User Tag List

Page 1 of 11 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 40 of 432

Thread: Stel Jezelf Voor!

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Stel Jezelf Voor!

@Gaiko kwam met het idee om onszelf voor te stellen dus hierbij open ik een topic om dat te doen. Ik heb snel een vragenlijstje uit de mouw geschud omdat ik geen leuke kon vinden. Geef gerust nieuwe vragen ter uitbreiding.

1. Geboortejaar of -decennium, geslacht, locatie?
    2. Wat is het verhaal achter je username?
    3. Wat is momenteel het spel dat je het meeste speelt?
    4. Welk oudere spel keer je altijd naar terug om weer eens te spelen?
    5. All-time favoriete game?
    6. All-time slechtste game?
    7. Single player of multiplayer?
    8. Waar houd je je in het dagelijks leven mee bezig?
    9. Welke andere hobby’s heb je naast gamen?
    10. Omschrijf of geef een eerste indruk van de persoon boven je in drie woorden.

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik bijt de spits dan ook af.

1. Geboortejaar of -decennium, geslacht, locatie? Jaren 80, man, en Ontario, Canada.
    2. Wat is het verhaal achter je username? In mijn eerste band, noemde de bassist me Groovemaster. Na het stappen in mijn studententijd gingen we altijd naar mijn huis om tosti's te eten. Tosti + Groover.
    3. Wat is momenteel het spel dat je het meeste speelt? De Souls-games staan net op een lager pitje, dus ik zeg Batman: Arkham City met zijn Campaign Challenges.
    4. Welk oudere spel keer je altijd naar terug om weer eens te spelen? Final Fantasy VII, Tenchu: Wrath of Heaven en Dark Souls.
    5. All-time favoriete game? Final Fantasy VII.
    6. All-time slechtste game? Wet.
    7. Single player of multiplayer? Single player.
    8. Waar houd je je in het dagelijks leven mee bezig? Cognitief neurowetenschappelijk onderzoek naar ritme verwerking.
    9. Welke andere hobby’s heb je naast gamen? Comics.
    10. Omschrijf of geef een eerste indruk van de persoon boven je in drie woorden. Altijd lekker geil.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1388 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Tof!
    Eind tachtig, man, regio Leiden.

Pfff, omdat ik "wat flink ben" lange tijd "Fat Boy X" gehad, altijd wel iets gehad met een letter achter een nickname (let wel, dit was vroege tienerjaren toen internet net opkwam en een toffe nickname iets heel anders inhield ). Die naam begon ik op gegeven moment afwisselen met "Liquid T", of volledig "Liquid_T<NL>" Ik vond Liquid gewoon een mooi woord, en die letter er achter he. De hele reutemeteut met tags was ik zat, Liquid was te kort. Om de een of andere reden spreken veel mensen mijn IRL naam vaak met een verkleinwoordje uit (naast dat ik daar ook "iets' mee heb), en zo kwam Liquidje.

Hearthstone, hands down. Dat speel ik op ieder moment dat ik niet actief met iets bezig ben. Elite Dangerous is momenteel een fling van me.

Fallout, Jagged Alliance 2, AD&D RPGs, Elite, Outcast, Swat 2, Full Throttle, Grim Fandango, Gangsters en vast veel meer. Ik speel dan ook games zelden uit

Spacechem.

Ik speel geen slechte games Ik kan er echt even niet eentje bedenken, ik heb wat decepties gehad maar echt rammend slecht, niet bepaald. Uiteraard, mocht iemand nog een quote van mij hebben dat ik otherwise verklaar, ik hoor het graag

Single-player games in general gaat mijn voorkeur naar uit, maar bepaalde genres vereisen gewoon multiplayer.

Ik werk momenteel bij een wat kleinere webshop die flink aan het groeien is. Ik doe daar eigenlijk van alles: ik develop tools, faciliteer de IT projecten die er lopen, maar beslis ook vaak mee in alle facetten van ht bedrijf.

Gitaar spelen, en ik hou altijd van goede muziek en films, snowboarden als het kan.

10. Omschrijf of geef een eerste indruk van de persoon boven je in drie woorden.
    Dit wordt best gay, maar goed, honestly de eerste woorden: eerlijk, doordacht, oprecht.

*wipes mouth*
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    1990, man, Zoetermeer.

Nickname heb ik al heel lang en ooit genomen omdat ik het toen wel tof vond klinken. Omdat ik (veel in clanverband) met (deels) dezelfde mensen ben blijven spelen heb ik m'n nick nooit aangepast. Op LANs wil het ook nog wel voorkomen dat ik daardoor bij m'n nickname ipv voornaam genoemd wordt.

Hearthstone. Mee begonnen als leuk tijdverdrijf tussendoor maar ik merk dat ik er steeds meer tijd in ga stoppen en waar ik vroeger in een dood half uurtje vaak een potje FIFA of iets dergelijks speelde start in nu Hearthstone op.

