User Tag List

Page 19 of 34 FirstFirst ... 9 17 18 19 20 21 29 ... LastLast
Results 721 to 760 of 1323

Thread: [Multi] Call of Duty: Modern Warfare (2019) / Warzone

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Nice! Netjes die laatste duo win met 1,5 plate en geen loadout

Ook echt beide nieuwe dlc wapens zijn stuk De sniper heeft geen bulletdrop dus alles binnen 400 meter hit precies (en instant) waar je mikt als je de speciale ammo gebruikt en van de nieuwe AR is de bullet penetration OP bij het gebruik van special ammo.

Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

ng een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Nice! Netjes die laatste duo win met 1,5 plate en geen loadout
    Gheh, dat was idd effe human-decoy-yolo!
    Maar worked as planned

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Woop Woop, nu voor de 3e avond op rij een Warzone win. Al die warzone tutorials van JGOD en IcemanIsaac beginnen hun vruchten af te werpen. Positioneren helpt, maar het vertrouwen in de skills en zelfverzekerder spelen werken ook enorm. Ik ging eigenlijk alleen maar even kijken of mijn videokaart driver update rare gevolgen had voor CoD (want zo ben ik) Dus dropte op superstore, wat ik nooit doe dus compleet de weg kwijt, en direct de gulag in. Daarna normaler gespeeld, twee bounty's gepakt en gepositioneerd voor de end game. Uiteindelijk door goed te roteren voor iedereen uit gekomen bij de 3e keer verplaatsen en stuk voor stuk af kunnen tikken. Net geen 10 kills maar niet ontevreden.

dit soort filmpjes dus:

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Lekker bezig @OneSixthRoy Ik was ook al subtiel filmpjes aan het delen met teamgenoten hopende dat er een kwartje zou vallen Die hebben nog vaak de neiging om gewoon het vuur te openen, te blijven staan waar ze staan en stoppen pas met schieten als de vijand of zij zelf down zijn. Terwijl ik al vrij snel in de gaten had dat weten waar de vijand is en nog belangrijker dat de vijand niet weet waar jij bent zo'n belangrijke rol speelt . Verder natuurlijk ook belangrijk welke wapens jij hebt en zo bepalen hoe je een situatie aanvliegt.

Ik denk ook dat het mij hier eens stuk beter afgaat omdat ik niet na hoef te denken bij de controls/combat in vergelijking met een pubg waar veel meer moeite had met de gunplay.

Gister na een unlucky streak toch nog maar eens die armored truck mode gestart en die nog twee keer gewonnen. In vergelijking met normale BR lijkt die end game van armored truck mode een eeuwigheid te duren Lijkt erop dat je niet echt een laatste cirkel krijgt die helemaal dicht gaat dus je kan gewoon eeuwig blijven verplaatsen.
    Ook meteen van die broken sniper genoten gister, hoop dat ze het snel patchen....hoe leuk het ook is
    Last edited by Rappa; 3rd October 2020 at 14:47.

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Lekker bezig @OneSixthRoy Ik was ook al subtiel filmpjes aan het delen met teamgenoten hopende dat er een kwartje zou vallen Die hebben nog vaak de neiging om gewoon het vuur te openen, te blijven staan waar ze staan en stoppen pas met schieten als de vijand of zij zelf down zijn. Terwijl ik al vrij snel in de gaten had dat weten waar de vijand is en nog belangrijker dat de vijand niet weet waar jij bent zo'n belangrijke rol speelt . Verder natuurlijk ook belangrijk welke wapens jij hebt en zo bepalen hoe je een situatie aanvliegt.

Ik denk ook dat het mij hier eens stuk beter afgaat omdat ik niet na hoef te denken bij de controls/combat in vergelijking met een pubg waar veel meer moeite had met de gunplay.
    Ja precies, positionering is zo belangrijk, maar ook spelen ten opzichte van de sterke kanten van je loadout. Zeker omdat we vaker toch over wat langere afstand "aanvielen" heb ik een M13 build voor het teamgenootje die het "snelst" over die afstand aanvalt. Super weinig recoil en ook nog eens de laagste TTK over grotere afstand tov andere assault rifles. Maar daar moet je niet mee in een huisje gaan zitten wachten tot ze met MP5's naar binnen rennen, of een woning met een volledig squad proberen te clearen. Dan moet je echt wel een knappe SMG uit grond loot bij je hebben (alles behalve de UZI though, wat een ruk ding is dat!)

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik dacht ik maak ook nog even gebruik van de fmj bug in de nieuwe AR

Ze moeten dit echt snel fixen al is het stiekem wel leuk om (legaal) te wallhacken met de AS-VAL + Snapshot Grenade+ Hardcore Je maakt er (terecht) geen vrienden mee

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    254 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Gebeurd toch wel vaak dat er onbedoelde OP bugs in die nieuwe wapens zitten. Zelfde verhaal met de range op die nieuwe marksman rifle.

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Die nieuwe marksman mag er van mij wel uit, slaat echt nergens op in warzone. Je wordt gewoon afgetikt

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by OneSixthRoy View Post
    Die nieuwe marksman mag er van mij wel uit, slaat echt nergens op in warzone. Je wordt gewoon afgetikt
    Jup, begrijp ook niet zo goed waarom ze niet tijdelijk die ammo attachments eruit halen tot het gefixed is net zo als ze dat met voertuigen doen in de WZ map als er een exploit is.

Gister ook nog even die AS-VAL + Snapshot Grenade combo geprobeerd in Warzone en daar is het ook effectief in sommige situaties.

Uiteindelijk loop je veel liever met een andere combinatie van wapens want als je met de AS-VAL met 10 kogels opeens iemand tegen komt ben je de sjaak maar het was leuk om te proberen.
    Last edited by Rappa; 5th October 2020 at 09:53.

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Bwuhahaha te sneu maar soms krijg je ze in de schoot geworpen

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat je een heel potje door komt zonder meer encounters is al een hele prestatie en dan ook nog winnen

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat je een heel potje door komt zonder meer encounters is al een hele prestatie en dan ook nog winnen
    Ja te sneu, we begonnen bij ons vaste startpunt (Airport) en we eindigde op een open plek naast het benzine station bij vacant/port. Het is niet dat we op ons reet zijn blijven zitten dus, continu met de zone mee moeten lopen. Ach ja, winnen is winnen =)

Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dan ben ik weer benieuwd, dan echt niemand gezien? Of heel veel schildjes weggeschoten zonder down's en daarna gevlucht?

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Dan ben ik weer benieuwd, dan echt niemand gezien? Of heel veel schildjes weggeschoten zonder down's en daarna gevlucht?
    Aan de damage te zien zijn er ook niet heel veel schildjes geschoten Maarja dat maakt BR zo mooi, een win is een win hoe je hem ook haalt

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nee, kijk maar naar de damage, Enigma met 113 omdat hij op een gast aan de rechterkant van de eindcirkel schoot die hem 3x downde met een SPR. En doordat die gast hem neer bleef schieten durfde ik niet op te staan (lag in een soort moeras/gras landschap wat daar naast het tankstation/weg is, compleet open terwijl die andere gasten allemaal achter bomen konden zitten). Toen de laatste cirkel voor de tweede keer verschoof van positie kon ik net achter een betonblok komen en toen ik ging staan om de situatie te beoordelen zag ik er net opstaan uit een down, met een gast er naast. Ondertussen stond ik alweer in het gas maar had net genoeg "leven" om ze beide af te tikken, maar ik heb die tweede kill niet eens gehad omdat het gas hem waarschijnlijk had? Maar dat waren de encounters =)

Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ahja, keek over de dmg heen!

Nou ja, outsmarted everyone, dat past ook wel weer bij onze speelstijl..

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    398 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pacifisme moet ook beloond worden
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    254 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Bwuhahaha te sneu maar soms krijg je ze in de schoot geworpen

Wat is die site waar je die stats zo vandaan haalt?

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Wat is die site waar je die stats zo vandaan haalt?
    Ik denk dat Roy deze gebruikt heeft: https://cod.tracker.gg/

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik denk dat Roy deze gebruikt heeft: https://cod.tracker.gg/
    Die samen met: https://truegamedata.com/?page=simpleChart voor het vergelijken van wapens inderdaad

Mentioned
    254 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Oke, top. Ga ik later vandaag even naar kijken.

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Die samen met: https://truegamedata.com/?page=simpleChart voor het vergelijken van wapens inderdaad
    Oeh die kende ik ook nog niet, thx!

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

De CoD goden waren boos op mij dit weekend, als ik 1 a 2 kills had in een potje was het veel Man wat kan deze game frustrerend zijn als je het geluk niet mee hebt.
    Gister wel nog twee 10+ kills potjes met de generfde SP-R. Is nu een soort hybrid geworden van de Kar98 en HDR. Hij komt in de buurt van de mobiliteit van de Kar en de damage en precisie van de HDR.

Had het eerste potje een SP-R opgepakt van een vijand daarom liep ik op range nog te klote met bulletdrop (is afhankelijk van attachments en ammo) en tweede potje eigen loadout. Blijf het jammer vinden dat je nergens kan zien welke wapens je in je hand hebt en welke attachments er op zitten.

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Lekker hoor @Rappa ! Die echte high kill games lukken ons gewoon niet omdat we vrij weinig met snipers lopen. Qua damage zitten we vaak een factor 5 hoger dan de daadwerkelijke hoeveelheid kills. Merken wel dat zodra @One_Eight_Se7en of ik een sniper op hebben gepakt die ons ligt dat we ze "met gemak" aftikken. Kan me er gewoon niet toezetten om zo'n ding door te levellen.

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Lekker hoor @Rappa ! Die echte high kill games lukken ons gewoon niet omdat we vrij weinig met snipers lopen. Qua damage zitten we vaak een factor 5 hoger dan de daadwerkelijke hoeveelheid kills. Merken wel dat zodra @One_Eight_Se7en of ik een sniper op hebben gepakt die ons ligt dat we ze "met gemak" aftikken. Kan me er gewoon niet toezetten om zo'n ding door te levellen.
    Dat levellen is inderdaad wel een dingetje en voornamelijk omdat ze zonder attachments gewoon niet praktisch zijn in Warzone dus je gaat ze daar dan ook niet levellen. Vind persoonlijk snipen toch wel n van de leukste onderdelen van de game en zeker in duo's heb je er heel veel baat bij om een aanval te beginnen met n vijand direct down. Daarom heb ik er dan wel 2 uurtjes shipment grinden met dubbel xp voor over Al zag ik dat ze nu ook al een week lang dubbel wapen xp hadden in een Hardpoint playlist.

Verder komen die high kill games vaak ook meer uit noodzaak dan slim spelen, had nu een vroege gulag en daardoor was het met de cirkel mee rennen. Games die ik win zit ik vaak ook tussen de 1 - 5 kills puur omdat je dan vaak positie als prio pakt. Zag gister tijdens het spelen dat er ook al een update uit is voor morgen, heeft hem op de achtergrond al gedownload en word morgen om 8 uur in de ochtend unlocked. Halloween update?

Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Probably, voor de PC nog een extra'tje dat we eindelijk wat selectief kunnen zijn in welke meuk er installed moet worden (aka Campaign = delete)

Senior Member
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Kikidiablo89
    Gisteren me 3e solo wint binnen

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by KikiDiablo View Post
    Gisteren me 3e solo wint binnen
    Nice!

Gaat weer leuk worden in WZ op het moment dat iedereen deze geleveld heeft

Dragon breath en Frag rounds ....

Mentioned
    254 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zijn bountys weer terug met deze update?

Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nice!

Gaat weer leuk worden in WZ op het moment dat iedereen deze geleveld heeft

https://i.imgur.com/t8YRtui.jpg

Dragon breath en Frag rounds ....
    Hij's vast stuk of OP, dus kan er komende week weer een nerf-patch overheen...

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Zijn bounty’s weer terug met deze update?
    Yes

Senior Member
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hebben jullie ook een een bepaalde tactiek voor Duo's? Ik doe dit soms af en toe met een bekende, maar ik moet zeggen dat we altijd snel dood zijn haha Was eens benieuwd hoe jullie dit precies doen

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hebben jullie ook een een bepaalde tactiek voor Duo's? Ik doe dit soms af en toe met een bekende, maar ik moet zeggen dat we altijd snel dood zijn haha Was eens benieuwd hoe jullie dit precies doen
    Er is niet echt een tactiek omdat er zoveel andere factoren spelen (geluk, waar drop je, hoeveel vijanden droppen er bij je, ben je gezien etc.). Het grote verschil wat ik zie met trio's/quad en duo's is de communicatie en het bij elkaar blijven. Je kan het niet veroorloven om down te gaan zonder je teamgenoot in de buurt. Verder gewoon constant praten en pingen, niet random op een vijand gaan schieten maar eerst je teamgenoot laten weten waar de vijand is en waar je op gaat schieten. Qua loadout moet je misschien wat meer zorgen dat je voor elke situatie een wapen hebt omdat je de rollen niet echt kan verdelen met zijn tween.

Qua contracts is het niet veel anders, drop meestal bij een scavenger of most wanted in het begin, de uitkomst van eerste contract bepaald dan of we nog voor geld gaan of 1 a 2 recon contracts om een positie te pakken. Voor de rest gewoon de standaard regels, blijf in combat bewegen, verplaats als de vijand je locatie weet, focus niet teveel op de vijand die down is maar zorg ervoor dat je zijn buddy eerst pakt. Let wel op de self revive natuurlijk.
    Last edited by Rappa; 15th October 2020 at 15:31.

Senior Member
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Er is niet echt een tactiek omdat er zoveel andere factoren spelen (geluk, waar drop je, hoeveel vijanden droppen er bij je, ben je gezien etc.). Het grote verschil wat ik zie met trio's/quad en duo's is de communicatie en het bij elkaar blijven. Je kan het niet veroorloven om down te gaan zonder je teamgenoot in de buurt. Verder gewoon constant praten en pingen, niet random op een vijand gaan schieten maar eerst je teamgenoot laten weten waar de vijand is en waar je op gaat schieten. Qua loadout moet je misschien wat meer zorgen dat je voor elke situatie een wapen hebt omdat je de rollen niet echt kan verdelen met zijn tween.

Qua contracts is het niet veel anders, drop meestal bij een scavenger of most wanted in het begin, de uitkomst van eerste contract bepaald dan of we nog voor geld gaan of 1 a 2 recon contracts om een positie te pakken. Voor de rest gewoon de standaard regels, blijf in combat bewegen, verplaats als de vijand je locatie weet, focus niet teveel op de vijand die down is maar zorg ervoor dat je zijn buddy eerst pakt. Let wel op de self revive natuurlijk.
    Thanks voor je antwoord. inderdaad wel handig. Ik merk vooral, omdat ik altijd Solo heb gespeeld, dan ik soms wel eens vergeet dat het om 2 vs 2 gaat. Dan heb ik de focus te veel op diegene die down is(proberen af te maken, vergeet dan dat er nog iemand is ). Wat we vooral merkten is dat we eigenlijks "teveel" lopen en altijd worden gepakt van mensen die al een goede plek hebben. Misschien inderdaad eerst maar zo snel mogelijk 2 recons doen, load out kopen, en dan een mooi plek zoeken in de Circkel. Klinkt een beetje als Campen, maar denk wel dat we dan wat meer succes hebben

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Merk inderdaad heel snel dat communicatie on point moet zijn. Wij gebruiken eigenlijk een standaard droppoint. Dan weet je de weg heel goed, iedereen heeft een "vaste" route, en daardoor begrijp je heel snel de callouts. Vaak ronselen we daar heel snel de loadout bij elkaar, waarna we de voorkeur hebben voor een 3 tal buystations. En van daaruit bekijken we vaak hoe we richting het midden van de zone bewegen. Ook daar hebben we weer geprefereerde locaties in.

Belangrijkste is vooral dat je ook beseft met wat voor wapen je speelt, maar ook met wie je speelt. Ga niet met een Assault rifle proberen de bovenverdieping van een huisje aan te vallen. Of met een SMG in een bosje op een heuvel liggen. Maar ga ook niet met iemand die niet zo trefzeker is op een superstore droppen.

Zeker het spelen op de "kracht" van je wapen is iets waar ik en One_Eight_Se7en vaak nog overmoedigt intrappen. Dan hebben we op de perfecte afstand voor de M13 met VLK een huisje onder schot, om vervolgens als we ze blauw schieten naar binnen te willen rushen. Tegen de tijd dat wij binnen staan zijn die gasten weer vol armored en dan win je het gewoon niet met je M13 tegenover een MP5 of shotgun. Maar als je maatje een shotgun heeft, en jij een assault rifle, kun je wel door communicatie iemand compleet verassen.

