Ik vond Graveyard Keeper helemaal niks aan, maar ik denk dat ik de doelgroep niet ben. Vond Stardew Valley ook niks.
Dan maar wat liefde voor Prison Architect. Tijdje terug nog gespeeld, blijft één van mijn favoriete builder/tycoons.
Ik vond Graveyard Keeper helemaal niks aan, maar ik denk dat ik de doelgroep niet ben. Vond Stardew Valley ook niks.
Dan maar wat liefde voor Prison Architect. Tijdje terug nog gespeeld, blijft één van mijn favoriete builder/tycoons.
I'm Bauke and I approve this Nintendo Indie World.
Mini Motorways naar de Switch
Een kaartspel onder de hoede van Chucklefish
Een actie platformer van de makers van Gato Roboto
Eindelijk weer een teken van leven van Cult of the Lamb
Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Wel een van de mooiste designs zo niet de..
Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan
Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.
Het ziet er leuk uit maar het is ook wel vrij uitbundig.
Heb drukkere uitgaves gezien.
Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom release op 12 mei 2023
Ook een aankondiging van Pikmin 4 voor 2023 en erg veel andere titels. Octopath Traveler 2 en Goldeneye en Pilotwings voor NSO vielen me op.
Last edited by beanthere; 13th September 2022 at 16:50.
Het werd ook pas gisteren aangekondigd. Ik had het forum even eerder moeten bezoeken.
Erg veel releases ja. Maar geen Metroid Prime (remastered of 4) en ook geen ports van de 2 Zelda HD remasters van de Wii U trouwens. Maar een release date voor de nieuwe Zelda is toch wel mooi, alhoewel dat nog wel even gaat duren.
Wat ik snel genoteerd heb qua titels die voorbij kwamen:
Fire Emblem: Engage
It Takes Two
Fatal Frame: mask of the lunar eclipse
XB3 Expansion pass
Spongebob game
Fitness boxing fist of the northstar
Oddbalers
Tunic
Front Mission 1 en 2 remakes
Story of seasons: a wonderful life
Splatoon 3 splatfest (evenement)
Octopath Traveler 2
Fae Farm
Theatrythem final bar line
Mario + Rabbids Sparks of hope
Rune Factory 3 Special (nieuwe game in dev)
Pilot Wings Mario party 123 Pokemon stadium 12 excite bike snowboarding
Goldeneye
Various daylife
Factiorio
Ib
Mario strikers update
Atletia ryza 3
MK wave 3
Nintendo Switch Sports update (golf)
Miyamoto!
Pikmin Bloom
Pikmin 4
Just Dance 2023
Harvestella
Bayonetta 3
Master detective archives Raincode
Resident Evil Village cloud biohazard 3+4
Sifu
Crisis Core FF 7 Reunion
Radiant Silvergun
Endless Dungeon
Tales of Symphonia Remastered
*sizzle reel*
Life is Strange Arcadia Bay
..
Kirby Return to Dreamland Deluxe
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
Prachtige muziek op het stuk 0:41-1:18.
Breath of the Wild hoop ik op een dag nog te spelen. Fijn dat er een vervolg komt: ik weet nog hoe men BotW bij uitkomst betitelde als de beste Zelda ooit!
Damn you, Nintendo! ><
Bedankt voor de lijst!
En overigens ook hartstikke leuk weer eens van je te horen, Beanthere!![]()
"Unfortunately this is beyond your understanding..."
-- Ulyaoth in Eternal Darkness
Gave direct zeg. Lijkt nog als een hele gezonde line up. Die Switch 2 is nog niet in zicht.
Enorm veel zin om in Zelda te duiken volgend jaar Mei.
![]()
![]()
Nu hopen op een fysieke uitgave.
Uitstekende Direct. Echt maar 1 of 2 titles waar ik niets mee kon. Ook de vrouw was zeer blij en opperde al om een tweede switch te halen zodat we niet hoeven te delen.![]()
"As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
- Frank Murphy
Wisselend dus als je kijkt naar iedereens verwachtingen.
En de Geruchten van WW/TP en Metroid gamecube (WII U) releases vallen dus weer tegen, net als Spidey 2 voor Sony.
