User Tag List

Page 7 of 7 FirstFirst ... 5 6 7
Results 241 to 279 of 279

Thread: [Algemeen] Aanbevelingen Youtube-kanalen

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    104 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Deer Stalker die DnD sketch series hebben.

En ook Bloopers e.d.

En Viva La Dirt League

Doen Veel Video Game Logic en natuurlijk Epic NPC man.

Ze hebben flink budget of heel veel geluk betreft dat en omgeving.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ScreamGTNL PSN ID: ChrissInkyCross
    Harald Baldr - Reizen!
    Bald and Bankrupt - Reizen!
    Nat's what I Reckon - Koken met een twist
    Tavarish - Leuke projecten omtrent schade auto's.
    Pecos Hank - Stormchaser in the USA
    My Self Reliance - Bushcraft. Vooral het begin waarin hij begint met het bouwen van een cabin is interessant/rustgevend.
    Ryan Is Driving - Uber chauffeur die destijds alles heeft opgenomen, zitten leuke clips tussen. Is ondertussen wel gestopt omdat Uber hem heeft verboden dit online te gooien.
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    215 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gerelateerd aan eten/koken:

#1: Binging with Babish / Basics with Babish: YouTube: Binging with Babish
    Hoog entertainment factor, en goed te volgen recepten. Paar dingen nagemaakt, kwamen er goed uit.

#2: J. Kenji López-Alt, (vroeger?) van Serious Eats: YouTube: J. Kenji López-Alt
    Deze vent heeft echt verstand, zijn artikelen/recepten op Serious Eats zijn fantastisch, heeft ook een restaurant en maakt nu in quarantaine hele fijne realtime filmpjes van wat hij maakt in eigen huis.

#3: Bon Appetit: YouTube: Bon Appétit
    Hele leuke karakters, ook meer thuis gedurende quarantaine, en doen echt van alles.
    Staat helaas al een tijdje stil na de rel rondom de

#4: Sorted Food: YouTube: SORTEDfood
    Primair voor entertainment, gewoon leuk stel gasten, 2 met verstand 3 zonder wat een leuke dynamiek geeft. Nog geen recepten van geprobeerd, maar hebben een heel plan/boeken/etc gebeuren.

#5: Adam Regusea: YouTube: Adam Ragusea
    Heel duidelijk te volgen recepten, geeft weinig om traditie maar doet duidelijk wat hij wilt en lekker vindt. Doet ook aardig wat onderzoek naar dingen en werkt dat uit, wat wel prettig is (net als Kenji). Zo leer je dat veel dingen best wel BS zijn, zoals vlees op temperatuur laten komen.

#6: Alex: YouTube: Alex

Gaat heel ver in recepten ontwikkelen, ook paar dingen van gemaakt al, pizza deeg en wit brood bv.

#7: Joshua Weisman: YouTube: Joshua Weissman
    Heeft wel wat meme-y editing/humor, maar recepten zijn sterk en hij weet ook waar hij het over heeft.

#8: Jamie Oliver: YouTube: Jamie Oliver
    Maakt nu thuis videos met quarantaine die heel leuk zijn, met de familie erbij.

#9 Alton Brown is terug! Youtube
    Paar scripted shows, en nu ook quarantaine thuis met z'n vrouw: YouTube: Alton Brown

#10 Nick (van Dumpert?) - Youtube
    Verbazingwekkend goed te volgen en leuke recepten eigenlijk, al 2 dingen gemaakt en ging beide keren prima.

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik weet niet of iemand van de filosofische / wetenschappelijke dingen is, maar persoonlijk ben ik groot fan van:

1. Kurzgesagt (in a nutshell) https://www.youtube.com/c/inanutshell
    Zeer interessante onderwerpen redelijk bite sized opgeknipt, en feitelijk eigenlijk altijd correct. Bronnen zijn ook altijd gelinked, en als ze niet zeker zijn over iets dan wordt dat ook vermeld in de video's.

