User Tag List

Results 1 to 7 of 7

Thread: [PC] Total War Saga: Troy

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1375 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

[PC] Total War Saga: Troy

Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    331 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Gratis op launch day!

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En ook toepasselijk. De laatste keer dat ik een TW game met plezier heb gespeeld WAS in de Bronstijd. Althans, zo voelt het aan...
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    361 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    En ook toepasselijk. De laatste keer dat ik een TW game met plezier heb gespeeld WAS in de Bronstijd. Althans, zo voelt het aan...

Mee eens. Voor mij was het Empire Total War, daarna nog Rome 2 heel kort gedaan maar sindsdien niets meer langer dan 3-4 uur gespeeld.

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Ries View Post

Mee eens. Voor mij was het Empire Total War, daarna nog Rome 2 heel kort gedaan maar sindsdien niets meer langer dan 3-4 uur gespeeld.
    Die formule is helemaal uitgedroogd. Dat wil niet zeggen dat er geen uitvoeringen zijn waaraan je plezier kunt beleven, maar als je veel tijd in eerdere delen hebt besteed, dan zijn de matige delen uitgesproken shit en de betere more of the same met wat tweaks en betere graphics.

Het real-time battle gegeven blijft een sterk element, maar het is nog steeds wachten op een game die dat beter inbed in een strategische / rpg context dan Total War.
    Wat betreft 'strategische inbedding' van speelbare battles was Fields of Glory Empires voor mij een eye-opener, al zijn de battles daarin turn-based.
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    184 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Die formule is helemaal uitgedroogd. Dat wil niet zeggen dat er geen uitvoeringen zijn waaraan je plezier kunt beleven, maar als je veel tijd in eerdere delen hebt besteed, dan zijn de matige delen uitgesproken shit en de betere more of the same met wat tweaks en betere graphics.

Het real-time battle gegeven blijft een sterk element, maar het is nog steeds wachten op een game die dat beter inbed in een strategische / rpg context dan Total War.
    Wat betreft 'strategische inbedding' van speelbare battles was Fields of Glory Empires voor mij een eye-opener, al zijn de battles daarin turn-based.

Dan raad ik je toch echt aan om eens naar Warhammer Total War te kijken, echt de beste TW game tot nu toe.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    350 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Quote Originally Posted by marco91 View Post
    Dan raad ik je toch echt aan om eens naar Warhammer Total War te kijken, echt de beste TW game tot nu toe.
    Boute uitspraak. De Mortal Empires campaign is erg goed, maar het is nog geen Medieval 1/2 of Rome 1 (al was die laatste pas echt goed i.c.m. Stainless Steel of Europa Barbarorum.
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."