Tranen van het koninkrijk vond ik wel aardig om te zien, maar verder was het niet mijn Nintendo helaas. Ze beginnen met echt een beetje kwijt te raken de afgelopen generatie.
Dat ligt echt bij de persoon zelf. Elke Direct is er iemand die zegt Zelda remasters en elke State of Play zijn er meer gegevens over Spidey of Wolverine of what have you. Gewoon niets aantrekken van geruchten.
Als je niks verwacht valt er ook weinig teleur te stellen.
- Frank Murphy
Hier nog mensen aan Splatoon 3 bezig? Ik heb hem gekocht en damn wat is die game fun! If anybody is down, let me know!
Ik zou hier een friends code moeten posten, maar de Switch ligt thuisDus volgt nog, of deel die van jou.
Staat op de wishlist. Moet eerlijk gezegt nog games kopen voor mijn Switch, maar Return to MI en nog een paar andere titles kwamen uit. Dus niet eerder als Okt/Nov dat de game haal![]()
Toevallig met Splatoon (1) bezig.![]()
Gelijk heb je. Ik had vouchers gehaald met SMT5, dus de drempel was erg laag om Splatoon 3 te halen toen die uitkwam (wat uiteraard het hele doel van die vouchers is)
Is de MP daar nog van up? Of je speelt zeker hoofdzakelijk SP?
Dit is de eerste Splatoon waar ik de SP uberhaupt van heb aangeraakt![]()
Gezien er een week of 2 terug een klein verhaal was over een ge-annuleerde Switch Pro, is er nu deze video onstaan.
Vraag me wel af wat Nintendo gaat doen, uiteindelijk moeten ze wel weer iets nieuws op de markt brengen aan Handheld/Console.
En hoeveel invloed zou de Steamdeck hebben op de Handheld markt, Weet dat Retro handhelds in populariteit groeien. En denk dat Valves apparaat daar ook wel onbedoeld op in speelt.
wrong topic. Sorry
Even ontopic: CEO van Nintendo America was op bezoek bij de bazen in Japan. Benieuwd wat voor hips ze bespreken. Wie weet toch nog nieuwe hardware? Switch goes strong, maar is al bijna 6 jaar oud.
Nintendo heeft de reputatie om langer te gaan. Op uitzonderingen na:
Gameboy - 1989 12 jaar
GBA - 2001 3 jaar!
DS - 2004 7 jaar
3DS - 2011 9 jaar voordat het gediscontinued werd.
Sindsdien is er geen andere handheld uitgekomen.
Qua volwaardige consoles
NES - 1983 7 Jaar
SNES - 1990 6 Jaar
N64 - 1996 5 jaar
GC - 2001 5 jaar
Wii - 2006 6 jaar
Wii U - 2012 5 jaar
Switch - 2017 6 jaar en still counting.
Ben benieuwd. Ze zouden echt nog wel tot 2024 kunnen wachten vrees ik.
- Frank Murphy
Vanavond om 23.00 uur:
Hehe, EINDELIJK Metroid Prime Remastered! Een shadow drop zelfs.
Last edited by beanthere; 8th February 2023 at 23:59.
Tears of the kingdom zou denk ik eerder interessanter zijn als het co-op had, tenminste zo lijkt het de gekkig heden.
Pikmin is altijd leuk en Tears of the Kingdom komt hier ook wel in huis, anders heb ik ruzie met mijn oudste zoon. Maar verder is Nintendo mij echt helemaal kwijt deze generatie.
I dunno, ik word er wel blij vanAdvance Wars Re-Boot Camp eindelijk. Prime is probably too late om dat ik het nu op de Steam Deck speel, hoewel ik over val te halen met de juiste prijs
Ook omdat ik hem nu niet actief speel op de Deck.
Game Boy Advance emulation ben ik ook wel benieuwd naar, toevallig het platform dat ik vroeger nooit had en ook nooit echt heb ge-emulate. Altijd leuke extra i.i.g.
Ligt vast ook meer aan mijzelf dan aan Nintendo, maar het valt me gewoon op. Ik word nergens warm van.