of 65 FirstFirst ... 13 53 61 62 63 64 65 LastLast
Results 2,481 to 2,520 of 2566

Thread: [Algemeen] Kleine Hard-/Software Vragen

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1445 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Trio-sama View Post
    Duidelijk. Enige verschil tussen de twee is draad of draadloos geloof ik.
    Makkelijke keuze dus
    En er is een nieuwe versie uit voor de nieuwe consoles, maar daarvan is me nog niet helemaal duidelijk wat ze daaraan toegevoegd hebben behalve de letter 'p'.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Woblin' Chinaman Trio-sama's Avatar
    Mentioned
    290 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    En er is een nieuwe versie uit voor de nieuwe consoles, maar daarvan is me nog niet helemaal duidelijk wat ze daaraan toegevoegd hebben behalve de letter 'p'.
    Consoles consmoles. PC master race enzo.
    "Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."
    "Know thyself, because what else is there to know?"

Mentioned
    1445 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Consoles consmoles. PC master race enzo.
    Dan is er geen issue.

Mentioned
    290 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dan is er geen issue.
    En hij is besteld
    "Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    851 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Duidelijk. Enige verschil tussen de twee is draad of draadloos geloof ik.
    Makkelijke keuze dus
    Ervaring draadloos is kut. Altijd leeg als je hem wilt gebruiken, batterij na 2 jaar geen fluit meer waard. Weet niet hoe dat bij deze zit, of je hem alsnog kan aansluiten.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    290 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ervaring draadloos is kut. Altijd leeg als je hem wilt gebruiken, batterij na 2 jaar geen fluit meer waard. Weet niet hoe dat bij deze zit, of je hem alsnog kan aansluiten.
    Zie ik dan wel weer.
    Vroeger had ik een sehnheisser 150pc (oid). Fantastisch ding, maar irriteerde me altijd mateloos aan de draad.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    372 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Kan altijd bedraad, heb ik me laten vertellen door de experts @Rappa en @Seabass

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    469 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Kan altijd bedraad, heb ik me laten vertellen door de experts @Rappa en @Seabass
    GE KUNT TEN ALLE TIJDE EEN 3,5 MM JACK IN DE CONTROLLER OF EEN USB KABEL IN JE CONSOLE PROPPEN. HOUDOE!

Maar draadloos vond ik niet handig met meerdere platformen. Je hebt namelijk 1 dongle die je dan elkens in je console/pc moet steken.
    Zelf heb ik een Steelseries Arctis 5 die bedraad is. Voor PC heb ik de usb er altijd in zitten. Bij de chat-volume knop die op je bureau ligt kan je een mini-usb afkoppelen en daar een 3.5mm ding aan klikken voor in een console controller.
    Werkt top. Geen gedoe.

Als je enkel op 1 platform gamed zou ik altijd voor draadloos gaan. Zitten soms ook 2 accu's bij.

Edit: en dan nog een final note. Als je ps4/5 en xbox-one/series wil combineren met 1 headset werkt dat voor DRAADLOOS enkel en alleen met de Arctis 7x, welke net uit is. Die is compatibale met alles (ook switch).
    Last edited by Seabass; 17th November 2020 at 12:25.

Mentioned
    1445 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Accuduur van deze is 24 uur. Ik heb hem nog nooit leeggezien in de tijd dat ik hem heb. En dan nog kan hij gewoon aan de kabel.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Accuduur van deze is 24 uur. Ik heb hem nog nooit leeggezien in de tijd dat ik hem heb. En dan nog kan hij gewoon aan de kabel.
    Ik moet zeggen dat ik zeker sinds de PS4 eigenlijk geen issues meer heb gehad met lege draadloze controllers op mijn platforms, be it PC, PS4 of Switch. En idd, kan altijd alsnog even aan de kabel, zeker als je die lekker lang haalt (of al hebt voor bijv. je phone).

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Ging alweer over headsets, ipv controller

Ik heb een 'cheapo' headset voor de PC (Plantronics 818H) van 60,-. Die heeft een opgegeven accu-duur van 8uur. Das niet heel veel, helemaal niet meer na 2,5 jaar. Daarom heb ik mezelf 'aangeleerd' om deze standaard weg te leggen aan de USB kabel. Niet ideaal, maar het werkt wel.

Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Ging alweer over headsets, ipv controller

Ik heb een 'cheapo' headset voor de PC (Plantronics 818H) van 60,-. Die heeft een opgegeven accu-duur van 8uur. Das niet heel veel, helemaal niet meer na 2,5 jaar. Daarom heb ik mezelf 'aangeleerd' om deze standaard weg te leggen aan de USB kabel. Niet ideaal, maar het werkt wel.
    Whoops Maar zelfde verhaal, dingen gaan tegenwoordig uren mee, en er is altijd nog de optie voor kabel wat dat betreft. Ik heb ze wel bekabeld, maar dat is meer omdat ik een cheap mofo ben.

Mentioned
    290 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ok, wtf moet ik hier nu weer mee.
    Check de video;
    Ik heb een bug in mijn scherm. En voordat iemand het grapje maakt.. het is geen code-bug, het is een echt insect.
    Dit scherm is verdorie 3 weken geleden gekocht.
    https://streamable.com/8ig49z
    Even een self quote, dit verhaal wordt nu nog gekker!

Ik heb alternate hiervan op de hoogte gesteld.
    Ze begonnen met de standaard bullshit over "we moeten hiervoor de fabrikant benaderen" etc.

Ik heb ze al gezegd dat ik als consument recht heb op een correct werkend product en dat ik niet te maken heb met de fabrikant.
    Maar ik heb geen haast, dus ik wil het best afwachten.

Nu 3 weken later nog niets gehoord, dus er achteraan gemaild. krijg ik dit terug:

"goedemiddag Arjen,

goed dat je me mailt.
    Gisteren (yeah right!) heb ik bericht gehad van Iiyama. Zij verwijzen mij door naar Google.
    U zal zachtjes het beestje uit uw scherm weg moeten wrijven. verder kan Iiyama niets voor u betekenen.

Excuses voor het ongemak."

wat. de. neuk.

Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Wat een gelul zeg. Ik zou het ook niet accepteren en dan voorstellen hem te ruilen, immers is er niets mis met het scherm volgens hun.

Maar je hebt geen kut te maken met de fabrikant en of die er wat aan wil doen i.d.d. Ik hoop dat je het ook niet hierbij laat wat dat betreft.

Mentioned
    290 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Wat een gelul zeg. Ik zou het ook niet accepteren en dan voorstellen hem te ruilen, immers is er niets mis met het scherm volgens hun.

Maar je hebt geen kut te maken met de fabrikant en of die er wat aan wil doen i.d.d. Ik hoop dat je het ook niet hierbij laat wat dat betreft.
    Uiteraard niet. Dan ken je mij nog niet
    Ik vind het alleen kansloos dat ze het überhaupt proberen, dat wilde ik even delen.
    Dit samen met het gehele verloop van mijn order van mijn PC.. nooit meer Alternate.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    394 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Je hebt 30 dagen retour bij Alternate, volgens wet koop op afstand kun je hem sowieso dan terugsturen.. ik hoop dat je nog binnen de 30 dagen zit dan kun je hem gewoon zonder reden terugsturen.

Ik heb ook gezeik gehad bij Alternate, alweer in 2013. Was ook een hoop heen en weer gemail zonder succes. Ook problemen met een laptop scherm. De laptop waar het om ging werkt nu nog steeds, maar het scherm probleem is er ook nog steeds. Sinds die 7 jaar nooit meer wat bij Alternate besteld

Verder mee eens, daarvoor was het ook altijd wel wat met Alternate.. In die periode had je volgens mij Alternate en Salland als grote partijen. Salland was echt altijd super prettig.. en Alternate.. tja, gewoon Alternate, maar toch kon je er soms niet omheen. Maargoed. Sallland ging failliet en dat verrekte Alternate bestaat nog steeds
    Last edited by Ries; 18th November 2020 at 22:34.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    290 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Je hebt 30 dagen retour bij Alternate, volgens wet koop op afstand kun je hem sowieso dan terugsturen.. ik hoop dat je nog binnen de 30 dagen zit dan kun je hem gewoon zonder reden terugsturen.

