User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 41 to 52 of 52

Thread: [Multi] Test Drive Unlimited: Solar Crown

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    96 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Voor mij, waar ze hun focus op mogen leggen is de sfeer & environment. Dat het racen wel goed zit, daar vertrouw ik wel op. Die ervaring hebben ze wel. Maar in een WRC game verwacht ik ook de handling & car-control 100% on-point, boven hoe een boom of huisje eruit ziet.

Voor TDU3 verwacht ik meer een roadtrip-vibe. Daar zit, afgaande van wat WRC hierboven laat zien, nog flink werk in. Dat dorpje oogt zo statisch & doods.
    En de vergelijking met Forza Horizon zal veel gemaakt worden, dus ben benieuwd.. Horizon doet al een hoop dingen extreem goed.
    Weet niet of ik het eens ben dat Horizon veel dingen goed doet. Tenminste wat TDU altijd zo fantastisch deed, Heeft Horizon 4 maar een kwalijke hint van. Heeft Horizon 4 trouwens wel NPC om de races staan? kan ik me eerlijk gezegt niet eens meer heugen. In Crew 2 heb je wel mensen die dom oversteken en ontwijken. etc.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1376 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Ik ben ook niet zo'n Horizon-fan. Te druk, te hyper, teveel dudebro's met hun nepfestivals en veel te weinig manchetknopen.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

ng een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    De mate van 'levendigheid' valt over te discussieren in FH. Ik heb er geen 'last' van gehad tijdens het spelen, de balans was voor mij prima. Niveau >10 rondom een festival terrein, naar een normale 6/7 in stedelijk gebied, en waren er ook voldoende achteraf wegen waar je met 60 km/h kon genieten van het natuurschoon.

Ik doel alleen op dat die sfeer behoorlijk ontbreekt op wat we tot nu toe hebben gezien van KT's titels. Wat flora, wat fauna, vlaggen, dat soort dingen. En doortrekkend naar TDU, dan ook terrasjes met mensen, winkelstraten om te revven, gewoon de dingen die een stad of vlakte 'tot leven' brengen.
    Maar safe to say, als het 'manchetknopen'-niveau gehandhaafd wordt, als in een gentlemen's theme. Sounds good to me! Is sowieso 'logischer' dan een jonge hippe festival ganger die een garage met tig hypercars bezit

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    72 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Dingen die een Fransman om 03:38 tegen je zegt... hmmmz
    J/K.

Ik heb het interview verder niet gezien, wat had hij dan inhoudelijk te melden?
    Onder andere dat het een spel wordt met het DNA van TDU series, gemengd met diverse elementen uit momenteel populaire racegames. Ik denk dat hij op de hoge collectors waarde doelt waar veel games ook in springen, alsmede de customization opties die ze wellicht wat meer gaan uitbreiden.

Ik wil gewoon een TDU met een levensgroot eiland met vanalles te bekijken, te doen, te racen, te collecteren, te stunten (?), te cruisen, lekkere muziekjes, uitdagende races en bovenal.. Real estate ownership! Heel veel Real estate ownership, dat je echt je best gaat doen om zoveel mogelijk te verdienen en zo de mooiste optrekjes met de tofste garages te bezitten.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Mentioned
    96 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Horizon 4 en helaas Crew 2 hebben altijd wel een persoonlijke figuur die altijd in je oren tetteren van ga hier heen en of ga daar heen.
    TDU 2 had het ook wel een beetje maar had meer met Progress te maken.

Bij voorkeur dan liever een subtiele pop up text oid.

Denk dat ik binnen kort Horizon 4 nog eens opstart om mezelf op te frissen waaraan ik me zo irriteerde.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Ryu Hayabusa Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat mij vooral zo irriteert in Horizon is dat de open wereld aanvoelt als een open wereld die puur en alleen ontworpen is en fungeert als veredeld race-circuit. Met al die statische, lege landschappen en kale straten met zo nu en dan een autootje wat op auto-pilot door de hele wereld rijdt.

En ook al is het inmiddels zo'n 200 jaar oud, zelfs nu nog vind ik het leuker om door de wereld van GTA V te rijden dan die van een Horizon 3 of 4.

Overigens las ik gister dat de game waar deze thread over gaat pas net een paar maanden in ontwikkeling is... Ok dan.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    FH4 kan je festival gedoe makkelijk ontwijken. Ik rij op landweggetjes en dat stukje snelweg meestal. Stad Edinburgh en festival vermijd ik. Dan hou je imo zeer degelijke game over. Vooral in herfst seizoen touren in de bossen

Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Horizon 4 en helaas Crew 2 hebben altijd wel een persoonlijke figuur die altijd in je oren tetteren van ga hier heen en of ga daar heen.
    TDU 2 had het ook wel een beetje maar had meer met Progress te maken.

Bij voorkeur dan liever een subtiele pop up text oid.

Denk dat ik binnen kort Horizon 4 nog eens opstart om mezelf op te frissen waaraan ik me zo irriteerde.
    Dat kan je uitzetten in fh4.
    Last edited by Culloden; 8th July 2020 at 19:47.

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    140 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Forza Horizon 4 is perfect voor wat het is, echter is het handling model gebouwd op snelheid, en daarmee ook de omgeving. Rustig toeren in een groepje is daarom ook al snel moeilijker omdat het uitnodigt om puur te knallen. Ik ben wel bang dat TDU meer die kant op gaat, maar als daarmee de map ook tig keer zo groot wordt dan krijg je daar wel veel meer een cruise vibe door. FH4 Goliath (rondje eiland) is het record <8 min waar het in TDU >30 min is. Ik zou het weer prima vinden als het gewoon weer Hawaii is, kan zo snel niet een ander alternatief bedenken wat binnen de "luxury lifestyle" past.

ng een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Quote Originally Posted by OneSixthRoy View Post
    FH4 Goliath (rondje eiland) is het record <8 min waar het in TDU >30 min is..
    Dat was waar ook.. was nog flink aanpoten om met de McLaren F1 en de handbak dat een beetje fatsoenlijk te volbrengen!

Eiland is het makkelijkst idd, voor TDU2 was Ibiza ook dikke prima, maar wat klein.
    Zou anders denken aan iets als Zuid-Afrika ofzo.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    361 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GTAV met een stuurwiel mod is inderdaad duizend keer meer "immersive" dan alle open wereld racegames bij elkaar. Bij Forza en consorten zitten de games inderdaad vol met glooiende landweggetjes, geen enkele scherpe bocht, weinig verkeer, niets te beleven.

In GTA heb je drukke steden, bergpassen, landschappen, offroaden, af en toe nog eens iemand voor zijn flikker rijden en de politie ontwijken, makkelijk te modden voor extra auto's.. de game heeft echt alles. Samen met wat mods voor extra verkeer in de spits e.d. is dat echt verreweg de beste cruise game sinds TDU1.
    Last edited by Ries; 8th July 2020 at 21:46.

Mentioned
    96 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Ries View Post
    GTAV met een stuurwiel mod is inderdaad duizend keer meer "immersive" dan alle open wereld racegames bij elkaar. Bij Forza en consorten zitten de games inderdaad vol met glooiende landweggetjes, geen enkele scherpe bocht, weinig verkeer, niets te beleven.

In GTA heb je drukke steden, bergpassen, landschappen, offroaden, af en toe nog eens iemand voor zijn flikker rijden en de politie ontwijken, makkelijk te modden voor extra auto's.. de game heeft echt alles. Samen met wat mods voor extra verkeer in de spits e.d. is dat echt verreweg de beste cruise game sinds TDU1.
    Zoveel interessante wegen heeft GTA V helaas ook niet. Is de wereld net wat te klein voor. Maar heb wel vaker gelezen dat het met die Mod ontzettend Immersive is.

Geloof dat er ook een VR mod is/was van voor TDU 1 en of TDU 2 weet niet meer exact welke.
    Tdu1 community is nog wel levends trouwens met de Platinum mod Die absurd veel auto's en verberingen met zich meedraagt. Gooi de Paradise Mod erbij op en je zit weer in een Online TDU Community
    Moet het nog steeds proberen maar zit met een DVD speler Toch maar eens een Externe Bestellen.

Mentioned
    96 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

5 September 2006 kwam TDU 1 (360) uit dus men gokt dat er dan tijdens de Anniversary meer nieuws komt oid.