2. Exurbia https://www.youtube.com/c/Exurb1a
    Meer de filosofische/komedische kant op. Legt veel dingen op een semi absurdische manier uit, maar ik kan zijn gedachtes vaak wel volgen.

Tof topic idee overigens.

Senior Member PerfectExceeder's Avatar
    Mentioned
    216 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PerfectExceeder Steam ID: Perfect3xceeder
    Mijn favorieten:

Summoning Salt

Gaat diep in op de historie van verschillende speedruns, de speedrunners en de technieken die ze gebruiken om een paar seconden van het record af te kunnen halen. Geweldig om te zien hoe ver sommige gamers gaan om de snelste van de wereld te zijn in het uitspelen van een game. Mijn absolute nummer 1.

Voorbeeld, een 20 minuten durend filmpje over een strategie in een level van SMB, echt waard om te kijken en een mooi voorbeeld hoe diep hij ingaat om de materie:

Soviet Womble

Vooral bekend om zijn "Bullshittery" serie. Naam zegt genoeg denk ik, een groepje gamers (ZF (Zero Fucks) clan) die gewoon lol hebben in verschillende multiplayer games waar hij filmpjes van de leukste momenten maakt.

Corridor Crew

Vooral hun "reaction" videos zijn leuk, het zijn special effect experts die scenes van bekende en minder bekende films ontleden en de technieken achter de CGI e.d. uitleggen.

Videogamedunkey

De meeste zullen m wel kennen, leuke, sarcastische en grappige filmpjes/reviews van games.
    Last edited by PerfectExceeder; 28th July 2020 at 22:13.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Die laatste 2 kan ik ook aanraden die PerfextExceeder plaatst. Keep em coming guys! Heb al een aantal kanalen instant gesubt.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb er nog wel 3 trouwens, ook game gerelateerd:

1. Doug Doug https://www.youtube.com/c/Gloudas
    Zoals hij het zelf omschrijft: "we try to solve problems that nobody has". Vaak schrijft een klein scriptje, waardoor zijn chat de commands kan geven in game / hij via zijn stem commands geeft. Worth a watch

2. Call Me Kevin https://www.youtube.com/c/callmekevin
    Niet echt bijzonders over te zeggen eigenlijk. Gewoon een streamer die spelletjes speelt en daar comments op heeft

3. Lekker Spelen https://www.youtube.com/c/lekkerspelen
    Deze gasten zijn geniaal, al denk ik dat de meeste van jullie dit wel kennen. Heerlijke humor, maar ze zijn belachelijk slecht in eigenlijk alles wat ze spelen.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    746 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    BatintheSun

Een team die geweldige fight scenes maakt tussen verschillende figuren uit pop culture.

ACG

1 van de beste reviewers op de interwebs.

Chris Stuckmann
    Erg fijne reviewer die objectief een film weet te beoordelen vanuit een filmtechnisch standpunt en daarnaast zijn eigen impressies geeft.

The Gaming Historian
    Bazige gast die echt een diepdive doet in de geschiedenis van een bepaald item uit onze dierbare hobby.

The Honey Dew Podcast.
    Comedian Ryan Sickler die met gasten de donkere momenten uit hun leven bespreekt.

Uproxx
    Een kanaal dat oude hiphop clips plaats en een interview serie heeft genaamd The People;s Party met 1 van de beste East coast MC's Talib Kweli.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    104 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Beetje abstract how to draw channel.

Wel met de focus voor Animatie geloof ik.

DIY Work stations Channel.

Waar een paar Irish Folk sketches doen.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1036 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Noclip

We make crowdfunded video game documentaries for everyone to enjoy. Our mission is to tell authentic stories about video games, the people who make them, and those who play them. All of work is funded entirely by our fans and free of advertising or sponsored content. Subscribe to this channel to get access to our docs the moment they go live.

If you want to support our work, visit patreon.com/noclip for more information.
    Our website has loads of information about production as well as downloads of some of our artwork: https://www.noclip.video/
    We also sell t-shirts over here: https://store.noclip.video/

Kanaal van oud Gamespot presentator met heel veel toffe game documentaires met een hoge kwaliteit.

