User Tag List

Results 1 to 7 of 7

Thread: [Algemeen] Pokémon TCG

( ͡° ͜ʖ ͡°) iPodKiller's Avatar
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: kalax3 Steam ID: Kalax03

[Algemeen] Pokémon TCG

openingspost komt

Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik zal eens wat van mijn collectie hier posten (ongeveer begin December 2019), dit zijn momenteel wat binder collecties, ja ik heb nog een boel losse kaarten en graded kaarten liggen, maar in deze binders zit ook best veel tijd en geld

Lugia map
    Alle Lugia TCG arts compleet.

Umbreon & Espeon map
    Alle arts compleet los van Espeon en Umbreon Gold Star (helaas bizar gestegen / DUUR).

Tomokazu Komiya map
    Alle kaarten compleet, ben erg fan van zijn stijl, hele aardige gozer waarmee ik regelmatig contact heb.

Van Shining Lugia heb ik alle talen verzameld, een van de weinige in de wereld ;-) Met name de potugeese versie was een pijn om te importeren. deze worden alleen in Brazillie geprint dus had bijna opgegeven, zo moeilijk was het. Natuurlijk erg blij geweest toen ik hem had. Communicatie erg moeilijk met zulke mensen, die natuurlijk nooit met de buitenwereld in aanraking komen en nooit zaken ermee doen. Dus gelukkig via vrienden in Argentinië kunnen importeren.
    Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.
    Last edited by iPodKiller; 13th January 2020 at 14:55.

Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Vandaag de laatste Lillie kaart binnengekregen, ik heb volgens nu alle Full Art Lillie kaarten, ik denk dat mijn Lillie collectie nu compleet is. Ik denk dat ik nu alle Lillie kaarten heb haha (Wat je niet ziet zijn de normale arts in mijn map!).

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    305 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Je gaat lekker door
    Heb je je verzameling inmiddels al extra verzekerd in je inboedelverzekering?

Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Je gaat lekker door
    Heb je je verzameling inmiddels al extra verzekerd in je inboedelverzekering?
    Nog niet, mijn vriend kwam er ook laatst al mee. Ik moet nog gaan taxeren, kan bij de lokale gameboer hier. Moet even een keer goed inplannen en mijn meest zeldzame kaarten taxeren. Anders zijn we lang bezig!

Ik woon nog bij mijn ouders haha dus moet dat ook nog even bespreken met ze.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    305 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by iPodKiller View Post
    Nog niet, mijn vriend kwam er ook laatst al mee. Ik moet nog gaan taxeren, kan bij de lokale gameboer hier. Moet even een keer goed inplannen en mijn meest zeldzame kaarten taxeren. Anders zijn we lang bezig!

Ik woon nog bij mijn ouders haha dus moet dat ook nog even bespreken met ze.
    Taxeren kan nooit kwaad. Je kan ook gewoon een "restbedrag" voor wat er overblijft laten opnemen.
    Moet het ook nog een keer laten doen voor een paar van onze collecties, sowieso al hoger verzekerd, just to be sure.

Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Taxeren kan nooit kwaad. Je kan ook gewoon een "restbedrag" voor wat er overblijft laten opnemen.
    Moet het ook nog een keer laten doen voor een paar van onze collecties, sowieso al hoger verzekerd, just to be sure.
    bedankt voor de info. Nee ik moet ook nog kijken voor een fireproof case, mijn high end cards zitten nu in een aluminium case, maar moet echt binnenkort investeren voor een betere opslag methode dat zulke incidentele schade kunnen voorkomen.