User Tag List

Results 1 to 37 of 37

Thread: [Multi] Project: Mara

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    426 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer

[Multi] Project: Mara

Title: Project: Mara
    Developer: Ninja Theory
    Platforms: ? (de studio is van MS, dus sowieso Xbox en Windows.)

Ninja Theory kondigd Project: Mara aan, een horrorgame waarin psychische problemen centraal staan. Het is niet de enige game met dat thema van de studio.

De game moet volgens een videoblog van Tameem Antoniades, mede-oprichter van de studio, 'een representatie geven van psychische terreur'. De studio put daarbij uit 'persoonlijke belevenissen en diepgaand onderzoek'. Volgens Antoniades heeft de game slechts n personage en speelt het zich af op een locatie.

Teaser:

Videoblog van de dev:

Last edited by Seabass; 23rd January 2020 at 14:59.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Lijkt erop dat ze verder borduren op de sound engineering van Hellblade. En dat was echt prachtig.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    426 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ninja Theory teases new ‘experimental’ horror game Project: Mara

Developer promises a ‘real-world and grounded representation of true mental terror’

Developer Ninja Theory is set to release its next project, competitive multiplayer game Bleeding Edge, and just announced a sequel to Hellblade: Senua’s Sacrifice for Microsoft’s next-gen Xbox. But the studio has at least one other project in the works, an “experimental” horror game called Project: Mara.

“Project: Mara will be a real-world and grounded representation of true mental terror,” said Tameem Antoniades, co-founder of Ninja Theory, in a video announcing the project. “It will be based heavily on research, interviews, and firsthand accounts to recreate the horrors of the mind as accurately and believably as possible.”

Antoniades said the game will feature only “one character and one location,” calling it “an experimental project and a showcase of what could become a new immersive storytelling medium.”

A brief teaser for Project: Mara shows a woman in a dark space, clearly in distress. A terrifying looking doppelgnger then appears in the darkness.

In a developer diary in which Project: Mara is revealed, Antoniades also offers some insight into the story and themes of Senua’s Saga: Hellblade 2.

“While Hellblade gave us a very personal insight into psychosis, this sequel builds on that to show how madness and suffering shapes myths, gods, and religion,” Antoniades said. “Our goal is to make an experience comparable to the epic myths and sagas of old.”
    Last edited by Seabass; 23rd January 2020 at 14:59.

Indie kneus Baukereg's Avatar
    Mentioned
    194 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Respect hoor! Ik vond het altijd maar een halfbakken studio, maar sinds ruim twee jaar durven ze risico te nemen met experimentele games als Hellblade en dit.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    620 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Interessant, Ninja Theory is qua gameplay niet altijd even indrukwekkend maar hun games hebben toch altijd iets speciaals. Eentje om in de gaten te houden!

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Interessant, Ninja Theory is qua gameplay niet altijd even indrukwekkend maar hun games hebben toch altijd iets speciaals. Eentje om in de gaten te houden!
    *kuch* DmC *kuch*

Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ze geen talent hebben. En dit is natuurlijk ookmede mogelijk omdat MS nu hun hoofd-financier is.

Maar ik ben benieuwd! Het klinkt ontzettend goed en ik denk dat horror sowieso een veel groter genre kan en moet worden met de steeds beter wordende graphics, GPU's en CPU's en om niet te vergeten: de steeds groter wordende mogelijkheden AR en VR.

The future is bright dark.

Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    *kuch* DmC *kuch*
    Enige probleem met DmC was dat het de naam DmC droeg.

Als die game een andere naam had waar je bad guys de tyfus sloeg was het een uitstekende game.

En om nog even helemaal controversieel te doen. Ik heb meer plezier gehad met DMC dan de meeste Main line Devil May Cry games.

3 en 4 zijn briljant. Maar 1 is te verouderd om nog plezier te hebben. 2 is kut. En 5 kon me echt totaal niet boeien.
    Last edited by Tonne; 23rd January 2020 at 15:47.
    - Frank Murphy

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    620 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    *kuch* DmC *kuch*

Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ze geen talent hebben. En dit is natuurlijk ookmede mogelijk omdat MS nu hun hoofd-financier is.

