Eenmaal, andermaal.
Eenmaal, andermaal.
Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Ah Thanks voor de Tag!
Maar ik heb tot heden nog nooit COD punten gebruikt/gekocht en ik zie er ook niet de noodzaak van in
Dan maak ik liever iemand anders er blij mee![]()
Als je nog niet de Season Pass hebt is dit wel ideaal. Met 1000 points kan je hem krijgen en als
Je voldoende speelt kan je weer genoeg punten verdienen om hem het nieuwe seizoen weer te kopen.
Zijn CoD points niet cross-platform dan?
With great power comes great electricity bill.
Dit inderdaad @KikiDiablo
Volgens mij heb je afgelopen maand genoeg gespeeld om direct een hele berg te unlocken als je de battlepass aanschaft.
Als verder echt niemand het wil hou ik mij aanbevolen al schaam ik mij al kapot aan de hoeveelheid die ik al in de game heb gestoken
Volgens mij is het probleem bij dit soort zaken dat het platform wil dat je in hun store het geld uitgeeft, daarom is dit vaak niet cross-platform
Ik haal nog voldoende plezier eruit. Ik moet eerlijk zeggen dat dat ik nog nooit een battle pass heb aangeschaft. Ik kan prima zonder, maar wel leuk dat jullie aan me dachten
Misschien leuk voor @Trio-sama , die is toch ook net begonnen met spelen?
Als ie hem echt niet wil, ik wil vanavond mijn eerste potje Warzone proberen. Heb ik er dan ook wat aan?
Ja, ik wilde dus ook de Battle Pass halen maar de code werkt enkel voor Nederlandse PSN accounts en laat ik nou net een UK account hebben... Tegen beter weten in toch maar geprobeerd.
Laaaame!
Maar goed, zal ik je de code doorsturen, @Rappa ? Dan weet ik in ieder geval zeker dat degene die de code krijgt ervan geniet![]()
Mag naar Liquidje![]()
Ok, dan gaat de code naar Liquid en kan deze dicht.![]()
Thanks G <3