User Tag List

Results 1 to 6 of 6

Thread: [PC] Griftlands

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    886 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985

[PC] Griftlands

Make your choices. Play your hand.
    Griftlands is a deck-building roguelite where you negotiate, fight, steal or otherwise persuade others to get your way. Every decision is important, be it the jobs you take, the friends you make, or the cards you collect. Death comes quickly, but each play offers new situations and strategies to explore.

In Alpha you play as Sal, an adventurer out for profit and revenge. Expect regular updates, including new cards, quests and characters as we work on the game with community feedback!

Developer

Steam
    Last edited by Rappa; 31st July 2019 at 15:03.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Hollow gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    171 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Ik zou toch zweren dat ik ooit al een draadje aangemaakt heb. Maar blijkbaar is Griftland een verboden woord in de zoekfunctie?

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    886 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Ik zou toch zweren dat ik ooit al een draadje aangemaakt heb. Maar blijkbaar is Griftland een verboden woord in de zoekfunctie?
    Ik zie je hier wel verwijzen naar de game, kan geen thread vinden maar ik snap wat je bedoelt want deze komt ook niet boven met zoeken.
    Last edited by Rappa; 31st July 2019 at 15:19.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    886 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gister een uurtje gespeeld, het onderhandelen als gameplay hebben ze leuk gedaan. Hiermee kan je bijvoorbeeld bij aannemen van een quest een extra reward en/of currency onderhandelen voor je aan de quest gaat beginnen. Ook krijg je veel keuzes voor je kiezen die behoorlijk invloed hebben op hoe mensen met je omgaan, je moet dus een balans vinden tussen"goede" en "slechte" keuzess of focussen op wie je te vriend wil houden. Enige nadeel vind ik dat het run based is.

Hollow gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    171 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Ik ben erg benieuwd. In Renowned Explorers vond ik het al een verademing dat je naast gewoon vechten ook sociale en psychische vaardigheden kon inzetten om "gevechten" te winnen. Met een dieper sociaal systeem lijkt Griftlands er nog een stap bovenop te doen.

Ik blijf weg van de Epic Store en wacht op de Steam release. Dat is niet zo'n groot probleem aangezien ik games in EA wel aanschaf om de ontwikkeling te steunen maar doorgaans netjes wacht tot het spel klaar is. Als Klei fanboy ga ik nu eerst aan Oxygen Not Included beginnen.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    886 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nog wat gameplay: