User Tag List

Page 3 of 3 FirstFirst 1 2 3
Results 81 to 87 of 87

Thread: [Xbox One/X] Halo Infinite

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    442 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LtPsychoNL PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Nu de multiplayer gratis is en speelbaar is op PC en Xbox zijn er vast wel een aantal die het hier spelen. Is er nog animo voor het plannen van een MP sessie met een aantal bunnies?
    Ik heb zelf al aardig wat jaartjes geen Halo MP meer gespeeld maar ben altijd wel in voor wat Halo MP chaos met bekende
    Goed plan!

Wat heb je? CrispyCross's Avatar
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ChrissInkyCross
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Nu de multiplayer gratis is en speelbaar is op PC en Xbox zijn er vast wel een aantal die het hier spelen. Is er nog animo voor het plannen van een MP sessie met een aantal bunnies?
    Ik heb zelf al aardig wat jaartjes geen Halo MP meer gespeeld maar ben altijd wel in voor wat Halo MP chaos met bekende
    Heb 'm gisteren ge´nstalleerd en even snel een potje gedaan. Ben vrij roestig na 5 jaar geen Halo gespeeld te hebben Was wel een vrij brakke map (groot en voor volgens mij maar 8 vs 8?).
    Nog niet gekeken of Blood Gulch of Death Island ook weer van de partij zijn... vast niet. Zal proberen eens te joinen als ik online ben.

Mijn steam naam: CrispyCross
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1547 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1547 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

Rooie reus Dina's Avatar
    Mentioned
    225 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: DinaDani
    Yes ik speel het ook.

Dina7076 is mn Xbox Live account.
    Bitches like smiley faces.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1058 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985

Last edited by Rappa; 6th December 2021 at 12:35.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1058 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Was afgelopen week vrij en heb toen elke dag wel wat uurtjes in deze game gestoken. Ik denk dat ik er met te hoge verwachtingen in ben gegaan.....

Het speelt zoals je verwacht van een Halo game maar na alle hype had ik zelf wel meer verwacht van het open world aspect in deze game. De overgang van open world naar missies hebben ze tof gedaan maar alle side missies zijn helaas niet meer dan vind item x, speel een checkpoint vrij, red marines of doe random objectives in een vijandelijke basis. Het rond vliegen met de grappleshot voelt goed en soms heb je ook het idee dat je op plekken kan komen waar je niet hoort te zijn maar verder valt er helaas weinig te ontdekken in de wereld. Het verhaal zit redelijk goed in elkaar al zou ik persoonlijk wel meer zijn voor een reboot (Cortana vrije Halo game).

Helaas is de co-op pas in mei beschikbaar, denk namelijk dat dit de game nog een aardige boost kan geven. Verwacht ook dat ik hem tegen die tijd wel weer opnieuw ga spelen met een vriend, campaign co-op is altijd fun! Verder kan ik niet heel veel klagen want heb de game "gratis" kunnen spelen met gamepass en de gameplay blijft goed voelen. Misschien dat als ik er blind in was gegaan ik er meer van had kunnen genieten.