User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 41 to 57 of 57

Thread: [Switch] Sequel to The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    519 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Je hebt gelijk ja, dat was me niet opgevallen.

4900 colors beanthere's Avatar
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Dit idd. Als ze een directe sequel maken is er natuurlijk een hoop werk gedaan. Dit zou zo maar eens een verrassing kunnen worden in de zomer van 2020
    Optimisme is een mooi ding

Ik denk dat het tegen gaat vallen. De tussenpozen tussen nieuwe releases van "mainline" Zelda-spellen wordt steeds langer:

- tussen Ocarina of Time en Majora's Mask en tussen Majora's Mask en Windwaker was het nog 2 jaar
    - tussen Windwaker en Twilight Princess was het 4 jaar
    - tussen Twilight Princess en Skyward Sword was het 5 jaar
    - tussen Skyward Sword en Breath of the Wild was het 6 jaar

Als deze trend echt doorzet wordt het 2024.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    519 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by beanthere View Post
    Optimisme is een mooi ding

Ik denk dat het tegen gaat vallen. De tussenpozen tussen nieuwe releases van "mainline" Zelda-spellen wordt steeds langer:

- tussen Ocarina of Time en Majora's Mask en tussen Majora's Mask en Windwaker was het nog 2 jaar
    - tussen Windwaker en Twilight Princess was het 4 jaar
    - tussen Twilight Princess en Skyward Sword was het 5 jaar
    - tussen Skyward Sword en Breath of the Wild was het 6 jaar

Als deze trend echt doorzet wordt het 2024.
    Nah, er zullen vast een hoop assest worden hergebruikt net als Majora. En Nintendo kondigt de laatste tijd alleen maar games aan die relatief snel verschijnen. Maximaal 1,5 jaar denk ik.

4900 colors beanthere's Avatar
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Nah, er zullen vast een hoop assest worden hergebruikt net als Majora. En Nintendo kondigt de laatste tijd alleen maar games aan die relatief snel verschijnen. Maximaal 1,5 jaar denk ik.
    1,5 jaar is anno 2019 voor een grote titel als Zelda wel extreem kort hoor. Bedoel je dan trouwens niet (als je gaat rekenen vanaf begin 2017, toen Botw uitkwam) 3 jaar?

Misschien eind 2020 of begin 2021. We zien het wel.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    519 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by beanthere View Post
    1,5 jaar is anno 2019 voor een grote titel als Zelda wel extreem kort hoor. Bedoel je dan trouwens niet (als je gaat rekenen vanaf begin 2017, toen Botw uitkwam) 3 jaar?

Misschien eind 2020 of begin 2021. We zien het wel.
    Ja vanaf nu uiteraard, excuus voor de onduidelijkheid

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Dat het Kasteel omhoog gaat, kan mogelijk ook voor zorgen dat de Twilight Realm open gaat ala Twilight Princess. oid.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Hollow gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Volgend jaar E3 zien we meer en dan verschijnt het na een keer uitstellen in de lente van ‘21. Vervolgens is @Baukereg de enige die het voor elkaar krijgt om de CE te bemachtigen want zo gaat dat met Zelda games kwam ik vandaag achter
    Ik zal 'm na ontvangst voor de driedubbele prijs op ebay zetten, dat is je kans!

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    529 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Ik zal 'm na ontvangst voor de driedubbele prijs op ebay zetten, dat is je kans!
    In de US zijn ze de de triple 0 al voorbij. Scalpers <3 Nintendo
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    519 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Superlief!

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1181 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Zelda: Breath of the Wild’s director returns, and Aonuma explains why they’re making a direct sequel

We’re hungry for any information we can get about the sequel to The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

The reveal at the end of Nintendo’s E3 Direct that a direct sequel to Breath of the Wild is in active development was a surprise and a delight, and while Nintendo doesn’t have anything to show beyond this one trailer, a few little morsels of information have come out.

Yesterday we learned that the younger members of the team have been inspired by Red Dead Redemption 2. Today we’ve learned, thanks to Game Informer‘s interview with designer Eiji Aonuma, that Breath of the Wild director Hidemaro Fujibayashi is once again at the helm, and we’ve gotten some insight into why Breath of the Wild is getting a direct sequel.

Zelda games have gotten sequels before, but rarely have they been ‘traditional’ sequels. Majora’s Mask, the most popular Zelda sequel, shuffles Link off to a new world in the opening cutscene, but the BOTW sequel will remain in Hyrule.

“One of the reasons we wanted to create a continuation was because I wanted to revisit that Hyrule again and use that world again, while incorporating new gameplay and new story,” Aonuma told Game Informer.

In the same interview, he says that he likes the idea of DLC coming after the main game, and that it’s a possibility for this sequel, as was the case with the original Breath of the Wild.

Elsewhere, there have been rumblings of the sequel featuring co-op, which Aonuma hasn’t quite firmly confirmed or denied. When IGN asked him about the possibility of Link and Zelda teaming up and both being playable, he responded that “to go straight” to this notion based on what little footage we’ve seen is “interesting to (him)”.

He also would not say outright that you can’t play as Zelda to Kotaku. We wouldn’t hold our breath for co-op, necessarily, but it’s a bit of fun to see how hard they’re working to withhold information from us.

This new Zelda game does not have a date, or even a proper name, established yet. Expect to have to wait before we find out much more about it.
    bron
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zo klinkt het meer als een expansion, waar je dan full price voor betaald.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: D4rKy1945 Steam ID: D4rKy28
    Een darkworld in hyrule zoiets als a link to the past maar dan groter denk ik, als het huidige hyrule van botw met een extensie van de map.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Hmm, ik zat nog weer even te denken. Die paarse gloed in de ogen in de trailer, die zie je ook in de ogen van die skeletons die s nachts verschijnen in BotW. Zou goed kunnen dat dit de baas is van die skeletons oid. Zou ook goed kunnen duiden op een dark world achtige alternatieve wereld.

Edit: Nevermind, ik kijk de trailer weer nu, en dat skeleton heeft rode ogen...
    Last edited by Glory; 15th June 2019 at 13:07.

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Deze geloofwaardige theorie komt aardig in de buurt wat ik ook al dacht

Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Michiel1986 View Post
    Deze geloofwaardige theorie komt aardig in de buurt wat ik ook al dacht

Hoop dat dit waar is.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1181 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Tags voor de zekerheid.

THE GERUDO TEXT IN BREATH OF THE WILD 2 TRAILER HAS BEEN TRANSLATED

This is what it tells us.

Spoiler:

Nintendo Prime revealed that the Gerudo text in the Breath of the Wild sequel trailer actually has a significant meaning. Once translated, this text means “Seal Ganon”

Using the known Gerudo alphabet, which is what makes up the text in the green flame, you can find this message. 4chan was where fans first noticed this and completed the translation according to Nintendo Prime.

While we’re not sure what this means, it’s a clue that seems to imply that Ganon has not been completely defeated.

What do you think about this discovery? Let us know in the comments if you have any theories.

bron
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs