User Tag List

Page 5 of 5 FirstFirst ... 3 4 5
Results 161 to 180 of 180

Thread: [Multi] Control

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Blijkbaar heeft de performance via PS4 mijn spelervaring de vorige de keer de das omgedaan, want man wat speelt dit lekker in 60fps.

On the fly switchen tussen performance en graphics mode geeft ook weer eens duidelijk aan hoe groot het verschil is tussen 30 en 60 fps. Dan kan die game er nog zoveel mooier uitzien, maar het legt het altijd af tegen soepelere gameplay. Genieten!

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Brrrr DF
    Het is geen AJ!
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Ryu Hayabusa Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Like-a-Bunny

Ik kan niets meer in 30fps spelen. Hoe hebben we die rommel zoveel jaren kunnen toleren? En dan ziet het er ook nog eens superwazig uit itt 60fps. Nee, ik wacht dan wel tot de PS5 Pro (of BC via de PS6 ) er is om in dit in 60fps met RT te spelen want dit wordt 'm niet.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    752 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    @Like-a-Bunny

Ik kan niets meer in 30fps spelen. Hoe hebben we die rommel zoveel jaren kunnen toleren? En dan ziet het er ook nog eens superwazig uit itt 60fps. Nee, ik wacht dan wel tot de PS5 Pro er is om in dit in 60fps met RT te spelen want dit wordt 'm niet.
    Is het dan niet makkelijker een pc te bouwen een 3070 of hoger erin? Ik bedoel controller support is er voor elke game. Met HDMI 2.1 makkelijk 4K 120 op je TV. Of via display port op je monitor.

Als je moet wachten op een console upgrade waar nog niets over bekend is. En niet eens bekend is over er wel een update van de game komt als die PS5 Pro er is.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    @Like-a-Bunny

Ik kan niets meer in 30fps spelen. Hoe hebben we die rommel zoveel jaren kunnen toleren? En dan ziet het er ook nog eens superwazig uit itt 60fps. Nee, ik wacht dan wel tot de PS5 Pro (of BC via de PS6 ) er is om in dit in 60fps met RT te spelen want dit wordt 'm niet.
    Ik zou dan even die video van paar posts hierboven checken want als jij met wazig bedoeld wat ik denk dat je bedoeld is dat ook een beetje de look van de game, beetje een droom look. Zie namelijk qua wazigheid weinig verschil tussen performance mode en quality mode of zelfs pc.

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Nee, ik wacht dan wel tot de PS5 Pro (of BC via de PS6 ) er is om in dit in 60fps met RT te spelen want dit wordt 'm niet.
    Ik zou niet weten waarom je dat zou doen. De game speelt als een tierelier en ziet er geweldig uit. Ook zonder RT.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    480 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Koop dan lekker een PC van 1500+ euro als je dat zo belangrijk vind.

Ryu Hayabusa Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat RT betreft, bedoelde ik. Ik ga geen game op 30fps spelen, puur en alleen voor RT dus ga ik voor 60fps ook al is dat zonder het paradepaardje van de game. De RT run komt wel op betere hardware.

Nee, dat zou wel heel dramatisch zijn.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Wat RT betreft, bedoelde ik. Ik ga geen game op 30fps spelen, puur en alleen voor RT dus ga ik voor 60fps ook al is dat zonder het paradepaardje van de game. De RT run komt wel op betere hardware.
    Tegen die tijd hebben we 4 dimensional spacing tracing op 30FPS en ray tracing op 60FPS en zit je weer met hetzelfde probleem.
    Ik wacht rustig af.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    480 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    60fps is wel echt lekker ja. Het verschil is overduidelijk.

Ik heb de main story uitgespeeld en grotendeels een stuk van de Foundation DLC. Heerlijke game! Ik dig de sfeer enorm! X-Files / Half-Life achtige vibes. Goeie sci-fi. Daarnaast speelt het lekker weg op de PS5 en is het nog aardig uitdagend.

Ik ga nog wat verder met de game de komende tijd.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    105 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Wil hem heel graag spelen, maar wacht netjes op een Raytracing Kaart. Dus als de Cryptomining bubble weer splat zou gaan is zou welkom zijn. Of dat de Dedicated Hardware ervoor in kwaliteit en performance de GPU's voorbij gaan dan Yes Please.