Maar ik ben benieuwd! Het klinkt ontzettend goed en ik denk dat horror sowieso een veel groter genre kan en moet worden met de steeds beter wordende graphics, GPU's en CPU's en om niet te vergeten: de steeds groter wordende mogelijkheden AR en VR.

The future is bright dark.
    Wat heb je allemaal van ze gespeeld?

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    620 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post

Als die game een andere naam had waar je bad guys de tyfus sloeg was het een uitstekende game.
    Precies, het was bij lange na niet zo diepgaand als Capcom's delen qua combat maar de rest had zeker zijn charme.

Enslaved en Heavenly Sword hebben ook zeker hun kwaliteiten
    Last edited by Overmind; 23rd January 2020 at 15:51.

No pictures please!
    Mentioned
    266 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    *kuch* DmC *kuch*
    Lijst van hun titels op Wikipedia, met onder andere:

Ninja Gaiden Z
    Metroid: Other M
    Dissidia Final Fantasy NT

Mr...wie weet. Horrorgenre's zijn een compleet andere invalshoek, en ik vind de teaser er op zich niet onaardig uit zien.
    Eternal Darkness was lightning in a disc met het concept van hallicunaties.
    Last edited by Lord Serafin; 23rd January 2020 at 15:56.
    "If you have so little will, then you are of no use to me, Klatooinian."
    -- Darth Plagues the Wise

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    620 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Lijst van hun titels op Wikipedia, met onder andere:

Ninja Gaiden Z
    Metroid: Other M
    Dissidia Final Fantasy NT

Mr...wie weet. Horrorgenre's zijn een compleet andere invalshoek, en ik vind de teaser er op zich niet onaardig uit zien.
    Eternal Darkness was lightning in a disc met het concept van hallicunaties.
    Verkeerde ontwikkelaar

En eens wat betreft Eternal Darkness

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Niet voor mij, dan was het nog steeds een casual hack 'n slash geweest. Ik vond er qua gameplay ook niets aan namelijk.

En om nog even helemaal controversieel te doen. Ik heb meer plezier gehad met DMC dan de meeste Main line Devil May Cry games.

3 en 4 zijn briljant. Maar 1 is te verouderd om nog plezier te hebben. 2 is kut. En 5 kon me echt totaal niet boeien.
    Ik vond 5 ook niet veel aan, ik vond het zelfs een teleurstelling, maar dat lag vooral aan die oninteressante limbo en verwoeste urban omgevingen (iets waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb). Geef mij maar duistere kerkers, gotische kastelen en landen from far far away in een andere realiteit.

No pictures please!
    Mentioned
    266 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Verkeerde ontwikkelaar

En eens wat betreft Eternal Darkness
    Allejeuzes wat stom!!
    Bedankt dat je me er even op wijst!

Als ik naar de lijst van de correcte ontwikkelaar kijk zie ik inderdaad heel wat andere titels.
    Titels met naar wat ik gehoord heb hun gebreken, maar wel vernieuwende ideen.
    Last edited by Lord Serafin; 23rd January 2020 at 16:05.

Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gameplaywise was 5 ook saai. Been there done that. Het visuele aspect vond ik juist het meest indrukwekkende dat ze dit uit die Resi engine wisten te persen.
    - Frank Murphy

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gameplaywise was 5 ook saai. Been there done that. Het visuele aspect vond ik juist het meest indrukwekkende dat ze dit uit die Resi engine wisten te persen.
    Maar vond je het daadwerkelijk leuk om door verwoeste, moderne steden te lopen itt. die van bijv. 4? Ik niet.

En gameplaywise en - technisch zat het wel heel goed in elkaar. No offence maar misschien dat het dan eigenlijk niet helemaal jouw genre is

Ik ben gewoon van mening dat je geen established franchise moet pakken en deze dusdanig veranderen om een grotere doelgroep aan te spreken en hierdoor tegelijkertijd de originele doelgroep weg te duwen. Daarvoor creeer je gewoon nieuwe IP's.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1177 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    No offence maar misschien dat het dan eigenlijk niet helemaal jouw genre is
    Omdat hij het niet eens is met jouw mening over 1 franchise binnen het genre, waar je (let's be honest) zelf juist ontzettend into bent? Ik hoop dat je snapt dat omdat je ergens ontzettend fan van bent, je net zo goed niet echt goed kan oordelen over iets als een mainstreamer.

