User Tag List

Page 2 of 11 FirstFirst 1 2 3 4 ... LastLast
Results 41 to 80 of 432

Thread: [Algemeen] Assassin's Creed (2007 - heden)

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Valerious View Post
    Dat zijn nog steeds meningen zonder argumenten. Waarom vind je de wereld levendig en sfeervol?

Edit: @LaB en andere mods. Ik laat het hier overigens bij.

Nee eigenlijk zijn het gewoon argumenten want de vraag was waarom vind je AC net zo goed als RDR argument is omdat ik net zoals bij RDR mezelf kan verliezen in het wereldje.

Maar waarom vind ik het levendig en sfeervol omdat in elk straatje wel mensen rond lopen en bezig zijn met iets en het sfeervol omdat ze de geschiedenis en de stad zoals het vroeger was heel goed hebben neergezet.

Vooral bij AC syndicate doen ze dat goed in de haven zie je echt progressie van het laden en losen en bij de bouwputten hebben ze het zelfs zo goed voor elkaar gekregen dat het net echt lijkt of er gebouwen bij komen.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Edit: @LaB en andere mods. Ik laat het hier overigens bij.
    Daar kan ik me iets bij voorstellen, maar mocht je je bedenken: hier kun je je gang gaan.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    400 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben met Syndicate begonnen en dit is de eerste AC game sinds het eerste deel die ik langer dan een uurtje kan spelen. Ondanks dat de gameplay 98% identiek is aan de eerste AC game, zit de game wel vol met leuke cutscenes en zijn de graphics wel erg tof. Ik verwacht wel dat het snel repetitief wordt buiten de verhaallijn om en het koetsrijden is lachwekkend, maar free-running met deze graphics geeft nog wel een flinke kick

De wereld is wel oké, lekker levendig, maar 0.0 interactief. Behalve dat je je Rooks kunt recruiten om je te volgen, verder kun je niets met de andere mensen die in de wereld rondlopen. Even een zwerver een penny geven ofzo is er niet bij.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Zoals je ziet speel ik de games echt altijd heel vaak opnieuw alleen al bij assassin's creed 3 zit ik op dik 189 uur totale speeltijd ( in 5 jaar tijd )
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    752 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Wacht wat? heb ik 61 uur besteed aan AC3 ?
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Wacht wat? heb ik 61 uur besteed aan AC3 ?
    Zo te zien wel .

Mentioned
    752 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Toen woonde ik nog thuis. Ik deed mijn playstation gewoon niet uit als ik wat anders ging doen. dat zal het wel zijn,
    - Frank Murphy

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Toen woonde ik nog thuis. Ik deed mijn playstation gewoon niet uit als ik wat anders ging doen. dat zal het wel zijn,
    . You funny all die excuses om je tijd in AC goed te praten

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    480 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Ik heb het na 9 uur opgegeven. Na enorm veel plezier te hebben beleefd aan AC2 en Brotherhood viel AC3 me zo tegen. Stomme character en jammerlijke keuze voor de setting na het enorm boeiende Italië. Heb het toch nog 9 uur volgehouden zie ik.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Assassin's Creed: Defiance

Assassin's Creed: Defiance*is an upcoming comic book series published by*Titan Comics. Announced as a relaunch of both*Assassin's Creed: Assassins*and*Assassin's Creed: Templars*during the NYCC 2016, the comic will be written by*Dan Watters*&*Alex Paknadel*and illustrated by*José Holder*and will debut its first issue in February 2017.

Kicking off in February, the series will follow the ongoing*Phoenix Project*storyline, and feature several characters from “Assassin’s Creed” lore, including*Juhani Otso Berg,*Galina Voronina,*Kiyoshi Takakura*and*Arend Schut, in addition to*Charlotte de la Cruz*and*Black Cross*from*Titan’s current “Assassin's Creed” & “Templars” comics.

In the first arc, tensions are running high for both the*Brotherhood*and the*Templar Order. A nefarious new world order is on the horizon and only a united team of Assassin’s have the knowledge and skill to save*humanity*from subjugation.

Issue #1
    Join us for this game-changing new chapter in the ongoing Assassin's Creed saga! With the Phoenix Project nearing its completion, tensions are running high for both the Brotherhood and the Templar Order. A new world order is on the horizon and only Charlotte and her new allies have the knowledge and skill to save humanity from subjugation. Meanwhile, after discovering a rebel faction within his order, Templar agent, Otso Berg begins to question his loyalties.