CinemaWins

Because liking things is more fun than not liking things.

Sometimes the critics are wrong. Some movies, while full of plot holes, continuity errors, and bad acting have plenty of wins! Every week I’ll do a movie you love, that maybe the world hates. Did you go into a movie with your mind made up? Maybe there's more greatness in it than you thought! And some movies are just so good they deserve the winning treatment.

The internet is full of so much hate and negativity, ultimately I hope my videos will brighten your day!

I use a similar format as CinemaSins specifically to be their opposite. This is just my spin on films that I think don't get the respect they deserve or are so good they need to be celebrated. Or more often, stupid crap that made me laugh and want to watch it again.

Support me on Patreon if you'd like: https://www.patreon.com/CinemaWins

Outro Music: "Rise of the Heroes" by Jon Wright

Kan altijd niet wachten tot hij een film ontleed die ik recent gekeken heb. Ik ben fan van de positieve benadering en de details die hij weet te vinden.

LiquidBunny

Groepje idioten ergens op het internet die al te lang geen nieuwe video's hebben geupload

Last edited by Rappa; 29th July 2020 at 10:53.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    180 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Naast wat eerder genoemde kanalen hier (corridor crew/ tavarish) hier toch een paar kanalen waar je misschien niet heel snel op uit komt maar absoluut de moeite waard zijn.

Luke Towan

Luke Towan is een HO Scale diorama bouwer, super zen om naar te kijken:

Harry's Garage

Harry Metcalfe is voormalig hoofdredacteur van EVO, onwijs veel verstand van auto's en heeft ondertussen ook een aardige collectie opgebouwd. De beste man kan mooi vertellen en reviewd vaak zeer unieke (klassiekere) auto's

RCLifeOn

Een jonge zweed doet veel met RC en 3D printers, vermakelijk om naar te kijken en vooral om te zien hoe hij oplossingen verzint voor problemen.

Bay Area Buggs

Game kanaal, vooral de GTA5 content op role playing servers is zeer vermakelijk om te kijken.

Car Throttle

Top Gear achtige challenges met auto's maar ook ander soortige auto related content.

Code Bullet

Coder die AI diverse (game) dingen laat aanleren.

Jantsuu

GTA 5 Content, maar vooral enorm hoge production value, soort mythbusters in GTA?

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    478 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Top idee deze thread! Ik heb me meteen op een aantal kanalen subscribed.
    Veel van wat er is geplaatst volg ik ook al, maar hier nog 3 kanalen met feel-good-content:

Good Mythical Morning - Ik heb gewoon een zwak voor Rhett & Link. Hun food taste/rank/guess content is heerlijk om naar te kijken.

Happy Console Gamer - Fijne vent met toffe reviews. Altijd een positieve vibe. Hij is geen proffessional en heeft een hele duidelijke voorkeur naar RPG games, maar is hier eerlijk in.

Rick Beato - Een music producer die nummers analyseerd op "waarom zijn ze zo goed". Heerlijk. Speelt lekker mee met de muziek.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    @Seabass Rick Beato is inderdaad goud.

Voor muziekliefhebbers is bassist Leland Sklar een pareltje vol positiviteit en mooie rock & roll verhalen.

Andy & Alex zijn twee millennials/bobbing heads die zich in de wereld der ouwe lullen muziek werpen.

Russel Brand, love him or hate him, lijkt zich te ontpoppen tot een zeer capabele interviewer met interessante gasten.

