User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 41 to 54 of 54

Thread: [PC] Hunt: Showdown

+1 Perception Valerious's Avatar
    Mentioned
    140 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hate to break it to you, @Lord Serafin

Maar dat kan dus niet. Wel heb je de mogelijkheid om via Quickplay een personage te 'kopen', maar dan moet je eerst de Wellspring leegroven. Traits, wapens e.d. neem je vervolgens mee. Er is uiteindelijk n goede reden om een lvl 50 Hunter te blijven gebruiken en dat is je Bloodline XP, maar aangezien je waarschijnlijk niet gaat prestigen (oftewel van nul beginnen), heb je daar waarschijnlijk geen boodschap aan.

ps. je zou eventueel nog je Hunter kunnen bewaren om zo alle trophies vrij te spelen.
    "It is a strangely common habit for people to keep trying to play the games that they think they should enjoy instead of re-examing what it is that they enjoy about gaming." - u/Racketmensch

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    296 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Valerious View Post
    Hate to break it to you, @Lord Serafin

Maar dat kan dus niet. Wel heb je de mogelijkheid om via Quickplay een personage te 'kopen', maar dan moet je eerst de Wellspring leegroven. Traits, wapens e.d. neem je vervolgens mee. Er is uiteindelijk n goede reden om een lvl 50 Hunter te blijven gebruiken en dat is je Bloodline XP, maar aangezien je waarschijnlijk niet gaat prestigen (oftewel van nul beginnen), heb je daar waarschijnlijk geen boodschap aan.

ps. je zou eventueel nog je Hunter kunnen bewaren om zo alle trophies vrij te spelen.
    Mh, ik had al zo'n vermoeden. Dank voor de reactie en toelichting Valerious, ik ben dan benieuwd welke clown me dat dan wijs heeft gemaakt. Naar wat ik heb gevonden voordat ik het hier vroeg, is het 'retire'en van een Hunter, net zoals Prestige, iets wat je zelf moet bepalen en afhankelijk van je voorkeur. Ik vind het levelen van de wapens hartstikke leuk, maar om nou weer helemaal opnieuw te beginnen voor een skin wat je verder niks aan hebt....mjehhh..

Ik kan die hunter achter de hand houden voor de trophy, zoals je zei. Aan de andere kant begreep ik dat alle XP van een lv50 Hunter direct in je Bloodline gaat, en aangezien ik op zwart zaad zit tikt $200 per level lekker aan.

En vooral: het is natuurlijk hartstikke spannend om te gaan spelen met een ge-levelde price-cow.
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Permadeath toch?
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    296 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Permadeath toch?
    Shhhh! We don't mention his name....

Hadden jullie trouwens gehoord dat het spel recentelijk een update heeft gehad en er een nieuwe baas beschikbaar is? Het spel bestaat 3 jaar!

Event is nog in gang: eindigt over 15 dagen, als ik me niet vergis. 8)

I can haz cheescake ? nightwing01's Avatar
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: nightwing01
    Scrapbeak. 😃

Mentioned
    296 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by nightwing01 View Post
    Scrapbeak. ��
    Yepppp~

Ik vind 'm een beetje mat t.o.v. de andere drie bazen, maar dat event en alle bijbehorende bonussen is een erg leuke ervaring! Maar als het event klaar is gaat dit spel denk ik een tijdje de ijskast in: ik was gisteren in staat mijn headset in tween te breken toen ik voor de 5e keer op rij een lv1 hunter verloor.

Fantastische spelervaring, maar op termijn eist het zijn tol!

Mentioned
    140 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het probleem van alle bazen is dat je ze eigenlijk veel te makkelijk neer kunt halen als je de zwakheden kent. Scrapbeak is daar geen uitzondering in. Twee keer een sticky en voil. Wat betreft PvP; you win some, you lose some. Eergisteren ook een hele pijnlijke loss streak gehad.
    "It is a strangely common habit for people to keep trying to play the games that they think they should enjoy instead of re-examing what it is that they enjoy about gaming." - u/Racketmensch

Mentioned
    140 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Shhhh! We don't mention his name....

Hadden jullie trouwens gehoord dat het spel recentelijk een update heeft gehad en er een nieuwe baas beschikbaar is? Het spel bestaat 3 jaar!

Event is nog in gang: eindigt over 15 dagen, als ik me niet vergis. 8)
    Uiteindelijk nog Plague Doctor vrij weten te spelen? Ik heb echt van het evenement genoten. Nu al zin in de rest van de content dat er dit jaar uitkomt.

Mentioned
    296 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uiteindelijk nog Plague Doctor vrij weten te spelen?
    Nh. Ik moet bekennen dat ik verrast was toen ik vanmiddag bericht kreeg dat het weer voorbij was. Ben ergens gestrand omstreeks 1450/2000 event points.
    Al moet ik zeggen dat ik het vooral deed om de gimmick. Die skins/Legendaries (zowel characters als wapens) doen me echt totaal niks en gebruik ik eigenlijk ook nooit: waarom zou je als je jezelf niet eens kunt zien?

Jij wel?

Ik heb echt van het evenement genoten. Nu al zin in de rest van de content dat er dit jaar uitkomt.
    Ik moet bekennen, ik moet mezelf afleren dat het geen toegevoegde waarde meer heeft om een troep raven in de fik te zetten!

Kunnen we dit jaar nog meer verwachten, dan?

Mentioned
    296 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Overigens heren, een teamgenootje uit Hunt wees me op het spel Hood dat volgende maand uit kwam.