Cover 1A

Cover 1B

Cover 1C

Cover 1D

Cover 1E
    De assassin's creed franchise is nog steeds springlevend en zal dat de komende jaren ook blijven.

De Phoenix Project story Arc is de Arc waarmee ze begonnen zijn in Assassin's Creed Rogue /Unity.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Assassin's Creed: Heresy

Assassin's Creed: Heresy*is an upcoming novel written by*Christie Golden. It is set for release on 4 May 2017.

From New York Times bestselling author Christie Golden comes an original story set in the universe of*Assassin's Creed. Reliving the memories of his ancestor who fought beside*Joan of Arc, high-ranking*Templar*Simon Hathaway*slowly uncovers secrets of the past that could dangerously impact his present...and that of the entire Templar order.

An endless conflict. An old wrong. A new revelation.

Simon Hathaway, member of the*Templar Inner Sanctum, brings a cool head and detached manner to his new role as Head of*Abstergo Industry's[sic]*Historical Research Division.

But Simon also has an insatiable curiosity, and is fascinated by the thought of experiencing history first-hand through his ancestor--Gabriel Laxart, who fought alongside the legendary Joan of Arc.

When he enters the newly-designed Animus for its initial project, Simon finds himself unprepared for what he discovers: How deep*the conflictbetween the Templars and the*Assassins*goes. What Gabriel will do for the woman he both loves and reveres.

And the most dangerous truth of all: Who is the heretic...and who is the true believer.

Het wordt tijd voor een grotere boekenplank .

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Assassin's Creed 2017 to focus on emergent gameplay, which Ubi call "the anecdote factory"

Future Ubisoft games will move away from prescripted busywork dotted around open-world maps, instead focusing on interacting systems that create moments which feel unique to a player. It's what's called 'emergent gameplay', where players make their own stories by toying with these systems, hence why Ubisoft call it "the anecdote factory".

In an interview with French site Lemonde, Ubisoft director of editorial Serge Hascoët spoke about this change in direction. "I do not want to undergo [a] story created by someone," says Hascoët, via Google Translate.

"We still have games like that but I demand more [that we allow] the player to write his own history, he [sets] himself a long-term goal, identifies the various opportunities open to him, and chooses not to follow a path set for him. It's called the anecdote factory internally."

You can see the first steps of this new approach in Watch Dogs 2 when it releases on PC, with each mission taking place in part of the open-world, instead of being a separate map. This means you can use the open-world in missions, perhaps getting a gang to follow you into a rival gang's territory, or forcing a truck to veer into an enemy compound.

This is the sort of thing they want to expand upon.

These watercooler moments, Ubisoft think, will lead to more people talking about their games. As Hascoët says, "Nobody wants to share a nice cutscene."

He goes on to say that the first game to show off this new approach properly will be 2017 Assassin's Creed - a game rumoured to be set in Egypt. The new approach was born because of both current trends, with linear games sales dropping off, and because he believes in player expression.
    Ik weet niet wat ik er precies over moet denken. Maar voor nu kan ik het niet echt negatief of heel positief noemen.

Ze doen nu wel een hele overhaul dus dat moet de mensen die om een overhaul vroegen blij maken

Ohja en natuurlijk een korreltje zout er bij nemen.
    Last edited by coola; 19th November 2016 at 10:30.

+1 Perception Valerious's Avatar
    Mentioned
    140 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Stelletje schurken daar bij Ubisoft. ¯\_(ツ)_/¯

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Stelletje schurken daar bij Ubisoft. ¯\_(ツ)_/¯
    er is iets goed fout gegaan bij de overzetting naar Xone. de PS4 versie ziet er overigens een heel stuk beter uit.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    203 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zag dat de triple pack ( Black Flag, Unity, Syndicate ) maar 30 euro is op de ps4 atm

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by marco91 View Post
    Zag dat de triple pack ( Black Flag, Unity, Syndicate ) maar 30 euro is op de ps4 atm
    Nice voor de gene die de games nog niet hebben. Voor 30 euro sowieso een dikke aanrader

