User Tag List

Page 2 of 39 FirstFirst 1 2 3 4 12 ... LastLast
Results 41 to 80 of 1551

Thread: [Multi] Call of Duty: Modern Warfare (2019) / Warzone

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    695 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vraag me nog steeds af waar de tijd gebleven is. Kan me de dag dat CoD4:MW uitkwam nog goed herinneren, en nu twaalf jaar later de remake.

Anyway, als die grote elektrische zaag te gebruiken is als wapen doe ik mee. Cover me!

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    255 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Quote Originally Posted by Rappa View Post

Specops
    Dat is toch gewoon wel voor alle platformen? Alleen de survivor mode is enkel PS4?

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Dat is toch gewoon wel voor alle platformen? Alleen de survivor mode is enkel PS4?
    Ik dacht het wel maar is mij na wat googlen nog niet echt duidelijk.

Nog maar een weekje, zin in!
    Last edited by Rappa; 18th October 2019 at 19:34.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    255 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Jammer van Battle.net maar ik denk dat ik hem ook wel ga halen. Speel je op de pc of toch nog steeds console Rappa?

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PS4 inderdaad al word pc wel steeds interessanter!

Mentioned
    255 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PS4 inderdaad al word pc wel steeds interessanter!
    Ja ik ga gewoon voor de PC. Dat vind ik met shooters sowieso fijn maar ik merkte al tijdens de beta dat ze wel hun best hadden gedaan op de PC versie met veel sliders (FOV gelukkig) en settings in de opties en uiteraard ultrawide

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    en uiteraard ultrawide

Beste aspect van pcgamen op het moment, wat mij betreft. Ik wil echt niet meer terug.

Lijkt me stiekem toch best weer eens leuk om CoD tussendoor te snacken. Het is zooooo lang geleden.

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    137 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken PSN ID: OneEightSe7en_NL Steam ID: BramK
    Aangezien deze game alleen leuk is mét bekenden... en toch de komende 15jaar de volle €60,- blijft kosten, kijk ik even naar jullie hier voor wanneer ik ‘m zal aanschaffen.

PC platform btw

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    203 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb de game serieus overwogen nadat ze die 'Battlefield' achtige mode zo stonden te promoten, vooral met het oog op de gameplay van de oude MW en het feit dat BFV nog altijd tegenvalt had ik hoop dat MW mij eindelijk weer eens enthousiast kreeg voor een CoD game. Helaas blijkt de game mode echter een grote puinzooi te zijn blijkt na de alpha en de beta. Het speelt voor geen meter, die voertuigen besturen ruk en het is een grote clusterfuck aan chaos zonder doel, iets wat BF toch nog altijd zo veel beter doet, ondanks dat BFV ruk is.

Ook zit er totaal geen impact achter de wapens zoals een BF game dat heeft en blijft het bij CoD toch echt het enorme spray & pray gehalte. Also, grafisch was het absoluut niet sterk, had het idee een game van een paar jaar oud te spelen. En dan zal ik überhaupt maat niet beginnen over de vele bugs en glitches die ik gezien heb.

Er komen nog best wat pareltjes uit in de laatste twee maanden en ga liever daarvoor.

Mentioned
    255 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by marco91 View Post
    Helaas blijkt de game mode echter een grote puinzooi te zijn blijkt na de alpha en de beta. Het speelt voor geen meter, die voertuigen besturen ruk en het is een grote clusterfuck aan chaos zonder doel, iets wat BF toch nog altijd zo veel beter doet, ondanks dat BFV ruk is.

Ook zit er totaal geen impact achter de wapens zoals een BF game dat heeft en blijft het bij CoD toch echt het enorme spray & pray gehalte. Also, grafisch was het absoluut niet sterk, had het idee een game van een paar jaar oud te spelen. En dan zal ik überhaupt maat niet beginnen over de vele bugs en glitches die ik gezien heb.
    Ik heb ook een aantal uren die Ground War modus geprobeerd tijdens de beta en het viel mij juist alleszins mee. Ik zeg er wel meteen bij dat ik in totaal misschien 3 minuten in een voertuig heb gereden (en ja die tank was vrij clunky) maar ik heb me echt prima vermaakt in die modus. Als er iets is waar COD altijd beter in blijft dan BF is het CQC. En daarom heb ik ervan genoten om in de gebouwen cluster in het midden huis te houden. Door de manier waarop de gebouwen opgezet zijn kon je echt heerlijk room for room de hele boel schoon vegen met 2 of 3 samen werkende spelers.