Ik heb ook gezeik gehad bij Alternate, alweer in 2013. Was ook een hoop heen en weer gemail zonder succes. Ook problemen met een laptop scherm. De laptop waar het om ging werkt nu nog steeds, maar het scherm probleem is er ook nog steeds. Sinds die 7 jaar nooit meer wat bij Alternate besteld

Verder mee eens, daarvoor was het ook altijd wel wat met Alternate.. In die periode had je volgens mij Alternate en Salland als grote partijen. Salland was echt altijd super prettig.. en Alternate.. tja, gewoon Alternate, maar toch kon je er soms niet omheen. Maargoed. Sallland ging failliet en dat verrekte Alternate bestaat nog steeds
    Sterker nog, je hebt 6 maanden. Je mag verwachten dat een product degelijk werkt.
    Ze zijn inmiddels zo ver dat ze hem gaan omruilen.
    Echter wil ik dat ze eerst een nieuwe opsturen voordat ik de oude terug stuur met 2 redenen;
    1. anders zit ik meerdere dagen zonder scherm = van hun inadequate levering mijn probleem maken
    2. ik heb geen manier om dat scherm goed terug te sturen dat hij ook daadwerkelijk heel aan komt bij ze. Die curve in het scherm maakt het onmogelijk om een fatsoenlijke verpakking te vinden.
    Het zou ook geen probleem moeten zijn, ze hebben nog ~740 euro aan geld van mij staan waarvoor ze mijn 3080 nog niet geleverd hebben. Dat kunnen ze als onderpand gebruiken.
    Ze hebben echter schijnbaar vandaag overleg gehad met "zijn manager en de directeur" maar kunnen niets betekenen voor me totdat ik hem terug stuur.
    Telkens gaat hij voorbij aan de argumenten en reageert nergens op. En kan je nagaan, dan heb ik contact via de zakelijke kant.
    Wat een drama als je zakelijk bij hen koopt
    Morgen ga ik de manager bellen, want dit is natuurlijk kut zo. Dan stuur ik straks dat scherm terug in een zelf gefabriceerde verpakking en gaat hij kapot bij die idioten van TNT post en kan ik er voor betalen.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    394 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Succes! Maak er ondanks het vuurwerkverbod maar een mooie knaller van
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    372 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Alternate is echt al vele jaren volledig kut qua aftersales, ik snap echt niet dat zoveel mensen nog steeds bij ze winkelen.
    Hoe dan ook, mooi kut Trio, hopelijk komen ze nog met een goede oplossing!

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    211 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sterker nog, je hebt 6 maanden. Je mag verwachten dat een product degelijk werkt.
    Echter wil ik dat ze eerst een nieuwe opsturen voordat ik de oude terug stuur met 2 redenen;
    1. anders zit ik meerdere dagen zonder scherm = van hun inadequate levering mijn probleem maken
    2. ik heb geen manier om dat scherm goed terug te sturen dat hij ook daadwerkelijk heel aan komt bij ze. Die curve in het scherm maakt het onmogelijk om een fatsoenlijke verpakking te vinden.
    Het zou ook geen probleem moeten zijn, ze hebben nog ~740 euro aan geld van mij staan waarvoor ze mijn 3080 nog niet geleverd hebben. Dat kunnen ze als onderpand gebruiken.
    Ze hebben echter schijnbaar vandaag overleg gehad met "zijn manager en de directeur" maar kunnen niets betekenen voor me totdat ik hem terug stuur.
    Telkens gaat hij voorbij aan de argumenten en reageert nergens op. En kan je nagaan, dan heb ik contact via de zakelijke kant.
    Morgen ga ik de manager bellen, want dit is natuurlijk kut zo. Dan stuur ik straks dat scherm terug in een zelf gefabriceerde verpakking en gaat hij kapot bij die idioten van TNT post en kan ik er voor betalen.
    Zakelijk is het een heel ander verhaal, dan gelden al die mooie consumenten rechten als WKOA en dergelijke niet. Wij ook een keer gehad, wil je wat ruilen, jammer dan zakelijke aankoop succes ermee.