Metal Jesus Rocks, hier nog niet genoemd maar bij vele bekend, is een positief mannetje met oude consoles. Zijn reis naar Japan verslag is goud vanwege het clichématige "wereldvreemde Amerikaan bezoekt buitenland voor het eerst" (de kinderlijke vreugde als hij een Starbucks ziet)

Mijn favoriete YouTuber, al vaak door mij genoemd, is Oliver Harper met de beste film documentaires en analyses die ik ooit heb gezien. De tijd en research die hij stopt in zijn retrospectives van films van Jaws tot Dune is overweldigend en overtreft menig officiële DVD / Blu-Ray making off.
    Last edited by RPGer; 29th July 2020 at 14:21.
    Ik wacht rustig af.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Jantsuu is inderdaad fantastisch. Zijn 1 miljoen subs video is sowieso al een aanrader. Daar zie je dat het een soort Bottas/Raikkonen is IRL. -0_

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    228 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Andere aanbevelingen staan hier:
    https://liquidbunny.nl/vb4/showthrea...e-Commentators

En hier:
    https://liquidbunny.nl/vb4/showthrea...nnels-volg-jij

En heb er eigenlijk niet veel aan toe te voegen. Meestal heb ik incidenteel iets nodig, maar heb geen zin om een abonnement te nemen op channels.

Accursed Farms is qua gaming wel het vermelden waard voor Ross Scott zijn Freeman's Mind en Game Dungeon eps, en algemene onderbouwde rants op de sector.

Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Speaking of rants trouwens: AVGN (Cinnemassacre), vreemd dat die nog niet genoemd zijn

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    180 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Quote Originally Posted by DjDark View Post
    Jantsuu is inderdaad fantastisch. Zijn 1 miljoen subs video is sowieso al een aanrader. Daar zie je dat het een soort Bottas/Raikkonen is IRL. -0_
    Ja, van alle beelden die ik bij hem had was dat inderdaad een fantastische openbaring

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    182 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Volgens mij hadden we al een soortgelijk topic.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    391 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LtPsychoNL PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Cloud View Post
    Volgens mij hadden we al een soortgelijk topic.
    @Like-a-Bunny kan jij ze samenvoegen?

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1484 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    @Like-a-Bunny kan jij ze samenvoegen?
    Sure.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Damnit, ik maar denken dat ik origineel was.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1484 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Nou ja, je hebt het in elk geval een goede boost gegeven.

Ryu Hayabusa Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    144 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reshoots: Een kanaal dat de locaties van iconische filmscènes bezoekt en deze vergelijkt met nu. Heel gaaf om te zien.

https://m.youtube.com/channel/UCzpZMC0HZw5p6hQxRZaaCiQ

@Morrigun99 @Rhaegar

En een kanaal dat met behulp van AI oude beelden restaureert, het inkleurt, upscaled naar 4K/60fps en er geluid onderzet waardoor je onwerkelijke tijdcapsules voorgeschoteld krijgt:

https://m.youtube.com/user/shirman88

Last edited by Gaunter O'Dimm; 30th July 2020 at 15:20.

Mentioned
    104 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Kom met een Topic over interessante Reddit Thema's oid..

https://www.reddit.com/r/AmItheAsshole/hot/

Deze heeft van tijd tot dat altijd wel interessante of vage gebeurtenissen.

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    182 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Met Ghost of Tsushima kwam ik in het zwarte gat van YT dit kanaal tegen. Voices of the past.

Heerlijk hoe open minded deze man was.

edit

en voor de dagelijkse dosis ontspanning

Een australische loodgieter die alleen maar smerigheid post. Heerlijk gevoel voor humor. De comment sectie is ook altijd zeer positief.

Onze eigen MasterMilo die een Chinese tank aan het reastaureren is.

De dagelijkse werkplaatsvlog die soms wel meer dan een uur lang is. Prettig om op de achtergrond aan te zetten. Zeer informatief.
    Last edited by Cloud; 31st July 2020 at 10:13.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

comazuiper pSeudoDog's Avatar
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik had inderdaad al eens gereageerd in een eerdere gelijksoortige thread, maar het kan geen kwaad om om de zoveel tijd eens een verfrissing te doen.

Game Sack (Spel Scrotum?), voorheen hosted bij Joe en Dave, nu alleen nog door Dave is een kanaal die op een leuke manier (lees met zeer flauwe humor) bejaarde consoles en games behandeld.

Kijk het ook voor de zeldzame Metal Jesus Rock cameo's.
    Er is ook nog een kanaal My Life In Gaming die erg goed is qua diepgang, maar een beetje te nerdy is voor mijn smaak.

