Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Was Nixon Robbed?
Artikel is 20 jaar oud maar zelfs de omstreden Nixon was een engeltje vergeleken met Trump. Of anders gezegd, Nixon hield teveel van zijn land om op dat moment persoonlijke motieven voor te laten gaan.That Richard Nixon was cheated out of the presidency in 1960 has become almost an accepted fact. You’ve probably heard the allegations: Kennedy’s operatives fixed the tallies in Texas and Illinois, giving him those states’$2 51 electoral votes and a majority in the Electoral College. Fearing that to question the results would harm the country, Nixon checked his pride and declined to mount a challenge.
Toevallig gister nog een lang interview met hem gezien in zijn latere jaren. Nixon was een fantastisch politicus met een enorme kennis omtrend buitenlands beleid. Als hij niet zo bang was geweest voor zijn politieke vijanden (en daarin zijn integriteit verloor) was de herinnering aan hem heel anders geweest.
Maar je ziet hierin ook hoe de hele Republikeinse partij corrupt is geworden en hoe het klimaat is veranderd: Toen watergate aan het licht kwam, werkte de Trias Politica, men vertrouwde het onderzoek/de pers en de Repulikeinse partij viel Nixon massaal af. Als dit nu zou gebeuren zou Trump fake news schreeuwen en de partij achter hem blijven staan.
Ik wacht rustig af.
Amerika.
Ik wacht rustig af.
Fucking deplorables.
'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso
Ik wil zo'n BBQ Beer Freedom shirt!
Speelt momenteel: Bomber Crew
Zo kan het dus ook.
Ik wacht rustig af.
Nu heb ik zin in frietjes gekregen.
All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru
Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.