Ik ben gewoon van mening dat je geen established franchise moet pakken en deze dusdanig veranderen om een grotere doelgroep aan te spreken en hierdoor tegelijkertijd de originele doelgroep weg te duwen. Daarvoor creeer je gewoon nieuwe IP's.
    Dat zal niemand ontkennen. Maar dan nog is het best handig om er wel even bij stil te staan of een game an sich kut is, of kut binnen de franchise waaronder het is uitgebracht. Daar zit een ontzettend wezenlijk verschil in, ZEKER als we het hebben over het vraagstuk "kan deze ontwikkelaar met een nieuw IP iets moois maken?", wat toevallig het vraagstuk is wat letterlijk hier ter discussie staat.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Maar vond je het daadwerkelijk leuk om door verwoeste, moderne steden te lopen itt. die van bijv. 4? Ik niet.

En gameplaywise en - technisch zat het wel heel goed in elkaar. No offence maar misschien dat het dan eigenlijk niet helemaal jouw genre is

Wat is dat nou weer voor bullshit gatekeeping?

Innovatie ben je juist nodig in genres anders bloeden ze dood worden ze commercieel niet meer interessant en verdwijnen ze, en als je geluk hebt komt er een stinkende hipster nieuw leven inblazen als indie titel.

Wanneer is de laatste keer dat je een goeie Shoot em up zag van een AAA studio? Ikaruga op de Dreamcast.

Het technisch aspect was indrukwekkend. Maar gameplaywise vond ik de nieuwe arm niet echt een meerwaarde hebben. En de nieuwe characters waren bedroevend oppervlakkig en slecht geschreven.

DmC 3 en 4 zijn voor mij de 2 besten. DmC 5 was echt te saai. Na 4 uurtjes van de HDD gegooid en blij dat ik de game op gamepass speelde.

Ik pak dit voorjaar Bayonetta wel weer op.
    - Frank Murphy

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Omdat hij het niet eens is met jouw mening over 1 franchise binnen het genre, waar je (let's be honest) zelf juist ontzettend into bent? Ik hoop dat je snapt dat omdat je ergens ontzettend fan van bent, je net zo goed niet echt goed kan oordelen over iets als een mainstreamer.
    Nee, dat is omdat DMC5 qua combat ontzettend goed en diepgaand is.

Dat zal niemand ontkennen. Maar dan nog is het best handig om er wel even bij stil te staan of een game an sich kut is, of kut binnen de franchise waaronder het is uitgebracht. Daar zit een ontzettend wezenlijk verschil in, ZEKER als we het hebben over het vraagstuk "kan deze ontwikkelaar met een nieuw IP iets moois maken?", wat toevallig het vraagstuk is wat letterlijk hier ter discussie staat.
    Captain Obvious is ook weer gearriveerd. Die zinloze duiding van jou heb ik echt niet gemist.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    769 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Ik kan niet wachten

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat is dat nou weer voor bullshit gatekeeping?
    Het kwam misschien stom over en het was niet zo bedoeld Het was geen gatekeeping. Wat ik ermee wilde zeggen is dat DMC5 qua combat de perfectionering is van die franchise. En bij sommige franchises verlies je te snel het originele aspect uit het oog en kun je better perfectioneren dan 'innoveren'. Dat jij dan DmC, wat geen innovatie maar simplicificatie was, verkiest boven de andere titels vind ik dan vreemd

Innovatie ben je juist nodig in genres anders bloeden ze dood worden ze commercieel niet meer interessant en verdwijnen ze, en als je geluk hebt komt er een stinkende hipster nieuw leven inblazen als indie titel.

Wanneer is de laatste keer dat je een goeie Shoot em up zag van een AAA studio? Ikaruga op de Dreamcast.

Het technisch aspect was indrukwekkend. Maar gameplaywise vond ik de nieuwe arm niet echt een meerwaarde hebben. En de nieuwe characters waren bedroevend oppervlakkig en slecht geschreven.
    Qua storyline, omgevingen en karakters ben ik het helemaal met je eens maar dit staat los van de combat. Dat was ook de reden waarom DMC5 voor mij 1 van de grootste teleurstellingen van de laatste jaren was. Maar gameplaywise is het bizar hoe diepgaand de game is.

