User Tag List

Results 1 to 14 of 14

Thread: [Switch][Remake] Panzer Dragoon

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1189 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

[Switch][Remake] Panzer Dragoon

Deze remake van Panzer Dragoon blijft trouw aan het origineel, maar heeft verbeterde graphics en besturing zoals je die tegenwoordig gewend bent.

Op een afgelegen planeet ontmoet je twee draken uit de oudheid die net zijn ontwaakt. Gewapend met een dodelijk wapen en je gepantserde blauwe draak moet je je lot vervullen en voorkomen dat de Prototype Dragon de toren bereikt.

• Reis door zeven levels, van steden aan de rand van een tropische blauwe oceaan tot ondergrondse ru´nes.
    • Vecht tegen de Prototype Dragon, kwaadaardige reuzenlibelles, angstaanjagende gigawespen, immense zandwormen en dodelijke gevechtsschepen.
    • Maak gebruik van de 360║ besturing, houd je vijanden in het vizier en val ze vanuit alle hoeken aan.

Nintendo
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    542 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Panzer Dragooooon

Zoveel fun gehad met deze game vroegah. Mijn neef had deze game en elke zondag als we op visite waren deze game spelen met m'n grote neef. Mooie tijden.
    Last edited by Tonne; 12th June 2019 at 11:00.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    260 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Panzer Dragooooon
    Is dit een franchise o.i.d.? Ik vond deze game er wel oke uit zien, een soort pre historische Star Fox, maar toen die Titel.. Zo slecht

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1189 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    maar toen die Titel.. Zo slecht
    Die fascinatie met Duits ook. Panzer Dragoon II/Zwei. Heerlijk!

Ik heb volgens mij alleen Orta en de allereerste gespeeld. Poosje geleden zeg.

Maar eh, gaan ze Otogi ook nog remaken?

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1095 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Is dit een franchise o.i.d.? Ik vond deze game er wel oke uit zien, een soort pre historische Star Fox, maar toen die Titel.. Zo slecht
    Het is een classic RPG met een aardige cultfollowing. Hoe het vandaag de dag blijft staan moeten we maar even afwachten, maar ik ben wel benieuwd.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    273 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Ken je geschiedenis! Origineel is oooouuudddd.

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Het is een classic RPG met een aardige cultfollowing. Hoe het vandaag de dag blijft staan moeten we maar even afwachten, maar ik ben wel benieuwd.
    Volgens mij ben je in de war met Panzer Dragoon Saga, de derde game in de reeks. Dat was inderdaad een RPG i.p.v. een lineaire shooter op de Sega Saturn. Die game is bij verzamelaars dermate gewild dat je een klein land moet verkopen wil je het ding kunnen aanschaffen...

Hoop dat ze die wel remaken, probleempje is dat de oorspronkelijke source code etc. foetsie schijnt te zijn, dus die moet echt helemaal van scratch opnieuw gemaakt worden.
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    542 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Haal jij Drakengard en Panzer Dragoon niet door elkaar nu buddy?
    Panzer Dragoon zijn voornamelijk in rail shooters. Alleen Saga is een RPG.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1095 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Volgens mij ben je in de war met Panzer Dragoon Saga, de derde game in de reeks.
    Ah yes Nooit de link gelegd want heb het nooit kunnen spelen, had ergens het idee dat de lineaire shooter gewoon een tussenstuk was (a la gummy ship in KH). Thanks for clearing that up. En ik hoorde ook al dat er e.e.a. lastig was aan het remaken.

Meteen minder enthousiast eigenlijk. Die RPG moet echt de shit zijn, maar alles wat ik heb gezien van PD word ik minder enthousiast van.

Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ah yes Nooit de link gelegd want heb het nooit kunnen spelen, had ergens het idee dat de lineaire shooter gewoon een tussenstuk was (a la gummy ship in KH). Thanks for clearing that up. En ik hoorde ook al dat er e.e.a. lastig was aan het remaken.

Meteen minder enthousiast eigenlijk. Die RPG moet echt de shit zijn, maar alles wat ik heb gezien van PD word ik minder enthousiast van.
    Na ja, 't is gewoon een lineaire shooter. En eerlijk gezegd ziet I er minder spectaculair uit qua visueel ontwerp dan Orta op de Original Xbox.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    405 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Tof.
    Ik kwam nooit echt ver in deze game vroeger. Ben benieuwd wat ze ervan maken.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Kan iemand mij uitleggen wat het idee achter de game is en waar de lol vandaan komt? Ik vond de trailer er bijzonder houterig uitzien en de gameplay ook maar een beetje saai. Maar misschien mis ik de crux van wat het leuk maakt?

Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Glory View Post
    Kan iemand mij uitleggen wat het idee achter de game is en waar de lol vandaan komt? Ik vond de trailer er bijzonder houterig uitzien en de gameplay ook maar een beetje saai. Maar misschien mis ik de crux van wat het leuk maakt?
    Nostalgie en het ziet er leuk uit. Lineaire shooters zelf zijn een acquired taste. Destijds was PD vooral bijzonder vanwege de 3D graphics, de naar toenmalige begrippen spectaculair ogende omgevingen etc.
    De laatste PD game (Orta) zag er niet alleen grafisch beter uit maar speelde lekkerder, was ook indrukwekkender qua design van omgevingen, vijanden, encounters etc. Vergeleken daarmee valt PD I wel tegen, zelfs met de forse grafische facelift. Het klopt ook dat het wat traag oogt, dat is eigenlijk mijn grootste zorg.

4900 colors beanthere's Avatar
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eerder al gepost in het E3-topic maar berichtgeving van eind vorig jaar wekt de indruk dat er ook een remake van Panzer Dragoon II Zwei in de pijplijn zit: Panzer Dragoon remakes in development