Scalpers is helaas een ander verhaal.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

It's-a me! Pokalapoketl's Avatar
    Mentioned
    127 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pokalapoketl PSN ID: Pokalapoketl Steam ID: Pokalapoketl
    Zojuist even voor het eerst Control UE opgestart op de PS5. Misschien komt omdat ik net ruim 160 uur Hitman 1 t/m 3 heb gespeeld met 60fps, maar die Graphics Mode... oof!

Gauw geswitcht naar performance, laat die ray-tracing op deze manier maar zitten...

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Pokalapoketl View Post
    Zojuist even voor het eerst Control UE opgestart op de PS5. Misschien komt omdat ik net ruim 160 uur Hitman 1 t/m 3 heb gespeeld met 60fps, maar die Graphics Mode... oof!

Gauw geswitcht naar performance, laat die ray-tracing op deze manier maar zitten...
    Echt he? De keus is snel gemaakt inderdaad.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    118 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Ik had hier ook even een beginnetje mee gemaakt. Het knalt wel echt heerlijk weg met 60 fps inderdaad. Die effecten zien er nog steeds ook erg indrukwekkend uit. Mooie game om de PS5 even mee te testen.

Ben er nog niet helemaal over uit wat ik van de implementatie van de haptic feedback in deze game vind. Eigenlijk blokkeert de trigger gewoon en moet je extra hard duwen. Ik had er op een gegeven moment pijn in mijn vingers van.

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Glory View Post
    Ben er nog niet helemaal over uit wat ik van de implementatie van de haptic feedback in deze game vind. Eigenlijk blokkeert de trigger gewoon en moet je extra hard duwen. Ik had er op een gegeven moment pijn in mijn vingers van.
    Kun je verminderen of zelfs uitzetten in de opties, maar je went er snel aan hoor. De toegevoegde waarde vind ik persoonlijk wel minimaal.
    Overigens hielp de lichtste aim assist me om het schieten veel lekkerder aan te laten voelen. Zonder mist er gevoelsmatig iets en klikt het niet lekker.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Glory View Post
    Begint nu al. Krijg 3DS dejavu waarbij iedereen 3D op een gegeven moment uit zette.
    Ik wacht rustig af.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Begint nu al. Krijg 3DS dejavu waarbij iedereen 3D op een gegeven moment uit zette.
    Probleem is nu gewoon dat third party ontwikkelaars geforceerd worden deze functies toe te voegen voor games die er niet perse voor gebouwd zijn. De hardware zelf is geweldig in first party games, heeft gewoon wat meer tijd nodig.

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Zet het maar eens helemaal uit @Glory en kijk of dat beter aanvoelt? Ik vond van niet namelijk.

En ik ben het met @Rappa eens. Een game als WRC9 laat bijvoorbeeld zien hoe groot de toegevoegde waarde kan zijn als het fatsoenlijk aangepakt wordt. Bij Control is dat niet gebeurd.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    118 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Ja, ik ga er nog even verder mee aan de slag. Ik ben ook zeker niet per se negatief er over, maar ik ben ook niet overtuigd van de toegevoegde waarde in deze game.

Bedankt voor de tip op auto aim trouwens. Ga ik ook even proberen. Ik loop nu wel redelijk vast bij de eerste boss.

Qua sfeer trouwens echt een hele gave game. Ook verfrissend om eens niet die cover-schiet gameplay in een third person shooter te zien, die tegenwoordig overal wordt toegepast.

0fficial Ph0rum Wh0re TicTac's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Game keihard gespeeld. Had er eerst weinig zin, maar gratis met ps5.

Game was wekenlang de game. Uitgespeeld met Third Thing dlc. Game gaat zeker nog aan de beurt komen om alles verder te doen, maar GoW roept nu. Daarna wellicht verder met Control. Jammer dat ik nu net lees dat er auto aim is wat kan helpen

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Begonnen aan Control. In de aanbieding gekocht bij Steam, dacht dit is mijn moment om te testen hoe de game eruit ziet op mijn oude beestje. Draait erg goed moet ik zeggen, kan niet alles op high zetten, maar de game ziet er nog steeds prachtig uit in mijn ogen.

16 euro nu op Steam btw:

https://store.steampowered.com/sub/275147/

Nog 2 dagen.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru