User Tag List

Page 3 of 5 FirstFirst 1 2 3 4 5 LastLast
Results 81 to 120 of 180

Thread: [Multi] Control

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by Lender View Post
    Even vlug een halfuurtje gespeeld om te testen of de rig het aankan.
    Man man wat een sfeertje en leveldesign zeg. Ontzettend intrigerend, en Jesse lijkt me ook een ontzettend interessante en leuke protagonist te zijn.

Morgen maar eens echt er tegenaan gaan.
    Dit! Een grote koortsdroom
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Control system requirements, settings, benchmarks, and performance analysis

Regardless, 1440p with ray tracing and DLSS runs better than 1080p with ray tracing without DLSS. It arguably even looks better as well. Without DLSS, though, you can pretty much forget about ray tracing, particularly the fully enabled DXR high preset. Lastly, 4K high wipes out all but the most premium GPUs.
    DLSS verlaagd de native resolutie, en upscaled dan weer. Effect is een soort anti-alliasing en hogere performance.
    Last edited by RPGer; 28th August 2019 at 10:12.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ja de tijd dat ik meteen bij release een game moet hebben ligt wel achter me, over een jaartje eens oppikken ofzo.
    Tenzij je hem natuurlijk gratis bij je nieuwe videokaart krijgt @RPGer
    Ik wacht rustig af.

Member macc's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Tenzij je hem natuurlijk gratis bij je nieuwe videokaart krijgt @RPGer
    Ah en deze keys worden vaak ook doorverkocht voor leuk prijsje.

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Holy fuck zeg, RTX - believe the hype. Dit is wel echt een next-gen ervaring zeg.. Die reflecties zijn echt insane. Past ook erg goed bij de look die ze deze game willen geven. En na fucking 25 jaar 3D games zie ik dan EINDELIJK mijn eigen reflectie in glas/spiegels.

Eerder gedeelde artikel van PC Gamer was spot-on met een 2060 loopt het als een zonnetje zolang je DLSS aanzet, wat best weird is in de tijd van 4K om je rendering resolutie op 720p terug te zetten. Het is een trade-off: scherpte vs. dit effect. Ik heb trouwens geen idee hoe dit in een grotere open world game gaat performen.

Oh ja de game zelf.

Batshit crazy. Kan er nog niet zoveel van zeggen anders dat het zeer abstract is en een volwassenheid lijkt te hebben die zeldzaam is in games. Er word hier iig niet met de intelligentie van de persoon achter het scherm gespot.
    Ik wacht rustig af.

Ryu Hayabusa Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer
    En na fucking 25 jaar 3D games zie ik dan EINDELIJK mijn eigen reflectie in glas/spiegels.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    752 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Haha ja de Duke was zijn tijd vooruit. DX had het ook volgens mij
    Ik wacht rustig af.

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja ok goed dan. Iemand interesse in een GTX1080ti?

Member macc's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Holy fuck zeg, RTX - believe the hype. Dit is wel echt een next-gen ervaring zeg.. Die reflecties zijn echt insane. Past ook erg goed bij de look die ze deze game willen geven. En na fucking 25 jaar 3D games zie ik dan EINDELIJK mijn eigen reflectie in glas/spiegels.

Eerder gedeelde artikel van PC Gamer was spot-on met een 2060 loopt het als een zonnetje zolang je DLSS aanzet, wat best weird is in de tijd van 4K om je rendering resolutie op 720p terug te zetten. Het is een trade-off: scherpte vs. dit effect. Ik heb trouwens geen idee hoe dit in een grotere open world game gaat performen.

Oh ja de game zelf.

Batshit crazy. Kan er nog niet zoveel van zeggen anders dat het zeer abstract is en een volwassenheid lijkt te hebben die zeldzaam is in games. Er word hier iig niet met de intelligentie van de persoon achter het scherm gespot.
    Dat is wel aardige downgrade van resolutie indd. Ik pc game meestal op mijn 4K tv, dan ga je dat wel erg merken denk ik. Ik wacht toch even op wat snellere betaalbare rtx kaarten voordat ik mijn 1080ti inruil. Maar mooi dat het er goed uit ziet.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Oké, nu zijn we ineens pro-RTX?

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    383 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Nee, want ik moet mn 1080ti aankoop goedpraten

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Control is a weird, enigmatic, perplexing masterpiece. It's also Remedy's most well-rounded work yet. Like Jesse levitating far off the ground, Control signifies Remedy is capable of ascending to great new heights.

Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Deze game...

Weird
    As
    Fuck

Ben wel benieuwd wat de rest ervan vind, zeker de heren hierboven en @Liquidje

Gameplay is vrij ouderwetse third person shooter gebeuren (het heeft niet eens een degelijk cover systeem) maar dat is totaal ondergeschikt aan de rest.

Denk dream sequences Max Payne, meets Philip K Dick.
    Ik wacht rustig af.

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vind het een fenomenale game. Als ik één puntje mag aanhalen waar de game niet in excelleert mag plaatsen zijn het idd de shooting mechanics. Het is niet slecht, integendeel, maar het is niet hetgeen waar je de game voor speelt. Wanneer het dan wel weer echt leuk wordt is wanneer je de levitate skill krijgt en ondertussen met allerhande shit kunt beginnen gooien naar je tegenstanders.
    Om dan maar te zwijgen van de world destruction. Je kan werkelijk met bijna alles gooien, en werkelijk bijna alles kan kapot. Al meermaals gehad dat ik een gewoon kantoor binnen loop om naar buiten te gaan en een volledig vernielde kamer achter me te laten. Zo ontzettend leuk.

Graphics en lighting zijn van de beste kwaliteit dat ik in de laatste paar jaar al ben tegengekomen. Lang geleden dat ik zo vaak met open mond zit te kijken naar de omgeving waar ik me in bevind. Ook effecten zoals oa explosies- en rookeffecten zijn erg gaaf.

Het verhaal is inderdaad ontzettend weird, maar boeit ontzettend hard. De sfeer en wereld die Remedy op poten heeft gezet is erg intrigerend en je wil gewoon continue meer weten en verder spelen.

Leuke personages, intrigerende wereld en verhaallijn, boeiende gameplay, uitstekende voice acting, graphics om van te kwijlen, geweldige ambient audio,.... Ik kan blijven doorgaan.

Deze gaat je sowieso bevallen @Like-a-Bunny

Kwam deze nog ingame tegen:

Spoiler:

Last edited by Lender; 2nd September 2019 at 21:15.

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Goed om te lezen! Dank!
    Ik heb er echt ongelooflijk veel zin in, want het lijkt echt helemaal in mijn straatje te liggen. Maar ik pak hem pas mee als ik er tijd voor heb.

Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

@Lender helemaal eens, om die reden denk ik ook niet dat dit een game van 30+ uur moet zijn, de mechanics verantwoorden een lange duur simpelweg niet. Het is ook niet echt heel moeilijk of uitdagend tot nu toe, je bent immers een soort superheld. Maar dit gaat ongetwijfeld een cult classic worden.
    Ik wacht rustig af.

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uitgespeeld.

WAT.EEN.GAME

Zoveel dingen die ik nog niet helemaal begrijp, maar de spoiler thread op Era verduidelijkt veel.

Het gedeelte waar je de Ashtray maze doorkruist terwijl Old Gods Of Asgard door je headphones knalt is legit een van mijn allercoolste momenten in videogames ooit. Ik zat van begin tot eind met zo'n grote grijns op mijn gezicht.

Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Om maar even aan te geven hoe weird en briljant deze game is. (geen story spoiler)

Ik wacht rustig af.

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja die kruipen voor een of andere reden altijd onder mijn vel.
    NO INTERRUPTIONS!

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Remedy en ik komen nooit meer bij elkaar, geen Alan Wake sequel en dus het verhaal afmaken is niet iets wat ik kan vergeven. En gezien het een MS IP is zal het ook wel nooit gebeuren...
    Oude post, maar Remedy heeft de rechten voor Alan Wake gekocht, vandaar ook de referenties naar de game in Control.

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Who wants some screenshots?

Control by Bram's Videogame Imaging, on Flickr

Control by Bram's Videogame Imaging, on Flickr

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

^Zal vast prachtig zijn @Lender , maar ik kijk er zo weinig mogelijk naar. Net zoals ik niet daar deze schreeuwlelijk ga luisteren:

Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ook uitgespeeld. De gevechten worden wel wat chaotisch tegen het eind, maar in grote ruimtes komt de combat heerlijk tot leven, met eigen een paar vrij eenvoudige gameplay elementen weet Remedy wel een twist te geven aan wat verder een verder vrij klassieke, soms stoffige actiegame / shooter is.

Het verhaal is verder uitermate origineel, al kan het soms niet helemaal de balans vinden tussen abstract / vaag blijven en alles uit te willen leggen in lange videoboodschappen en monologen. De unieke wereld en de fascinerende karakters die Remedy heeft geschapen zijn soms onbegrijpelijk, maar het blijft absoluut tot het einde boeien. Als je het plot van dit spel aan iemand anders uit zou moeten leggen, denk ik dat je alleen glazig wordt aangekeken. Het is iets wat je zelf moet spelen.

Zonder twijfel Remedy's beste game sinds de eerste Max Payne en een meesterlijke prestatie.
    Last edited by RPGer; 8th September 2019 at 16:31.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Out today on PS4, Control update promises performance improvements on all platforms

September's big patch for Control will improve stability on all platforms, developer Remedy has promised.

The update is available today on PlayStation 4, and "very soon" on PC and Xbox One.

Technical improvements include upgrades to "general frame-rate performance through optimisations made to multiple systems and content", the patch notes state.

You will also now be able to toggle motion blur and film grain.

Otherwise, the patch revolves around bug fixes. No other major changes are listed.

"Control on console is brilliant - as long as you play on the right hardware," Digital Foundry wrote in its technical appraisal of Remedy's excellent shooter. Unsurprisingly, the vanilla PS4 and Xbox One struggle when compared to their Pro and X counterparts. Here's hoping today's patch narrows that gap a little.

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Control is getting 2 expansions, teases Alan Wake connection
    Spoiler:

Remedy’s work on Control is not yet over, and the team is already hyping up what’s to come.

Control developer Remedy has unveiled the roadmap for some of the free, and paid content coming to the game over the next several months.

It all starts this fall with the release of the photo mode, coming to all players for free. Another free update will follow in December, adding the new Expeditions mode. Expeditions is an end-game activity that Remedy says will offer the toughest challenge yet for players.

As you may have previously seen, Remedy is also working on two paid expansions for Control. Each expansion will add new story missions, new locations (within the Oldest House), new enemies and new mechanics.

The first, due out early 2020, is called The Foundation. This new story will expand on some of the elements teased about the Foundation of the Oldest House itself, which players visit at the end of Control. The Foundation will release first on PS4, though publisher 505 Games didn’t specify how long that exclusivity period will last.

AWE is the second expansion, and, as the name suggests, will allow players to visit the place where the Bureau studies Altered World Events (AWEs). This being the Investigations Sector.

The cover of art for AWE is interesting, though, because it features a silhouette of Alan Wake, holding his flashlight in the same pose seen on Alan Wake’s original cover art (thanks, @shinobi602).

This will likely involve the AWE event that took place at Bright Falls, where Alan Wake is set. Indeed, the same event is referenced multiple times in research documents in Control, and the game even has an elaborate Alan Wake Easter egg. It’s very possible AWE – at least in part – will shed more light on that Alan Wake event.

Following the release of The Foundation, an Expansion Pass will be available for sale on all platforms. The pass includes both expansions.

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eerste expansion wordt een timed exclusive voor de ps4....

Avatar ruimte te huur Kudeta's Avatar
    Mentioned
    197 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198097124765
    Ook klaar. Goeie shit dit.

No spoilers, no comment over verhaal

Gameplay: Prima
    Het speelt onwijs soepel en vloeiend, de physics zijn fantastisch. De physics zijn een groot deel van waarom alles zo goed aanvoelt, ervaring van hierboven om na een fight de zaal aan gort te zien is erg herkenbaar. De mechanics zijn interessant , rondvliegen/schieten en de wereld verkennen is leuk. Helaas begint het tegen het einde toe repetitief te worden.