DmC 3 en 4 zijn voor mij de 2 besten. DmC 5 was echt te saai. Na 4 uurtjes van de HDD gegooid en blij dat ik de game op gamepass speelde.

Ik pak dit voorjaar Bayonetta wel weer op.
    Ja, nogmaals, ik vond er ook niet veel aan afgezien van de combat. Bloody Palace wil ik daarom nog wel een keer proberen.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    486 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ah meneer Bully, gast blijkt een klootzak te zijn die de titel lord op z'n buik kan schrijven
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    769 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by coola View Post
    Ah meneer Bully, gast blijkt een klootzak te zijn die de titel lord op z'n buik kan schrijven
    Misschien heeft hij zin om LB te joinen!
    Ik kan niet wachten

Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik zie DmC als een losstaand iets. Het heeft geen betrekking op de echte Dante en Devil May Cry.

En vanuit dat standpunt vond ik DMC erg vermakelijk en heb ik er behoorlijk wat plezier mee gehad. De combat ook al was het wat minder diep was zeer zeker niet slecht.

DmC 5 deed voor mij persoonlijk gewoon te weinig nieuws wat ik echt kicken vond.
    Het pakte gewoon niet. En voor mij is een story minstens zo belangrijk als gameplay. Het mag belachelijk absurd zijn. Maar zorg wel dat het vermakelijk is. En dan was het totaal niet.
    - Frank Murphy

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Omdat ik effe niet kan editen: Bij sommige genres kun je pas innoveren als je een nieuw IP creeert. In het zeldzame geval van God of War was dit dan ook wel mogelijk omdat het qua gameplay nooit zo'n diepgaande, hoogstaande en gecompliceerde game was. Maar in andere gevallen, zoals bij DMC en bijv. Gears of War (wat ook 3rd person shooter perfectionering is), kun je beter voor iets nieuws gaan ondat je anders te snel uit het oog verliest wat het juist zo goed maakte. Het is zowel een zegen als een vloek.

Maar volgens mij zijn wij het daar wel over eens

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik zie DmC als een losstaand iets. Het heeft geen betrekking op de echte Dante en Devil May Cry.
    Als het als spin-off en niet als reboot (wat het feitelijk was) was gepresenteerd had ik er ook nooit moeite mee gehad.

En vanuit dat standpunt vond ik DMC erg vermakelijk en heb ik er behoorlijk wat plezier mee gehad. De combat ook al was het wat minder diep was zeer zeker niet slecht.
    Maar wel voor een Devil May Cry game imo. Ik vond Dante's Inferno ook geweldig maar dat is niet de beste hack 'n slash game.

DmC 5 deed voor mij persoonlijk gewoon te weinig nieuws wat ik echt kicken vond.
    Het pakte gewoon niet. En voor mij is een story minstens zo belangrijk als gameplay. Het mag belachelijk absurd zijn. Maar zorg wel dat het vermakelijk is. En dan was het totaal niet.
    Fair enough, op veel punten zijn we het volledig eens hoor (al vond ik DmC ook echt niet leuk qua verhaal en etc.). En dat is wel veelgehoorde kritiek dus hopelijk wordt DMC6 weer wat leuker qua karakters, mystiek en fantasie. Nu ze hebben gezien dat er nog genoeg leven in het genre en de franchise zit zullen ze het vast minder safe spelen qua verhaal, setting e.d.

Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Omdat ik effe niet kan editen: Bij sommige genres kun je pas innoveren als je een nieuw IP creeert. In het zeldzame geval van God of War was dit dan ook wel mogelijk omdat het qua gameplay nooit zo'n diepgaande, hoogstaande en gecompliceerde game was. Maar in andere gevallen, zoals bij DMC en bijv. Gears of War (wat ook 3rd person shooter perfectionering is), kun je beter voor iets nieuws gaan ondat je anders te snel uit het oog verliest wat het juist zo goed maakte. Het is zowel een zegen als een vloek.

Maar volgens mij zijn wij het daar wel over eens
    In grote lijnen mee eens.
    Maar perfectie bestaat bijna niet in mijn beleving. Helemaal niet in gaming. Aangezien de vooruitgang in techniek ons nieuwe opties geeft binnen genres.

Goed voorbeeld Last of Us 2 hoe Ellie in de trailer over de grond kruipt en plat op haar rug kan mikken en schieten.

Als je niks nieuws kunt brengen zowel gameplay wise en story wise Dan heb je de kans dat het wel heel snel saai word.

Maar dit is een discussie voor een totaal andere game

Laten we de aandacht weer vestingen op Project Mara want dit verdiend alle aandacht.
    Last edited by Tonne; 23rd January 2020 at 16:57.
    - Frank Murphy

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    312 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Goeie OP @Seabass !
    Maar t is horror, voor mij dus een dikke noooooope.

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    In grote lijnen mee eens.
    Maar perfectie bestaat bijna niet in mijn beleving. Helemaal niet in gaming. Aangezien de vooruitgang in techniek ons nieuwe opties geeft binnen genres.
    Het kan natuurlijk vrijwel altijd net ietsje beter. Ok, streven naar perfectie is dan misschien een betere verwoording.

Goed voorbeeld Last of Us 2 hoe Ellie in de trailer over de grond kruipt en plat op haar rug kan mikken en schieten.
    Ja, maar dat zie ik meer als perfectionering binnen het genre. Alhoewel dat tegelijkertijd natuurlijk ook innovatie is. Daar heb je wel een goed punt.

Als je niks nieuws kunt brengen zowel gameplay wise en story wise Dan heb je de kans dat het wel heel snel saai word.
    Gameplay wise is het wel echt sick wat sommige pro's uit de game halen hoor. Ik heb filmpjes gezien van spelers die de meest bizarre capriolen uithalen en amper de grond raken omdat ze van vijand naar vijand en dan weer met de raketarm enz. door de lucht vliegen. Manieren waarop je de game kunt spelen die wij mortals niet eens kennen. Wat skill ceiling betreft is DMC5 echt insane en wat dat betreft is het een hele goede game.

Maar dit is een discussie voor een totaal andere game

Laten we de aandacht weer vestingen op Project Mara want dit verdiend alle aandacht.
    Haha, klopt Back ontopic!

No pictures please!
    Mentioned
    266 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tja jongens, Devil May Cry 3 vond ik wat dat betreft een bijzonder goede innovatie (mede door de hogere moeilijkheidsgraad), maar voor mij blijft Devil May Cry (1) toch de beste in de reeks. Dat de combat over de jaren en delen verbeterd is, daar ben ik het mee eens. Maar ik vond dat Devil May Cry iets had wat er miste in de opvolgers: dreiging. Al vanaf dat je die lobby van dat kasteel binnenliep, de deur achter je verdwijnt, en vervolgens dit nummer op de achtergrond...

...wist je al dat er ieder moment iets vreselijks kon gaan gebeuren. Ik zat toen al op het puntje van mijn stoel, en dat werd alleen nog maar erger als later de nacht valt en het pas cht goed loos gaat. En Dante was de coolheid zelf en bood naar jouw als speler een lichtend baken terwijl je als een klein kind weer bang was in het donker: alsof je in een nachtmerrie gevangen zat en hoopte dat je snel zou ontwaken. En net zoals bij Resident Evil voelde ik me opgelucht toen de eindbaas was verslagen, het Duivelse kasteel was ontvlucht, en je de zonsopgang tegemoet trad.

Ik vond ook dat dit deel het sterkst de connectie tussen Dante en de legendarische Sparda, als zijnde zijn vader, weer gaf. Daarna was het altijd meer een 'Oja, jij bent het zoontje van', waar het hier meer was 'No shit!! Ben jij Sparda!!?'.

Deel 2 was kut, drie goed maar een beetje teveel heavy-metal, vier vond ik een teleurstelling, 5 nooit gespeeld, en DmC heb ik halverwege afgebroken. Ik vond de combat (en bijbehorende knoppen) gewoon klote, en het stond mij gewoon veels te ver van het originele concept af.

