User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 41 to 73 of 73

Thread: [Multi] Subnautica

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Gister even opgestart om te proberen met de Oculus. Klopt het dat het scherm wat je gebruikt voor je inventory en andere zaken 10 cm van je gezicht zit? Of moet ik wat vr instellingen aanpassen?
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Gister even opgestart om te proberen met de Oculus. Klopt het dat het scherm wat je gebruikt voor je inventory en andere zaken 10 cm van je gezicht zit? Of moet ik wat vr instellingen aanpassen?
    Dat is dus helemaal kut. En niet aan te passen, dev belooft al 2 jaar een patch, reken er maar niet meer op.
    Wat ik doe is met 1 oog kijken als ik mijn inventory gebruik.

Sowieso moet je met gamepad spelen, touch controls missen een aantal functies.

En dan nog steeds enorm de moeite waard om in VR te spelen..
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Dat is dus helemaal kut. En niet aan te passen, dev belooft al 2 jaar een patch, reken er maar niet meer op.
    Wat ik doe is met 1 oog kijken als ik mijn inventory gebruik.

Sowieso moet je met gamepad spelen, touch controls missen een aantal functies.

En dan nog steeds enorm de moeite waard om in VR te spelen..
    oke, dat is wel erg jammer. Het is namelijk nogal een groot onderdeel van de game.... De game is gratis dus het proberen waard in VR maar dit is toch wel een gamebreaker voor mij. Misschien de game zonder vr nog een kans geven de komende twee weken.

Slumbering gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    276 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Misschien de game zonder vr nog een kans geven de komende twee weken.
    Sowieso doen, de game is te goed om te laten liggen.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    203 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Kwartje niet gevallen.

Wel gewishlist op je advies trouwens.
    nu toch tijdelijk gratis in de Epic store?

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    400 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dat kwartje was ook nog niet gevallen

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1289 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Denk dat hij hem destijds had gewishlist obv mijn tip of schat ik hem nu te hoog in?

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Dat kwartje was ook nog niet gevallen
    Hoe denk je dat ik hier kwam?

Mentioned
    400 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D'oh.

Wees maar blij. Bij mij vallen blijkbaar helemaal geen kwartjes.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Member macc's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    105 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Gezien de game Gratis is in de Epic Store ook daar even een account aangemaakt. Wel 30 minuten bezig geweest met een Alias te maken............. Gezien al mijn huidige niet werkten daar een compleet nieuwe moeten bedenken, en daar nog een variatie van maken/bedenken.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

nˇg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    137 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken PSN ID: OneEightSe7en_NL Steam ID: BramK
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Gezien de game Gratis is in de Epic Store ook daar even een account aangemaakt. Wel 30 minuten bezig geweest met een Alias te maken............. Gezien al mijn huidige niet werkten daar een compleet nieuwe moeten bedenken, en daar nog een variatie van maken/bedenken.
    Los van Subnautica... haat al aan die clients en platformen waar je een fixed name hebt :-/
    Xbox, Origin, Epic, Battle.net, Twitch, etc... geef me gewoon een inlog op een mailadres of unieke nickname, maar laat me zelf aliassen aanmaken of wijzigen. Superirritant!

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    105 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Los van Subnautica... haat al aan die clients en platformen waar je een fixed name hebt :-/
    Xbox, Origin, Epic, Battle.net, Twitch, etc... geef me gewoon een inlog op een mailadres of unieke nickname, maar laat me zelf aliassen aanmaken of wijzigen. Superirritant!
    Zeker, denk dat ik nu voor het eerst in 8 plus jaar een nieuwe Alias hebt bedacht. Madshadow variaties wat ik de laatste 9 jaar gebruik kon ik niks mee.
    Madcat wat ik vroeger in NFS games gebruikte hoef ik onder voor behoud al niet te testen.
    Wildcard zou ook voor geen meter werken.
    Initialen wil ik liever niet gebruiken. Dus mijn nieuwe alias met wat tekens er omheen is nu Snarkyshark.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    400 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nou, deze game had ik als eerste in mijn epic library (want gratis), en gisteren pas voor het eerst gestart. Verrassend leuk om te spelen. Uiteindelijk de eerste keer dood gegaan omdat ik geen idee had hoe ik aan water kom, maar blijkbaar is het niet echt game over want ik kon vanaf mijn escape pod gewoon verder spelen?