Omdat ik daarnaast ook wel benieuwd ben naar die blijkbaar super rauwe singeplayer ben ik toch maar overstag gegaan (PC uiteraard ).

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik kan al niet meer terug:

Zin in

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    102 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    16,3GB. Hatsee

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Benieuwd of dit de toekomst is met al die data caps, alle modes in losse downloads.

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    140 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: svenneh Steam ID: Svenneh
    Benieuwd of dit de toekomst is met al die data caps, alle modes in losse downloads.
    Ik vind het iig wel een hele mooie oplossing.
    🐰

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Sven View Post
    Ik vind het iig wel een hele mooie oplossing.
    Zal ook wel al nagedacht zijn over beperkte ruimte op de SSD in PS5 zijn. Kan je sp gewoon verwijderen (of over zetten op andere disk) en alleen mp laten staan op de SSD.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Opzich wel handig toch? Had 't ook op de One X op deze manier.
    Wel tof overigens dat er weer een Special Ops is. Hopelijk ook weer goed co-op te spelen.

Ben benieuwd vrijdagavond! (single player eerst)
    'Toast'

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Sony decides not to sell Call of Duty: Modern Warfare on the PlayStation Store in Russia

Sony has decided not to sell Call of Duty: Modern Warfare on the PlayStation Store in Russia, Activision has said.

A tweet from the Sony Russia account broke the news, and a statement from Activision issued to Eurogamer then confirmed it. In the statement, Activision revealed it was Sony that made the decision, confirmed Infinity Ward's shooter will be sold digitally in Russia on PC and Xbox, and stressed Modern Warfare "is a fictional game".

Here's the statement in full:

"Call of Duty: Modern Warfare is a fictional game that has been thoughtfully created to entertain fans and tell a compelling narrative. Sony Interactive Entertainment has decided not to sell Modern Warfare on the PlayStation Store in Russia at this time. We look forward to launching Modern Warfare digitally in Russia on 25 October on PC via Battle.net and on console via Xbox."
    Call of Duty: Modern Warfare is a soft reboot of the famous first-person shooter franchise, and, according to marketing material, promises to tell a gritty, authentic story. It revolves around a terrorist organisation that gets its hands on chemical weapons, and the subsequent effort to prevent an attack. During the game's child level, you play a young girl called Farah who's caught in the middle of a Russian bombing campaign on her Middle Eastern city. A Russian soldier ends up murdering her father. In turn, you as the young girl kill the Russian soldier. For more on that, check out Emma's Call of Duty: Modern Warfare preview.

In the story, Farah goes on to become the founding member and commander of the Urzikstan Liberation Force, battling Russian occupation. From Activison's blog: "Labeled a terrorist organisation by the Russian government for their long-standing resistance, Russian soldiers are ordered to make no distinction between the terror group Al-Qatala and the liberation fighters under Farah's command."

Call of Duty is no stranger to a Russian villain, of course. In fact, the main antagonist of the original Modern Warfare was a Russian ex-arms dealer turned ultranationalist party leader. So why prevent this new Modern Warfare from going on sale on the PlayStation Store in Russia now? And why has this happened on just one platform?

We've asked Sony for comment.

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    140 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: svenneh Steam ID: Svenneh
    Ik vraag me wel af hoe het zit met wanneer je alles selecteert of hij dan dubbele textures download oid.
    🐰

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    137 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zoiets zou ik ook verwachten van een game als een McDonalds maaltijd... jammer dat het wel gewoon 60,- kost!

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    jammer dat het wel gewoon 60,- kost!
    Prostituees kosten gewoon geld.

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    137 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    102 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kan je niet gewoon in natura betalen?

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    203 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dat is volgens Sony in ieder geval wel de insteek, dat mensen zelf kunnen bepalen of ze bijv. liever alleen het MP gedeelte downloaden en later pas de SP.
    Staat een stuk over in dat Wired artikel wat een tijdje terug online is gezet.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SP uitgespeeld. Speelt lekker. Paar ‘heftige’ missies al met al weer tof gedaan.

Maar is dit nou een prequel op t origineel? De wapens etc die gebruikt worden en het verhaal is toch juist meer van deze tijd?
    'Toast'

Mentioned
    255 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

@Paralize z'n spoiler. Het wordt wel als zodanig gehint maar deze game is echt een reboot die personages en thema;s uit het origineel naar het heden haalt. Ik denk dus dat je het verhaal beter los kan zien en het einde meer als een knipoog naar de oude serie voor de fans. En als een eventuele opzet voor Modern Warfare 2 natuurlijk

Maar ik heb de SP dus ook afgerond. Veel van de missies zijn toch de standaard Call of Duty setpieces waarbij je een bepaalde positie verdedigt of jezelf een heuvel op vecht. Er waren echter een aantal missies waarin hier ook nadrukkelijk van werd afgeweken. Tussen deze momenten zaten voor mij zowel de sterkste als de zwakste momenten.

Sterk was bijvoorbeeld de missie die de pers al op de E3 had gezien waarbij je in het holst van de nacht een huis in een buitenwijk van Londen binnenvalt. Langzaam werkt je team zich door de kamers naar boven maar lang niet iedereen die je tegenkomt is een vijand maar tegelijkertijd zijn er ook kamers waar er iemand van onder een bed je ineens onder vuur neemt. Juist door het klein, beklemmend en rauw te houden wordt de spanning opgebouwd. Een verademing ten opzichte van de bombastische setpieces waarmee je, bij tijd en wijle, nog steeds murw wordt gebeukt.

Een andere missie die bij persmomenten langs is gekomen is er één waarbij je als speler de rol van een klein meisje aanneemt op het moment dat haar woonplaats wordt aangevallen door Rusland als vergeldingsactie voor een aanslag van een terroristische cel. Later in de game speel je dit meisje opnieuw als (bijna) volwassene in een andere flashback. Die missies worden gebruikt om het verhaal rond het internationale conflict een persoonlijke lading mee te geven maar het werkte niet en voelde voor mij geforceerd aan, mede op de manier waarop het gepresenteerd werd.

Andere zaken zijn heel kort samen te vatten. Het acteerwerk van de cast is prima. Het helpt daarbij dat ze niet weer een of ander acteerkanon hebben ingehuurd. Dat werkt misschien goed in de marketing maar uiteindelijk leid het tijdens het spelen alleen maar af. De gameplay is puur Call of Duty alsof het nog steeds 2007 is. Grafische presentatie is prima maar niet spectaculair. Zaken als wapens bewegen mooi en zijn zeer gedetailleerd maar tegelijkertijd ziet een rots er nog steeds niet uit als een rots. Het geluid is in zoals bijna iedere Call of Duty één van de beste onderdelen van de game. Of het nu gaat om het subtiele geluid dat je hoort als je Nightvision aan zet of de knal als je de trekker van een shotgun overhaalt, alles heeft precies de juiste impact.

Bij een bespreking van een Call of Duty singleplayer campagne ontkom je bijna niet aan een vergelijking met de "All Ghillied Up" missie uit de originele Modern Warfare (sterker, Captain Price doet het zelf ook in deze game) en zo sterk wordt de campagne nooit, maar ik ben vooral blij dat ze niet nog eens hebben geprobeerd om deze missie te kopiëren maar dat er daadwerkelijk wat nieuwe dingen geprobeerd worden. Al met al een gehele geslaagde campagne.

De multiplayer bevalt me vooralsnog ook erg goed. De maps zien er vooralsnog goed uit en bieden genoeg variatie. Fijnste tot nu toe vind ik het gebruik van de MK2 Carbine in de iets langzamere modes als Search & Destory. Wat een genot is dat wapen. Wel vraag ik me af of ik het over een week of twee nog steeds allemaal zo leuk vind...

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Paralize z'n spoiler. Het wordt wel als zodanig gehint maar deze game is echt een reboot die personages en thema;s uit het origineel naar het heden haalt. Ik denk dus dat je het verhaal beter los kan zien en het einde meer als een knipoog naar de oude serie voor de fans. En als een eventuele opzet voor Modern Warfare 2 natuurlijk

Maar ik heb de SP dus ook afgerond. Veel van de missies zijn toch de standaard Call of Duty setpieces waarbij je een bepaalde positie verdedigt of jezelf een heuvel op vecht. Er waren echter een aantal missies waarin hier ook nadrukkelijk van werd afgeweken. Tussen deze momenten zaten voor mij zowel de sterkste als de zwakste momenten.

Sterk was bijvoorbeeld de missie die de pers al op de E3 had gezien waarbij je in het holst van de nacht een huis in een buitenwijk van Londen binnenvalt. Langzaam werkt je team zich door de kamers naar boven maar lang niet iedereen die je tegenkomt is een vijand maar tegelijkertijd zijn er ook kamers waar er iemand van onder een bed je ineens onder vuur neemt. Juist door het klein, beklemmend en rauw te houden wordt de spanning opgebouwd. Een verademing ten opzichte van de bombastische setpieces waarmee je, bij tijd en wijle, nog steeds murw wordt gebeukt.

