hoi!
hoi!
There is a point where we needed to stop and we have clearly passed it, but let's keep going and see what happens.
Hey! Welkom terug Aap
Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Guest
Even een update dan maar
1. Geboortejaar of -decennium, geslacht, locatie?
1972, man, Breda
2. Wat is het verhaal achter je username?
Geen bijzonder verhaal. Jaren geleden enorm veel Dragonlance gelezen en Dalamar was niet eens m'n favo character. Maar wel eentje die ik in de lop der jaren wat meer was gaan waarderen.
3. Wat is momenteel het spel dat je het meeste speelt?
Op dit moment Assassin's Creed Origins en Divinity Original Sin 2
4. Welk oudere spel keer je altijd naar terug om weer eens te spelen?
Ik zou Deus Ex willen zeggen, maar dat is toch alweer een tijd geleden. Ik keer de laatste tijd toch nog wel eens een keer terug naar XCOM 2
5. All-time favoriete game?
Deus Ex.
6. All-time slechtste game?
Dat is een moeilijke. De echt slechte games vermijd je toch meestal wel. Zeker nu m'n illegaal download periode al meer dan 10 jaar achter me ligt check ik goed voordat ik iets koop. M'n grootste tegenvaller dan waar ik geld aan besteed heb: Warhammer 40k: Dawn of War III
Niet echt de slechtste game aller tijden, maar het valt in het niet met alle voorgaande delen.
7. Single player of multiplayer?
Singleplayer. Tijdgebrek, geen zin om naar schreeuwende pubers te luisteren, etc.
8. Waar houd je je in het dagelijks leven mee bezig?
Ik werk op de IT afdeling bij een tech-bedrijf. Altijd met een miljoen dingen tegelijk bezig, maar ik zou het niet anders willen hebben.
9. Welke andere hobby’s heb je naast gamen?
Lezen. Heel veel Warhammer 40k boeken de laatste tijd, daar zitten echt een paar pareltjes tussen. En weer begonnen aan alles van Tom Clancy. Ooit hoop ik terug te keren naar Wheel of Time uiteraard.
10. Omschrijf of geef een eerste indruk van de persoon boven je in drie woorden.
Volgens mij een van de fijnste mensen die je kan kennen en stiekem is hij emotioneel een heel stuk stabieler dan je zou denken
Hallo iedereen! De afgelopen week heb ik lekker gelurkt op dit forum, maar nu wordt het toch tijd om me voor te stellen. (voordat de admins hier rare verdenkingen gaan krijgen )
1990, man, Rotterdam
korte versie van salmonella_dub, een leuke band die ik op een vakantie in 2002 veel geluisterd heb.
Technisch correcte antwoord is Rocket League, maar ik speel voornamelijk single-player adventure/RPGs op de PC & Switch.
Railroad Tycoon II, erg uitdagend management spel.
Als het telt als 1 game: Warcraft III, en dan voornamelijk de custom maps.
Bioshock Infinite. Ik hou niet van shooters, maar Mass Effect 1 vond ik zo leuk dat ik het een kans wilde geven. Blijk ik toch niet van shooters te houden.
Multiplayer met bekenden > single player > matchmaking multiplayer, met als uitzondering Rocket League.
Dataverwerking, met name satellietbeelden.
Ik lees voornamelijk fantasy, sport momenteel weinig ivm een knieblessure.
10. Omschrijf of geef een eerste indruk van de persoon boven je in drie woorden.
Deze snap ik niet. Moet ik over mezelf in 3e persoon praten of een lulverhaal verzinnen over @Dalamar? Mocht het het laatste zijn (in 3 woorden): 1972, man, Breda.
Overigens ken ik @martha1989 goed, vertelt vaak enthousiast over dit forum. Zodoende ben ik maar eens een kijkje gaan nemen.
Welkom @s4lm
@martha1989 onze persoonlijke jehova getuigen Baas
Last edited by Rappa; 24th September 2018 at 11:45.
Oi! Welkom
Overigens zeg je het goed, ME1 is geen shooter, maar SP-RPG waar je ook af en toe kan schieten Meerendeel van die game kun je op je abilities doorkomen!
@s4lm welkom! Je profiel past goed in het straatje hier zeg
Yeah haha. S4lm ken ik inmiddels een jaartje of 25 denk ik en ik denk dat we ook al die gehele tijd samen gamen, dus leuk dat hij hier nu ook rondspiekt.
@s4lm vertelde me overigens vorige week dat hij onder de indruk was van alle join dates, toen ben ik er zelf ook eens op gaan letten. Gaaf wel:-D
Was ook erg onder de indruk van mijn eigen 2006, maar heb niet het idee dat ik toen al erg actief was buiten het voetbaldraadje.
De join dates zijn inderdaad erg imponerend, voel me net een infiltrant in een -vriendengroep. Dus bedankt voor de aardige welkomstwoorden!
Welkom WELKOM!!!! S4lm en Dalamar!
Het is dat bepaalde members niet meer actief zijn maar anders zouden sommigen hier volgend jaar 20 jaar gezeten hebben. Voor mij nog 4 jaar en ik kan ook de 20 aantikken. Fucking bizar eigenlijk
[...]
Last edited by Faure; 7th October 2024 at 03:27.
With great power comes great electricity bill.
[...]
Last edited by Faure; 7th October 2024 at 03:27.
With great power comes great electricity bill.
Waarom moet ik nou ineens aan die foto's van @Aspirin oid denken? Of was het Aspirine? Pff, dit is echt te lang geleden.
Kudo's voor degene die weet waar ik het over heb.
Oef, vers bloed.
Welkom heten!
Hi y'all,
Weer even leven blazen in een thread die sinds 2018 stil ligt
1984, jongetje, Antwerpen (geboren in Den Haag, though)
3 Ninjas! Iedereen vergeleek mij meer met TumTum, maar ik vond Colt cooler xD
Ben net begonnen aan Blue Dragon (Xbox 360). Vroegah tot de laatste disc gekomen, maar nooit uitgespeeld en het staat sindsdien op m'n lijst om opnieuw op te pakken. Net een Series X gescoord, dus vond het een mooi excuus.
Super Mario 64 is mijn comfort food. Ik heb meer titels waar ik regelmatig bij terugkom (verschillende Final Fantasy's, Street Fighters, Mario Karts...), maar SM64 is mijn go-to game als ik comfort nodig heb.
Deus Ex. De OG uit 2000, hoewel de latere games er ook best mogen zijn Dit was dé game die me echt liet zien wat games konden zijn. Ik kan problemen op meerdere manieren oplossen? OMG
Poeh, weet niet of ik ooit iets heel slechts heb gespeeld. Meestal vind ik overal wel iets vermakelijks in. Ik heb wel teleurstellingen: de originele Assassin's Creed en Final Fantasy XIII waren... eh, niet mijn cup-of-tea...
Single player all-the-way, hoewel ik soms wel weel verlang naar de UT-dagen.
Momenteel even met een sabbatical. Heb er een paar pittige jaren opzitten, dus ff rust en soul searchen. Normaal werk ik als copywriter en heb ik part-time een videoproductiebedrijfje.
Ik ben de laatste tijd weer veel bezig met fotografie en m'n Youtube-kanaaltje. Hoewel dat laatste gaming is, dus telt niet xD
Ehm, ik begreep dat Spike het forum heeft verlaten? Dus deze laat ik ff open
Ik maak random gamevideo's op Youtube. Meestal retro, soms ook modern spul. Come say hi :)
http://www.youtube.com/c/gewoondimitri
Redacteur @ DailyNintendo.nl
Nice! <3 SM64 is ook echt mijn game die ik anytime kan spelen. De paar vrienden die ik heb met een N64 of een Raspberry pi met emulators hebben allemaal wel een save met een paar sterren unlocked van mij. Ik weet (en snap) dat voor veel mensen de controls inmiddels dated zijn, maar ik vind de movement in de kern zoooo goed van die game, zeker voor early 3D.
Singleplayer
Deus Ex <3
Welkom!
Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.
Grappig, ik vind die controls namelijk nog steeds retestrak xD Misschien is het muscle memory, maar SM64 is voor mij nog steeds de maatstaaf waar ik platformers mee vergelijk. Sunshine was was te glibberig. Galaxy en Odyssey voelen meer zoals 64, maar vooral die laatste kan overly complicated zijn met wat je allemaal kan met Cappy. Juist de simpliciteit van 64 is <3
Ik maak random gamevideo's op Youtube. Meestal retro, soms ook modern spul. Come say hi :)
http://www.youtube.com/c/gewoondimitri
Redacteur @ DailyNintendo.nl
Ik vond Odyssey echt een nice vervolg, en gezien de langere lengte van de game vond ik de movement options met cappy heerlijk. Maar ik kan mij voorstellen wat je bedoelt.
En ja, SM64 is voor mij ook nog steeds de maatstaaf voor 3d platformers. Er ging zo'n gerucht dat Miamoto een deel van development alleen maar bezig was met rondlopen en movement. Je ziet het er imho ook echt vanaf.