User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 41 to 61 of 61

Thread: [MULTI]Mafia Remastered

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ScreamGTNL PSN ID: ChrissInkyCross
    Meh, helaas. Alhoewel ik toch meer uitkijk naar deel 1!

https://mafiagame.com/buy
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

ヽ(。_░)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    https://tweakers.net/nieuws/167390/r...r-40-euro.html

Deel 2 en 3 kunnen me gestolen worden. 20 euro extra heb ik er niet voor over. 40e voor een remake vind ik ook wat steep, maar kan ik me wel overheen zetten. Mits die natuurlijk niet ook lijdt aan bovengenoemde perikelen.
    With great power comes great electricity bill.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    353 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De engine van Mafia 3. Nou, daar gaat dus alle oog voor detail. Die beelden van Mafia 2 maken ook geen indruk. Niets wat je met een simpele ReShade thuis niet zelf lukt (en dan heb je wel meer dan 20 fps).

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Wil opzich ergens nog wel eens Mafia 3 spelen, maar de Auto's zijn zo lellijk? is er niet een Mod/Carpack oid die de looks/proporties verbeteren.

Bron: Reddit Mafia the game oid
    Last edited by The_wildcard; 19th May 2020 at 22:23.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Mafia 3 heb ik gratis gehad een keer bij Playstation Plus. Nu werd hij automatisch geŘpdate naar de definitive Edition. Dat is op zich wel nice (alhoewel ik begrijp dat het feitelijk alleen de DLC toevoegt).

Heb de eerste paar uur gespeeld en het speelt wel lekker weg eigenlijk. Heerlijke soundtrack ook en erg goed gevoel voor de locatie/tijdsgeest!
    Begrijp dat het later wel behoorlijk repetitief wordt, maar ik zie wel ff hoe ver ik kom.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    797 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Klik voor full size.
    Klik voor full size.

ik hoor het al
    Ik kan niet wachten

Senior Member Rhaegar's Avatar
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik blijf goede hoop houden voor de remake van deel 1. Voor mijn gevoel was dat oorspronkelijk de enige game die opnieuw uitgegeven zou worden, totdat iemand hoog in de boom het idee had om de games te bundelen.
    And the immersive gameplay has been updated to entertain newcomers and old-school fans alike, with added features like a larger Lost Heaven to explore, motorcycles introduced as a new vehicle type, collectibles to seek out, and much more.
    Ze zullen dan wel de recoil en dat je bij herladen al je kogels die je nog in het wapen had verliest op de schop nemen denk ik. Motors en collectibles word ik ook niet echt enthousiast van, past niet heel erg bij de game. Ik zou het op zich prima vinden als de game wereld wat minder leeg was.
    High in the halls of the kings who are gone. Jenny would dance with her ghosts. The ones she had lost and the ones she had found. And the ones who had loved her the most.

Mentioned
    353 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik wacht eerst op een Mafia 1 vs Mafia 1 Remaster filmpje op youtube om te zien wat ze er allemaal uit laten... Ik denk echt dat er veel te veel beperkingen zijn in de basis van Mafia 3 (die ze gebruiken) om details en features uit het originele deel te behouden.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    182 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat betreft de remake van Mafia 1, deze wordt netjes door Hanger 13 zelf gedaan. Die Mafia 2 definitive edition was uitbesteed.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    499 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    In die mafia 1 remake heb ik nog steeds vertrouwen en ook al wordt de mafia 3 engine gebruikt ben ik er niet bang voor dat het tanken etc er uit laten. Heb zo'n vermoeden dat ze mafia 1 intact houden.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by coola View Post
    In die mafia 1 remake heb ik nog steeds vertrouwen en ook al wordt de mafia 3 engine gebruikt ben ik er niet bang voor dat het tanken etc er uit laten. Heb zo'n vermoeden dat ze mafia 1 intact houden.
    Denk wel dat ze andere features toevoegen. Mogelijk ook andere voice cast en dialogen misschien nog wat aan gepast. Denk serieus wel dat ze wat artistic license nemen.

Hoeft de pret niet te onderdrukken.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    499 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Denk wel dat ze andere features toevoegen. Mogelijk ook andere voice cast en dialogen misschien nog wat aan gepast. Denk serieus wel dat ze wat artistic license nemen.

Hoeft de pret niet te onderdrukken.
    Andere features toevoegen zou ik niet erg vinden. Maar zeggen oh ze gebruiken de mafia 3 engine dus dan zal tanken, speedlimit, smeris briben etc er niet meer inzitten vind ik imho een beetje te voorbarig.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Wil opzich ergens nog wel eens Mafia 3 spelen, maar de Auto's zijn zo lellijk? is er niet een Mod/Carpack oid die de looks/proporties verbeteren.

Bron: Reddit Mafia the game oid
    Dat zijn Maffia 1 remake renders.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by DjDark View Post
    Dat zijn Maffia 1 remake renders.
    Als het goed is wel, kan alleen niet heugen dat het originele deel ook Motoren had. En er is/was nog een 3rde render.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    https://store.steampowered.com/app/1...itive_Edition/

Je kan al die screens hier vinden.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

ヽ(。_░)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Engine betekent toch niet dat je vast zit aan het ontwerp van een game. Unreal engine is ook aanpasbaar per spel, dus ze kunnen best de engine van Mafia 3 gebruiken maar wel de game-mechanics van mafia 1. Ik hoop het iig.
    With great power comes great electricity bill.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Ja en die Engine kan in de 4 jaar sinds de release van Mafia 3 ook sterk verbeterd zijn.

Die kleine details met die metertjes e.d. waren cool in het origineel, en het zou heel tof zijn als ze dat soort dingen ook in de remake weer meenemen. Maar als het er niet in zit, ga ik de game er ook niet meteen op afrekenen.

Mentioned
    353 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De engine zegt niet zoveel, maar alle details zijn van deel 1 naar deel 2 al minder geworden, van deel 2 naar deel 3 is helemaal alles weggehaald.

Ik zie nu ook de Mafia 3 "definitive edition", dit is gewoon Mafia 3 met DLC, en er is geen enkele bug aangepakt of andere wijziging gedaan.

Dan Mafia 2, ook wat missende features of extra bugs, en een reshade erover heen met wat betere textures. Ik lees er wisselende berichten over. De algemene conclusie is dat Mafia 2 + Mods + Reshade al een mooiere game is.

En dan zitten wij hier met zijn allen te hopen op de remaster van Mafia 1. Waarbij we eigenlijk enthousiast worden als er basic features uit deel 1 wÚl worden overgenomen (een rijdende tram, wow!), en door de devs met net zoveel liefde aan de game wordt gewerkt als toen.

Kijk bijvoorbeeld naar de wagens in Mafia 3, een onge´nspireerd en bij elkaar geraapt low texture zooitje. Mafia 1 heeft het hele Louwman museum nagemaakt met ontzettend oog voor detail voor alle auto's, met zelfs een in game museum waar je alle auto's kon bekijken met alle specs, e.d. Ik duim heel erg voor deze game, maar ik hoop dat we snel wat gameplay te zien krijgen.

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    151 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Senior Member Rhaegar's Avatar
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    High in the halls of the kings who are gone. Jenny would dance with her ghosts. The ones she had lost and the ones she had found. And the ones who had loved her the most.

Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zat dit er oorspronkelijk ook in? kan het me in ieder geval niet heugen.