Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Was best wel weggeblazen door die presentatie moet ik eerlijk toegeven. Zeker gezien ze het eigenlijk als uitbreiding van bestand gaan doen en je dus alles me kan nemen qua stash tabs ed die je al hebt. Erg fijn!
Grafisch ook een hele verbetering en ook een hoop aanpassingen aan gameplay en endgame.
Nu nog iets versimpelen en ik ben ook weer gelukkig![]()
Iets minder hectiek zou prettig zijn. Versimpeling? Ook graag ja.![]()
Zolang ze de skill tree maar niet versimpelen, dat ding is baas!
Was het echt zo ingewikkeld dan? De skill tree ziet er naar mijn idee ingewikkelder uit dan het is. Er zijn duidelijke routes die je moet nemen voor hetgeen je op focust. Ik vond het erg prettig werken.
Ik vraag me wel af of de aankondiging van deel 2 iets te maken heeft met de overname van Grinding Gear door Tencent. Ik word steeds huiveriger voor chinezen techbedrijven.
Omdat het zo groot is, heb ik al geen idee waar ik überhaupt heen zou moeten gaan en welke doelen ik zou moeten stellen.
Dus ik zoek maar gewoon een guide op en volg die
Wat betreft PoE 2, dit is eigenlijk de 4.0 waar ze het al een tijdje over hebben, alleen dan met een fancier naam. Chinese bedrijven zitten sowieso bijna overal in tegenwoordig, geen ontkomen meer aan gezien al het geld wat ze aan het rondpompen zijn.
Heb deel 1 gespeeld op de PC. Toen was volgens mij alleen Chapter 1 uit, later kwamen de anderen maar toen was die skilltree al enorm groot. Maar wel fun om mee te werken, je maakte echt je eigen char.
Is het complexer geworden of wel redelijk hetzelfde gebleven als 'in het begin'?
'Toast'