Maar Alternate is inderdaad kut, als je ook maar enige verwachting hebt aftersales nodig te hebben daar niet en te nimmer iets kopen. Ook in persoon is het een drama, je wacht gewoon een uur tot je aan de beurt bent, en dan nog levert het je niks op. Succes in ieder geval...

Mentioned
    290 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Zebby View Post
    Zakelijk is het een heel ander verhaal, dan gelden al die mooie consumenten rechten als WKOA en dergelijke niet. Wij ook een keer gehad, wil je wat ruilen, jammer dan zakelijke aankoop succes ermee.

Maar Alternate is inderdaad kut, als je ook maar enige verwachting hebt aftersales nodig te hebben daar niet en te nimmer iets kopen. Ook in persoon is het een drama, je wacht gewoon een uur tot je aan de beurt bent, en dan nog levert het je niks op. Succes in ieder geval...
    Precies. Ben blij dat ik als consument gekocht heb, anders was ik hard core de lul geweest.
    Nooit weer alternate nadat dit is opgelost en 3080 binnen (of geld terug als die van megekko eerder is).

Vers Vlees 2011 Stikkel's Avatar
    Mentioned
    766 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: stikkelboks
    Kan iemand my zeggen hoe je met tapatalk "Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk" kunt uitzetten?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Mentioned
    1445 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Stikkel View Post
    Kan iemand my zeggen hoe je met tapatalk "Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk" kunt uitzetten?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    Tapatalk is echt de duivel.

Ga naar het meest rechtse tabblad, instellingen en handtekening -> uitzetten.

Vers Vlees 2011 Stikkel's Avatar
    Mentioned
    766 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: stikkelboks
    Test 1,2,3,4 test, breaky breaky, alpha delta gamma.

Thx @Like-a-Bunny

Tapatalk is idd niet optimaal.... maar posten via de browser versie is een tikkeltje erger... liquidbunny is nog steeds geblocked op t werk en heb mijn laptop al een paar maanden niet open gehad

Mentioned
    290 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wederom self-quote;
    Na eindeloos mail- en telefoonverkeer met een "zakelijk accountmanager" (die er pas 3 weken werkt vertelde hij me.. zucht), EINDELIJK een manager gesproken.
    Ze was heel simpel; je hebt nog een flink bedrag bij ons open staan. Dat gaan we gebruiken als onderpand voor het opsturen van een nieuwe monitor, zodat je de oude in de doos van de nieuwe kunt terugsturen.
    Een uur na het gesprek de email met verzendbewijs, wordt vandaag geleverd (telefoontje was gisteravond om 17:15).

sjongejongejonge eindelijk.

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Hoe moeilijk kan het zijn... Zucht...

Fijn dat het nu opgelost lijkt te zijn

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    157 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik zoek een nieuwe koptelefoon. Ik zie Arctis vaak voorbij komen. Kan je voor datzelfde geld een koptelefoon kopen zónder microfoon maar dan met beter geluid of is geluidskwaliteit ongeveer gelijk met microfoonloze models in die prijsklasse? Geen idee of een microfoon veel van de prijs uitmaakt.

Mentioned
    372 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Culloden View Post
    Ik zoek een nieuwe koptelefoon. Ik zie Arctis vaak voorbij komen. Kan je voor datzelfde geld een koptelefoon kopen zónder microfoon maar dan met beter geluid of is geluidskwaliteit ongeveer gelijk met microfoonloze models in die prijsklasse? Geen idee of een microfoon veel van de prijs uitmaakt.
    Summons @Seabass

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    469 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Voor hetzelfde geld kan je een betere koptelefoon krijgen.