In hetzelfde huisje zitten, of kamer als je campt is slim in duos. Maar aanvallen vanaf dezelfde kant is dat niet. Wij doen ook vaker qua verdedigen iets verspreider zitten, waardoor je juist de aanvallende kant kunt worden door de complete chaos die ontstaat wanneer iemand van meerdere kanten beschoten wordt.

En stem samen af hoe je wilt spelen. Ga je voor de win en de beste eind positie, of ga je voor het jagen?

Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Thanks voor je antwoord. inderdaad wel handig. Ik merk vooral, omdat ik altijd Solo heb gespeeld, dan ik soms wel eens vergeet dat het om 2 vs 2 gaat. Dan heb ik de focus te veel op diegene die down is(proberen af te maken, vergeet dan dat er nog iemand is ). Wat we vooral merkten is dat we eigenlijks "teveel" lopen en altijd worden gepakt van mensen die al een goede plek hebben. Misschien inderdaad eerst maar zo snel mogelijk 2 recons doen, load out kopen, en dan een mooi plek zoeken in de Circkel. Klinkt een beetje als Campen, maar denk wel dat we dan wat meer succes hebben
    Och, campen... het is aan jou of je dat erg vindt. Wij zijn meestal niet zo van het jagen & combat opzoeken. Veruit de meeste potjes spelen we om te winnen en dus bewegen we ons strategisch over map. En wat Roy zegt, dan naar 'vertrouwde' locaties. Dat kan een soort huisje zijn, of juist een bepaald bos-gebied/randje. En ja, daardoor vermijden we dan combat Tot ze naar ons toe komen.. Is dat campen? Neuh, gewoon onze manier van spelen waar we ons prettiger bij voelen dan als een wacko kills gaan proberen te maken, dmv bounties & UAVs.

Senior Member
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Och, campen... het is aan jou of je dat erg vindt. Wij zijn meestal niet zo van het jagen & combat opzoeken. Veruit de meeste potjes spelen we om te winnen en dus bewegen we ons strategisch over map. En wat Roy zegt, dan naar 'vertrouwde' locaties. Dat kan een soort huisje zijn, of juist een bepaald bos-gebied/randje. En ja, daardoor vermijden we dan combat Tot ze naar ons toe komen.. Is dat campen? Neuh, gewoon onze manier van spelen waar we ons prettiger bij voelen dan als een wacko kills gaan proberen te maken, dmv bounties & UAVs.
    Je hebt natuurlijk ook helemaal gelijk. Als je toch om de winst gaat, maakt het ook niet hoe je dat doet.
    Trouwens gister weer een solo win te pakken, ik krijg de smaak te pakken De MP5 is toch wel een lekker wapen

Mentioned
    1026 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Je hebt natuurlijk ook helemaal gelijk. Als je toch om de winst gaat, maakt het ook niet hoe je dat doet.
    Trouwens gister weer een solo win te pakken, ik krijg de smaak te pakken De MP5 is toch wel een lekker wapen
    Kiek hem gaan! Ik wou dat ik Solo nog leuk vond, start het soms uit noodzaak op (niemand online) maar na een paar pogingen wel weer klaar

Zag deze nog voorbij komen, de intro is precies hoe het ons verliep tijdens het doen van de easteregg

Sowieso leuke gast om te volgen, heeft respect voor andere spelers, geen youtube hypeman en is ook nog eens heel goed in de game.
    Last edited by Rappa; 19th October 2020 at 14:42.

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Sowieso leuke gast om te volgen, heeft respect voor andere spelers, geen youtube hypeman en is ook nog eens heel goed in de game.
    Stonemountain64, Aculite, Zlaner allemaal gasten die wat minder schreeuwerig zijn (als het komt op KIJK MIJ, zlaner is wel erg hyper altijd)

Nickmercs en DrDisrespect vind ik ook wel leuk om te kijken, maar gasten zoals SWAGG al een stuk minder.

Mooie gameplay inderdaad, ram-7 kan ik iedereen aanraden

Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Pff, ik vind DrDisrepect al schreeuwerig.. En dan zijn ze nog luider?