Sensei Derper's Avatar
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by coola View Post
    Deel 4 als in Black Flag? daar is het echt geen cruise control ( zoals je in de filmpjes van mij op het liquidbunny youtube kanaal kan zien)

Deel 4 als in het 4de deel uitgebracht a.k.a Revelations daar is het ook totaal geen cruise control.
    ik wilde de film thread niet vervuilen met game-praat.
    https://www.youtube.com/watch?v=UOgvbS4GkF0
    maar zie hier.....binnen 60 seconden laat hij zien dat het eerste uur van black flag totale cruise control is, en nog meer verder in de game.
    wat hij hier aangeeft is natuurlijk iets overtrokken maar hij raakt voor mij precies het punt waarom ik die game niet als uitdagend beschouw. Er is totaal geen uitdagende gameplay......want het is al zo vaak gedaan. En daarom zie ik in 1 ook minder cruise control omdat het niet zo voelde.
    Hoe jij ziet dat deel 1 juist wel cruise control had moet je mij toch eens uitleggen.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Derper View Post
    ik wilde de film thread niet vervuilen met game-praat.
    https://www.youtube.com/watch?v=UOgvbS4GkF0
    maar zie hier.....binnen 60 seconden laat hij zien dat het eerste uur van black flag totale cruise control is, en nog meer verder in de game.
    wat hij hier aangeeft is natuurlijk iets overtrokken maar hij raakt voor mij precies het punt waarom ik die game niet als uitdagend beschouw. Er is totaal geen uitdagende gameplay......want het is al zo vaak gedaan. En daarom zie ik in 1 ook minder cruise control omdat het niet zo voelde.
    Hoe jij ziet dat deel 1 juist wel cruise control had moet je mij toch eens uitleggen.
    En ik heb hier het bewijs dat

Dat die cruise control amper aanwezig is.

En dat AC is boring is wel de meest azijn pissen filmpje wat ik ooit heb gezien.

De combat is zeker wel uitdagend zeker sinds Unity ( en wederom verbeterd in Syndicate)

Zoals je ook kan zien in mijn filmpjes zit er in de missies ook genoeg variatie.

En over deel 1 omdat die de speler het meeste aan het handje vasthoud en door de repetitieve gameplay gaat alles veel makkelijker, dat handje vasthouden is bij deel 2 al heel stuk minder en bij syndicate bijna nergens meer te vinden.
    Last edited by coola; 20th December 2016 at 19:55.

Sensei Derper's Avatar
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    misschien ligt jouw level van uitdaging dan op en ander niveau. persoonlijk vind ik het net niet saai genoeg om het niet te spelen maar zeker niet uitdagend. het is eerder te simpel. heb ook nog nooit moeite gehad met een AC game, ze zijn makkelijk. maar oke, wellicht ben ik die demi-god van de AC games.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    296 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    "Bewijs"? Dit is op zijn best een argument. Maar ik ga niet 2,5 uur materiaal zitten bekijken om te kunnen concluderen of je gelijk hebt of niet: maar als je wat momenten (van 5 minuten max) kunt uitlichten ben ik best benieuwd.
    En over deel 1 omdat die de speler het meeste aan het handje vasthoud en door de repetitieve gameplay gaat alles veel makkelijker, dat handje vasthouden is bij deel 2 al heel stuk minder en bij syndicate bijna nergens meer te vinden.
    Ja sorry, maar dat is met name omdat de core-gameplay mijn inziens niet tot nauwelijks veranderd is sinds deel 1, en gezien ze de nieuwe delen lopen te machinegunnen denk ik dat consumenten gek zouden worden als ze alle keer op keer uitlegden (en/of dat zou de eenvoud benadrukken)
    Last edited by Lord Serafin; 20th December 2016 at 20:09.
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Parasite View Post
    Inderdaad, kun je geen montage voor ons maken?
    Hell no het is/was al een heel karwei om deze filmpjes in elkaar te zetten op de ps4 ( nee op de pc heb ik geen video editer, en ik ga ook nooit zoiets installeren. Rappa krijgt de filmpjes van mij door gestuurd na dat ik ze ruw heb geëdit op de ps4 em that's it, meer editen dan dat komt er niet van mijn kant)

Mentioned
    296 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Optie 2:
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    maar als je wat momenten (van 5 minuten max) kunt uitlichten ben ik best benieuwd.