Civvie 11, absolute aanrader, erg grappig en waardige concurrentie voor AVGN.

Curious Droid, is een populair wetenschappelijk kanaal voor de erudieten onder ons en heeft altijd interessante onderwerpen en overhemden.

Techmoan, alles over ouderwetse electronica van bandrecorders tot zeer obscure geluiddragers, behandeld soms ook nieuwer spul.
    Voerde vroeger nog wel eens een Muppetshow op.

Big Car, leuk autokanaal.

The History Guy, zeer frequente uploader (ik kijk lang niet alles) van de meest uiteenlopende onderwerpen. Over het algemeen goed onderbouwd en is dus alleen daarom wel interressant, maar heeft de neiging (voor mij althans) irritant door te draven.

Ik heb nog wel meer, maar dit lijkt me voor nu wel even genoeg.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dank voor die suggesties @Pseudo!

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    137 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thanx vor de tip @Gaunter O'Dimm . Heel tof om te zien

(er gaat ook geen reis naar - voornamelijk - de VS. voorbij zonder dat ik ben vastgelegd op een filmlocatie hoor )

Mentioned
    144 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gezien Summer Games Done Quick weer van start is gegaan:

Games Done Quick
    https://m.youtube.com/user/gamesdonequick

Karl Jobst
    https://m.youtube.com/user/karljobst/videos

Distortion2
    https://m.youtube.com/user/dist2gaming

gladJonas
    https://m.youtube.com/channel/UCD_Xr7jGeWL0rgxozllvflw

Vooral Karl Jobst is een aanrader als je van speedruns houdt. Die legt het uit alsof het pure wetenschap is, en met zoveel fanatisme. Geweldige gast

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    En een kanaal dat met behulp van AI oude beelden restaureert, het inkleurt, upscaled naar 4K/60fps en er geluid onderzet waardoor je onwerkelijke tijdcapsules voorgeschoteld krijgt:

https://m.youtube.com/user/shirman88

Die zijn echt heel tof ja. Grappig hoe de video's vaak hetzelfde beeld laten zien. 99 mensen die wezenloos naar de camera staan te gapen en die ene uitslover die een dansje moet doen.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    144 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fuck Ford Vs Ferrari, dit is de echte shit:

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ScreamGTNL PSN ID: ChrissInkyCross
    Kennen we Joe Goes nog?

Well, she's back:

One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Mentioned
    104 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by ScreamGT View Post
    Kennen we Joe Goes nog?

Well, she's back:

Zo'n wait wut?! in je Sub feed?

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    247 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: easy-going-fox
    Ik volg niet zoveel kanalen op YT maar om het commentaar van Joey B Toonz lig ik altijd helemaal dubbel. Hij verkondigt ook exact mijn mening als het gaat over de selfie-generatie, influencers en dat soort onnozelen.

PSN: easy-going-fox

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    270 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SwissBeatbox

Zeker de kickback battles zijn de moeite waard. Wat die kerels uit hun keel weten te krijgen...

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    400 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Zie dit nu pas, maar ik volg zelf een Nederlandse maker die dit ook doet. Veel internationale beelden, maar met name ontzettend veel in Nederland, echt leuk om te zien

https://www.youtube.com/user/Rick88888888
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    104 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

A convo with......

Kanaal is van Defranco, maar was het politieke trump nieuws zat unsubbed maar subbed zijn Interview/Podcast ish channel.

Mentioned
    104 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Serie over Film muziek tot nu to dit is Ep2 met VA Troy Baker en Music Composer Austin Wintory ( Journey)
    Als je de Alanah Pearce Play Listen ..... Podcast volgt.
    Merk je dat Wintory absurd veel Film kennis heeft betreft Movie Composers. En veel leuke verhalen genereerd.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Black View Post
    SwissBeatbox

Zeker de kickback battles zijn de moeite waard. Wat die kerels uit hun keel weten te krijgen...
    Oh yes, zo heb ik Saro ontdekt. Die man is geniaal met zijn mond en loopstation.