User Tag List

Page 3 of 3 FirstFirst 1 2 3
Results 81 to 83 of 83

Thread: [Console] Playstation 5 - Holidays 2020

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Naja betreft DoubleFine verwacht ik Brutal Legend 2 als Psychonuats 2 klaar en ge-released is.
    Wat ik van de andere 3rd party studio's verwacht die MS heeft overgenomen heb ik eerlijk gezegt geen idee.
    @Baukereg , Sony heeft er nu toch ook weer een paar nieuwe 3rd party studios bij? Misschien niet zoveel als MS in dezelfde tijd dat hun aan het shoppen waren voor Devs!?
    Zou het graag willen zien hoor waarom je meer verwachtingen hebt van de Xbox kant dan Sony?

En even ander onderwerp.
    Tegelijkertijd als ik naar mijn PS3 collectie kijk en PS4 plus de betreffende Wishlists. Heb ik minder games met Current Gen. Nou heb ik dat ding pas bijna een jaar, en zijn nog zeker wel games die ik op het oog heb. Maar voor de PS3 heb ik toch wel meer games in totaal.
    Okay die had ook een langere levens cycle.
    Maar de vergelijking ook als ik er nog 10 plus games voor op de PS4 zou willen hebben voeld het wel wat dunnetjes, Zijn hier ook andere Forum leden die zo'n beleving hebben?
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Hollow gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    179 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Zou het graag willen zien hoor waarom je meer verwachtingen hebt van de Xbox kant dan Sony?
    Dat is gewoon heel persoonlijk. Het heeft ook te maken met de richting die Sony ingeslagen is. Het lijkt alsof ze de fun factor uit het oog zijn verloren en alles nu serieus moet. God of War was altijd hersenloos over de top actie, maar heeft nu een vader zoon verhaal. Naughty Dog maakte ooit Crash Bandicoot en Jak and Daxter, maar The Last of Us kwam ik echt niet doorheen. Sucker Punch heeft Sly Racoon en Infamous ingewisseld voor Ghost of Tsushima, meh. Dreams van Media Molecule is een fascinerend project, maar heeft niet de fun factory van Tear Away en Little Big Planet. Fumito Ueda en het voormalige Team Ico zijn niet meer zo uniek als ze ooit waren. Guerrilla is vooral technisch goed, maar verder ook weinig boeiend. Thatgamecompany, Q-Games, HouseMarquee, waar zijn ze gebleven?

Nu hebben de Xbox exclusives me doorgaans ook niet kunnen boeien, maar met Double Fine, Ninja Theory, Obsidian en InXile is Microsoft duidelijk de horizon aan het verbreden. Ori en het Blinde Bos is het type game die ik tot een aantal jaar terug eerder op de Playstation dan op de Xbox zou verwachten, maar waar Sony dit type games niet meer lijkt te interesseren zet Microsoft er vol op in. En het ID@Xbox project is een goed initiatief. Er heeft bij Microsoft de laatste jaren een cultuurverandering plaatsgevonden, niet alleen bij de Xbox divisie. Ik heb er vertrouwen in dat Microsoft de komende generatie wel zijn games line-up op orde heeft, en bovendien met (voor mij) een hogere fun factor.
    Last edited by Baukereg; 15th October 2019 at 10:00.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Okay poos terug wel gedacht dat Sony wat teveel de serieuze kant op gaat betreft Narrative games.
    Ze mogen wel weer wat terug richitng de Fun Factor. Mijn ervaring met Uncharted 4 wel heel mooi e.d. Maar vond het iets te volwassen, zeker ook in vergelijking met de vorige delen. En kwa beleving ook minder set pieces. (Misschien dat ik het mis heb)

Snap ook niet waar Sony niet verder gaat met de LBP IP. Deel 3 had slecht support, en eigenlijks wel toegankelijk voor jongere gamers.
    Dreams moet nog uitkomen maar dat is meer Mini game making machine, en mogelijk voor de rest afwachten. Als het een beetje LBP achtige community levels heeft krijg je veel moois voor de ogen en maar weinig gameplay based. (Tenminste wat ik van de Ratings systeem kon heugen ) Als je echt leuke platform levels zocht in LBP Community waren die vaak low rated. En de High Rated waren vaak een soort short story zonder gameplay what so ever.

Thatgamecompany is nou los van Sony, en de rest van de devs die je had op genoemd geen idee.
    Dan heeft Xbox wel meer potentie voor interessantere games, tenzij ze Sony na willen doen.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.