Avatar ruimte te huur Kudeta's Avatar
    Mentioned
    197 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198097124765
    "Bewijs"? Dit is op zijn best een argument. Maar ik ga niet 2,5 uur materiaal zitten bekijken om te kunnen concluderen of je gelijk hebt of niet: maar als je wat momenten (van 5 minuten max) kunt uitlichten ben ik best benieuwd.
    Ja sorry, maar dat is met name omdat de core-gameplay mijn inziens niet tot nauwelijks veranderd is sinds deel 1, en gezien ze de nieuwe delen lopen te machinegunnen denk ik dat consumenten gek zouden worden als ze alle keer op keer uitlegden (en/of dat zou de eenvoud benadrukken)
    Heb je Black Flag niet gespeeld? Ik kan het azijnpisser-filmpje grotendeels beamen. De eerste act van die game omfg, dat filmpje zorgde voor PTSD-flashbacks. Ik was trouwens zonder dollen bijna gestopt met spelen bij het stuk dat je door het kantoor van een of ander Canadees bedrijf moet lopen met allemaal dialogen die op 0.2x speed worden gevoerd. Zat letterlijk de elke 5 seconde allemaal knoppen te spammen in de hoop dat ik weer gewoon een piraat kon zijn... want ik moest en zou het piratenspel van die tijd een serieuze kans geven. Er waren zoveel cutscenes die niet skipbaar waren... En op een gegeven moment was ik zo time-invested dat ik gewoon wilde weten hoe het 'verhaal' afloopt. Ik zou het niet nog een keer spelen en ik denk dat ik meer lol gehad zou hebben als ik die tijd in een andere game had gestort, maar op zich zou ik het iemand anders die van het genre geniet niet afraden te proberen.

Mentioned
    296 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reden te meer om hem te laten liggen Oot. An sich heb ik me in den beginne best met die gang van zaken vermaakt, maar vier delen verder heb ik het wel gezien. Komt bij dat de reeks zich verhaaltechnisch heel stoer en buffed up presenteert met een stoere animus en een geheim genootschap, maar dat riedeltje ken ik nu ook wel en dat ze het niet verder durven uit te bouwen spreekt ook wel boekdelen. En verhaaltechnisch gesproken, ik heb nog altijd een nare nasmaak van personage Lee in deel 3: dat was een personage dat er redelijk uitsprong omdat hij veel meer dimensies had ten aanzien van de andere karakters, en ik was benieuwd hoe dat af ging lopen. Nou, niet dus: het personage werd ineens zonder verdere afsluiting of uitwerking afgekapt, en wat mij betreft schoot Ubisoft zich daarmee riant in de voet. Krijgt de serie eindelijk eens potentie om boven zichzelf uit te stijgen, bezuinigen ze de jetpack weg. Zonde.

Ik wou dat ze eens een multiplayer only variant uitbrachten, als ze de reeks dan toch moeten voortzetten. De singleplayer werd na deel 2 per deel minder en minder, maar de multiplayer heb ik altijd dikke pret mee gehad!

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben juist erg blij dat ze de MP er uit hebben geknikkerd met Syndicate, de coop van unity was wel leuk maar AC is vooral singleplayer en het verhaal gaat nog steeds de goede kant op de templars die de Isu willen klonen

Ik begrijp overigens is best dat als je het verhaal van af deel 2 (oftewel zodra ze de Isu introduceren) het verhaal minder vind en het je dus minder interesseert, je het verhaal snel bijster bent. Maar vind je de weg die ze ingeslagen zijn leuk dan is het echt een heel interessant en volgbaar verhaal en dat verhaal is met elk deel ( unity niet echt) alleen maar beter geworden.
    Last edited by coola; 21st December 2016 at 17:32.