De moderne gevechtstechnieken, met die stijl en atmosfeer uit Devil May Cry uit 2002, dat zou pas een Hel op aarde zijn (en dat bedoel ik in positieve zin)!!
    Als ik post-apocalyptische straten en steden wil zien speel ik wel Fallout of een of andere Zombie-titel.

Mentioned
    426 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wel tof dat ze weer Melina Juergens gebruiken voor facetracking. Ben benieuwd of ze niet teveel op Senua gaat lijken.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1177 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Captain Obvious is ook weer gearriveerd. Die zinloze duiding van jou heb ik echt niet gemist.
    Ik had jou ook Captain Obvious kunnen noemen toen je met een opmerking kwam waar probably niemand het mee oneens zou zijn (niet handig games uit te brengen onder een franchise als je de franchise andere kant op stuurt). Dat deed ik niet, ik ging er gewoon inhoudelijk en imho respectabel op in. Dat hoef je niet terug te doen, maar negeer me dan gewoon in plaats van mij even persoonlijk af te zeiken met je tyfus opmerking er achteraan. Ik ben hier in ieder geval niet van gediend: tegenwoordig kan ik echt niets meer zeggen hier op het forum zonder dat jij het compleet persoonlijk opvat, en daar wil ik vanaf. Je bent goed actief in de meeste game threads, en dat zie ik graag, maar ik wil ook gewoon meedoen aan de discussies hier. Volgens mij is mijn opmerking gewoon valide, en als je dat niet vindt kan je dat ook inhoudelijk aankaarten i.p.v. persoonlijk in de aanval te gaan.

Als ik zo in je irritatie-zone zit, kaart het dan gewoon even op een normale manier aan, liefst via PM. Ik steek even iets teveel tijd en geld in het forum en alles er omheen om zo aangesproken te worden door je.

No pictures please!
    Mentioned
    266 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    No offence Liquidje, maar er ging bij mij een wenkbrouw omhoog dat Gaunther hier zijn poot dwars zet omdat hij het niet eens is met Tonne, en dat jij weer uit het niets als een adelaar komt aanvliegen en partij kiest tegen Gaunther. En dat je met zoveel woorden zegt 'Ja, maar jij snapt het niet Gaunther', en niet ingaat op het discussiepunt van de Devil May Cry franchise, maar het kader van de discussie en waar die discussie vanuit jouw perceptie om gaat. Ik snap best dat Gaunther daar op een gegeven moment moe van wordt, want volgens mij kunnen hij en Tonne er prima met zijn tween uitkomen zonder dat jij er ook nog eens bij inspringt. Ik zeg dat omdat jij en ik ook in dat spanningsveld hebben gezeten.

En dan moet hij jouw post negeren, zeg je. Okay, maar als jij zelf aangeeft dat jij vindt dat Gaunther vaak vijandig op jou reageert, waarom blijf je dan de leeuw aan de staart trekken en negeer jij zijn post(s) niet gewoon? Dat is dan toch olie op het vuur blijven gooien in plaats van de brand te blussen, want vervolgens moet hij jou gaan PM'en omdat jij een oplossing voor deze wrange verstandhouding wil.

Het is fijn dat we altijd op je kunnen rekenen op dit forum, maar ik zie deze reacties van jou ook niet als timmeren aan de weg in jullie onderlinge verstandhouding.
    Desalniettemin hoop ik dat je wat aan mijn woorden hebt en dat jullie er samen uit komen.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    620 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De meneer boven me heeft wat mij betreft een goed punt, wellicht is het ook wel zo respectvol naar Seabass toe om al deze onzin te verwijderen? Nieuwe gamethread en maar een handjevol post gaat over de game op de eerste pagina.

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Edit: Ugh, don't mind de typos door snel en half slaperig met een touchpad te typen

Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ninja Theory die even een update doet over de lopende projecten

Hellblade 2
    Project Mara
    En Project Insight
    - Frank Murphy

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het ziet er echt prachtig uit trouwens. Horror (en FPS games an sich) gaan zo immersive en insane worden.

Stel je die geannuleerde Silent Hill game, 1st person RE of Alien Isolation eens voor met dat soort graphics. Bring it on!

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1304 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Stel je die geannuleerde Silent Hill game, 1st person RE of Alien Isolation eens voor met dat soort graphics. Bring it on!
    Speel hem maar eens in VR.