Er zijn meerdere games waar ik af en toe terug kom maar verreweg het vaakst heb ik Half-Life 2 uitgespeeld.

Half-Life 2

Poeh, als ik een game echt slecht vind sluit ik het eigenlijk snel af en kap ermee. Misschien verzin ik later nog wel een beter antwoord maar nu zeg ik gewoon Assassin's Creed: Unity

Voor immersie is singleplayer een stuk beter maar de gamemomenten waar ik met het fijnste gevoel aan terug denk zijn toch de potjes multiplayer Enemy Territory met een groep gasten.

Ik ben op dit moment bezig met mijn scriptie voor de studie Bedrijfseconomie (HBO).

Ik voetbal op een niet al te hoog niveau en probeer één keer per jaar een week te snowboarden. Daarnaast bezoek ik graag concerten en kijk films, series, etc.

Admin, naamgever (site), backlog.
    Last edited by Exclusive; 6th January 2015 at 10:30.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    106 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1980s, manish en randstadish

Hoorde ooit een rapnummer van XZibit genaamd Papparazzi die samplede een klassiek stuk genaamd Pavane, gecomponeerd door Gabriel Fauré.

Werd een van mijn favouriete klassieke stukken en dus een soort homage. Hiervoor heette ik voornamelijk Lord Victor, al was dat vooral GNL. In games veranderde het regelmatig. Aangezien GNL nu toch verleden tijd is; ik heb daar tijdens mijn lange ban na wat ongein een kloon gehad als ode naar mijn huidige favoriete componist/stuk: Debussy - Claire de Lune, maar ben nu te gewend aan de naam Faure die ik nu zo'n 10 jaar heb.
    Guildwars 2, World of Tanks en The Crew
    GTA's, willekeurige varianten. Pokemon redblueyellow, omdat ik dat met een emulator op mijn laptop kan spelen, en Duke Nukem 3D om dezelfde reden. Als ik Mafia wat vaker aan de praat kreeg zou het die zijn geweest.
    Mafia: City Of Lost Heaven. Hoop zo dat ze ooit een remake maken voor die game want Mafia 2 was nog niet eens de naam waardig.
    Weet ik echt niet meer. Blijven me niet echt bij doorgaans.
    Alles op zijn tijd maar als ik zie wat ik nu vooral speel is het allemaal multiplayer.
    Gamen, muziek maken of opnemen en werken in een theater
    Muziek maken of opnemen of luisteren of bezoeken in de vorm van concerten.
    Admin (tamelijk goede), rager(die post in hardware vergeten we nooit) en kampert (vraag eens naar zijn familie ).

edit: zie dat in de tijd dat ik typte iemand anders er tussen zit, maar die ken ik niet goed dus ik houdt mijn vraag 10 even zo.
    Last edited by Faure; 6th January 2015 at 00:51.
    With great power comes great electricity bill.

6. 6th January 2015, 01:00

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    334 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geboorte: Het Begin der Tijden
    Ik kan me moeilijk een voorstelling maken van een wereld zonder mij (arme ouders?). Maar alle gekheid op een stokje: uiteindelijk is ieder individu toch het middelpunt van zijn/haar eigen universum. In mijn geval is de rest gewoon ondergeschikt (!).
    Geslacht: één keer, door mijn oudere zus. Ik zei iets dat verkeerd viel, en zij smeet me zo hard op een Ikea-tafeltje dat de wieltjes eronder af braken.
    Vandaag de dag nog immer reden voor discussie, of het op halen van 'vroeger was alles beter".

Serafijnen zijn de elite strijders en bodyguards van God. Leek me op dat moment wel een aardige naam. Je plempt er nog effe 'Lord' voor, en iedereen denkt dat je een man bent.

Dragon Age: Inquisition. Gekregen voor Kerst, dus ik moet er dankbaar gebruik van maken, of ik het nou leuk vind of niet!
    Why!? 8)

Ik zou zeggen, mijn favoriete titel, maar ik ga toch voor Skyrim. Dat spel is zo uitgebreid dat ik keer op keer weer zin krijg om het te spelen!

Zelda, Ocarina of Time voor de N64 (1998 ). Nooit heeft een spel me voorheen, of daarna, zo opgezogen! Prachtig spel; dat verhaal, die muziek, die ervaring met de besturing: alles was helemaal in orde met die titel!

Geen idee; ik koop nooit echt titels die me niet aan staan. Maar de titels daar gelaten waar ik het van had kunnen verwachten (Operation Raccoon City ) ga ik toch voor Final Fantasy XIII. Dat spel voor €60,- gekocht, maar zwaar teleurgesteld, en om een geliefde franchise zo te verneuken moet je er wel mensen voor hebben ingehuurd.