Avatar ruimte te huur Kudeta's Avatar
    Mentioned
    197 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198097124765
    Reden te meer om hem te laten liggen Oot. An sich heb ik me in den beginne best met die gang van zaken vermaakt, maar vier delen verder heb ik het wel gezien. Komt bij dat de reeks zich verhaaltechnisch heel stoer en buffed up presenteert met een stoere animus en een geheim genootschap, maar dat riedeltje ken ik nu ook wel en dat ze het niet verder durven uit te bouwen spreekt ook wel boekdelen. En verhaaltechnisch gesproken, ik heb nog altijd een nare nasmaak van personage Lee in deel 3: dat was een personage dat er redelijk uitsprong omdat hij veel meer dimensies had ten aanzien van de andere karakters, en ik was benieuwd hoe dat af ging lopen. Nou, niet dus: het personage werd ineens zonder verdere afsluiting of uitwerking afgekapt, en wat mij betreft schoot Ubisoft zich daarmee riant in de voet. Krijgt de serie eindelijk eens potentie om boven zichzelf uit te stijgen, bezuinigen ze de jetpack weg. Zonde.

Ik wou dat ze eens een multiplayer only variant uitbrachten, als ze de reeks dan toch moeten voortzetten. De singleplayer werd na deel 2 per deel minder en minder, maar de multiplayer heb ik altijd dikke pret mee gehad!
    Op een of andere manier hebben ze het voor elkaar gekregen het verhaal nog minder boeiend te maken. Ik begrijp het 100% verder, de game is matig at best. Ik vermoed ook dat ik een beetje Stockholm-syndrome heb opgelopen en dat ik het me rooskleuriger herinner.

Mentioned
    296 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben juist erg blij dat ze de MP er uit hebben geknikkerd met Syndicate,
    Argumentatie?
    de coop van unity was wel leuk maar AC is vooral singleplayer en het verhaal gaat nog steeds de goede kant op
    Onbeargumenteerde mening gepresenteerd als feit
    de templars die de Isu willen klonen
    Oh my gosh, het wordt steeds absurder.
    Het knipoogje richting de sci-fi aan het einde van deel 2 vond ik lang niet onaardig, maar inmiddels hebben ze beide oogleden chirurgisch laten verwijderen en proberen ze er blijkbaar een sci-fi-thriller van te maken.
    Quote Originally Posted by Kudeta View Post
    Op een of andere manier hebben ze het voor elkaar gekregen het verhaal nog minder boeiend te maken. Ik begrijp het 100% verder, de game is matig at best. Ik vermoed ook dat ik een beetje Stockholm-syndrome heb opgelopen en dat ik het me rooskleuriger herinner.
    Nou, de eerste twee delen vond ik best boeiend, en bij beide eindes had ik oprecht zoiets van 'WTF!?', maar bij Brotherhood was dat als sneeuw voor de zon verdwenen, inclusief de ietsiepietsie connection die ik met de personages had, de out-animus sequences waren in diens opvolger totaal overbodig, en in deel 3 ging het helemaal nergens meer over.

Maar wees gerust: delen 1 en 2 waren niet onaardig, dus kan best dat je daar roze wolken bij herinnerd (alhoewel Stockholm het best opgeblazen kan hebben. )
    Last edited by Lord Serafin; 21st December 2016 at 17:32.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Argumentatie?

Onbeargumenteerde mening gepresenteerd als feit

Oh my gosh, het wordt steeds absurder.
    Het knipoogje richting de sci-fi aan het einde van deel 2 vond ik lang niet onaardig, maar inmiddels hebben ze beide oogleden chirurgisch laten verwijderen en proberen ze er blijkbaar een sci-fi-thriller van te maken.
    Ik verkondig helemaal geen mening als feit ik geef enkel mijn mening. ( overigens als je de meeste reviews leest zowel positief als negatief word er toch echt gezegd dat de MP als sinds Brotherhood zwaar meh is en men vrij blij is dat het er bij Syndicate uit is gehaald)

De insteek van AC is altijd al sci-fi geweest met een historisch sausje. Het was al van af deel 1 ( en al helemaal van af deel 2) duidelijk welke kant het zou op gaan qua genre en dat is dus altijd heel erg sci-fi geweest. Sorry maar de serie afbranden omdat het een zware sci-fi kant op gaat dat vind ik juist absurd.

