Nothing here... Ik zeg 'PEBKAC'![]()
Nothing here... Ik zeg 'PEBKAC'![]()
FML was aan het testen en mijn post IN EEN ANDERE TAB is nu weg. Ik had de vorige post in deze thread geedit, toen ik terugging naar de tab van mijn post kreeg ik een automatische refresh omfg.
Ik verdenk dat het iets te maken heeft met overlappende tabs, ik stop met tabs te gebruiken en kijk of er dan geen herhaling is.
Wat maak je allemaal mee man, allememaggies.
There is a point where we needed to stop and we have clearly passed it, but let's keep going and see what happens.
Echt he. Dan denk je poeh deze corona happening is vervelend, nou wacht maar tot je problemen met editen krijgt.
Volgens mij heeft het iets te doen met een autosave van het tekstvakje, die tussentijds mijn post opslaat.
Rechtsonderin het vakje staat daan Auto-saved in een geel blokje oid.
Net verscheen een eerdere versie van mijn post als repost.
Is dat een Global Setting of kan ik dat ergens zelf aanpassen?
Wait zijn we nog grappen aan het maken of niet?
Afaik is autosave iig niet uit te schakelen. Maar wat er nu precies aan de hand is, is mij ook onduidelijkDus please clarify if serious!
Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Ik had net hetzelfde in nieuwsthread. Ik edit een post en lijkt erop dat ie een nieuwe post plaatst zonder de edit en de post laat staan met de edit. Of andersom, ff vergeten nu.
nojoke
Bij het editen van een post, verschijnt een nieuwe post ipv dat de originele post wordt aangepast.
De volgende keer dat het gebeurt laat ik het staan en report ik het.
Moeilijk hè, zo'n forum.
There is a point where we needed to stop and we have clearly passed it, but let's keep going and see what happens.
Is het bekend dat op sommige pagina's threads de website ineens als 'niet-beveiligd' gekenmerkt wordt door browsers?
Om een of andere reden geeft ie dat aan in de Global Dance thread en ook als ik naar mijn profiel ga.
All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru
Ik zie het inderdaad ook, thx voor het melden.
@Liquidje Heb jij een idee wat dit kan zijn?
Ik wel:
"Mixed Content: The page at 'https://liquidbunny.nl/vb4/member.php?78096-DjDark' was loaded over HTTPS, but requested an insecure image 'http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dip_Snoes.png'. This content should also be served over HTTPS."
Oftewel, er worden assets ingeladen vanaf een website die geen SSL cert geinstallerd heeft staan, of geen redirects naar een SSL, of gewoonweg met de verkeerde link ingeladen worden.
Super gaar, de laatste tijd word ik uitgelogd, terwijl ik dezelfde instellingen gebruik. Zowel op mobiel als via de desktop. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
"It is a strangely common habit for people to keep trying to play the games that they think they should enjoy instead of re-examing what it is that they enjoy about gaming." - u/Racketmensch
Onlangs een nieuwe browser extensie geïnstalleerd?
Ja, dat was dus niet het geval. Op één of andere manier word ik na een half jaar/geheel jaar een keertje uitgelogd. Daarna heb ik mijzelf nog buitengesloten met een nieuw wachtwoord, die zich aan de verkeerde url had gekoppeld. Vervolgens ben ik gewoon heel lui geweest en heb ik op het forum als guest lopen lurken. Volgens mij moet het nu eerst wel weer goed zijn.![]()
"It is a strangely common habit for people to keep trying to play the games that they think they should enjoy instead of re-examing what it is that they enjoy about gaming." - u/Racketmensch
Kan het kloppen dat het https certificaat is verlopen? Krijg bij elke pagina de waarschuwing dat "date is invalid".
En de beste wensen natuurlijk!
With great power comes great electricity bill.
Ik heb sinds het onderhoud nog een niet werkende 'Whats New' en 'New Posts' op het forum, hebben anderen dit ook?
Ik krijg dan een lap PHP code..
That did it... stomme is dat ik het op twee PC's had, dus vermoedde toch een forum-issue. Maar nee, it's all on me!![]()