Single. Je treft af en toe een goede mede-speler aan, maar als je meerdere malen een speler aan treft die helemaal leip wordt omdat je naar links gaat in plaats van naar rechts, of een kind wat alles verneukt en alsnog zanikt dat jij hem moet helpen, is de lol er snel af.

Komt bij, ze zijn allemaal slechter dan ik!

Voornamelijk met mezelf, en de mensen om mij heen. Mensen hebben slechte en goede kanten, en ben altijd op zoek naar een gebalanceerd oordeel over hen. "Humans are such wonderful creatures" (50% van de tijd )

Het leven is één groot spel: hoeveel meer hobbies heb je nodig?
    (Je spelt het overigens als hobbies in meervoud )

Faure? Groen, Oud-Roest, zeer-Geliefd!
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

Banned
    Mentioned
    61 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1. Geboortejaar of -decennium, geslacht, locatie? Dertig winters jong, dus 1984. Wonende in het heerlijk rustige Weert.
    2. Wat is het verhaal achter je username? Voll [ik denk dat je het zo schrijft] zit in Bruce Almighty. In de scene in de bakkerij zegt hij "i work in back, i see no smile's."
    3. Wat is momenteel het spel dat je het meeste speelt? Skyrim. Volgens mij ongeveer 150 uur inzitten nu.
    4. Welk oudere spel keer je altijd naar terug om weer eens te spelen? Half Life 2 en Rome: Total War.
    5. All-time favoriete game? The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Er zal nooit meer een game uitkomen die meer indrukt op me zal maken.
    6. All-time slechtste game? Bomberman 64.
    7. Single player of multiplayer? Absoluut singeplayer. Heb wat last van natural lag, dus dan is multiplayer gewoon niet leuk. Of het moet on-couch zijn.
    8. Waar houd je je in het dagelijks leven mee bezig? Tussen de gesprekken met hulpverleners door veel films en series kijken. Ook ben ik een fanatiek wandelaar.
    9. Welke andere hobby’s heb je naast gamen? Wandelen i guess, lekker saai he.
    10. Omschrijf of geef een eerste indruk van de persoon boven je in drie woorden. Lord Serafin? Christen die niet andere mensen z'n geloof door z'n strot duwt. Wat een goed ding is!

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Leuke antwoorden. Gek dat vraag zes zo weinig concrete antwoorden krijgt. Ook wel weer fijn dat die ervaringen zo zeldzaam blijken of verdrongen zijn.

Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    (Je spelt het overigens als hobbies in meervoud )
    Helemaal niet [1]. Je haalt Engelse en Nederlandse meervoudsvormen door elkaar.
    Last edited by Tostigroover; 6th January 2015 at 06:14.

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    235 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1988, Man, gemeente Zuidplas (van oorsprong Dordrecht).

Uh, ik wilde (om een reden die ik niet meer herinner) een andere username hebben voor dit forum, en dat werd Zebby. Een andere nick die ik niet meer gebruik maar wel vast zit aan bijna al mijn accounts, inclusief Steam, is Chaoz (of ChaoZzZ, ChaoZZah, ChaoS, et cetera). Ik gebruik nu meestal "Hybr1d", omdat ik in veel games terug val op hybrid classes zodat ik van alles wat kan

Een toss-up tussen WoW en Hearthstone, met wat LoL tussendoor. Als ik nog tijd over heb (...) games op de lange backlog, momenteel Portal 2.

Echt oude games ga ik eigenlijk niet meer naar terug, dus ik denk dat Warcraft 3 hier het beste past.

Ik denk ook hier Warcraft 3. Verhaal, sfeer, gameplay, herspeelbaarheid, multiplayer, custom games, map editor, ladder. All-round te sterk voor een Warcraft liefhebber.

Van wat ik me kan herinneren ben ik het meest teleurgesteld in Dragon Age 2.

Ik kan niet zonder multiplayer, maar ik denk toch dat single player mijn voorkeur heeft.

Werken en gamen. Heel saai

Een vriendin. Dan blijft er weinig tijd over naast gamen (zeker omdat ze gezellig mee doet).

10. Omschrijf of geef een eerste indruk van de persoon boven je in drie woorden. @Voll: Lastig hoor, probeer het wel met 3 kreten. Levensgenieter, houdt van een goed verhaal, sereen.

Hoe ver zit ik er naast?

Vers Vlees 2011 Stikkel's Avatar
    Mentioned
    786 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: stikkelboks
    1981, Man, Nederweert (Limburg)

Afgeleid van mijn achternaam en zo noemt eigenlijk iedereen in mijn vriendenkring mij in het dagelijks leven.

Op dit moment is er (buiten wat party-/legogames met m'n zoontje) maar 1 game waar ik af en toe mee bezig ben en dat is Pokémon Omega Ruby. Maar het gamen staat bij mij al heel lang op een heel laag pitje helaas... 2015 moet hierin verandering brengen.