De relatief lage variatie in vijanden helpt ook niet. Moeilijker(maar nooit echt moeilijk) betekent eigenlijk meer van dezelfde vijanden. Zonde, omdat je eigenlijk een oneindig scala aan weird-ass enemies in de wereld kan stoppen zonder dat het raar zou zijn. Game is gelukkig net lang/kort genoeg om geen minpunten te verdienen voor de ophetrandje-repetitieve gameplay. (flashbacks naar Prey hierdoor).

Vind het jammer dat je "uit de game" moet om de lore te lezen, dat haalt je even uit de flow. Crafting voegt weinig toe, meer een hassle. Hadden ze de bs miniquests ook kunnen negeren en die moeite beter in gezichten en dialogen kunnen investeren, die zijn heel erg onnatuurlijk en halen je ook uit de beleving.

Worldbuilding: Fucking amazing
    Als Jung in plaats van een nieuw boek over synchronicity, een paar SCP verhalen zou schrijven.

Leveldesign: Cool
    Onwijs toffe concepten. Lampje aan, uit, aan BOEM. Wow. Indeling van de savepoints zijn crappy tho. Waarom mag ik trouwens niet gewoon normaal saven pfft. Heb ook niet echt een overzicht van de hele map. Rondrennen is best leuk hoor, maar ik verdwalen is kut in zo'n wereld die zo gek in elkaar zit.

Graphics: Nice

Nice.

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Epic lijkt 9,49 miljoen euro betaald te hebben voor exclusiviteit Control

Het Italiaanse gamebedrijf Digital Bros heeft in de periode voor juni 2019 9,49 miljoen euro van Epic ontvangen voor Control. Het lijkt er daarmee op dat dit het bedrag is dat betaald is voor de exclusieve distributie van de pc-versie in de Epic Games Store.

Digital Bros, moederbedrijf van Control-uitgever 505 Games, noemt het bedrag van 9,49 miljoen euro bij een toelichting op zijn jaarcijfers. Het document is in het Italiaans, een Engelstalige versie is nog niet beschikbaar gemaakt. Het bedrijf spreekt ervan dat 'omzet die is gerealiseerd op de marktplaats van Epic Games betrekking heeft op de inkomsten die afkomstig zijn van de pc-versie van de videogame Control'.

De Windows-versie van Control is exclusief beschikbaar in de Epic Games Store, maar de verkoop begon pas eind augustus. 505 Games nam al wel vanaf maart pre-orders aan, maar het is niet gebruikelijk dat bedrijven die meetellen als omzet. Daarmee lijkt het erop dat Epic ,49 miljoen euro betaald heeft voor de exclusiviteit van Control, concludeert bijvoorbeeld DSO Gaming. Tot nu toe was weinig bekend over de bedragen die Epic neertelt voor exclusiviteit. Zo is niet bekend wat het bedrijf betaalt om Borderlands 3 exclusief te mogen aanbieden.

Overigens staat ook in het document dat er gewerkt wordt aan een mobiele versie van de racesoftware Assetto Corsa. Die zal exclusief beschikbaar komen op Apple Arcade, de gamedienst voor Apple-producten.
    bron
    @Kudeta : goed stukje!

Member macc's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zo dan moet het bedrag voor Borderlands 3 wel echt groot zijn.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    695 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Al dat Fornite geld moet ergens heen natuurlijk

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1289 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ohhh deze moet er ook nog steeds komen hier

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Erg gaaf om te zien, developers die een speedrun van hun game kijken en commentaar geven:

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    752 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

https://controlgame.com/introducing-...imate-edition/

Bij Remedy laten ze even zien welke consumenten het belangrijkste zijn.

Mensen die je Game Day one kopen, nee die kunnen de tyfus krijgen met hun support.
    - Frank Murphy

Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Er is een ultimate edition?
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    752 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Er is een ultimate edition?
    Komt uit ja. Met de aankomende dlc, en een gratis update voor de next gen consoles.
    - Frank Murphy