Mentioned
    296 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik verkondig helemaal geen mening als feit ik geef enkel mijn mening. ( overigens als je de meeste reviews leest zowel positief als negatief word er toch echt gezegd dat de MP als sinds Brotherhood zwaar meh is en men vrij blij is dat het er bij Syndicate uit is gehaald)
    Voor zover het nog niet duidelijk was, ik hou ervan als mensen enig zicht geven op waarom ze iets vinden als ze iets vinden. Ik ben daarom ook niet erg geïnteresseerd in wat reviewers ervan vinden, maar wat jij er van vindt.
    De insteek van AC is altijd al sci-fi geweest met een historisch sausje. Het was al van af deel 1 ( en al helemaal van af deel 2) duidelijk welke kant het zou op gaan qua genre en dat is dus altijd heel erg sci-fi geweest. Sorry maar de serie afbranden omdat het een zware sci-fi kant op gaat dat vind ik juist absurd.
    De vraag is daarbij wat het 'ware' verhaal van AC is: dat binnen of dat buiten de Animus. Ik vind in ieder geval dat beiden nauwelijks met elkaar te rijmen zijn, al helemaal als dat verhaal buiten de Animus zo uit de klauwen loopt. Komt bij, waarom moet aan alles een verklaring worden gegeven, en dan met name zoiets absurdistisch als buitenaardse wezens (ik kijk naar jouw, Kingdom of the Crystal Skull)? Had de Apple of Eden niet gewoon volstaan als een machtig artefact met onbekende origine, maar met extreme invloed op de loop van de geschiedenis? Iets soortgelijks hadden ze kunnen doen met, wat mij aanspreekt, de Heilige Graal, de Speer van Leviticus of de Lijkwade van Turijn. Ik ken een hoop films die juist zo fascinerend waren omdat je als toeschouwer zelf mag uitmaken wat er aan de hand is, zoals the Blair Witch Project, of de strips van Junji Ito.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Assassin's Creed: Reflections

Assassin's Creed: Reflections*is an upcoming comic book four-part mini series published by*Titan Comics*to mark*the franchise's*tenth anniversary.

As part of the celebration, the series will present four narratives, each centering around an established*Assassin*–*Altaïr Ibn-La'Ahad,*Ezio Auditore da Firenze,*Ratonhnhaké:ton*and*Edward Kenway*– as viewed by*Templar*agent*Juhani Otso Berg*in the modern-day.

The series will be written by*Ian Edginton*and illustrated by*Valeria Favoccia*&*Liu Yan*(sunsetagain), with the first issue being released in March 2017.

Press release
    "To mark 10 glorious year of Assassin’s Creed, Titan Comics are bringing together the franchise's best-loved characters for a celebratory series like no other! Get ready for four brand new adventures starring fan favorite Assassins like*Edward Kenway*and*Altair, along with the series' celebrated Renaissance roof-crawler,*Ezio Auditore de Firenze! Four-part mini series written by Ian Edginton and illustrated by Valeria Favoccia!"

Issue 1
    "In the debut issue of this celebratory series,*Templar*agent*Otso Berg’s*Animus*research leads him to 15th Century*Florence, and the memories of the legendary figure*Ezio Auditore da Firenze. In a final meeting with his good friend,*Leonardo da Vinci, the*Assassin*shares a treasured moment from his past involving one of the Italian artist’s most famous subjects…"

Issue 2
    De al geweldige lore van Assassin's Creed word wederom uitgebreid.

Wat voelt het goed om nog steeds fan te zijn van deze franchise.

Pankēkigēmu Masemium's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Masemium
    Wat voelt het goed om nog steeds fan te zijn van deze franchise.
    Kon ik dat als Tekken-fan ook maar zeggen HA! HA! HA! HA! HAAAAAaaaa
    There is a point where we needed to stop and we have clearly passed it, but let's keep going and see what happens.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Masemium View Post
    Kon ik dat als Tekken-fan ook maar zeggen HA! HA! HA! HA! HAAAAAaaaa
    Misschien kan je dat weer zeggen zodra tekken 7 eindelijk uitgebracht word

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vind de combat in Syndicate echt crap. Dat gecounter met een klein zwaardje of boxbeugel de hele tijd. Ik word er simpel van. De sidemissies ga ik tegenwoordig ook maar aan met m'n clan en heb die dus ook maar geüpgrade. Niks stil, gewoon vol erin, target pakken en door.

Het wordt namelijk te repetitief want het is an sich een leuk spel. Maar wel gemakkelijk en alles ninja style doen, duurt erg lang.

Mentioned
    296 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En bij Ubisoft wordt eerdaags weer een vrachtwagen met dollarteken-brillen en broeken met extra grote zakken bezorgd....