Ik speel niet veel spellen nogmaals, het zijn er maar een paar. Demon Souls heb ik denk ik het vaakst herspeelt na langere periodes maar deze is vrij recent. Denk als ik een wat oudere game moet noemen dan is dit wel Heroes of the Might and Magic III. Ben absoluut geen PC-gamer, maar deze wordt zo nu en dan nog eens aangeslingerd.

Uhmmm....... Dit vind ik zo lastig..... dus zal het maar even per platform doen welke mij het meest aanstaan, en wat heb ik mooie herinneringen aan sommige oudere games in mijn tienerjaren; stiekem 's avonds naar zolder om dune2, warcraft en HoMM te spelen, kan het me nog zo goed voor de geest halen en zo veel plezier aan beleeft.

Anyway, zal ze ook kort toelichten;
    PC; Heroes of the Might and Magic III (all those memories, alle campagnes, alle uitbreidingen (Armageddon's Blade/The Shadow of Death) inclusief de heroes chronicles (Clash of the Dragons/Conquest of the Underworld/Masters of the Elements/The Fiery Moon/The Final Chapters/The World Tree/Warlords of the Wasteland) helemaal (meermaals) rond gespeeld; tel uit die uren....
    PS3; Demon's Souls (die sfeer, vernieuwende gameplay, genadeloos)
    Wii; Xenoblade Chronicles (dat verhaal, prachtige omgevingen, aantrekkingskracht om verder te gaan)
    WiiU; Monster Hunter 3 Ultimate (kort bij 1000 uren, eindelooos spelplezier in MP, denk dat ik wel kan zeggen dat ik verslaafd was aan deze game)

Of ik het kan betitelen met all-time slechtste is lastig, maar er is 1 game (in mijn genre) die mij maar al te goed bijstaat welke ik echt een miskoop vond en dat is Wrath Unleashed voor de PS2.

Ben zeker meer een single-player. Buiten MH3U ook eigenlijk amper multiplayer games gespeeld.

2 kinderen van bijna 2 en bijna 6 en een vrouw houden me buiten het werk wel bezig. Voor werk ben ik calculator in de bouwsector.

Darten; 1 avond in de week competitie en lekker de kroeg in om lekker fanatiek te darten en biertjes te drinken, een echte uitlaatklep voor mij.

@Zebby ;
    1. heeft-een-gamende-vrouw-waar-ik-jaloers-op-ben
    2. sociaal
    3. veel-reistijd
    Last edited by Stikkel; 6th January 2015 at 08:56.

Banned
    Mentioned
    61 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Zebby View Post
    10. Omschrijf of geef een eerste indruk van de persoon boven je in drie woorden. @Voll: Lastig hoor, probeer het wel met 3 kreten. Levensgenieter, houdt van een goed verhaal, sereen.

Hoe ver zit ik er naast?
    Niet zo gek ver, alleen sereen klopt niet.
    En ik ben een levensgenieter, alleen dan op enorm pauperniveau.

Senior Member Obsidian's Avatar
    Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

1982, m, zoetermeer. Ik ben wel van plan richting Delft te verhuizen. Namelijk makkelijker ivm met mijn werk. Het OV is namelijk niet goedkoop.

Niet echt een verhaal. Toen ik mij registreerde voor het gamer.nl forum had ik een nick nodig. Op het moment speelde ik Knights of the Old Republic 2 van Obsidian Entertainment.

Op het moment is dat WoW. Warlords of Draenor is een uitstekende expansion en ik heb vermaak mij echt uitstekend. Ik speel het wel super casual.
    Wat ik ook zeer goed vind van Blizzard is dat ze met WoD rekening hebben gehouden met terugkerende spelers. Dit houdt in dat bv. naast de lvl 90 boost, het levelen van professions makkelijker is geworden.

Blijkbaar is dat dus WoW.

Resident Evil: REmake

Superman voor de Nintendo 64.

Singe player.

Ik ben beheerder van Sharepoint bij de TU Delft. Kort gezegd houd ik mij bezig met het draaiende houden van SharePoint en ik help medewerkers met het opzetten van een SharePoint-site zodat zij informatie binnen een afdeling, team of project efficient en effectief kunnen delen.

Muziek, comics, mma, wrestling (guilty pleasure), voetbal

Heeft teveel geld waardoor die afentoe spulletjes gratis weggeeft. Verder lijkt Stikkel mij een geweldige gozer.