Erg grappig om te scannen, ontdekken, langzaam dingen te verzamelen en zo rustig verder te komen. Ben benieuwd wat er verder nog bij komt kijken maar tot nu toe lekker rustgevend survivallen (behalve de af en toe ontploffende zee anemonen en zwaardvissen die je aanvallen).

Mentioned
    276 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nice, veel plezier! Geweldig spel.

lekker rustgevend survivallen
    Yeah... wacht maar tot je echt diep moet duiken.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    271 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jajaja subnautica is geweldig! Kijk enorm uit naar deel 2.

Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Kwartje niet gevallen.

Wel gewishlist op je advies trouwens.
    Wel hele barre implementatie hoor. Menu's zijn onleesbaar, geen touch controls etc. Wel absoluut de moeite waard, maar inmiddels is de hoop op een patch vervlogen.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    400 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mja. Dat rustgevende neem ik al een beetje terug na nog 2 uurtjes spelen gisteren. Kleine spoilers hierna?

Het is behoorlijk beklemmend om een grot in te gaan, ik heb nu een flashlight maar nog niet de tool om je weg terug te vinden. De grotten stellen nu (nog?) niet zo veel voor, dus die tool is niet nodig, maar spannend is het wel. En dan heb je nog die suicide beesten die dan op je af komen met een enge schreeuw. Dan moet ik als een speer wegwezen.. je hoort ze dan achter je aan komen met hun gejoel, en dan maar hopen dat ze ontploffen terwijl ze niet te dicht bij je zijn

Fucking hell, na een avontuur iets verder van mijn basis kwam ik opeens een paar GIGANTISCHE beesten tegen.. hun geschreeuw had ik al een paar keer eerder gehoord, maar ik had ze nog niet gezien, damn. Echt een toffe sfeer

De game geeft ook 0,0 uitleg, ik vind het wel tof. Ik heb een radiation suit weten te maken (ik kreeg 'plotseling' de blueprint, ik denk dat ik iets gemist heb?). Ook had ik wat koraal nodig maar kwam er na googlen pas achter dat ik eerst een mes ervoor moet maken, waarvan ik weer een material had die ik niet heb weten te vinden. Dat heb ik toen maar zelf uitgevogeld door veel planten en dieren te scannen.

Tot nu toe echt een 100000% meevaller voor mij, ik had er weinig van verwacht, maar de sfeer is ZO tof. Ik moet ook wel zeggen dat dit eigenlijk de eerste survival game is die ik speel. De multiplayer survival trekken mij totaal niet, waardoor ik de SP games eigenlijk ook bijna niet aanraak.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    400 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    OkÚ, het rustgevende is nu bijna helemaal verdwenen.

"Inkomend SOS Signaal"

"Hallo, help me, ik ben volgens mij omsingeld"

"En ik bevind me op 350 meter diepte"

Ik vervolgens met mijn zakmes en zaklamp naar beneden duiken:

Snel alles looten zonder om je heen te kijken

En weer als een speer boven komen

Alleen de inventory management vind ik maar raar. Naast mijn lifepod (thuisbasis) drijven nu iets van 20 kistjes vol met ores en materials... de enige manier om het goed op te slaan. Ziet er een beetje suf uit, maar ik moet de materials toch ergens bewaren? Ik ben op zoek naar silver maar vind tussendoor tientallen stukken copper, titanium, diamond, gold, salt, enz. enz.