Een andere missie die bij persmomenten langs is gekomen is er één waarbij je als speler de rol van een klein meisje aanneemt op het moment dat haar woonplaats wordt aangevallen door Rusland als vergeldingsactie voor een aanslag van een terroristische cel. Later in de game speel je dit meisje opnieuw als (bijna) volwassene in een andere flashback. Die missies worden gebruikt om het verhaal rond het internationale conflict een persoonlijke lading mee te geven maar het werkte niet en voelde voor mij geforceerd aan, mede op de manier waarop het gepresenteerd werd.

Andere zaken zijn heel kort samen te vatten. Het acteerwerk van de cast is prima. Het helpt daarbij dat ze niet weer een of ander acteerkanon hebben ingehuurd. Dat werkt misschien goed in de marketing maar uiteindelijk leid het tijdens het spelen alleen maar af. De gameplay is puur Call of Duty alsof het nog steeds 2007 is. Grafische presentatie is prima maar niet spectaculair. Zaken als wapens bewegen mooi en zijn zeer gedetailleerd maar tegelijkertijd ziet een rots er nog steeds niet uit als een rots. Het geluid is in zoals bijna iedere Call of Duty één van de beste onderdelen van de game. Of het nu gaat om het subtiele geluid dat je hoort als je Nightvision aan zet of de knal als je de trekker van een shotgun overhaalt, alles heeft precies de juiste impact.

Bij een bespreking van een Call of Duty singleplayer campagne ontkom je bijna niet aan een vergelijking met de "All Ghillied Up" missie uit de originele Modern Warfare (sterker, Captain Price doet het zelf ook in deze game) en zo sterk wordt de campagne nooit, maar ik ben vooral blij dat ze niet nog eens hebben geprobeerd om deze missie te kopiëren maar dat er daadwerkelijk wat nieuwe dingen geprobeerd worden. Al met al een gehele geslaagde campagne.

De multiplayer bevalt me vooralsnog ook erg goed. De maps zien er vooralsnog goed uit en bieden genoeg variatie. Fijnste tot nu toe vind ik het gebruik van de MK2 Carbine in de iets langzamere modes als Search & Destory. Wat een genot is dat wapen. Wel vraag ik me af of ik het over een week of twee nog steeds allemaal zo leuk vind...
    Ik vond t wel beklemmend in beeld gebracht maar ook wel meer filler idd.

Overigens kwa gfx, ik vind de momenten dat je night visioen gebruikt echt erg vet. Sommige missies voelde ik me net Sam Fischer en dat is een goed iets!
    'Toast'

Mentioned
    255 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Paralize View Post
    Ik vond t wel beklemmend in beeld gebracht maar ook wel meer filler idd.

Overigens kwa gfx, ik vind de momenten dat je night visioen gebruikt echt erg vet. Sommige missies voelde ik me net Sam Fischer en dat is een goed iets!
    Ja. Ook mooi hoe het wapen daarbij anders wordt vastgehouden omdat je hem door die bril niet voor je gezicht kan houden.

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    130 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ScreamGTNL PSN ID: ChrissInkyCross
    review.
    Ik kan mij hier wel in vinden. SP zojuist uitgespeeld en vond het oprecht vet, maar bepaalde stukken voelde wat geforceerd. Verder vond ik de wapens en geluidseffecten fenomenaal, zoals ik gewend ben van een CoD.
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Vermaakt mij prima met de multiplayer! Wapens voelen goed, snelheid is weer dik in orde en bijna alle maps zijn ook prima (maar fuck Euphrates Bridge.... niks anders dan frustratie ). Vind alleen zelf het tweaken van de wapens wel erg onoverzichtelijk, je hebt zoveel attachments. Verder is het wel balen dat die daily challenges soms bugged zijn waardoor hij de kills niet telt, de ene keer ligt het eraan dat je een speciale versie van een wapen hebt wat niet telt en andere keer telt hij ze sowieso niet. Piccadilly moeten ze de spawns even tweaken bij TDM want bijna elke match eindigd op de spawn plek van het verliezende team en je krijgt dan een camp match.

De verschillende missies (challenges) vind ik dan wel weer erg tof in multiplayer, zorgt er voor dat je verschillende gamemodes, wapens en loadouts blijft gebruiken. Nu moeten zel alleen nog ff Kill confirmed unlocken en dan ben ik echt happy.

Kwam er trouwens ook veel te laat achter dat vijanden lasers van jouw wapen kunnen zien Ik maar denken dat die gasten aan het hacken waren dat ze elke keer precies wisten waar ik zat.

Edit:

Die updates op de ps4 zijn ook weer vreselijk, net als bij Div 2 stellen de dowloads niks voor maar hoe groot de update ook is hij heeft 20 a 30 min nodig om de upate te installeren
    Last edited by Rappa; 29th October 2019 at 12:56.

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Edit:

Die updates op de ps4 zijn ook weer vreselijk, net als bij Div 2 stellen de dowloads niks voor maar hoe groot de update ook is hij heeft 20 a 30 min nodig om de upate te installeren
    Op dat gebied is een nieuwe console echt wel welkom. Ik ben dat ook echt stikbeu. Zeker als het een strak gepland en steeds zeldzamer wordend avondje gamen in de weg staat.

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zeker als het een strak gepland en steeds zeldzamer wordend avondje gamen in de weg staat.
    Ja zeker op de "oke ik heb nu even een uurtje" momenten is dit zo zuur.

Mentioned
    1490 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja zeker op de "oke ik heb nu even een uurtje" momenten is dit zo zuur.
    Kun je het zelf nog wel zo goed geregeld hebben, maar dan moet die andere partij dat ook doen.

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ben nu derde challenge thingie gestart waar je 10 finishing moves moet doen, na meerdere mislukte pogingen toch maar opgezocht hoe je finishing moves precies doet. Kwam er dus toen pas achter dat je melee knop moet vasthouden... DOH! Maarja nu ik dat weet zit ik na paar uur nog pas op 2 kills

Kwam ook nog in een lobby met voornamelijk pc spelers (als ps4 gebruiker) met met muis en keyboard, wist niet hoe snel ik moest leaven Voor de rest doet de matchmaking het wel goed (controller en M+K gebruikers worden meestal netjes uit elkaar gehouden).

Hebben jullie trouwens al als Ps4 gebruiker xbox spelers gezien of andersom? Zie genoeg pc spelers maar nog geen xbox speler gezien of was dat ook geen onderdeel van de crossplay?
    Last edited by Rappa; 30th October 2019 at 12:26.

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Call of Duty: Modern Warfare made over $600 million in three days

Call of Duty: Modern Warfare made bank its first three days on the market.

Activision has announced three-day sales of Call of Duty: Modern Warfare hit $600 million in sell-through worldwide.

The figure is sell-through to customers, not shipped figures which applies to retail stores. Sell-through figures include retail and digital unit sales and revenues, including sales of the Defender DLC pack.

Modern Warfare sold more units in its first three days than any other Call of Duty game during the same period this generation.

For comparison, Call of Duty: Black Ops 4 sold $500 million across digital and retail its first three days. During the same release period, Call of Duty: World War 2 tied with Black Ops 4 at $500 million worldwide.

The company said the game also set a record on PlayStation Network for the highest digital pre-orders and highest three-day digital sales ever on the console.

It was also the number one, top-selling PC launch ever, as opening weekend PC sales on Blizzard Battle.net were significantly up over last year.

Mentioned
    137 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Denk dat ik komende dagen ook maar even een aankoopje ga inplannen in Battle.net
    Kriebelt toch wel heel erg!

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hebben jullie trouwens al als Ps4 gebruiker xbox spelers gezien of andersom? Zie genoeg pc spelers maar nog geen xbox speler gezien of was dat ook geen onderdeel van de crossplay?
    Niemand heeft een xbox met CoD
    PS4 heeft een miljard spelers en xbox 1000. dus kans dat je die tegenkomt is vrij klein.
    'Toast'

Mentioned
    1040 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Paralize View Post
    Niemand heeft een xbox met CoD
    PS4 heeft een miljard spelers en xbox 1000. dus kans dat je die tegenkomt is vrij klein.
    Misschien omdat matchmaking ook op kwalitiet van verbinding gaat dat het binnen europa blijft, maar er zijn genoeg amerikanen die een Xbox hebben voor Madden en Cod en meer niet.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Misschien omdat matchmaking ook op kwalitiet van verbinding gaat dat het binnen europa blijft, maar er zijn genoeg amerikanen die een Xbox hebben voor Madden en Cod en meer niet.
    Ah het antwoord is hier:

Daarnaast is de matchmaking skill based, waardoor het soms niet makkelijk is om met vrienden te spelen die van een veel hoger of lager niveau zijn.
    Xbox spelers zijn over het algemeen beter en zullen dus niet zo snel in PS4 lobbies komen.

bron: https://gamer.nl/artikelen/review/ca...e-call-of-duty
    'Toast'