Als klein jongetje was ik al helemaal gek van Robin Hood (NIET de Men in Tights versie, mind you! ), en ik werd hier dus ONTZETTEND blij van!

Mentioned
    296 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het probleem van alle bazen is dat je ze eigenlijk veel te makkelijk neer kunt halen als je de zwakheden kent. Scrapbeak is daar geen uitzondering in. Twee keer een sticky en voil.
    Zo ken ik er nog een: dual-wielding Silenced Mosin Nagant pistols + Poison Ammo. 46 kogels om af te vuren, en je hebt Darth Pino er in twee in-and-outs mee plat! Sowieso zijn die mormels een draagbare atoomboom: Armored? Twee kogels. Immolators hetzelfde verhaal. Troep Hell Hounds? 1 keer raak schieten en ze gaan neer.

En niemand hoort dat je er was!

Wat betreft PvP; you win some, you lose some. Eergisteren ook een hele pijnlijke loss streak gehad.
    Ik werd vandaag gestalked door een rivaliserende sniper met de vasthoudendheid van de Belastingdienst! Die high stakes zijn prachtig, maar ik merk dat ik het een beetje zat wordt steeds weer opnieuw te moeten beginnen.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Overigens heren, een teamgenootje uit Hunt wees me op het spel Hood dat volgende maand uit kwam.

Als klein jongetje was ik al helemaal gek van Robin Hood (NIET de Men in Tights versie, mind you! ), en ik werd hier dus ONTZETTEND blij van!

Deze?

https://www.liquidbunny.nl/vb4/showt...ws-amp-Legends
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    140 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Al moet ik zeggen dat ik het vooral deed om de gimmick. Die skins/Legendaries (zowel characters als wapens) doen me echt totaal niks en gebruik ik eigenlijk ook nooit: waarom zou je als je jezelf niet eens kunt zien?

Jij wel?
    Jazeker, maar ik ben dan ook wel eens gevechten uit de weg gegaan om punten te pakken. In die zin was de opzet van het evenement wel minder, aangezien het PvP ontmoedigde, maar bon.

Legendaries gebruik ik trouwens regelmatig. Llorona's Heir blijft voor mij favoriet. Ergens vind ik het gewoon fijn om met een unieke hunter te spelen. Zo hebben ze vaak speciale ringen/tattoos oid. Het geeft gewoon wat extra smaak aan de game. Evenals de toffe wapens die er zijn. Man, die Vetterli 71 Karabiner Deadeye genaamd Mesa Updraught is zoooooo fijn.

Kunnen we dit jaar nog meer verwachten, dan?
    Vorig jaar hadden we tijdens de zomer, Halloween en Kerst een evenement, dus dat staat ongetwijfeld weer op de planning. Voor de rest is Crytek nog altijd bezig met de derde map. Daar zijn al een aantal teasers van verschenen, dus hopelijk duurt dat niet al te lang meer.

Mentioned
    296 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jazeker, maar ik ben dan ook wel eens gevechten uit de weg gegaan om punten te pakken. In die zin was de opzet van het evenement wel minder, aangezien het PvP ontmoedigde, maar bon.
    Ah, je gebruikte dus Relinquaries? Ja, dan kan ik het me voorstellen: ik zit momenteel op Sniper-builds, en dat betekent ook veel Solo spelen en soms terugtrekken uit een missie zonder bounty. Maar het gaf wel de ruimte om rustig links en rechts event points binnen te harken.

Maar dat spanningveld van risk/reward is natuurlijk een wezenlijk onderdeel van het spel!

Legendaries gebruik ik trouwens regelmatig. Llorona's Heir blijft voor mij favoriet. Ergens vind ik het gewoon fijn om met een unieke hunter te spelen. Zo hebben ze vaak speciale ringen/tattoos oid. Het geeft gewoon wat extra smaak aan de game. Evenals de toffe wapens die er zijn. Man, die Vetterli 71 Karabiner Deadeye genaamd Mesa Updraught is zoooooo fijn.
    Toch leuk dat zoiets het spel een extra dimensie voor je geeft. Die Vetteri gebruik ik zelf nooit, maar ik zal eens even rondkijken: ik heb toch een hoop bloodbonds (1350 stuks) waarvan ik niet echt weet wat ik ermee moet doen.
    Vorig jaar hadden we tijdens de zomer, Halloween en Kerst een evenement, dus dat staat ongetwijfeld weer op de planning. Voor de rest is Crytek nog altijd bezig met de derde map. Daar zijn al een aantal teasers van verschenen, dus hopelijk duurt dat niet al te lang meer.
    Kijk eens aan! Ik dacht gewoon n jaarlijk event met een nieuwe baas. Leuk, want ik ben pas in februari ingestapt: er valt dus nog wat te zien.

En wil je nou geloven dat ik al een stuk of 100 multiplayer uurtjes achter de rug heb en ik me totaal niet heb gerealiseerd dat er 'twee maps' waren? De locaties herken ik wel (m.n. Fort dinges waar iedereen elkaar lijkt te willen dueleren), maar ik dacht dat ze bij ieder potje gewoon willekeurig over de map verspreid werden. Wel leuk dan, dat we iets nieuws kunnen verwachten!

Ik had zojuist een rage-quit doordat ik het tweede potje op rij binnen 5 minuten werd vermoord door een roedel Hellhounds. De tweede maal waren het er twee en bovendien de eerste vijanden die ik tegen kwam. Met poison ammo zijn ze nog wel te doen, maar God: IK HAAT DIE BEESTEN!! Overduidelijk voor mij de irritantste en frustrerendste vijanden in het spel.