Voor 120 euro heb je deze eindbaas: Audio Technica ATH-M50

Je kan ook een losse mic hierop zetten, zoals van V-Moda

Echter is de alles-in-1 set zoals een Arctis ook wel erg fijn hoor. PRima geluid, goeie mic en lekker licht op je hoofd. Ik heb zelf de Audio Technica voor muziek en de Arctis voor gaming.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Je kan veel beter kopen voor hetzelfde geld als je geen mic wilt. Je kan dan namelijk gaan kijken naar "echte" koptelefoon merken. Een Sennheiser (die ook wel gamedingen maakt), AKG, Beyer Dynamic etc. Ik zweer zelf bij een aparte koptelefoon en losse mic voor mijn desktop. Op console doe ik dan maar niet aan VOIP.
    Mijn persoonlijke favoriet is de Beyer Dynamic DT770Pro (32ohm voor kleine bronnen, 80ohm als je een gemiddelde versterker gebruikt, 250ohm als je echt een profi mix versterker hebt). Ik gebruik zelf de 80ohm voor zowel mix werk, muziek maken, gamen als hifi.
    Zachte schelpen, zit goddelijk en het geluid is heerlijk. Let wel; t is niet een bass heavy ding, of een Dr Dre sound. Hij is wat dat betreft vrij eerlijk, en daar moet je wellicht aan wennen. Maar het goede geluid en het plezierige draagcomfort zijn voor mij wel echt doorslaggevend. Hij heeft verder geen bluetooth, draadloos of wat dan ook. Gewoon een lange kabel, een mini-jack plug (standaard headphone plug) met schroefbaar verloopstuk voor 1/4" ingangen.
    edit: audio technica is ook een zeer gerespecteerd merk in de muziek industrie
    Last edited by Faure; 25th November 2020 at 17:25.
    With great power comes great electricity bill.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    157 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bedankt voor feedback @LtPsycho , @Seabass en @Faure .

Audio Technica ATH-M50 zie ik wel overal eruit springen en met die prijs is het eigenlijk een no brainer. Maar toch twijfel ik nog tussen die of:

SONY WH-1000XM3

Bose Quietcomfort 35

Is andere categorie weer en meer voor ''onderweg'' maar door black friday deals wel m'n interesse getrokken. Maar dan betaal je weer vooral voor noise canceling, naam en draadloos denk ik. Een 'nadeel' van die Audio Technica of Beyer Dynamic DT770Pro is dat het mss meer gericht is op mensen die met muziek/geluiden werken/mixen? Ik slaap nog maar nachtje over en hopen dat ze in tussentijd niet gelijk uitverkocht zijn

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De sony is imo te bass heavy, vind het geluid totaal niet fijn. De noise cancelling is daarentegen fenomenaal. Bose nooit geprobeerd.
    En mna, denk dat de Audio Tecnica en de Beyerdynamic qua kwaliteit gelijk zijn, al zullen ze qua sound vast verschillen en wordt een kwestie van smaak (en wellicht draag comfort). Ze hebben iig dezelfde doelgroep . Zijn beide in de markt als studio/mixing headphones. Ze hebben beide ook een lage Ohm versie die voor algemeen gebruik aan te raden is.

Misschien dat ik hem zelf ook eens aanschaf als alternatief. Eens kijken of nu een goed moment is .
    Last edited by Faure; 26th November 2020 at 01:48.

wrpgsftw pixelkiller's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Zavop Steam ID: Elzavo
    +1 voor de Beyers!. Voor gamen zou ik geen closed-back koptelefoon nemen. De dt990 (open back) heeft een betere soundstage door de open schelpen. De closed-back dt770 wordt in de muziekwereld vooral gebruikt voor tracking (opnames) of in de radiostudio om te zorgen dat je geen sound bleed krijgt in je microfoon.
    Ik heb de dt880 en de dt990. Comfort is geweldig en ze zijn haast niet kapot te krijgen. En alle onderdelen zijn vervangbaar.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    157 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja ik neig toch wel steeds meer naar Audio Technica ATH-M50. Ik zie dat er ook een draadloze/bluetooth versie is. Is wat duurder maar lijkt me wel relax om door huis te kunnen lopen bijv. Die Sony zit trouwens ook een microfoon in voor bellen en derg. Puur gericht voor reizen met ov/vliegtuig. Ik wil vooral voor muziek luisteren in huis en dan is ook noise canceling een stuk minder interessant in mijn geval.

edit: ah ja natuurlijk ook een mic in de Audio Technica bluetooth versie. Nja, dat is blijkbaar standaard bij bluetooth koptelefoons tegenwoordig.
    Last edited by Culloden; 26th November 2020 at 03:21.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Ja ik neig toch wel steeds meer naar Audio Technica ATH-M50. Ik zie dat er ook een draadloze/bluetooth versie is. Is wat duurder maar lijkt me wel relax om door huis te kunnen lopen bijv. Die Sony zit trouwens ook een microfoon in voor bellen en derg. Puur gericht voor reizen met ov/vliegtuig. Ik wil vooral voor muziek luisteren in huis en dan is ook noise canceling een stuk minder interessant in mijn geval.

edit: ah ja natuurlijk ook een mic in de Audio Technica bluetooth versie. Nja, dat is blijkbaar standaard bij bluetooth koptelefoons tegenwoordig.
    Zeker die Audio Technica nemen, heb hem ook - heerlijke koptelefoon. Sturdy ook, want ik heb hem al 100 keer op de grond laten vallen
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Als je toch blue tooth gaat kun je net zo goed een Gaming headset nemen. Je mist wel geluids bandbreedte als je met een BT headset gaat.
    En op PC zijn ze helaas niet echt geweldig, omdat ze vaak 1 source tegelijk aan kunnen.

Bijvoorbeeld gamen en muziek op de achtergrond. Pakt hij daar vaak maar 1 van. Of via TS/Disc/Ventr eigenlijks hetzelfde verhaal.

Je kan ook een soort van mod mic nemen zoals Seabass al vermeld of een Amazon USB mic erbij mits het allemaal op PC is!?
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    157 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Toch maar bedraad gekocht bij Amazon met reden dat je anders idd steeds moet wisselen van source.

Wel poep trouwens, krijg h'm nu 3x binnen op maandag krijg ik net een mailtje. 1e x wou ik met ideal betalen maar had geen Raboscanner in de buurt. 2e x met creditcard maar had pas nieuwe pas gekregen dus die pasgegevens op Amazon moest ik aanpassen. Bij 3e x daadwerkelijk op betalen gedrukt. Ik keek nog expres in winkelmandje of ie nu niet 3x erin stond.

Als je Prime abonnement wilt opzeggen moet je echt tot 3x toe bevestigen maar met spullen kopen zijn ze blijkbaar een stuk gemakzuchter

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb hem zelf ook besteld! Weliswaar bij een andere winkel. Wassie iets duurder maar minder gedoe als ik de btw terug wil.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    157 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kan het zijn dat die eerst moet warmlopen ofzo? Gister vond ik niet zo heel bijzonder klinken maar nu klinkt het alsof iemand een subwoofer in m'n oor duwt. En met Hell Let Loose (ww2 spel) hou je ptss over aan die 57mm kanoschoten. Dus ben tevreden. Alleen die plastic behuizing vind ik minder. En zit veel minder lekker dan m'n Sennheiser 558. Sennheiser 558 had ook standaard veel langer snoer. Maar je schijnt weer losse onderdelen te kunnen kopen daarvoor.

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kan het zijn dat die eerst moet warmlopen ofzo? Gister vond ik niet zo heel bijzonder klinken maar nu klinkt het alsof iemand een subwoofer in m'n oor duwt. En met Hell Let Loose (ww2 spel) hou je ptss over aan die 57mm kanoschoten. Dus ben tevreden. Alleen die plastic behuizing vind ik minder. En zit veel minder lekker dan m'n Sennheiser 558. Sennheiser 558 had ook standaard veel langer snoer. Maar je schijnt weer losse onderdelen te kunnen kopen daarvoor.
    Je kunt ook de pads vervangen, zoek naar brainwavz earpads en zo (b.v. op Amazon)

Grappig genoeg ben ik zelf ook op zoek naar een nieuwe koptelefoon, alleen wat hoger segment, maar kwam de Audio Technica's ondertussen tegen. De MX50's zijn wel ietsiepietsie controversieel blijkbaar vergeleken bij hun kleinere broertje de MX40. Maar genoeg die bij de 50 zweren. Smaak he?
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'