User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 41 to 77 of 77

Thread: [PC/Switch] Hades - Battle Out of Hell

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    211 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by n00b_0wnage View Post
    Darkness is inderdaad die paarse currency. Je kunt bij de spiegel in je slaapkamer permanente buffs unlocken voor je character.

Ik heb nu 26 runs gedaan, en maar 2 clears gehad. In 90% van mijn runs ga ik dood tegen de Boss op de 3e floor. Ik die daar vrijwel geen pattern in.

De call God boons verschillen ook nog eens per God trouwens. Zo geeft Zeus lighting bolts om je heen, maakt Poseidon je tijdelijk invincible (terwijl je damage doet), etc. Etc.

Het ligt er heel erg aan welke speelstijl je fijner vindt
    Dat weet ik dus nog niet, unlock nog steeds nieuwe dingen. Ik heb die ene keer dat ik een god power kreeg die van Poseidon, dus dat je kort geen damage neemt en wel flink wat doet (300 of zo). Die was tegen die Minotaur wel fijn, want ik kreeg het niet voor elkaar om lekker die charge van hem te dodgen.

Volgende run ff met schild weer om de Hydra reward te unlocken, misschien kan ik dan dat fist weapon ding ook unlocken met keys, en anders door met de speer. Die ligt me toch het meeste.

Mentioned
    211 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ok, 11e run is eerste escape met 1400 paarse shit en eerste run met de fists. Op het nippertje, nog zo'n 40% van Hades p2 moeten doen op 10 levens... Net op tijd mijn god power voor de finishing blow, pff. Zie nu veel te veel keuze in Heat opties of zo, dus eerst maar eens de andere wapens proberen, heb nog zo veel te unlocken volgens mij.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1259 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Dat heb je vlot gedaan
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

The Construction Kid Maergok's Avatar
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Die grote? Zijn pittig idd.
    al gezien dat je je poison kan curen in iedere room daar?
    Jazeker!
    En dan haal ik vaak de kleine kamers met kleine ratten nog wel
    op het moment dat je echt de laatste kamers hebt met grote ratten, continue gif en ook nog overal die vallen, dan haal ik het vaak niet meer.
    Rhaegar The Just
    Je mag mijn key hebben. Ik ben originele backer, maar game niet meer op PC. Kunt ook kiezen tussen GOG en Steam.

Mentioned
    1259 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Maergok View Post
    Jazeker!
    En dan haal ik vaak de kleine kamers met kleine ratten nog wel
    op het moment dat je echt de laatste kamers hebt met grote ratten, continue gif en ook nog overal die vallen, dan haal ik het vaak niet meer.
    Volgens mij is dat ook wel gewenning, omdat ik merk dat het iedere paar runs beter gaat wat dat betreft. Maar tenzij je heel veel damage doet moet je het inderdaad een klein beetje slim aanpakken, maar dat zal met tijd ook wel komen.

Naast het feit dat je sommige runs maar 1 of 2 keer door zo'n dungeon heen moet als je geluk hebt.

The Construction Kid Maergok's Avatar
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Naast het feit dat je sommige runs maar 1 of 2 keer door zo'n dungeon heen moet als je geluk hebt.
    Het spel staat zo ingesteld dat je minimaal 2 dungeons moet behalen voor je de sack van cerberus vindt.
    Meestal heb ik hem in 2 a 3 dungeons inderdaad wel.
    Rhaegar The Just
    Je mag mijn key hebben. Ik ben originele backer, maar game niet meer op PC. Kunt ook kiezen tussen GOG en Steam.

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat is de sack van cerberus? Is dat die gift die je aan hem geeft?

Mentioned
    1259 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Maergok View Post
    Het spel staat zo ingesteld dat je minimaal 2 dungeons moet behalen voor je de sack van cerberus vindt.
    Meestal heb ik hem in 2 a 3 dungeons inderdaad wel.
    Ja ben er inmiddels achter dat hij echt alleen vanaf de 2e keer spawnt.

Ik heb eindelijk Hades neer in run #29. Het zat er al een tijdje aan te komen, maar duurde even voor ik echt doorpushde. Niet te zuinig ook, nog 2 death defiance over.

En nu lekker aan de heat <3

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin

Ik heb eindelijk Hades neer in run #29. Het zat er al een tijdje aan te komen, maar duurde even voor ik echt doorpushde. Niet te zuinig ook, nog 2 death defiance over.

The heat is on.gif

Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nu ik klaar ben met borderlands ga ik ook weer verder met Hades. Morgen de eerste paar runs

Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vandaag gingen ze achter elkaar goed!

Eerst met sword, toen met spear, toen met deze gun, toen met bow. 4 runs op rij gecleared met 3 Heat.

Ik ben nu wel benieuwd hoe ik die secret stashes unlock

Mentioned
    211 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eigenlijk na de eerste run alle runs wel gehaald zo'n beetje, moet alleen de bow nog. Het blijft leuk, maar het is wel wat minder interessant. Maar eens spelen met de heat.

Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Zebby View Post
    Eigenlijk na de eerste run alle runs wel gehaald zo'n beetje, moet alleen de bow nog. Het blijft leuk, maar het is wel wat minder interessant. Maar eens spelen met de heat.
    De aftiteling al gezien?

Mentioned
    211 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    De aftiteling al gezien?
    Nope, ik verwacht dat die komt nadat ik het met alle wapens heb verslagen? Heb net de titan blood buffs unlocked, en moet ook nog wat met de keys en de paarse gems doen. Schild en speer vind ik veruit de prettigste wapens.

Slumbering gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105

The Secret To The Success Of Bastion, Pyre, And Hades: No Forced Crunch, Yes Forced Vacations

It’s been ten years since Supergiant Games opened its doors. The team put all of their hopes into the studio’s debut game, Bastion, an action-RPG with a narrator. It succeeded with flying colors. Since then, the studio has released Transistor, Pyre, and Hades, every single one receiving critical acclaim and financial success. The team’s big secret? Everybody’s actually happy about working there.

...
    https://kotaku.com/the-secret-to-the...des-1838082618
    Last edited by Baukereg; 8th December 2020 at 09:23.
    Speelt momenteel: art of rally

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    852 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer

Dit geeft mij hoop, ik zit nu op #18 ofzo..elke keer bijna dood, tot aan Hades vlieg ik er redelijk doorheen. Goed spel, maar het had van mij iets beter gebalanceerd gemogen. Elke keer helemaal aan 't end doodgaan wordt wel een beetje vervelend.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Dit geeft mij hoop, ik zit nu op #18 ofzo..elke keer bijna dood, tot aan Hades vlieg ik er redelijk doorheen. Goed spel, maar het had van mij iets beter gebalanceerd gemogen. Elke keer helemaal aan 't end doodgaan wordt wel een beetje vervelend.
    Ook alles van Hades is gewoon hetzelfde , dus voorspelbaar en iets tegen te doen. Met dat schild is bijv het meeste van hem gewoon te blocken.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    852 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Ook alles van Hades is gewoon hetzelfde , dus voorspelbaar en iets tegen te doen. Met dat schild is bijv het meeste van hem gewoon te blocken.
    Ik kan blocken?
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    1259 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

I dunno, van mij hoefde hij ook niet veel langer te worden. Ik vond hem wel prima. Hades is ook echt binnen de kortste keren een fluitje van een cent.

Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Totdat je begint aan Heat, dan ineens is Hades weer pittig.

Laatste runs die ik gedaan had waren rond de 15 Heat, dan wordt het echt wel pittig

Mentioned
    1259 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Totdat je begint aan Heat, dan ineens is Hades weer pittig.

Laatste runs die ik gedaan had waren rond de 15 Heat, dan wordt het echt wel pittig
    Oh ja, zo ver ben ik nog niet. Maar valt mij wel op dat de 2 runs na Hades verslagen te hebben ineens een stuk makkelijker gingen. Dus het valt nog wel mee qua ramping. Al met al vind ik dat de game nog best snel uitspeelbaar is (muv endgame shizzle als heat) voor een roguelite.

Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als je met uitspelen bedoelt "1x Hades verslaan" dan heb je gelijk. Je speelt de game echter pas echt uit na

10x Hades verslaan. Dan gaat Persephone mee naar the Underworld en zie je ook daadwerkelijk credits.

Overigens begint het spel daar pas qua story. Ik heb nog steeds niet alle story unlocked, en ook nog niet eens alle (legendary) keepsakes.

Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik kan blocken?
    Met het schild wel ja

Mentioned
    1259 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Als je met uitspelen bedoelt "1x Hades verslaan" dan heb je gelijk. Je speelt de game echter pas echt uit na
    Ja snap ik, ik reageerde op RPGer die de difficulty curve naar het einde toe te stijl vond.

En nu heb ik mijzelf gespoiled, ik heb hem moeten lezen om te replyen op je comment

Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haha, dat deed je zelf! Je hoefde niet te quoten.