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ubisoft werkt aan tv-serie van Assassin's Creed

Aymar Azaizia, contentmanager bij Ubisoft, heeft tijdens een Reddit AMA bekendgemaakt dat er een tv-serie in de maak is van Assassin's Creed.
    Azaizia heeft dit bevestigd, maar wilde geen specifieke details geven over de tv-serie. "We zullen onze tijd nemen om er zeker van te zijn dat we iets leveren waar we trots op kunnen zijn," aldus Azaizia.

Vorig jaar kwam het nieuws al naar buiten dat Yves Guillemot, CEO van Ubisoft, in gesprek was met Netflix voor een serie, alhoewel het nog niet bekend was om welke serie het ging. De tv-serie van Assassin's Creed zal waarschijnlijk geproduceerd worden door Ubisoft Motion Pictures.

Azaizia werd ook gevraagd naar Assassin's Creed Empire, volgens geruchten is dit de nieuwste game in de serie die in het najaar zou moeten verschijnen. Het gerucht gaat de game zich afspeelt in het oude Egypte. Echter ging hij behalve een kort berichtje met "lol" niet in op vragen over de game.

bron

yes please. do want. de lore van AC is geweldig en een uitbreiding naar een tv serie klinkt erg goed

Mentioned
    752 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nou ja een tv serie zou wel passen idd. Zorgen dat je een fatsoenlijk stunt team hebt. Gewoon weer een normale animus. Dan kun je er best een leuk iets van maken.
    - Frank Murphy

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nou ja een tv serie zou wel passen idd. Zorgen dat je een fatsoenlijk stunt team hebt. Gewoon weer een normale animus. Dan kun je er best een leuk iets van maken.
    Hoop eigenlijk dat de animus van de film weer terug komt. Sowieso heeft Ubisoft al gezegd dat die animus ook in de volgende game kan gaan voorkomen.

Ik vind die animus echt cool plus het versterkt alleen maar het concept van het bleeding effect imho.

Mentioned
    752 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hoop eigenlijk dat de animus van de film weer terug komt. Sowieso heeft Ubisoft al gezegd dat die animus ook in de volgende game kan gaan voorkomen.

Ik vind die animus echt cool plus het versterkt alleen maar het concept van het bleeding effect imho.
    Nee het verziekte de actie scènes. Elk gevecht Had je wel 50 camera switches. Waardoor je geen flauw idee hebt wat er aan de hand was. Ubisoft moet serieus nadenken over het vervolg want dit was bedroevend slecht.

Het verhaal was letterlijk het verhaal van Assassins Creed 1. Had die dan gebruikt, Had fassbender dan Desmond en Altiar laten spelen. Elke Character Is gewoon stuk voor stuk die van AC. Zelfs de inquisitie badguy Had Robert de sable kunnen zijn.
    - Frank Murphy

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    556 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nee het verziekte de actie scènes. Elk gevecht Had je wel 50 camera switches. Waardoor je geen flauw idee hebt wat er aan de hand was. Ubisoft moet serieus nadenken over het vervolg want dit was bedroevend slecht.

Het verhaal was letterlijk het verhaal van Assassins Creed 1. Had die dan gebruikt, Had fassbender dan Desmond en Altiar laten spelen. Elke Character Is gewoon stuk voor stuk die van AC. Zelfs de inquisitie badguy Had Robert de sable kunnen zijn.
    Ik vond het voor de film wel een leuk effect om cal de zelfde bewegingen te zien doen als Aguilar.

Er zaten grote gelijkenissen in ja maar toch verschilt callum's verhaal met dat van desmond en ( en nu spreek ik uit ervaring door alle games vaak uit te hebben gespeeld) voelt het verhaal van de film aan als een logische continuatie van het verhaal in de games (en dat is het ook. net als de nieuwere boeken dat ook zijn)

Overigens de animus arm hoop ik echt van dat hij in de nieuwe game komt en in de tv serie maar ondanks ik het bij de film leuk vond mogen ze het switchen achterwege laten.

En ja de AC film is mijn batman vs superman.

Senior Member Obsidian's Avatar
    Mentioned
    230 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ArkaineNL PSN ID: ObsidianNL Steam ID: ObsidianNL
    Tot je nadenkt over hoe het er uit ziet als ze alleen maar lopen en praten met elkaar. Of als Aguilar moet poepen!