User Tag List

Page 11 of 11 FirstFirst ... 9 10 11
Results 401 to 421 of 421

Thread: [Algemeen] Assassin's Creed (2007 - heden)

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    538 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Ik vind het verhaal van AC ook totaal geen probleem. Het is geen Kingdom Hearts. <- DAT is niet-te-doen
    Hmm op het einde van KH3 waren de meeste dingen toch wel duidelijk.

Over AC BF er is een piraten gedeelte op een ac game geschroefd. Ja Edward kenway is pas op einde een assassin geworden. Maar als we zo gaan beredeneren dan is Rogue ook geen AC game want Shay Cormac is ook geen Assassin. En AC Odyssey is ook gewoon een pure AC game ondanks er geen Assassins in voor komen maar zonder het verhaal van Odyssey hadden de hidden ones nooit bestaan dus uiteindelijk ook de Assassin brotherhood zoals die was in AC deel één ook niet
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by coola View Post
    AC BF is/was een geweldige AC game. In alles was het een pure AC game maar het piraten sausje gaf een heerlijke verfrissing.

Een losstaande piraten game zou leuk zijn geweest. Maar op geen één moment had ik het gevoel dat de AC elementen er geforceerd tegen aan waren geplakt. Het was in de kern een AC game waar ze piraten elementen om heen hebben gewikkeld.

路路 er is geen één AC game waar ik het verhaal niet kan volgen. Zelfs het moderne verhaal door de gehele franchise heen snap ik.
    Vent serieus hou toch je waffel eens. Je hoeft echt niet bij ie-de-re post die iets slecht zegt over AC het tegendeel te benoemen: we get it.

En @Like-a-Bunny dat was het denk ik precies. Ik vond de setting ook geweldig, en ik heb een gigantische zwak voor games met zeeschepen en -battles. Maar ik vond het nog steeds allemaal erg rechtlijnig, en dingen als stealth kwamen niet lekker uit de verf.

Dat gezegd hebbende is BF wel een game die ik gewoon uit het oog verloor i.p.v. echt "klaar" mee was zoals AC1. Dus daarom verdient ie zeker nog een keer aandacht.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    538 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als je het op die manier zegt ga ik sowieso niet stil zijn
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    361 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    AC2 was wel leuk hoor:-). De rest allemaal onvoldoende tot zwaar onvoldoende. Als die Fransen zich wat minder bezighouden met aanranden en wat meer met gameplay dan kunnen ze het niveau van AC2 in de toekomst hopelijk weer benaderen.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    720 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post

En @Like-a-Bunny dat was het denk ik precies. Ik vond de setting ook geweldig, en ik heb een gigantische zwak voor games met zeeschepen en -battles. Maar ik vond het nog steeds allemaal erg rechtlijnig, en dingen als stealth kwamen niet lekker uit de verf.

Dat gezegd hebbende is BF wel een game die ik gewoon uit het oog verloor i.p.v. echt "klaar" mee was zoals AC1. Dus daarom verdient ie zeker nog een keer aandacht.
    Dan idd zeker weer een keer een poging wagen. De switch port schijnt ook behoorlijk lekker te spelen.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Ik vind het verhaal van AC ook totaal geen probleem. Het is geen Kingdom Hearts. <- DAT is niet-te-doen
    Dat is inderdaad niet te volgen, tenzij je er een studie van maakt.

Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Dan idd zeker weer een keer een poging wagen. De switch port schijnt ook behoorlijk lekker te spelen.
    Goed om te horen, ik was daar juist bang voor. Wat dat ding uit die GPU weet te persen jonge...

Plus ik heb het gevoel dat de game op een hybrid handheld echt het beste tot zijn recht komt.

Mentioned
    720 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Goed om te horen, ik was daar juist bang voor. Wat dat ding uit die GPU weet te persen jonge...

Plus ik heb het gevoel dat de game op een hybrid handheld echt het beste tot zijn recht komt.
    Scheelt dat de game gemaakt is voor 360 en PS3 hardware. En ik denk dat je weleens gelijk zou kunnen beetje varen terwijl je op de pot zit.
    - Frank Murphy

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Scheelt dat de game gemaakt is voor 360 en PS3 hardware. En ik denk dat je weleens gelijk zou kunnen beetje varen terwijl je op de pot zit.
    Het duizelt me bij de gedachte aan een bommenwerper-game: Bommen los!

'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Mentioned
    720 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Het duizelt me bij de gedachte aan een bommenwerper-game: Bommen los!

Bomberman terwijl je zelf bommen legt.
    - Frank Murphy

Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Bomberman terwijl je zelf bommen legt.
    Terwijl je op een force feedback WC-bril zit

...okay, waar hadden we het ook al weer over?

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1446 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Buttkickers onder de bril en gaan. Iiiiiiiiimmmmmuuuuursiooooonnnn

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Buttkickers onder de bril en gaan. Iiiiiiiiimmmmmuuuuursiooooonnnn
    Blijf je in ieder geval wakker in die honderd uur waar je constant hetzelfde doet

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    257 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja jezus jongens oke oke ik geef Black Flag wel geen kans meer Cynische hufters!

Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Black View Post
    Ja jezus jongens oke oke ik geef Black Flag wel geen kans meer Cynische hufters!
    Valt toch wel mee, dacht ik?

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1446 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Running in water AC Blackflag (2013) vs Watch Dogs legion (2020)

https://9gag.com/gag/aZyXoX6

@Black ga die game eens spelen joh.

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Voor de 2080 en 3080 users hier
    oops verkeerde topic lol

Last edited by Michiel1986; 8th November 2020 at 16:40.

Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Running in water AC Blackflag (2013) vs Watch Dogs legion (2020)

https://9gag.com/gag/aZyXoX6

Gezien het feit dat ze héél veel recyclen ben ik eigenlijk...verbaasd. Flabbergasted. Does not compute

Ik ga denk ik even liggen...
    Last edited by Like-a-Bunny; 8th November 2020 at 21:23.

Slumbering gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Zolang je niet zo tergend langzaam door het water loopt als Geralt in TW3 is het prima. Man man wat was dat ergerlijk.
    Speelt momenteel: Bomber Crew

Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Godver, toch maar overstag gegaan met die AC pack op de Switch. God sta me bij.

Mentioned
    1254 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Godver, toch maar overstag gegaan met die AC pack op de Switch. God sta me bij.
    Ok ik heb het nu een uur of 5, 6 gespeeld. Ik weet dat de game nog iets verder moet openen, maar voor nu vermaak ik mij er wel mee. Het helpt ook wel dat ik hem op de Switch heb gekocht. Je opent de game toch net even wat sneller tussendoor en dan is het prima te doen om even een assassination te doen, of een missietje ofzo.

Qua de game, hij is fun, maar ook op momenten ontzettend frustrerend. En dat is eigenlijk mijn grote probleem met de game tot nu toe en altijd al geweest betreffende AC. Je hebt van die momenten dat alles klopt in de game: bijvoorbeeld zo'n assassination waarbij je perfect freerunnend aan komt lopen en iemand stabt met je hidden blades en je verdwijnt in de menigte. Of zo'n stukje freerunnen over de zijkant van een kasteeltje. Heerlijk, en erg fijne momenten.

Maar op andere momenten is de game. Zo. Frustrerend. Tegen broken aan. Ik hou van free-running in games, en heb er geen geheim van gemaakt dat ik liever een freerunner a la ME speel (meer controle) vs een auto-freerun knop a la AC. Maar hoe dan ook, beide vind ik interessant. En hoewel het minder erg is dan in AC1, het blijft op momenten echt waardeloos als je iets moet chasen en je auto-freerun besluit heel onnodig via een of ander hekje te springen inclusief trage animatie, of tegen een muur op waar je helemaal niet op kan klimmen. Het is zo jammer dat eigenlijk iedere gameplay sequence het gewoon een coin toss is of het goed werkt (en dan zeker wel fun is), of dat het niet werkt en je maar wat lompe sprongen maakt.

Het punt voor mij is denk ik dat iedere game uiteindelijk een soort illusie voorschoteld van een sfeervolle, levende wereld die draait op een kille computer. Maar bij AC is deze illusie zo flinterdun en fragiel, en te vaak lukt het de game niet deze vast te houden. Of het nu gaat om de freerunning die soms niet wil, de belachelijke hoeveelheid cookie-cutter collectibles (varierend van het soms-wel-geinige shanties verzamelen, tot het vreselijke afvinken van shards en chests, om nog maar niet te spreken over die secondary objectives op de story missions), of als je omsingeld bent door 8 enemies en ze 1 voor 1 in de pan hakt (of nog beter: niets doen omdat je dood wil gaan, en dan bijna een minuut stilstaan tussen 8 man eer je neer bent).

Maar goed, de game is leuk! De game is vermakelijk! En gelukkig zijn er wel af en toe (en wat dat betreft vaak genoeg) momenten dat alles klikt en de game gewoon tof is. Voor mij is een dikke plus sowieso het piraten en schepen thema, te weinig games hebben zo'n heerlijk gevoel van varen door een woeste zee. En de game weet genoeg content naar je te slingeren (van wisselende kwaliteit) dat je niet echt te snel verveeld raakt met whatever je voorgeschoteld krijgt. Tot nu toe zeker wel een 6,7 wat een voldoende is in my book