Ik kwam er ook net achter dat in die kleine cargo dozen die op de bodem liggen 9 van de 10 keer iets in zit wat ik moet scannen om nieuwe items te kunnen maken.. De eerste 3 dozen die ik op de bodem van de zee vond waren gewoon volledig dicht waar ik niets mee kon, dus daarna heb ik er eigenlijk niet meer naar gekeken. Nu ga ik met terugwerkende kracht eigenlijk overal weer langs
    Last edited by Ries; 15th January 2020 at 23:41.

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Perfecte gif

[edit] die hond dus.
    Last edited by Like-a-Bunny; 16th January 2020 at 08:50.

Mentioned
    276 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Alleen de inventory management vind ik maar raar. Naast mijn lifepod (thuisbasis) drijven nu iets van 20 kistjes vol met ores en materials... de enige manier om het goed op te slaan. Ziet er een beetje suf uit, maar ik moet de materials toch ergens bewaren?
    Hja daar heb ik ook mee geworsteld. Het wordt later in het spel wel beter, als je meer opties krijgt om spullen op te slaan.

Subnautica has sold over 5m copies

Unknown Worlds founder Charlie Cleveland comments on milestone reached nearly two years after game's full launch

Unknown Worlds' underwater survival title Subnautica has sold over five million units, according to studio founder Charlie Cleveland.

Cleveland offered the number in a comment on an interview we conducted with Giant Games that mentioned the game. When we reached out for clarification on the number, Cleveland specified that it was 5.23 million total, including PC on Steam and the Epic Games Store, Xbox One, and PS4 sales, and that the number did not include free downloads.

That means Subnautica has sold that many units on top of an additional 4.5 million free downloads it gathered during an Epic Games Store two-week-long free promotion in March 2019.

Subnautica launched in early access in December of 2014, and entered full release in January of 2018. A sequel, Below Zero, launched in early access last year.
    Dus bijna 10 miljoen mensen hebben Subnautica in hun library.

Mentioned
    271 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Ries deze game gaat diep

Wat je aan haalt is ook waarom ik Minecraft geweldig vind. Ondanks het imago dat het nu heeft . Ze droppen je in een wereld en je doet wat je wilt. De sfeer is vrij chill, totdat je dieper moet gaan omdat je meer nodig hebt

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Black View Post
    @Ries deze game gaat diep

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    271 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Perfecte game voor de switch. Met enige kanttekening dat de prachtige wereld toch Úcht beter uit de verf komt met maximale settings op een groot scherm, of in VR.

Mentioned
    1289 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik zat al te wachten op een Switch release. Nu slechts nog langer wachten

Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wel een switch versie maken, maar niet de VR in orde brengen! Zakkenvullers, gruwel van een developer! Wordt wakker mensen!
    Ik wacht rustig af.

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    249 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: easy-going-fox
    Subnautica Below Zero verschijnt op 14 mei op pc en consoles. Dat heeft ontwikkelaar Unknown Worlds aangekondigd. De standalone uitbreiding is al zo'n twee jaar op pc in Early Access-staat speelbaar. De uiteindelijke versie van het spel verschijnt op 14 mei voor Steam, Epic Games Store, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One en Nintendo Switch.

Below Zero biedt een nieuw hoofdstuk in het Subnautica-verhaal. De uitbreiding speelt zich een jaar na het origineel af en daagt spelers uit om een ramp op een buitenaards onderzoekstation te overleven op de ijzige waterplaneet 4546B.
    Bron

Subnautica is de beste survivalgame die ik ooit gespeeld heb, destijds op de PC. Ben benieuwd naar de performance op de PS5!
    PSN: easy-going-fox

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Misschien op PS5 nog maar eens oppakken. Op Pc wilde het niet klikken/nam ik er de rust niet voor.

Mentioned
    271 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jaaaa super veel zin in. Subnautica is zo magisch

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    276 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zie ik dat goed? Een fysieke uitgave van het origineel + Below Zero voor de Switch?! :O

Speelt momenteel: Hob

Mentioned
    1289 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Yeaaaahh!!! <3