User Tag List

Results 1 to 10 of 10

Thread: [Switch] Ring Fit Adventure

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985

[Switch] Ring Fit Adventure

Beleef een episch avontuur door zelf oefeningen uit te voeren in Ring Fit Adventure voor de Nintendo Switch. Met de nieuwe Ring-Con en beenband kunnen spelers een kleurrijke gamewereld ontdekken en tegen monsters vechten door zelf oefeningen uit te voeren.

In Ring Fit Adventure gebruik je vernuftige accessoires die jouw fysieke oefeningen omzetten naar acties in de game. In Ring Fit Adventure ontdek je een uitgestrekte wereld en vecht je tegen vijanden door zelf fitnessoefeningen uit te voeren.

De nieuwe Ring-Con en beenband meten al je bewegingen en vertalen die naar acties in de game. Jog bijvoorbeeld op de plaats om je personage door grasvlakten te laten rennen of duw de Ring-Con in om in de game krachtige aanvallen te ontketenen. Door de game dagelijks te spelen, train je regelmatig diverse lichaamsdelen. Met minigames en de mogelijkheid om je eigen work-outs samen te stellen is Ring Fit Adventure een sportief plezier voor iedereen, ongeacht je fitnessniveau, doelstellingen en tijdsschema.

Ring Fit Adventure zet een typische avonturengame volledig op zijn kop. Spelers moeten namelijk zelf squatten, duwen en hun spieren aanspannen om voortgang te boeken in de game. Dankzij de talloze oefeningen worden diverse spiergroepen aangesproken en iedereen kan de game spelen, ongeacht fitnessniveau.

Om de game te spelen moet je de Joy-Con-controllers van het Nintendo Switch-systeem vastmaken aan de inbegrepen accessoires: een aan de Ring-Con en een aan de beenband. De beenband wordt vastgemaakt aan het linkerbovenbeen en de Ring-Con wordt met beide handen vastgehouden. De Ring-Con is een flexibel, elektronisch apparaat dat weerstand biedt en een sensor bevat die inspanning kan detecteren. Ring Fit Adventure kan volledig op het vaardigheidsniveau van de speler worden aangepast, dus zelfs als je geen ervaring hebt met fitness, kun je de intensiteit helemaal naar eigen wens instellen. Hierdoor kun je elke dag spelen op een voor jou geschikt niveau.

De avontuurstand in Ring Fit Adventure speelt zich af in een kleurrijke wereld waarin fitness wordt gecombineerd met avontuur. Je moet je op verschillende manieren een weg banen door de meer dan 20 verschillende gebieden in de game. Jog op de plaats om voort te bewegen en gebruik de Ring-Con om diverse acties in de game uit te voeren, zoals springen, zweven of een vlot besturen. Onderweg kom je allerlei vijanden tegen. Je kunt aanvallen en verdedigen met meer dan 40 oefeningen, die onderverdeeld zijn in de categorieen armen, buik, benen en yoga. De game geeft instructies over hoe je de oefeningen correct uitvoert. Als je de oefeningen met de juiste houding uitvoert, breng je je vijanden meer schade toe.

Elke actie die je uitvoert, wordt beloond met ervaring voor je personage. Door in niveau te stijgen, wordt je personage sterker en speel je nieuwe oefeningen vrij. De avontuurstand is een natuurlijke manier om spelers te motiveren om regelmatig te spelen en te trainen. Je beleeft als speler namelijk een spannend avontuur terwijl je zelf ook fitter wordt.

Naast het avontuur is er ook een spelstand die Snel trainen wordt genoemd. Deze stand in Ring Fit Adventure biedt de mogelijkheid om kortere sessies te spelen. Hiermee kan iedereen een snelle work-out doen. Speel bijvoorbeeld om de beurt een minigame en probeer een hogere score neer te zetten dan je vrienden en familie.

Ring Fit Advernture is niet geschikt voor de Nintendo Switch Lite.

Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Had het eigenlijk als geintje gekocht met het idee van als het niks is gaat het door naar mijn neefjes maar man dit is toch wel echt serieus zweten Ze weten de workout goed te verstoppen in de verschillende gameplay elementen.

Het is geen workout vervanger maar voor iemand die dagelijks fiets, 2x in de week squasht is dit een goede aanvulling voor de overige dagen. Even aankijken hoe het de komende weken blijft bevallen maar de afgelopen dagen was ik positief verrast

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1160 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Nice Ik vind dit soort concepten stiekem nog steeds cool, ook vet dat Nintendo dat actief gamen nog steeds doorzet.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    @marco91 hoe bevalt het jou tot nu toe?

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Ik denk dat zijn armen nog lam zijn van de workout, kan nog niet typen.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    173 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Heb er nu 5 sessies opzitten, ik merk dat mijn lichaam uberhaupt niks meer gewend is en ik moet dus standaard een dag er tussen rust nemen '

Vorige week ook iets met de voet gedaan waardoor ik redelijk veel pijn heb aan de voet en de enkel, sinds afgelopen donderdag dan ook niet meer gespeeld omdat ik geen zin heb om er een daadwerkelijke blessure aan over te houden. (mogelijk dat de 60 squats van die sessie + andere bewegingen niet heel verstandig waren ').

Desondanks vermaak ik me er prima mee. Ik was er eigenlijk bang voor dat het een game zou zijn die ik een keer zou spelen en daarna nooit meer zou aanraken, echter merk ik dat ik er zelf ook wel de humor van in zag om het om de dag te doen. Ik baal er op dit moment zelfs van dat ik mezelf ervan moet weerhouden om te spelen gezien mijn voet.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Kijken of amazon nog een leuke Black Friday deal hiervoor heeft dus

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gaat lekker hier, afgelopen weekend lvl 50 gepasseerd! Vanaf lvl 40 unlock je ook skill pointjs die je weer kan spenderen in een skill tree. Beginnen nu ook met wat meer variatie in de werelden qua workout. Waar ik nu zit ligt de focus op joggen/benen ( no more squats plz :O ). Tot nu toe bevalt het nog goed, afgelopen twee weken was ik vrij dus kon ik makkelijk een uurtje per dag "spelen", kijken hoe dit gaat in combinatie met werk.

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En, hoe zit het met spierpijn?

Voelt het echt aan als een game of voelt het aan als een workout?

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by n00b_0wnage View Post
    En, hoe zit het met spierpijn?

Voelt het echt aan als een game of voelt het aan als een workout?
    Ja het is wel echt een workout. Zeker voor iemand die niet van de krachttrainingen is voel ik die squats en arm oefeningen wel zitten. De moeilijkheidsgraad is ook goed dynamisch, een set van squats kan bijvoorbeeld 10 zijn maar ook 60 als je dat wil.
    Maar het zeker meer workout dan een game dus weet waar je aan begint