Mentioned
    211 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Goed nieuws, maar jammer dat toch de bedrijven die forced crunch yes, forced vacations no doen veel meer geld binnen harken

Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Zebby View Post
    Goed nieuws, maar jammer dat toch de bedrijven die forced crunch yes, forced vacations no doen veel meer geld binnen harken
    Omdat die spellen ook 3x zo duur zijn...
    Volgens mij is Hades erg vaak verkocht namelijk. Sowieso meer dan een miljoen: https://www.keengamer.com/articles/n...illion-copies/

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gisteren gekocht, vanmorgen mijn vijfde run en in Styx het loodje gelegd. Prima kerstgame!

Zesde run ging minder goed, krijg Binding of Isaac kriebels
    Last edited by Overmind; 25th December 2020 at 10:42.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zevende poging en ontsnapt, maar er is nog veel meer te vinden merk ik. Na het opnieuw starten een of andere droom waar je het een en ander ontdekt over je moeder. Gewoon doorspelen en dan komt er nog veel meer qua verhaal of is het puur sterker worden en alles vrijspelen?

Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Zevende poging en ontsnapt, maar er is nog veel meer te vinden merk ik. Na het opnieuw starten een of andere droom waar je het een en ander ontdekt over je moeder. Gewoon doorspelen en dan komt er nog veel meer qua verhaal of is het puur sterker worden en alles vrijspelen?
    Er komt nog zooooooo veeeeeeel verhaal vrij!

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Er komt nog zooooooo veeeeeeel verhaal vrij!
    Aight, thx. Even wat andere wapens proberen dan. Vooralsnog voornamelijk de boog gebruikt die met wat upgrades enorm hielp in het laatste gevecht waar op afstand blijven echt ideaal was. Erg toffe game, maar dat is met Supergiant eigenlijk altijd wel een zekerheidje.

Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    7e keer een escape. Respect, dat is echt snel

Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

7e keer een escape. Respect, dat is echt snel
    Dit was ook wat ik dacht idd. Mijn eerste escape wad poging 25 ofzo

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik had best veel mazzel met upgrades. Ik had voor de boog +300% en AoE damage, +200% op langere afstand, ik kreeg in de gang waar ik iets vond voor onze grote vriend die de weg blokkeert een nieuwe kans na sterven. En laten we eerlijk zijn, de dodge is super vergeeflijk. Ik dook elke kamer in waarna ik direct zo snel mogelijk al het snelle, doorgaans fragielere, grut op een afstand met AoE kapot schoot. En de rest was dan vaak een makkie gezien het aanvallen op afstand.

Aanvankelijk vond ik de derde boss fight wel lastig maar zolang je weg blijft rennen en ontwijken en alleen aanvalt wanneer de kans er echt voor is heb je weinig problemen.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Ik ben hier nu even ingedoken op de switch en heb echt nul ervaring met dit soort games. Merk dat het me niet echt makkelijk afgaat eerlijk gezegd. Ik heb een aantal runs (stuk of 6-7 denk ik) gedaan maar kom eigenlijk niet verder dan wereld 2 nog. Misschien moet ik veel voorzichtiger spelen, want ik raak vaak wel wat leven kwijt in de chaos (ook in veel standaard fights).

Verder bevalt het prima trouwens. Ik vind het helemaal niet erg om dood te gaan want er is altijd wel weer wat nieuws te beleven in dat huis van Hades. Heel cool hoe ze het verhaal en de karakters aangepakt hebben. En het speelt echt heerlijk weg en voelt ontzettend gebalanceerd aan. Heb alle wapen die ik nu unlocked heb wel geprobeerd en ze zijn eigenlijk allemaal wel fijn.

Mentioned
    1259 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Glory View Post
    Ik ben hier nu even ingedoken op de switch en heb echt nul ervaring met dit soort games. Merk dat het me niet echt makkelijk afgaat eerlijk gezegd. Ik heb een aantal runs (stuk of 6-7 denk ik) gedaan maar kom eigenlijk niet verder dan wereld 2 nog. Misschien moet ik veel voorzichtiger spelen, want ik raak vaak wel wat leven kwijt in de chaos (ook in veel standaard fights).
    Prima curve hoor zo met 7 runs achter de kiezen, zeker als je niet veel ervaring ermee hebt. Het moet ook een beetje klikken en je moet inderdaad even je flow vinden qua wapens, boons, enemies en bosses.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Prima curve hoor zo met 7 runs achter de kiezen, zeker als je niet veel ervaring ermee hebt. Het moet ook een beetje klikken en je moet inderdaad even je flow vinden qua wapens, boons, enemies en bosses.
    Ah ok, goed om te horen. Gisteren ben ik voor het eerst in het derde gebied gekomen, vooral doordat ik een beetje leer die cast ability goed te gebruiken.

Erg leuke game al met al, begin er echt een beetje in te komen.