Sterker door strijd Doc's Avatar
    Mentioned
    429 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Undutchable PSN ID: UndutchableNL
    1981, omgeving Rotterdam
    Op de HAVO, vele, vele jaren geleden, heb ik met wat vrienden eens een hoorspel gemaakt in Fasttracker. Daar werd ik gebombardeerd tot Dokter Jan Peniszwam, en één van die gasten is me altijd Dr. Jan blijven noemen. Langzaamaan is dat verbasterd tot Doc.
    Xbox360: Grand Theft Auto Online
    iPad: Hitman: Sniper
    Transport Tycoon, Constructor
    Final Fantasy VI (al heb ik die nooit uitgespeeld), Metal Gear Solid, GTA
    State of Emergency. Het was vermakelijk maar op een gegeven moment werd het te saai.
    Hangt van de game af. Call of Duty speel ik bijvoorbeeld het liefst online.
    Het vaderschap, web development
    Motorrijden
    10. Omschrijf of geef een eerste indruk van de persoon boven je in drie woorden. @Stikkel
    Filantroop
    Eén van de weinige Limburgers die ik wel kan uitstaan
    Betrouwbaar en rustig
    @Obsidian
    Ken ik eigenlijk niet zo goed, maar is al wel heel lang actief, en dat is alleen maar goed
    Last edited by Doc; 6th January 2015 at 20:35.

Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maak daar Zoetermeerder van en het klopt allemaal aardig.

Sunbather Random Hero's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: DeathBy8bits PSN ID: DeathBy8bits Steam ID: DeathBy8bits
    1986, man, Amsterdam
    Het was de bijnaam van Ryan Dunn. Iemand waar ik veel sympathie voor heb.
    GTA V en Plants vs. Zombies: Garden Warfare (PS4)
    SNES Mario Kart
    Zelda: Ocarina of Time
    Where to start... ik benoem een genre: Vechtgames. Bah bah bah.
    Co-Op
    Ik zit 2 maanden af van een master diploma in Spatial, Transport and Environmental Economics. Verder werk ik voor Apple Inc. en heb ik een vriendin op de bank zitten die wel eens om aandacht vraagt.
    Ik sport wel eens (Golf/fitness/hardlopen), ik kijk veel films en series en ik ben een groot liefhebber van reizen en muziek.
    Zoetermeer de gekstuh!
    Last edited by Random Hero; 6th January 2015 at 10:45.
    http://psnprofiles.com/DeathBy8bits

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    831 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    1986 male Barger-Oosterveld (Emmen)
    mijn echte naam is Tonny, aangezien ik groot en lomp ben werd dit al gauw door mijn vrienden omgebouwd naar Tonne.

Dragon Age Inquisition, Driveclub en GTA V allen PS4
    Civ2 FFVIII en Donkey Kong Country
    Donkey Kong Country, Super Mario World, Legend of Zelda Ocarina of Time.
    deze 3 games hebben zijn toch mijn absolute favorieten. de muziek, de replaywaarde, en belangrijkste de gameplay.
    Superman 64
    Singleplayer
    Cad engineer werkvoorbereider in de scheepsvaart.
    comics, films, muziek (gitaar lerende)
    Aardig lijkt me
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1098 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Mijn gamertag geeft het al weg, 1985. Man. Geboren in de omgeving van Tilburg maar al op vroege leeftijd verhuisd naar Noord-Holland

Het is afgeleid van mijn achternaam en ook mijn nickname geweest op de middelbare school.

Op dit moment speel ik veel Call of duty: Advanced Warfare multiplayer.

Niet echt een oud spel maar Diablo 3 is er eentje waar ik altijd op terug val.

Qua nostalgie is het voor mij Half life 2 + episodes. Meest recente game die in de buurt is gekomen is The Last of Us al heb ik hierbij niet de neiging om die ooit nog eens opnieuw te spelen

Niet veel echte slechte games gespeeld, doe vaak genoeg onderzoek om echte miskopen tegen te gaan. Enige game die bij mij naar boven komt is de laatste Batman game: Batman: Arkham Origins. Het was al van het begin duidelijk dat het meer van hetzelfde was maar zoveel last gehad van bugs en halverwege de game raakte mijn save corrupt. Na wat google bleek de developer hier ook geen patch voor uit te brengen dus die game nooit meer aangeraakt.

Eigenlijk een combinatie. Ik ben een groot fan van co-op games maar als ik tussen de bovenste twee moet kiezen is het multiplayer. Hoe goed een singleplayer ook is de momenten die mij bij blijven zijn vaak de game momenten met vrienden.

Werk bij een revalidatie centrum als webmaster. Meeste vrije uurtjes verdwijnen toch wel in games. Ben niet vies van films dus ben regelmatig in de bioscoop te vinden.

Films, squashen en bordspelletjes.

Is in to films, muziek en comics dus kan geen verkeerde gozer zijn
    Last edited by Rappa; 6th January 2015 at 11:05.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1592 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

1981, geboren als Eindhovens menneke, opgegroeid in Maarheeze en geëindigd in Den Bosch.

Like a Bunny is een kort zinnetje uit Fear & Loathing in Las Vegas, waar ook mijn avatar vandaan komt.

Elite Dangerous.

De Legacy of Kain-serie en Vampire The Masquerade Bloodlines.

Super Mario Galaxy, Xenoblade Chronicles, Vampire the Masquerade Bloodlines, Diablo I, Silent Hill, Leagcy of Kain: Blood Omen Baldur's Gate II. Moeilijk om een keuze te maken. Zoveel gespeeld.

State of Emergency. (@Doc )

Singleplayer all the way. Ik ben totaal niet competitief aangelegd.

Vastgoedbeheer.

Films, muziek (luisteren en bezoeken), reizen, lezen.

Positief, humoristisch en Nintendo.
    Last edited by Like-a-Bunny; 6th January 2015 at 11:15.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    913 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    1976, Male Chauvinist pig, Rotterdammer in hart en nieren, maar woon nu bijna 10 jaar in Gorinchem

RPGer staat voor Roleplaying Gamer, maar ook Ray (Voornaam) Parental Guidance (no joke!).

Ik speel nooit 1 speel het meest..ik speel een spel uit, en move on to the next one. Spellen zonder einde (Elite, MMOs, Multiplayer) zijn niks voor mij.

Morrowind en Deus Ex

Deus Ex

Final Fantasy X

Single

Mijn gezin, mijn werk, mijn vrienden, muziek daarnaast sport ik veel en kickbox ik 2x per week

Ik zing, speel piano en drum een beetje, doe dat in 2 (cover)bands en treed regelmatig op.

Ome Willem RAPPAPAAPAPRAAPPAAP

[edit] zie nu dat LaB me voor was, bij LaB komop : Pic van Jezelf!
    Last edited by RPGer; 6th January 2015 at 11:20.

Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alleen een select gezelschap weet hoe LaB er uit ziet.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1098 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Ik wil het niet weten, zijn avatar heeft de lat te hoog gelegd kan alleen maar een teleurstelling zijn

Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Depp got some serious competition.

Rooie reus Dina's Avatar
    Mentioned
    233 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: DinaDani
    1985, M, geboren in Dordrecht, woon nu in Amsterdam.

Was jarenlang DinaDani van Dina(miet) Dani(el). Yup. Don't laugh. Is later Dina geworden om mensen te verwarren - nee ik ben geen meisje - en omdat het korter is. Al mijn vrienden noemen me overig ook gewoon Dina.

Dit is elke week weer anders, maar op dit moment Dragon Age Inquisition, World of Warcraft en Dota 2. In die volgorde.

Dota 2, Crusader Kings 2, Europa Universalis 4. Soms heb ik een opleving en installeer ik Open TTD.

Baldur's Gate 2. Unreal Tournament 99. World of Warcraft. Deus Ex 2.

Creatures 2.

Multiplayer coop

Ik werk in de Marketing bij een IT-bedrijf. Ik zit naast @Illuv .

Teveel multimedia hobbies; films kijken, tv series kijken, comics lezen en boeken lezen. Ook hou ik van kleding en schoenen, tweedehands meubels of zelf meubels maken.

Vader. Lover. Swaglord.

edit: fuck dat ging dus over @RPGer . @Obsidian dan: Zuurpruimpje, ex-Metalhead, Dota 2 angsthaas.
    Bitches like smiley faces.

Member macc's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    1984, Man, Rotterdam (woon er nog maar 2 jaar maar zal er nog lang blijven op verblijven in het buitenland na)

Een verbastering van Marc voor buitenlandse kennissen die de r niet kunnen uitspreken

Elite Dangerous en Star Citizen alpha.

Half Life, Vampire the Masquerade Bloodlines

Deus Ex & Vampire the Masquerade Bloodlines (kan niet kiezen)

X Rebirth

Singleplayer, maar coop potje of liquidbunny onslaught ben ik wel voor te porren

sport, gamen, zuipen, werken in de offshore

watersporten vooral (zeilen/ surfen/ duiken).

rpg's, vrouwen en Interstellar

Edit: Toen ik aan het typen was zat rpger nog voor me.

Dina: Buitenlandse vrouwen
    Last edited by macc; 6th January 2015 at 11:37.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    913 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Dina View Post
    Vader. Lover. Swaglord.

A new sig has been born!!

Mentioned
    1592 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Obsidian View Post
    Alleen een select gezelschap weet hoe LaB er uit ziet.
    Valt mee hoor. Master Willems, Liquidje, Lord Vampire en ik denk dat Marc Vos me ook nog wel herkent. Ik hem wel in ieder geval. En meer mensen kennen mijn stem. En nee, geen pics van LaBje hier.

En geen thread om offtopic te gaan, volgende!
    Last edited by Like-a-Bunny; 6th January 2015 at 13:44.

Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zuurpruim in hart in nieren, ex-metalhead is niet waar. Ex-langharigtuig wel.

Banned
    Mentioned
    61 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik weet hoe LaB eruit ziet.
    [van last.fm (toch?)]

Member Manveru's Avatar
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: manveru125
    1984, man, achterhoek

Ik had vroeger als nickname altijd Night Hawk, maar als groot Tolkien fanaat heb ik dat gewijzigt. Manveru is Michel in het Quenya:
    MICHAEL: In Hebrew, Mi kha-'el? is the rhetorical question "Who [is] like God?" - in Quenya Man [ná] ve Eru?. This may be contracted to Manveru.
    Command: Modern air/naval operations, ik ben met een vriend een gedeelte van de Golfoorlog aan het naspelen

Morrowind, Neverwinter Nights, Baldur's gate, Age of wonders Shadow magic

Morrowind of Neverwinter nights, hier heb ik mijn leven het meeste tijd aan besteed. Ik denk dat NWN het net wint, vroeger met een vriendengroep zoveel lol mee gehad. De standaard campaign is niet zo bijzonder, maar de user made modules zijn sommige net zo goed als de beste voledige RPG's die er zijn.

Alles waar MMO- voor staat.

Multiplayer toch wel, maar dan alleen met goede vrienden, niet op public servers en helemaal geen MMORPGs

Software ontwikkelaar bij een +- 100 man groot bedrijf voor de overheidsmarkt. Ik ben voornamelijk met datadistributie bezig, zorgen dat alle applicaties in het applicatie landschap de juiste data aangeleverd krijgen in het juiste formaat.

Software ontwikkelen, Aikido, hardlopen, bergtochten

macc, zelfde jaar geboren als ik, 1984 is een goed jaar En veel in het buiteland bezig?

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    280 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: eazygoingfox PSN ID: easy-going-fox

1984, geboren in Heerlen, opgegroeid in Maarheeze (boks @Like-a-Bunny ), gestudeerd en gewoond in Eindhoven, nu wonend in Deurne en op zoek naar een andere locatie.

Voor- + achternaam aan elkaar geplakt Wilde eigenlijk alleen mijn voornaam, maar bij het aanmaken van mijn account ging iets mis met zowel 'Marc' als 'marcvos', waarna de dienstdoende admin besloot dat het 'marcvos' werd.

Deus Ex: Human Revolution Director's Cut (PS3).

Final Fantasy 7 (zal hem ook op de PS4 weer kopen) en Demon's Souls.

Final Fantasy 7 vanwege het sentiment, Nier omdat ik daarvan echt intens genoten (en zelfs gedroomd) heb.

Geen idee, die speel ik niet lang. Hou niet van fighting games en 13 in een dozijn shooters a la CoD.

Singleplayer. Bij multiplayer leg ik het altijd heel snel af en ik kan niet zo goed tegen mijn verlies.

Ondernemer, coach en trainer. Heb een bedrijf waarmee ik o.a. coaching en trainingen geef om mensen te ondersteunen om het leven te leiden dat ze werkelijk willen en een bedrijf waarmee ik iPad trainingen geef aan bedrijven, overheden en onderwijsinstellingen.

Wielrennen, sportklimmen, alpinisme, reizen, lezen.

@RPGer : 3D, RPG, duidelijke mening.

Ah, inmiddels is dat @Manveru : goed jaar, mede-bergliefhebber, Tolkien-fan!
    Last edited by Marc; 6th January 2015 at 11:51.

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    235 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Voll View Post
    Niet zo gek ver, alleen sereen klopt niet.
    En ik ben een levensgenieter, alleen dan op enorm pauperniveau.
    Genieten op pauperniveau is des te beter!
    2 van de 3, I'll take it.

Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik las mede-burgerliefhebber. Ik heb dan ook honger.

Member Manveru's Avatar
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: manveru125
    Quote Originally Posted by Obsidian View Post
    Ik las mede-burgerliefhebber. Ik heb dan ook honger.
    Shit, nu heb ik ook zin in burgers ah well tijd voor lunch iig!

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    442 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater

Geboren in '81, te Dordrecht. Opgegroeid onder de rook van Rotterdam, waar ik na wat omzwervingen ook weer teruggekomen ben.

Illuvatar uit de Silmarillion, destijds met een dikke typo op GNL geregistreerd en sinds een paar jaar gewoon Illuv. Ben er geen fan van, maar om na al die jaren je nick nog aan te gaan passen..

Shadowrun Returns: Dragonfall. Leuke RPG waar vooral de combat en setting interessant zijn. De rest is middelmatig, maar ik wil nu wel het einde zien.

Baldur's Gate (1 & 2), Fallout 2 en Mount & Blade.

Niet te doen. SP zou ik voor Baldur's Gate 2 of Planescape: Torment gaan, maar een MMO als Dark Age of Camelot heeft denk ik nog meer invloed gehad destijds. Ook in negatieve zin overigens, studie verpest + sociale leven was non-existent in die tijd.

Alle race-games. Allemaal.

Ik neig naar SP, maar mijn ideale game is nog steeds een high-budget sandbox MMO met full loot open world pvp. Ultima Online, maar dan met EVE's subscribers zeg maar. Misschien moet ik hem zelf maar gaan maken.

Sales Manager bij een IT-bedrijf. Ik zit inderdaad naast die boomstam van een @Dina. Vader van 2 testosteronbommen van 6 en 4 jaar oud. Niet getrouwd, iets wat ik elke 2 maanden voor m'n voeten geworpen krijg.

Filmsnob, krachttraining, squash.

@Manveru: tactical warfare, co-op, age of wonders
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Tetten King Crimson's Avatar
    Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: King Kcrimson Steam ID: Belisarius
    '91, geboren in de uithoek Emmen. Momenteel woonachtig in de gezelligste stad van Brabant.

Greatest band ever.

Europa Universalis IV.

Diablo II en Seven Kingdoms. Door dat laatste als 7-jarige geleerd wat een handelsbalans was.

Mass Effect 2

Runescape

Alles games met een enigszins boeiend verhaal singleplayer, multiplayer strategy.

Masterstudent Finance & Economics (laatste inmiddels afgerond). Bijbaantje bij een payroller.

Lezen, krachttraining, gitaar spelen, comazuipen.

Vader, serieus, oud.
    It's not the side-effects of the cocaine.

Member Bloemkool's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: bloemkool87 PSN ID: wortel87 Steam ID: bloemkool87
    1987, man, Rozenburg (Rotterdam)

Toen ik een jaar of 16 was kocht ik mijn eerste elektrische gitaar en verzon ik een liedje genaamd 'Bloemkool met een sausje' (ik was toch nogal into puberpunk). Rond die tijd speelde ik veel Medal of Honor: Allied Assault online met vrienden. deze hadden een clan en iedereen had van die quasi stoere Engelse namen zoals Rushmaster en Quicksilver. Ik wilde er uit springen dus besloot ik mezelf Bloemkool te noemen.

GTA V op m'n PS4 en WoW: Warlords of Draenor

World of Warcraft en Super Mario Bros 3 op m'n NES

Civilization II of Mass Effect 2

Defender of the Crown voor de NES. Was een middeleeuws strategiespel dat ik als kind kreeg en ik snapte er nooit geen ene bal van. Jaren later nog eens mijn NES aangesloten en zelfs met mijn wijsheid van de jaren lukte het me niet om het spel fatsoenlijk te spelen.

Singleplayer.

Lesgeven op een voortgezet onderwijs binnen een gesloten jeugdzorg instelling.

Gitaar/mandoline spelen, concerten bezoeken, tot voor kort paardenmennen (deed ik bij mijn ex-vriendin)

Newkids, sportschoolsjonnie, goedegamesmaak
    Last edited by Bloemkool; 6th January 2015 at 13:42.
    PSN-naam: Wortel87 - Voeg toe voor GTA:V, Destiny, COD:AW
    Steam-naam: Bloemkool87

Mentioned
    1592 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Zoveel humor en toffe antwoorden! De beroepen ook die hier langskomen, nooit gedacht.

Quote Originally Posted by King Crimson View Post

Vader, serieus, oud.
    Nou, dat wil je toch op je grafzerk of niet @Illuv ?

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    106 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valt mij op veel rotterdammers en los daarvan veel squashers .
    With great power comes great electricity bill.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    1. Geboortejaar of -decennium, geslacht, locatie? 1986, man, Amsterdam (ik kom uit Hardenberg en heb gestudeerd in Groningen)
    2. Wat is het verhaal achter je username? Mijn username was GloryToTheDutch, ooit geregistreerd voor Warcraft 3 en is blijven hangen. Dit is later verkort naar Glory. Ik ben er op zich niet heel tevreden mee, maar ik heb ook nooit de moeite genoemen iets beters te bedenken.
    3. Wat is momenteel het spel dat je het meeste speelt? Niet zo heel veel aan het gamen. Tales of Xillia en Pikmin 3 nu.
    4. Welk oudere spel keer je altijd naar terug om weer eens te spelen? Die neiging heb ik niet zo.
    5. All-time favoriete game? Ocarina of time, Metroid Prime, Shadow of the collossus, Warcraft 3, Age of Empires 2
    6. All-time slechtste game? Hmm, lastig. A2 racer..
    7. Single player of multiplayer? Single player.
    8. Waar houd je je in het dagelijks leven mee bezig? Kwaliteits support voor klanten bij een ontwikkelaar voor acoustische componenten van gehoorapparaten.
    9. Welke andere hobby’s heb je naast gamen? Films, series, hardlopen, boeken, bordspellen.
    10. Omschrijf of geef een eerste indruk van de persoon boven je in drie woorden. Ik ken je niet echt, maar bloemkool is wel een erg lekkere groente!

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    442 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Nou, dat wil je toch op je grafzerk of niet @Illuv?
    Serieus valt wel mee - zeker als je me privé goed kent, vader valt niet te ontkennen en oud komt gewoon omdat Rickie net uit de luiers is!
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."